لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

مشاور حقوقی با وکیل خانم در تهران

مشکلات و دعاوی حقوقی روزانه پیچیده تر و دقیق تر و سخت تر خواهند شد. همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش تعداد و حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی و محاکم می شود. همین موضوع باعث نیاز روز افزون مردم جامعه ما به وکیل و مشاور حقوقی می شود. لازم است بدانید که میان وکیل خانم و آقا از نظر تخصص و تجربه هیچ تفاوتی وجود ندارد. وکیل خانم مانند هر وکیل دیگری برای این که پروانه وکالت دریافت نمایند باید ابتدا در رشته حقوق در دانشگاه تحصیل نماید و سپس در آزمون سنگین و سخت و دشوار کانون وکلای دادگستری شرکت نماید. همچنین بعد از قبولی در این آزمون باید حداقل به مدت ۱۸ ماه نزد یک وکیل با سابقه در تهران کارآموزی کند.

مشاور حقوقی با وکیل خانم در تهران

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

9850 382 0912

معرفی وکیل فاطمه میر

ادرس وکیل میر جردن

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکیل در تهران وکیل در تهران

شماره وکیل در تهران

مشاور حقوقی با وکیل خانم در دعاوی خانواده

همچین در پرونده های مرتبط با امور خانواده علی الخصوص وقتی که موکل خانم است و بهتر است از وکیل خانم استفاده نماید. چون که معمولا برای این که موکل بتواند مدام پیگیر پرونده خود بشود یا بعضی مسائل و موارد شخصی تر مانند مسائل و مشکلات جنسی که در زندگی مشترک با همسر خویش داشته است بهتر است از مشاوره حقوقی وکیل خانم استفاده کنند تا حقوق خویش را بهتر پیگیری کنند. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر تهران در تمامی دعاوی پنج سال سابقه فعالیت مستمر داشته است و از وکلای خانم زیادی استفاده می کند.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

وکیل زن در تهران

این روزها در جامعه دیده شده است که در تعداد زیادی از پرونده‌ها به‌ ویژه پرونده‌های مربوط به خانواده، بعضی افراد به دلیل شرایط اجتماعی و خانوادگی‌شان تمایل دارند که تا پیگیری امور حقوقی ‌شان را به یک وکیل زن در تهران بسپارند. این حق از آنجایی می‌آید که قانون‌گذار این حق را به موکلان نیز داده است که در حالت داشتن مشکلات حقوقی یا کیفری از وکلای دادگستری بخواهند که تا به عنوان نماینده قانونی‌شان در دادگاه از آن ها دفاع نمایند و موکلان هم این آزادی اختیار را دارند که برای حل کردن مشکلات خود به وکیل خانم یا مرد را مراجعه نمایند.

وکیل خانم کیست؟

وکیل شخصی می باشد که از طرف فرد دیگری (حقوقی یا حقیقی) به سبب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می ‌شود. پس به این ترتیب وکیل خانم شخصی می باشد که از طرف فرد حقوقی یا حقیقی طی قراردادی متعهد می‌شود که به عنوان یک نماینده قانونی در دادگاه‌های کیفری یا حقوقی از حقوق موکل خود دفاع نماید. وکیل خانم به موکلان و مراجعان خود در زمینه مشکلات حقوقی یا کیفری‌شان مشاوره می‌‌‌‌‌دهد و به عنوان نماینده قانونی آنان در دادگاه و مراجع قضایی شرکت می نماید تا بر اساس قانون از حقوق موکل خود دفاع نماید.

ویژگی های وکیل خانم در تهران

در بیشتر پرونده هایی که موکل خانم می باشد استفاده کردن از یک وکیل زن برای او بسیار کمک کننده و آرام بخش می باشد. چون که او را هم جنس و هم فکر خود می داند و احساس می کند که از طرف یک وکیل زن بیشتر درک می شود. زنان معمولا در پرونده از دقت و ریزبینی بالایی برخوردار هستند. بنابراین یک وکیل زن می تواند با دقت بالایی که دارد، پیچیدگی های پرونده ی شما را ببینید و بهترین راه حل را انتخاب کند.

انتخاب وکیل خانم تهران

وقتی انتخاب وکیل خانم تهران از سوی موکلین هنگامی رخ بدهد که طرف مقابل آن‌ها یک خانم بوده باشد. به عبارتی آن‌ها چنین تصور می‌ کنند که انتخاب یک وکیل خانم ‌در تهران می‌تواند از سوی آن‌ها بهترین انتخاب باشد. یکی از علت های دیگر که انتخاب وکیل خانم را از سوی موکلین رقم میزند، دقت بی‌نهایت وکیل خانم بر قوانین و مقررات موجود است. به عبارتی او نیز بر ریزه‌کاری‌ها دقت بسیار بالایی دارد.

مشاوره کیفری با وکیل خانم

دعوای کیفری مربوط به عملی می باشد که برای مرتکب آن, دادگاه مجازات تعیین می نماید اما برای دعوای حقوقی دادگاه مجازاتی درنظرنمی گیرد و صرفا مرتکب عمل را به دادن حقوق قانونی دیگران یا انجام تکالیفش ملزم می کند. شکایت کیفری با مشورت وکیل کیفری را برای رسیدگی باید ابتداء به مرجعی به نام دادسرا برد و پس از انجام تحقیقات در کلانتری و دادسرا , جهت رسیدگی به دادگاه فرستاده می شود. پرونده بسیاری از شکایت های کیفری حتی با پس گرفتن شکایت از طرف شاکی هم بسته نمی شوند(مثل شکایت راجع به رشوه, قتل, زنا و.. )

شرایط مشاوره حقوقی با وکیل خانم در تهران

خانم ها با توجه به این موضوع که ویژگی های شخصیتی خود در بسیاری از پرونده های موفق تر از آقایان عمل می نمایند. افزون بر این که یک موکل خانم با وکیل خانم خود ارتباط بهتر و مفیدتری برقرار می نماید.

  • بانوان شنونده های بسیار خوبی می باشند و معمولا دقیق تر و ریز تر به اظهارات موکل گوش می دهند. همین موضوع باعث می شود مسائلی را از اظهارات موکل کشف نمایند که ممکن است از دید یک وکیل آقا پنهان مانده باشد.
  • دقت نظر خانم ها در جزئیات از آقایان بسیار بیشتر می باشد. خانم ها جزئی نگرتر و دقیق تر از آقایان می هستند. اگر که پرونده از جزئیات بسیار زیادی برخوردار می باشد بهتر این است که از از یک وکیل زن استفاده نمایید.
  • فن بیان خانم ها معمولا از آقایان بهتر می باشد. این موضوع که معمولا فن بیان و نحوه مذاکره بانوان بهتر از آقایان می باشد بر کسی پوشیده نمی باشد. پس اگر که طرف مقابل شما از یک وکیل زن بهره می برد بهتر است شما هم از یک وکیل خانم استفاده نمایید.
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
۱۴۰۱-۰۹-۲۸ ۰۷:۵۸

مشاوره خوبی بود

یاری
۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۰۶:۵۱

مشاور خوبی هستم

مهدوی
۱۴۰۱-۱۰-۱۲ ۱۹:۰۷

عالی هستن

پیمایش به بالا