لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در میناب

وکیل میناب

قطعاً وجود وکیل برای انواع کارهای قانونی و حقوقی لازم است اما ممکن است در مواردی افراد شرایط مراجعه به وکیل را نداشته باشند و یا این که به علت مشغله کاری زمان و وقت کافی برای رفتن نزد وکیل برایشان ایجاد نشود. خوشبختانه در شهرستان میناب وکلای مختلف و مجربی وجود دارند که می ‌توانند خدمات خود را به صورت آنلاین هم ارائه دهند. از این رو شما مینابی های عزیز هر زمان که به وکیل پایه یک دادگستری نیاز داشته باشید و توانایی یا شرایط مراجعه به او برای تان ممکن نباشد، می توانید به وکیل آنلاین مراجعه کنید و از طریق تماس و یا شبکه های اجتماعی با او ارتباط برقرار نموده و سوالات مورد نظر خود را از او بپرسید. البته که کیفیت مشاوره حقوقی در میناب به صورت آنلاین و یا حضوری تفاوتی با یکدیگر ندارند و آن ها تمام تلاش خود را برای رضایت شما انجام می دهند.

هدف گروه وکلای دادورزان صلح و سازش ارائه خدمات حقوقی به سبکی جدید و نوین اعم از

  • مشاوره حقوقی
  • تنظیم دادخواست و شکواییه
  • تنظیم لوایح حقوقی مطابق با دعاوی موجود در محاکم
  • قبول وکالت در انواع موارد حقوقی، کیفری، ملکی و مواد مخدر و خانواده

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با رویکردی متفاوت پنج سال در شهر میناب فعالیت مستمر داشته است.

وکلای پایه یک دادگستری در میناب

بهترین وکیل ملکی در میناب

همه افراد در طول زندگی خود معاملات ملکی مختلفی انجام می دهند این معاملات ملکی می تواند مربوط به خرید و فروش و رهن و اجاره خانه و مغازه و یا هر مکان دیگری باشد. به همین خاطر برای جلوگیری از کلاهبرداری ها و یا سوء استفاده اطرافیان می توان با‌ افراد آگاه در این زمینه مشورت کرد. قوانین ملکی ماده ها و تبصره های مختلفی دارند که شما از آن ها بی خبرید. در واقع وکیل ملکی متخصص که در این زمینه تخصص دارد همه قوانین و تبصره های مربوط به خرید و فروش و اجاره و رهن اموال و املاک را می دانند و طبق آن ها و به نفع شما عمل می کنند. از این رو توصیه ما این است که برای انجام فعالیت ها و معاملات ملکی وکالت قانونی به وکیل ملکی در میناب دهید و با خیال راحت به فعالیت های خود بپردازید.

وکیل کیفری در میناب

بهترین وکیل کیفری در میناب

دعاوی کیفری امروزه تنوع بسیار زیادی دارند برای مثال می توان دزدی و کلاهبرداری و آدم ربایی و قتل و دعوا و تجاوز و مسائل حیثیتی و آبروی را نام برد. اگر نتوانید در دعاوی کیفری از حق خود دفاع کنید قطعا پیامد های سنگینی برای شما خواهد داشت.

وکلای که در میناب در حال فعالیت هستند تخصص های متفاوتی دارند و ممکن است هر یک در امور خاصی فعالیت فوق العاده انجام دهد. خوشبختانه شهر میناب دارای وکلایی با تمام تخصص ‌ها است یکی از این تخصص ها در زمینه ی مسائل و مشکلات کیفری می باشد. بهترین وکیل کیفری با تهیه و تنظیم دفاعیه در خصوص عوامل مختلفی از شما دفاع می کند. البته که عوامل کیفری امروزه تنوع بسیار زیادی دارند برای مثال می توان دزدی و کلاهبرداری و آدم ربایی و قتل و دعوا و تجاوز و مسائل حیثیتی و آبروی را نام برد. که قطعاً هیچکس به جز وکیل که به همه قوانین و تبصره های جمهوری اسلامی ایران واقف است نمی تواند از پس آن ها برای و در دادگاه پیروز شود. از این رو اگر شما هم درگیر مسائل و مشکلات کیفری هستید بهتر است وقت را هدر ندهید و سریعاً به وکیلان حرفه ای در میناب مراجعه کنید.

وکیل مواد مخدر در میناب

میزان مصرف مواد مخدر در بین جوانان در چند سال اخیر افزایش داشته است و شهر میناب هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. دعاوی مواد مخدر از نوع دعاوی کیفری می باشند. و تقریبا همه افراد جامعه از اهمیت آن ها با خبرند. همان طور که می دانید هرگونه فعالیت در حوزه مواد مخدر جرم می باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در پرونده های مواد مخدر در شهر میناب پنج سال سابقه فعالیت دارد.لازم به ذکر است برای رسیدگی به پرونده های مربوز به مواد مخدر بهتر از از یک وکیل خوب مواد مخدر کمک بگیرید.

دفتر وکالت در میناب

دفاتر وکالت بسیار زیادی در شهر میناب وجود دارد که وکیلان در آن مشغول به فعالیت های حقوقی می باشند. در واقع با وجود دفاتر وکالت وکیلان می ‌توانند ارتباط راحتی با موکلین خود داشته باشند به طوری که هر زمان که لازم باشد آن ها را ملاقات نموده و در مورد مسائل و قوانین و مقررات و هم چنین حکم های احتمالی که دادگاه قرار است صادر کند صحبت می کنند. خوشبختانه تمام دفاتر وکالت محیطی امن و قابل اعتماد هستند که با وقت قبلی می توان با بهترین مشاوره حقوقی در میناب مشورت کرد. البته این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که برای مشاوره حقوقی آنلاین و مشورت با وکیل باید هماهنگی های قبلی را با منشی انجام دهید. قطعاً از زمان دادن وکالت به وکیل تا زمان صادر شدن حکم دادگاه چندین بار می توانید به دفتر وکالت وکیل خود مراجعه کنید.

وکیل طلاق میناب

معمولا زن و شوهر بعد از این که متوجه می شوند نمی توانند زندگی مشترک خود را ادامه دهند، به دنبال بهترین و بی دردسر ترین راه برای جدایی از یکدیگر می گردند. زوجینی که در شهر زیبای میناب زندگی خود را آغاز کرده اند نیز از این قاعده مستثنا نیستند، از این رو هر یک از زوجین یا فقط یکی از آن ها با یک وکیل خوب طلاق در میناب قرار دادی امضا می کنند تا کار های جدایی و طلاق به درستی و بدون ایجاد مشکلات دیگر پیش رود. اگر ساکن شهر میناب هستید و یا به هر دلیلی می خواهید از این شهر وکیلی مجرب انتخاب نمایید، باید تلاش کنید تا بهترین وکیل متخصص طلاق میناب را یافته و در اسرع وقت قرارداد وکالت را با ایشان امضا نمایید.

انواع مشکلاتی که نیازمند به یک بهترین وکیل طلاق می باشد:

معمولا گروه ها و سازمان های حقوقی یا وکیل هایی که به صورت شخصی کار وکالت مسائل خانوادگی را به عهده می گیرند، باید در حل و بررسی مسائل زیر آگاه و زبده باشند:

  1. طلاق
  2. مهریه
  3. راه کار هایی در خصوص طلاق توافقی ( در این خصوص می توان از وکیل طلاق توافقی در میناب کمک گرفت )
  4. راه کار هایی در خصوص حل اختلاف
  5. راه کار هایی در خصوص صلح
  6. مسائل و مشکلات موجود در خصوص فرزندان و حضانت آن ها
  7. مشکلات و موانع موجود در نفقه
  8. مسائلی که در خصوص فرزند خواندگی وجود دارد

البته یک وکیل متخصص طلاق در میناب یا وکیل طلاق توافقی در میناب می تواند در مورد مسائل اصلی خانوادگی مانند خواستگاری، انواع ازدواج، تعهدات مالی و غیر مالی هر یک از زوج در زمان عقد، شروط مالی و ملکی در زمان عقد، تعداد و تعهد زوجین در قبال فرزندان، نحوه ریاست امور مالی و غیر مالی خانواده و مسائلی از این قبیل نیز دخالت کرده و بهترین تصمیم را برای زوجین در نظر بگیرد. بسیاری از زوجین بعد از این که به جدایی فکر می کنند تصمیمات خاصی می گیرند و در وهله اول به دنبال یک وکیل طلاق توافقی در میناب می گردند.

خدمات وکیل طلاق خوب در شهرستان میناب

به طور کلی هر شخص چه زن و چه مرد می تواند با آگاهی از قوانین و مقررات مربوط به طلاق در ایران، به تنهایی پیگیر حقوق قانونی و مدنی خودش باشد. ولی گاهی اوقات به دلیل وجود پیچیدگی هایی که در قوانین و مفاد آن ها بهتر است از وکیل حقوقی پایه یک دادگستری استفاده نموده و کمک بگیرید. حتی می توانید در مواردی فقط از وکلا مشاوره دریافت نموده و کار ها را خودتان جلو ببرید. قطعا استفاده از مشاوره وکلا یا در اختیار گرفتن یک وکیل در جریان طلاق می تواند بسیار کارساز باشد. خدماتی که به طور معمول سازمان های حقوقی و وکلا در اختیار موکلیت قرار می دهند به شرح زیر می باشد:

  1. راه کار های طلاق و شرایط آن
  2. راه کار های طلاق توافقی و شرایط آن
  3. طلاق به درخواست هر یک از زوجین. مرد یا زن
  4. ابطال نکاح و شرایط آن
  5. مشاوره های حقوقی قبل از ازدواج
  6. چگونگی مطالبه مهریه و شرایط آن
  7. چگونگی تقسیط مهریه
  8. مطالبه نفقه برای زن
  9. مطالبه نفقه برای فرزند
  10. اعمال و اجرای شرط هایی که ضمن عقد وجود دارد
  11. مطالبه اجرت المثل زن در منزل شوهر
  12. الزام تمکین زن و انجام وظایف زناشویی
  13. چگونگی حضانت فرزندان
  14. چگونگی سلب حضانت فرزندان از زوجین
  15. مشاوره های حقوقی در زمینه ازدواج های موقت
  16. و …

تفاوت وکلای پایه یک و وکلای پایه دو میناب در قضاوت چیست؟

وکلای دادگستری برای این که در کلیه امور مربوط به مسائل حقوقی و خانواده بتوانند مشاوره های حقوقی و مناسب ارائه نمایند یا دادخواست و لایحه تنظیم نمایند باید حتما دارای پروانه وکالت باشند که از دادگستری و مراجع ذی صلاح و قانونی اخذ شده باشد.

این پروانه وکالت می تواند با دو عنوان متفاوت اعطا شود:

  1. پروانه وکالت پایه یک دادگستری
  2. پرودانه وکالت پایه دو دادگستری

وکلای شهر میناب با داشتن هر یک از این پروانه ها می توانند به انجام امور وکالت در زمینه های مختلف حقوقی و خانواده بپردازند ولی در برخی امور با یکدیگر متفاوت هستند. یکی از تفاوت های موجود در وکلای پایه یک و پایه دو این است که وکلای پایه یک می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در تمام محاکم کیفری یا حقوقی کل کشور فعالیت حقوقی نمایند. اما وکلای پایه دو فقط حق شرکت در محاکم کیفری ای دارند که به جرایم تعزیری حبس کمتر از 10 سال، جزاهای نقدی و شلاق و پرونده هایی که از نظر مالی کمتر از 50 میلیون باشد ورود نمایند.

وکلای سراسر ایران بعد از اخذ پروانه وکالت از دادگستری باید به مدت 2 سال کامل دوره های کار آموزی خود را زیر نظر یک وکیل پایه یک دادگستری طی نمایند و صلاحیت علمی و گزینش های مربوط به آن را بگذرانند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا