لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل ابطال اجراییه ثبتی

ابطال اجراییه ثبتی

ما در این مقاله حقوقی قصد داریم تا به بررسی موضوعاتی مانند، دعوی ابطال اجراییه ثبتی، آنچه باید درباره ابطال اجراییه ثبتی بدانید، انواع اجراییه کدام است، تجدید نظر خواهی و غیره … بپردازیم، اگر این موضوع ها برای شما هم مهم و حساس می‌باشد مطالعه کردن این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید. در ابتدا برای این که بهتر این موضوع را درک کنید ابتدا تعریفی از اجراییه را به شما ارائه می کنم.

اجراییه چیست

اجراییه برگه‌ای می‌باشد که از طرق اداره اجرای ثبت یا دادگاه برای مطلع کردن شخصی که اجرا بر علیه او است می‌باشد و در صورت سپری شدن زمان مقرر اجرای آن شروع می‌شود. اجراییه باعث احقاق حق و حقوق خواهان خواهد شد و از این طریق می‌توان اموال بدهکار را توقیف کرد و اموال آن را به مزایده گذاشت. اما در برخی از موارد این اتفاق می‌افتد که قاضی در صدور حکم اجراییه دچار اشتباه شود و می‌توان در این صورت با کمک یک وکیل ثبتی در تهران  رای قاضی را باطل کرد.

درخوااست مشاوره

آشنایی با مراحل صدور اجراییه

به صورت معمول و طبق روال به جهت صدور اجراییه ثبتی به این ترتیب است که ابتدا خواهان دعوی حقوقی پس از قطعی شدن حکم دادگاه، از دادگاه بدوی تقاضای صدور حکم اجراییه ثبتی را می‌کند. دادگاه تنها در صورتی می‌تواند دستور اجرای حکم را صادر کند که تمام شرایط و مقدمات قانونی برای این کار فراهم شده باشد. برای آشنایی بیشتر با مراحل صدور اجراییه ثبتی می‌توانید به گروه وکلای دادورزان صلح و سازش مراجعه کنید. این گروه از بهترین مشاور حقوقی ابطال اجراییه ثبتی و وکلای خبره اجراییه ثبتی تشکیل شده است و شما می‌توانید پرونده‌های حقوقی را با خیالی آسوده به این گروه واگذار کنید. در اجراییه ثبتی روال کار به این صورت است که در بیشتر اسنادی که در دفترخانه‌ها اسناد رسمی تنظیم می‌شود. قابلیت اجرا از طریق اداره اجرای اسناد رسمی ثبت اسناد و املاک را خواهد داشت. این موضوع به این معنا است که فرد ذی نفع لازم نیست که برای دستیابی به اهداف و حق خود حتما در مراجع قضایی و دادگاه طرح دعوی کند. بلکه می‌تواند با استفاده از دفترخانه‌های رسمی طرح دعوی را تنظیم کند و تقاضای صدور اجراییه کند. وکیل ثبت شرکت ها می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا به حق و حقوق قانونی خود برسید.

 

آشنایی با مراحل صدور اجراییه
Acquaintance with the process of executive issuance

وکیل ابطال اجراییه ثبتی چگونه می‌تواند به ما کمک کند؟

وکیل اجراییه ثبتی متخصص کسی است که در رشته حقوق تحصیل کرد است و دارای دانش و اطلاعات حقوقی زیادی می‌باشد. وکیل ابطال اجراییه ثبتی موفق و باتجربه دوره‌های کارآموزی را و آزمون وکالت قوه قضائیه را پشت سر گذاشته است. وکیل ابطال اجراییه ثبتی درجه یک می‌تواند با استفاده از دانش و مهارت‌های خود در پرونده‌های حقوقی به شما کمک زیادی کند. همچنین شما می توانید با مراجعه به یک مشاوره حقوقی در مهریز در پرونده‌های ابطال اجراییه ثبتی مشاوره دریافت کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

نمونه پرونده ابطال اجرائیه ثبت

وکیل ابطال اجراییه ثبتی خوب می‌تواند درخواست خود را نسبت به ابطال اجراییه به دادگاه صادرکننده رای تقدیم کند تا جلوی اجرای حکم را بگیرد. در بعضی از موارد روند صدور اجراییه اشتباه‌ها و نقص هایی دارد که باعث محکوم شدن شخص می‌شود. در این مورد این شخص می‌تواند با استخدام یک وکیل ابطال اجراییه ثبتی با مهارت به موقع با وکیل حقوقی مشورت کند و از او کمک بگیرد. وکیل می تواند جلوی اجراییه و ضرر شما را بگیرد و بهتر است شما با یک مشاور حقوقی در پرونده اجراییه ثبتی تماس بگیرید.

برای ابطال اجراییه ثبتی چه باید کرد

What should be done to cancel the registration process?

برای ابطال اجراییه ثبتی چه باید کرد

برای ابطال اجراییه ثبتی باید بر اساس مقررات آیین دادرسی مدنی، دادخواست تنظیم کنید و از یک وکیل ابطال اجراییه ثبتی کمک بگیرید. وکیل ابطال اجراییه ثبتی، درخواست ابطال اجراییه را به دادگاه صالحی که اجراییه را صادر کرده تسلیم می‌کند. تا بر اساس مستندات و دفاعیات وکیل ابطال اجراییه صورت پذیر. در این مقاله ما تلاش کردیم تا درباره موضوع ابطال اجراییه ثبتی اطلاعات کافی و زیادی به شما بدهیم. امیدوارم که پاسخ سوال های خود را دریافت کرده باشید. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید بی‌نهایت سپاسگزارم.

وکیل در کرد کوی

درخوااست مشاوره

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا