جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بهترین وکیل در گناباد

وکیل در گناباد

وکیل در گناباد

وکیل در گناباد: راه اندازی گروه وکلای دادورزان صلح و سازش، تأثیر شگرفی در توسعه خدمات حقوقی داشته است و به دلیل ایجاد فضای رقابتی در عرضه خدمات حقوقی، منجر به افزایش سطح دسترسی عموم مردم به خدمات حقوقی شده و موجبات تحقق اصل ۳۵ قانون اساسی را فراهم کرده، ما به تحول و توسعه تمام وقت اعتقاد داریم. وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر گناباد آماده ارائه انواع خدمات  می باشند.

گناباد یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است که همانند سایر شهرستان‌ها همه روزه دارای پرونده‌های قضایی مختلفی است. یکی از دغدغه‌های اصلی افراد درگیر پرونده‌های قضایی در گناباد استخدام یک وکیل است. با توجه به اینکه قوانین کشور بسیار گسترده و پیچیده است افراد معمولی و کسانی که فاقد اطلاعات حقوقی باشند توانایی حل پرونده‌های این چنینی را ندارند. بنابراین بهترین کار برای حل مشکلات حقوقی در گناباد کمک گرفتن از یک وکیل پایه یک دادگستری است.

آدرس : گناباد – چهارراه دادگستری – جنب بستنی شاد

وکیل کیفری در گناباد
Criminal lawyer in Gonabad

وکیل کیفری در گناباد

دعاوی کیفری در واقع شاخه ای ازحقوق جزا می باشند که شامل جرائم، مجازات ها و قوانین جزایی هستند، دعاوی کیفری به آن دسته از دعاوی می گویند که در ارتباط با جرم، مجرم و مسئولیت کیفری می باشد و برای این دعاوی حتما بایستی با وکیل کیفری در دادگاه جاضر شوید. مقصود از جرم هر نوع رفتار اعم از فعل یا ترک فعلی می باشد که در قوانین موضوعه جرم انگاری شده است و برای آن مجازات تعیین شده باشد. منظور از مجرم هر فردی (اعم از حقیقی و حقوقی) می باشد که ارتکاب عمل مجرمانه به او نسبت داده شده است و در محکمه صالح صحت این انتساب احراز شده باشد و در نهایت منظور از مسئولیت کیفری قابلیت انتساب عمل مجرمانه به متهم و به عبارت بهتر استحقاق مرتکب عمل مجرمانه به تحمل مجازات است.

وکیل مواد مخدر در گناباد

جرم های مربوط به مواد مخدر بسیار متعددند. هر کدام از این جرایم مجازات خاصی بهرهمراه دارند. شما بهتر است برای رفع هر کدام از این جرم ها در دادگاه به وکیل مواد مخدر مراجعه نمایید. چنانچه بخواهیم به یکی از مهمترین انواع جرائم مربوط به مواد مخدر اشاره نماییم، می توانیم به جرم قاچاق یا حمل مواد مخدر و یا حتی انواع داروهای روانگردان اشاره کنیم، که مجازات سنگینی در پی دارد. دادگاه انقلاب صلاحیت رسیدگی به پرونده های مواد مخدر را دارد. دادگاه انقلاب در هر استان دایر است. بر اساس آیین دادرسی کیفری ،جرایم مربوط به مواد مخدر در این دادگاه رسیدگی می شود.

وکیل خانواده در گناباد
Family lawyer in Gonabad

وکیل خانواده در گناباد

مسائل خانوادگی از جمله پر بحث‌ترین مسائل در دادگاه‌ها است و تنها با یک مراجعه به دادگاه‌های خانواده در گناباد به این موضوع پی خواهید برد. شما می‌توانید با مراجعه به یک مشاور حقوقی در گناباد به نکات لازم را راجع به پرونده‌های مربوط به شکایت‌های خانوادگی پی ببرید. یکی از تخصص‌های وکیل خانواده این است که به قوانین مربوط به این مسئله تسلط کامل دارد و می‌تواند در دادگاه بهترین دفاع را از موکل خود داشته باشد.

وکیل در گناباد: وکیل ملکی در گناباد
Real estate lawyer in Gonabad

وکیل ملکی در گناباد

دعاوی ملکی با توجه به گسترده بودن که در حقوق ایران دارند و پربحث‌ترین پرونده‌های حقوقی در مراجع قضایی کیفری و حقوقی به حساب می آیند و همچنین به انواع متفاوتی تقسیم می شوند و رسیدگی به آن‌ها با توجه به گسترده بودنشان و این که به شکلی بهتر و تخصصی‌تر مورد رسیدگی توسط مراجع قضایی صالح واقع شوند. متاسفانه افراد زیادی با هدف سوء‌استفاده از دیگران در زمینه‌های ملکی فعالیت می‌کنند و مشغول کلاهبرداری از مردم هستند. نکته اول این است که همواره در چنین شرایطی باید با یک وکیل ملکی مشورت کنید چرا که قوانین مربوط به خرید و فروش ملک ممکن است برای یک فرد ناآگاه گیج کننده و غیرقابل فهم باشد.

وکیل طلاق: مشاوره با وکیل متخصص و خبره در گناباد
Divorce lawyer in Gonabad

وکیل طلاق در گناباد

طلاق، یک تصمیم مهم و حیاتی می باشد که یک انسان در زندگی خویش می گیرد. گاهی وقت ها یک زندگی مشترک مسیر ایده آلی را طی نمی کند و زوج ها به مشکل می خورند و تنها راه باقی مانده طلاق می باشد. در بعضی از مواقع افراد به دنبال یک وکیل در زمینه طلاق هستند. در مسئله طلاق کارهای گسترده‌ای باید در رابطه با مهریه، حضانت فرزندان، نفقه و بسیاری از موارد دیگر باید انجام داد. مطمئنا انجام چنین کارهایی به تنهایی و بدون اشراف به مسائل حقوقی بسیار سخت و دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است که در این مسیر از یک وکیل طلاق کمک بگیرد تا هم بتوانید تمام حق و حقوق قانونی خود را دریافت کنید و هم اینکه سریع‌تر کارها را پیش ببرید.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهرکی
1401-09-16 08:25

پرونده مواد با این اقا داشتم
خیلی کمکم کردند

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده