لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل تخلیه + راهنمایی در مورد روشهای تخلیه ملک + تفاوت دستور تخلیه ملک با حکم تخلیه ملک

وکیل تخلیه

تعداد زیادی از مردم مستاجر هستند و روزانه مشکلات زیادی میان مالک و مستاجر پیش می آید که می توان آن ها را به راحتی حل و فصل کرد. در این مقاله قبل از معرفی وکیل تخلیه قصد داریم تا به بررسی موضوعاتی مانند دستور تخلیه، فرق دستور تخلیه و حکم تخلیه، اجاره‌نامه، شورای حل اختلاف، مراحل صدور حکم تخلیه و مواردی از این قبیل بپردازیم. آیا تاکنون در مورد وکیل تخلیه فوری متخصص چیزی شنیده اید؟ با گسترش جمعیت و افزایش تعداد ساختمان‌های تجاری اداری و مسکونی و غیره … موضوعی به نام اجاره مطرح شد و اجاره بها یکی از موضوعات مهم در دنیای امروزی می‌باشد. زمانی که اجاره نشینی پدید آمد به صورت تدریجی دعاوی حقوقی مختلفی وابسته به این موضوع به وجود آمد و در دادگاه‌های سطح کشور مطرح شد.

دریافت دستور حکم تخلیه

Receive the eviction order

دریافت دستور حکم تخلیه

یکی از مهم‌ترین دعواهای حقوقی که تعداد آن روز به روز افزایش می‌یابد پرونده تخلیه ملک و خانه می‌باشد. در این چنین مواردی وکیل حقوقی که در زمینه تخلیه متخصص است می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا در کوتاه‌ترین زمان حکم تخلیه را از طریق مراجع ذیصلاح دریافت کنید. تعداد زیادی از مالک‌هایی که ملک‌های خود را به اجاره می‌دهند در طول زمان با مستاجرهایی روبرو می‌شوند که بنا به دلایلی چه عمدی و چه غیر عمدی از پرداخت اجاره بها خودداری می کنند. قانونگذار قوانینی را طرح کرده است که مستاجر و مالک باید از آن پیروی کنند و بر اساس آن قرارداد تنظیم کنند. در چنین موارد به خصوصی مالک می‌تواند با استخدام یک وکیل ملکی دستور تخلیه را بگیرد و مراحل قانونی را خیلی راحت و سریع طی کند و حکم تخلیه خانه یا ملک را از طریق دادگاه دریافت کند.

 

وکیل دستور تخلیه

Lawyer for eviction order

وکیل دستور تخلیه کیست؟ 

وکیل دستور تخلیه شخصی است که دانش حقوقی بالا و کافی در زمینه حل و فصل کردن پرونده‌های حقوقی مختلف دارد و در رشته حقوق تحصیل کرده است و می‌تواند با استفاده از ماده‌های قانونی خیلی راحت حکم تخلیه ملک را از مراجع قضایی دریافت کند. وکیل دستور تخلیه باتجربه می‌تواند با ارائه مدارک و اسناد معتبر در دادگاه خسارت‌های وارده شده بر شما را وصول کند.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت اولین کاری که یک وکیل دستور تخلیه موفق انجام می‌دهد این است که دادخواست حقوقی و تخصصی را برای آغاز دادرسی دعوای مطالبه اجاره بها و تخلیه ملک را به مراجع قضایی تقدیم کند. برای تنظیم چنین دادخواستی شما می‌توانید به گروه وکلای دادورزان صلح و سازش مراجعه کنید و از بهترین مشاوره حقوقی دستور تخلیه استفاده کنید و از مشاوره های آن ها نهایت استفاده را ببرید.

همه چیز درباره حکم تخلیههمه چیز درباره حکم تخلیه

وکیل دستور تخلیه با تعرفه مناسب می‌‌تواند در جهت احقاق حق و حقوق شما اقدامات لازم را انجام دهید و حق و حقوق شما دریافت کند. پرونده حقوقی دستور تخلیه خانه بهتر است به یک وکیل پایه یک دادگستری متخصص سپرده شود. استفاده از ملک برای کارهای نامشروع یکی از شرایطی است که مالک می‌تواند حکم تخلیه خانه را از دادگاه دریافت کند. به عنوان نمونه اگر از ملک به عنوان قمارخانه یا برای مصرف مواد مخدر و اقدامات خرابکارانه استفاده شود و یا بیش از اندازه قید شده در قرارداد اجاره یا استفاده از ملک مسکونی در مواردی مانند انبار یا دفتر باشد از موارد استفاده نامشروع و غیر قانونی می‌باشد و دادگاه دستور حکم تخلیه را صادر می‌کند.

 

شرایط دریافت حکم تخلیه مستاجر

Conditions for receiving a tenant eviction order

شرایط دریافت حکم تخلیه مستاجر

هر وقت که مستاجر به مدت 3 ماه اجاره بها خانه را به مالک نپردازد، مالک می تواند با مراجعه به شورای حل اختلاف و مراجع قانونی درخواست صدور حکم تخلیه ملک را مطرح نماید. این حق قانونی مالک است و در ماده 6 و بند 9 ماده 14 در رابطه با آن بحث شده است و این قانون در سال 1356 تصویب شده است. بر اساس این قانون مالک می‌تواند پس از گذشت 10 روز از ماه سوم که مستاجر اجاره بها را پرداخت نکرد اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین مستاجر می‌تواند اجاره بها را تا 10 روز بعد از موعد قانونی قرارداد بپردازد. باز هم توصیه می‌شود قبل از هر اقدامی با یک مشاور حقوقی خوب در پرونده های حکم تخلیه مشورت کنید و سپس اقدام‌های قانونی را با کمک یک وکیل دستور تخلیه تحصیل کرده انجام دهید.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

حکم تخلیه

مزیت‌های طرح دستور تخلیه چیست؟ بهترین راه برای تخلیه ملک چیست؟چرا نیاز به وکیل برای تخلیه فوری داریم؟شرایط دریافت حکم تخلیه و مدارک مورد نیاز کدامند؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی حکم تخلیه بپردازیم و شرایط و ضوابط و ماده‌های قانونی آن را برای شما توضیح دهیم و اطلاعات شما در این زمینه افزایش دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید. قرارداد اجاره یک قرارداد رایج می‌باشد که امروزه بسیار پرکاربرد است اجاره عقدی می‌باشد که به سبب آن مستاجر مالک منافع عین مستاجره خواهد بود. همچنین در ازای استفاده از مال اجاره اجاره بها به موجر پرداخت می‌شود. مستاجر و موجر به سبب عقد اجاره در قبال یکدیگر تعهدات و وظایفی دارند و در صورتی که تعهد مستاجر انجام نشد مالک این امکان را دارد که حکم تخلیه ملک خود را دریافت کند.

ارائه دادخواست با کمک وکیل تخلیه فوری اولین قدم برای اقامه دعوی

هر قراردادی دارای بندهایی است که با توافق طرفین تعیین می‌شوند زمانی که طرفین این قرارداد را امضا می‌کنند به این معنی است که تمامی این بندها و مفاد آن را قبول دارند. برای دریافت حکم تخلیه دو حالت اصلی وجود دارد. یا این که زمان قرارداد منقضی شده باشد و همچنان مستاجر از عودت ملک خودداری کند و یا این که به هر دلیل قرارداد بین طرفین فسخ شده باشد. هر کدام از طرفین قرارداد نسبت به اجرای تعهدات خود کوتاهی کنند این حق برای طرف مقابل وجود دارد تا با ارائه دادخواست به مراجع قضایی قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موضوع حکم تخلیه باید با گروه حقوقی وکلای دادورزان صلح و سازش مشورت کنید و از خدمات حقوقی این گروه استفاده کنید. مشاوره حقوقی تخلیه فوری مستاجر می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

وکیل حکم تخلیه فوری

نحوه تخلیه ملک مزایده ای چگونه است؟چگونگی تخلیه ملک فروخته شده؟ تخلیه ملک مستاجره،بر اساس ماده 487 قانون مجازات اسلامی هر وقت مستأجر نسبت به عین مستاجره تعدی یا تفریط کند و موجر، قادر بر منع آن نباشد، موجر حق فسخ دارد. پس بنابراین، یکی از مواردی که موجر به می‌تواند حکم تخلیه مستاجر را دریافت کند، تعدی و تفریط مستاجر است. برای دسترسی به وکیل‌هایی مانند، وکیل دستور تخلیه، وکیل برای حکم تخلیه، متخصص و با تجربه و وکیل متخصص حکم تخلیه باید به گروه وکلای دادورزان صلح و سازش مراجعه کنید.

وکیل حکم تخلیه فوریوکیل تخلیه فوری و شرایط مختلف صدور حکم

بر اساس ماده 1 قانون روابط مالک و مستاجر، بر اساس این ماده قانونی تصرف متصرف به عنوان اجاره یا صلح منافع یا هر عنوان دیگری به منظور اجاره باشد‌، اعم از این که نسبت به مورد تصرف سند رسمی یا غیر رسمی تنظیم شده یا تصرف متصرف بر حسب تراضی با موجر با نماینده قانونی او باشد.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

اجاره بها و نکات قانونی آن چیست

در موارد زیادی دیده شده است که مشکل مهم و اساسی مالک و مستاجر در مورد تعیین میزان اجاره بها می باشد و در چنین مواقعی این سوال برای تمام افراد پیش می‌آید که قانون در مورد اجاره بها و تنظیم آن چه می گوید؟ وکیل متخصص برای گرفتن دستور تخلیه می تواند در این مورد ها به شما کمک کند.در مواردی که اجاره به تراضی طرفین تنظیم شده میزان اجاره‌بها همان است که در اجاره‌نامه قید شده است. اگر اجاره‌نامه تنظیم نشده باشد میزان اجاره‌بها همان است که بین طرفین مقرر و عملی شده و در صورتی که میزان مقرر احراز نشود با‌رعایت مقررات این قانون از طریق کارشناسی میزان اجاره‌بها به نرخ عادله روز با توجه به قیمت مستغل مزبور و عوامل مؤثر دیگر تعیین خواهد شد.

اجاره بها و نکات قانونی آن چیست

What is the rent and its legal points?

چه نکاتی در درخواست تخلیه حائز اهمیت است؟

در موارد زیر موجر می‌تواند حکم تخلیه را دریافت کند. در موردهایی که مستاجر مسکن و حق انتقال به غیر از مورد اجاره را که کلاً یا جزئا ان را به هر صورتی که باشد به غیر رسمی واگذار کرده و یا عملاً از قبیل وکالت نمایندگی و غیره در اختیار و استفاده دیگری قرار داده باشد. در موردهایی که عین مستأجره به منظور کسب یا تجارت یا پیشه خود مستاجر اجاره داده باشد ولی مستاجر شخصاً در استفاده از عین مستأجره‌ مباشرت نکرده و به دیگری به عناوینی از قبیل وکالت و امثال آن واگذار کرده بدون آن که تنظیم اجاره‌نامه با مستاجر لاحق شده‌ باشد. در حالتی که مستاجر در مورد اجاره تعدی کرده باشد. دعوی تخلیه ملک مسکونی بسیار مهم هستند و باید آن را به وکیل تخلیه فوری ملک واگذار کنید.

وکیل حکم تخلیه

Eviction order lawyer

 وکیل حکم تخلیه

عملکرد وکیل تخلیه فوری در موارد بطلان یا فسخ اجاره و تخلیه؟ وکیل تخلیه ملک چه وظایفی بر عهده دارد؟ وکیل حکم تخلیه کسی است که در رشته حقوق تحصیل کرده است و دارای مدارک معتبر وکالت مانند پروانه وکالت می‌باشد وکیل تخلیه ملک فوری با بررسی مدارک ارائه شده در ابتدا تلاش می‌کند که به رفع مشکل پیش آمده اقدام کند. وکیل حکم تخلیه معتبر تمام تلاش خود را انجام می دهد تا قبل از ایجاد دعاوی حقوقی باعث توافق موجر و مستاجر شود. در صورت عدم توافق میان موجر و مستاجر وکیل حکم تخلیه درجه یک مدارک را به مراجع قانونی میبرد و حکم تخلیه را به نفع موجر اخذ می‌کند. وکیل حکم تخلیه با سابقه با تجربه فراوان در این زمینه می تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراحل قانونی را طی کند و به سرعت را از تصرف غیرقانونی مستاجر خارج کند. البته لازم است بدانید که دادگاه بعد از ابلاغ حکم تخلیه یک مهلت 15 روزه به مستاجر می‌دهد و اگر در طول این مدت اقدامی صورت نگیرد با اعمال قانون ملک از او پس گرفته می‌شود. برای پیروزی در دعوی تخلیه اماکن تجاری و سرقفلی باید به به بهترین وکیل حکم تخلیه مراجعه کنید، برای استخدام وکیل حکم تخلیه کارکشته می‌توانید با گروه حقوقی دادورزان صلح و سازش تماس بگیرید. این گروه از وکلا و مشاورهای حقوقی بسیار با دانشی تشکیل شده است که می‌‌تواند در تمام مراحل دعاوی حقوقی خصوصاً مراحل دریافت حکم تخلیه به شما کمک کنند. انتخاب یک وکیل حکمت خیلی خوب برای پیروزی در دعاوی تخلیه ملک بسیار ضروری است و باید حتما آن را جدی بگیرید. از همراهی شما ممنونم.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

فرق حکم تخلیه و دستور تخلیه

شاید در نگاه اول فرق چندانی میان حکم تخلیه و دستور تخلیه وجود نداشته باشد اما در این مقاله متوجه می شویم که حکم تخلیه و دستور تخلیه با یک دیگر تفاوت‌هایی دارند. لازم به ذکر است که دستور تخلیه را زمانی می‌دهند که مهلت اجاره‌نامه تمام می‌شود و مستاجر قصد تخلیه‌ی خانه را ندارد و مالک به وسیله‌ی دستور تخلیه می‌تواند ملک خود را پس بگیرد اما حکم تخلیه را زمانی صادر می کنند که شرایط برای دستور نباشد و در متن قرار داد حرفی از تاریخ دقیق سر رسید نشده باشد‌ علاوه بر این زمانی که ۲ نسخه از اجاره نامه تهیه نشده باشد و دو نفر آن را امضا نکرده باشد حکم تخلیه صادر می‌شود و فرد می‌تواند به دادگاه نزدیک به محل زندگی خود و یا شورای حل اختلاف مراجعه کند. یک تفاوت دیگری که میان حکم تخلیه و دستور تخلیه وجود دارد این است که زمانی که دستور تخلیه صادر می‌شود مستاجر باید تا ۲۴ ساعت ملک را تخلیه کند اما در حکم تخلیه او تا ده روز مهلت تخلیه دارد در غیر این صورت مامور این کار را انجام می دهد.

وکیل در کرد کوی

کارشناسان گروه دادورزان آماده پاسخ گویی به شما هستند

0919-2329787
جهت مشاوره تخصصی تماس بگیرید...
0919-2329787

آخرین مقالات سایت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا