لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل دادگستری در سرخس

وکیل دادگستری در سرخس فردی است که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و بالاتر در رشته های حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی، در آزمون وکالت قبول و به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته می شوند. مدت زمان دوره کارآموزی ۱۸ ماه است و پس از آن آزمون تحت عنوان اختبار به صورت کتبی، مصاحبه علمی و شفاهی برگزار می شود و کسی که موفق در قبولی در مجموع دو تا آزمون شود، مجاز به حضور در مراسم تحلیف می شود و سوگند یاد می کند که عنوان وکیل پایه یک دادگستری نائل می‌شود.

یکی از حوزه های تخصصی که وکیل دادگستری در سرخس می تواند در آن فعالیت داشته باشد، حوزه دعاوی ملکی است که در ادامه مطلب به مهم ترین دعاوی ملکی می پردازیم.

وکیل دادگستری در سرخس


چنانچه در دعاوی حقوقی خود نیازمند بررسی پرونده خود و اعطای وکالت به بهترین وکیل دادگستری در سرخس ، هستید می توانید با وکلای گروه دادورزان صلح و سازش در ارتباط باشید.

– پذیرش وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و…
– تنظیم دادخواست و شکواییه
– تنظیم انواع قرارداد
– ارائه کلیه خدمات حقوقی


مهم ترین دعاوی ملکی

از مهمترین دعاوی ملکی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱-ملک

مهمترین املاک خود را می توان به ملک مشاع و ملک مفروز تقسیم کرد که موضوع بسیاری از دعاوی ملکی این دو مورد است. ملکی مشاع و مفروز به چه معناست؟

ملکی که بیش از یک مالک داشته باشد و هر یک از این مالکین در جز جز یک ملک دارای سهم هستند. مثل راه پله ها، حیاط، پشت بام یک آپارتمان چند طبقه و… ملک مفروز، ملکی است که در مالکیت یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی قرار دارد.

۲- الزام به تنظیم سند رسمی

در مرحله آخر فروش و انتقال رسمی یک ملک طرف قرارداد، باید در دفاتر اسناد رسمی حضور پیدا کنند تا سند رسمی ملک به نام خریدار زده شود. در این موارد فروشندگان از انجام این کار خودداری می‌کنند و باید خریدار یا وکیل ملکی با مراجعه به مراجع قضایی، فروشنده را ملزم به تنظیم سند رسمی کند و همچنین موارد دیگری که سند در رهن یا بازداشت نباشد. در نهایت اگر مالک حاضر به امضای سند انتقال به نام خریدار نشود، نماینده دادگاه، سند انتقال را در دفتر اسناد رسمی به نام خریدار امضا می کند.

۳- خلع یزد

دعاوی خلع ید آن دسته از دعاوی هستند که در آن مالک از متصرف غیرقانونی ملک خود شکایت کرده و از مراجع قضایی تقاضای تخلیه متصرف غیر قانونی از ملک را دارد. این دعاوی زمانی صورت می گیرد که فرد متجاوز تا یک زمانی اجازه تصرف آن ملک از صاحب ملک دارد، بعد از گذشت آن زمان از تحویل ملک به مالک خود امتناع نموده و به صورت غیر قانونی به تصرف ملک ادامه می دهد. اکثر مردم در طرح دعوای خلع ید و تخلیه ید، دستور تخلیه و تصرف عدوانی اشتباه می کنند و باعث می شود
که در دادگاه نتوانند از خود دفاع کند. در اینجا یک وکیل دادگستری مجرب و متخصص در سرخس می تواند شما را راهنمایی و کمک کند. با ما تماس بگیرید

وکیل دادگستری در سرخس
وکیل دعاوی ملکی

از خصوصیات وکیل ملکی، تخصص و مجرب بودن آن است. یک وکیل مجرب باید دانش و علم کافی در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، امور املاک و اراضی داشته باشد و همچنین باید با آرای وحدت رویه دیوان عالی کشور و آرای وحدت رویه دیوان عدالت اداری، نظریات مشورتی، نظرات اساتید برجسته علم حقوق و… آشنایی کافی داشته باشد. وکلای گروه دادورزان صلح و سازش با دانش و تخصص کافی در حوزه ملک و دعاوی ملکی و بیش از صدها پرونده موفق در این حوزه، یکی از بهترین وکلا در سرخس هستند که می توانید از آنها بهره کافی ببرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا