ثبت تغییرات شرکت

تغییرات شرکت

ثبت تغییرات شرکت

همان طور که می ‌دانید هر شرکتی پس از تاسیس ممکن است به دلایل نیاز به تغییرات مختلف داشته باشد این تغییرات می تواند مربوط به شرکا یا نام شرکت یا هر چیز دیگری که نیاز است باشد. این شما عزیزان هستید که برای شرکت های خود تصمیمات مختلف می گیرید بنابراین به هر دلیلی ممکن است تصمیم به ایجاد تغییرات در شرکت بگیرید از این رو امروز هم ما در گروه وکلای دادورزان صلح وسازش در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی ثبت تغییرات شرکت و تمام اطلاعات مربوطه درباره شرایط تغییرات شرکت و مراحل آن را خدمتتان ارائه خواهیم داد. تغییرات شرکت ها تحت عوامل مختلفی انجام می شود به همین خاطر باید مراحل قانونی خود را طی کند و نمی توان این تغییرات را تنها با حضور اعضای شرکت یا پیش خود انجام داد بنابراین برای اطلاعات بیش تر توصیه می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

مراحل ثبت تغییرات شرکت

مراحلی که برای ثبت تغییرات شرکت خدمتتان عرض می کنیم باید حتماً به ترتیب و اولویت انجام شوند بنابراین شما نمی توانید هر کدام از مرحله ها را که میخواهید انجام دهید و بقیه را فاکتور بگیرید. برای ثبت تغییرات شرکت باید به صورت مراحل زیر عمل نمایید:

  • در مرحله اول باید جلسات مجمع عمومی عادی و فوق العاده و با وجود هیئت مدیره را برگزار کنید.
  • سپس در حضور همه عنوان کنید که در چه زمینه ای قرار است در شرکت تغییر ایجاد نمایید.
  • پس از آن باید یک صورتجلسه تمام و کمال تهیه نموده و به امضاء تمام شرکا برسانید.
  • سپس باید آن را به مراکز ثبتی تقدیم کنید.
  • مراکز ثبتی در صورت صلاحیت صحت و تایید آن را صادر می کنند.
  • و بعد یک آگهی تغییرات صادر می کنند و به درخواست شما رسیدگی می نمایند.

اکنون دیگر شما عزیزان به مراحل ثبت تغییرات شرکت واقعی آگاه هستید و می توانید برای آن اقدام نمایید و یا از یک وکیل شرکت متخصص در تهران در این حوزه کمک بگیرید.

سامانه ثبت تغییرات شرکت

سامانه ثبت تغییرات شرکتها

اکنون اگر شما هم تصمیم تغییرات مختلف در شرکت دارید برای مثال می خواهید نام شرکت مورد نظر خود را عوض کنید بهتر است ابتدا به سایت ثبت تغییرات شرکت مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که تغییرات شرکت باید حتماً مشخص شوند پس از آن شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت تغییرات شرکت ها برای تغییر مورد نظر خود اقدام کنید در این سامانه شما ابتدا ثبت نام نموده و نوع شرکت خود را وارد می کنید سپس با دریافت رمز عبور می توانید همه اطلاعات لازم در مورد شرکت خود را وارد نموده و بعد تغییر مورد نظری که قرار است ایجاد شود را عنوان کنید. قطعاً در این صورت برای مراحل بعدی آماده خواهید بود و تغییرات شرکت شما با سرعت بیش تری انجام می شود زیرا شما مراحل آنلاین و غیر حضوری آن را انجام داده اید و مراحل حضوری و قانونی و اداری آن نیز با پیگیری شما انجام خواهد شد.

پیگیری ثبت تغییرات شرکت

همان طور که می دانید ثبت نام و ایجاد تغییرات در شرکت ها نیازمند یک سری پیگیری ‌ها می باشد در واقع شما اگر بخواهید تغییراتی در شرکت ایجاد کنید بدون پیگیری نمی توانید به نتیجه برسید. بنابراین باید صبور باشید و همه مراحل را به ترتیب و با حوصله انجام دهید. گذشته از این موضوع شما باید فردی را به عنوان راهنمای ثبت تغییرات شرکت در نظر داشته باشید. زیرا همان طور که می دانید انجام این کار ها به صورت اداری و قانونی انجام می شود بنابراین هر کسی از جزئیات آن باخبر نیست به همین خاطر باید با یک مشاور یا راهنمای تغییرات شرکت مشورت کنید تا به شما تمام اطلاعات لازم در این زمینه را بدهد. در این صورت شما می دانید که در چه زمینه هایی می توانید در شرکت تغییرات ایجاد نمایید علاوه بر آن خواهید فهمید که برای ایجاد چنین تغییراتی چه مدارک و کار هایی لازم است.

نحوه ثبت تغییرات شرکت

نحوه ثبت تغییرات شرکت

تغییراتی که در شرکت ها ممکن است اعمال شود بسیار متنوع و متفاوت هستند برای مثال ممکن است شما تصمیم بگیرید نام شرکت خود را عوض کنید. برای تغییر نام شرکت باید حتما نوع آن از نظر تضامنی و مسئولیت محدود و غیره را عنوان نمایید. عوض کردن محل فعالیت شرکت یا تغییر در نوع فعالیت شرکت از دیگر تغییرات است که می‌ توان انجام داد اما باید حتما این موضوع در حضور شرکا صورت جلسه برسد و پس از امضاء شرکا مراحل دیگران پیگیری شود. هم چنین می‌ توانید در سرمایه و سهام شرکت تغییر ایجاد کنید و یا اینکه تابعیت شرکت را عوض نمایید. به منظور هر یک از این تغییرات می توانید به مشاوره ثبتِ تغییرات شرکت مراجعه نمایید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شما راهنمایی ها و مشاوره حقوقی لازم را ارائه دهد.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

آگهی ثبت تغییرات شرکت

زمانی که از آگهی تغییرات شرکت صحبت می ‌شود در واقع منظور روزنامه کثیرالانتشاری است که در آن تمام اطلاعات مربوط به شرکت ثبت می شود و به اطلاع تمام شرکا می رسد. بنابراین زمانی که شما عزیزان برای تغییر در شرکت اقدام می کنید باید حتماً آگهی ثبت تغییرات شرکت را در روزنامه کثیرالانتشار به اطلاع شرکا برسانید. با این وجود مراکز و اداره ثبت می تواند صلاحیت و ثبت تغییرات را انجام دهد. قطعاً در این صورت هیچ مشکلی برای ثبتِ تغییرات شرکت به وجود نخواهد آمد زیرا آگهی ثبت تغییرات شرکت از جمله مراحل لازم است که باید به هنگام تغییرات شرکت انجام دهید و مطابق با آن عمل کنید. البته که این روزنامه کثیرالانتشار تنها به دست شرکا خواهد رسید و در مراکز ثبت بایگانی خواهد شد.

صورت جلسه ثبت تغییرات شرکت

صورتجلسه ثبت تغییرات شرکتها

از دیگر مراحلی که برای ثبتِ تغییرات شرکت ها باید مورد بررسی قرار گیرد صورتجلسه تغییرات است در این صورت شرکا با وجود هیئت مدیره و مدیر عامل به ترتیب می ‌دهند و در این جلسه در مورد تغییرات لازم برای شرکت صحبت می‌ کنند تمام این صحبت ‌ها صورتجلسه می ‌شوند و به زبان ساده تر تمام صحبت ها و جزئیات این جلسه مکتوب و نوشته می شود سپس این صورتجلسه به امضاء تمام شرکا خواهد رسید و بعد می توان برای پیگیری ثبت تغییرات شرکت اقدام نمود و مراحل بعدی آن را طی کرد. البته که شما دیگر با این موضوع آشنایی کامل دارید و می توانید هر گونه تغییری را در شرکت اعمال نمایید.

وکیل در کرد کوی

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده