وکیل ثبت شرکت در مشهد

وکیل ثبت شرکت در مشهددر انجام امور ثبت شرکت و مرتفع نمودن مشکلاتی که برای ثبت شرکت وجود دارد دارای تخصص و مهارت است. از آنجایی که رویه ی انجام ثبت شرکت کار مشکلی است وکیل ثبت شرکت در مشهد در این زمینه بسیار اثر گذار است. ممکن است شما برای کسب درآمد و امور تجاری خود قصد راه اندازی یک شرکت داشته باشید و با خود بپرسید که بهتر است چه شرکتی تاسیس کنیم که درآمد بیشتری داشته باشیم و کار خود را توسعه بدهیم، وکیل ثبت شرکت در این زمینه می تواند به شما کمک زیادی نماید تا بتوانید شرکت خود را به بهترین شکل راه اندازی و ثبت کنید و کار خود را توسعه دهید. داشتن یک وکیل شرکت از ابتدای تاسیس شرکت تا انتها و در ادامه ی روند کار به شما کمک می کند تمامی مراحل مراحل راه اندازی و ثبت شرکت را به خوبی طی کنید. ما در این مقاله در مورد وکیل ثبت شرکت در مشهد بیشتر صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

مشهد قرنی ۳۲ مجتمع خاتم واحد ۸

تلفن دفتر ۴۶۲۲۴۰۹۱  –   تلفن همراه ۰۹۱۵۵۴۴۶۴۲۹

مزایای ثبت شرکت در مشهد

  • دریافت حمایت های قانونی از اشخاص حقوقی
  • برخورداری از اعتماد شرکت ها و افراد دیگر طرف قرارداد برای گستردگی طرح تعهد شرکت ها جهن انجام تبادلات
  • با ثبت شرکت فعالیت های شما رسمیت پیدا می کنند.
  • پس از ثبت شرکت است که شما فرصت حضور در مناقصات و مزایدات را کسب خواهید کرد.
  • اخد و اعطای نمایندگی رسمی کشور
  • برخورداری از همکاری و اعتماد مشتریان و ارگان ها و موسسات ذی ربط با توجه به اینکه می توانند در خصوص وضعیت و عملکرد شرکت استعلام کنند و اطلاعات لازم را کسب کنند.
  • ثبت سوابق کشور و استناد به آن هنگام ضرورت
  • برخورداری از تشهیلات مالی و اعتباری از بانک های دولتی و خصوصس و انواع موسسات مالی و اعتباری
  • ایفای نقش های اجتماعی در ابعاد وسیع تر
  • اجتماع سرمایه و توان فکری اعضا با توجه به اینکه امکان ثبت شرکت به صورت انفرادی وجود ندارد، حداقل دو نفر باید به عنوان شریک و سهامدار معرفی شوند.
ثبت شرکت خدماتی و بازرگانی در مشهد
Registration of service and trading company in Mashhad

ثبت شرکت خدماتی و بازرگانی در مشهد

تاسیس هر یک از شرکت های خدماتی وبازرگانی در مشهد وابسته به تنظیم موضوع مرتبط با هر یک از حوزه ها است.در اصل شما می تونید شرکتی را که در هریک از دسته های شرکت های بازرگانی  و خدماتی است ثبت کنید. در  اصل باید شرکت خدماتی خود را در قالب شرکت تجاری موضوع خدماتی و بازرگانی قرار بدهید.

اداره ثبت شرکت در خراسان رضوی

مرجع ثبت شرکت ها در خراسان رضوی ادراه ی ثبت شرکت ها و موسسات  غیر تجاری مشهد است.

آدرس: استاد خراسان رضوی ، شهر مشهد، بلوار خیام، روبه رو شرکت گاز، اداره ی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری

کد پستی اداره ی ثبت شرکت ها در مشهد: ۹۱۸۷۵۱۱۱۱

تلفن اداره ی ثبت شرکت ها در مشهد:۰۵۱۳۷۶۵۴۳۱۴

علاوه بر این هر یک از شهرستان ها نیر اداره ی ثبت شرکت ها  و موسسات مربوط به خود را دارا می باشند. قابل توجه است که در حال حاضر مراحل ثبت شرکت ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و شما با مراجعه ی حضوری و یا تماس تلفنی با اداره هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد و در پیگیری درخواست شما تاثیری ندارد. متقاضیان باید از طریق سامانه ی ثبت شرکت ها  و موسسات غیر تجاری که نشانی آن irsherkat.ssaa.ir اقدام به ثبت درخواست خود نمایند و تقاضای خود را از همین طریق پیگیری کنند. بنابراین شما بدون مراجعه می توانید درخواست خود را ثبت کنید و پس از ثبت درخواست کد رهیگیری در اختیار شما قرارداده می شود، شما با این کد می توانید مراحل مختلف درخواست خود را پیگیری کنید و ببینید در خواست شما در کدام مراحله است. باثبت شرکت، شرکت شما دارای هویت می شود و به صورت قانونی می توانید اقدام به فعالیت کنید و کار خود را توسعه بدهید.

 ثبت شرکت دانش بنیان در مشهد
Registration of Danesh Baniyan company in Mashhad

 ثبت شرکت دانش بنیان در مشهد

شرکت های تولیدی و تجاری که قبلا وجود داشتند با پیشرفت علم و تکنولوژی نیازمند بهره برداری از دانش نوین برای ارتقای خدمات و مجصولات خود هستند. شرکت های دانش بنیان از جمله ساختارهایی می باشند که از دانش و تخصص روز و مدرن و فناوری نوین به تولید علم و ارائه ی آن به واحد های تولیدی و خدماتی  می پردازند. در شرکت های دانش بنیان محصولات نهایی بر اساس دانش منطبق با علم مدرن و پیشرفته در حوزه ی مربوطه می باشند.شرکت های دانش بنیان پلی بین دانشگاه و مراکز علمی و صنعتی هستند.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

شرایط ثبت شرکت دانش بنیان در مشهد

بر اساس قراردادی که در سال ۱۳۹۳ منعقد شده اداره ی ثبت شرکت ها بر اساس توافقی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشتند تصمیم گرفتند که به هیچ عنوان کلمه ی دانش بنیان را در اسم شرکت یا موضوع فعالیت شرکت ذکر نکنند.  بنابراین مراحل و تاسیس شرکت دانش بنیان به صورت جداگانه وجود ندارد. لذا افرادی که قصد ثبت شرکت دانش بنیان در مشهد باید بدانند که شرایط شرکت دانش بنیان فقط و فقط به محصول و خدمتی که افراد قصد ارایه ی آن را دارند وابسته می باشد.

هزینه ثبت شرکت  در مشهد
Company registration fee in Mashhad

هزینه ثبت شرکت در مشهد

ممکن است افرادی باشند که بخواهند با فریب افراد به اینکه با کم ترین مقدار می توانند شرکت  آن ها را ثبت کنند، اقدام به کلاهبرداری نمایند. توجه کنید که شما فریب چنین افرادی را نخورید و همانطور که توضیح دادیم در حال حاضر ثبت شرکت ها به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیازمند مراجعه ی حضوری نیست. ثبت شرکت چندان پیچیده نیستید شما با مشورت یک وکیل در مشهد به راحتی می توانید این کار را ینجام دهید.

تمام وکلای گروه دادورزان صلح و سازش
All the lawyers of the Peace and Compromise Lawyers Group

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده