لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل تجاوز جنسی در تهران

در مسائل تجاوز جنسی رهایی از اتهام و یا حتی ثابت کردن اتهام بسیار پیچیده است و شرایط سختی دارد. دقت کنید که شما به تنهایی نمی‌توانید در دادگاه حاضر شوید و از حق خود دفاع کنید در چنین مواقعی عدم آگاهی در قوانین و یا احساسات فرد اجازه نمی‌دهد که شما همانگونه که باید عمل کنید. پس حضور یک وکیل دادگستری در تهران  الزامی است. می‌توان گفت که در حال حاضر وکیل‌های گوناگونی در تمام نقاط کشور وجود دارند که می‌توان گفت اغلب آنها در حوزه تخصص خود بسیار با تجربه و همچنین کار بلد هستند که می‌توانند به افراد حل پرونده‌های جرایم جنسی عنف و اکراه و سایر پرونده‌های مشابه کمک کنند و سبب حل پرونده آنها شوند. همچنین می‌توان گفت که تهران به عنوان یکی از بزرگترین شهر‌های کشور نیز دارای وکلای بسیار باتجربه و کاربلد است که هر کدام از آنها پرونده‌های گوناگونی را به خوبی به پایان رسانده‌اند پس انتخاب وکیل خوب و با تجربه در تهران می‌تواند موضوع مهمی باشد همچنین می‌توان گفت روش‌های گوناگونی مانند جستجوی اینترنتی،پرس و جو از آشنایان و جستجو در سایت‌های مختلف وکلا می‌تواند سبب شود تا شما بتوانید وکیل جرایم جنسی مناسب را برای پرونده خود انتخاب کنید و از آن نیز برای حل پرونده و مشکل خود کمک بگیرید.

شماره تماس و آدرس وکیل سرکار خانم فاطمه میر در تهران

وکیل تجاوزجنسی در تهران

قبول وکالت توسط وکیل متخصص و باتجربه

پیگیری وکیل تا مرحله پایانی

بهترین وکیل زن در تهران

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری، با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌های رابطه نامشروع را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای متخصص در دعاوی منافی‌ عفت وکالت انجام می‌دهند.

تخصص و‌ مهارت:
وکالت تخصصی در دعاوی تجاوز و جرایم جنسی
وکالت تخصصی در طرح و دفاع از دعاوی فرجام خواهی ، اعاده دادرسی کیفری ، اعمال ماده ۴۷۷ و …
وکالت در دادسرا و دادگاه انقلاب
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور
وکالت تخصصی در جرایم مواد مخدر و مواد روانگردان
وکالت در دعاوی اصل ۴۹
وکالت در جرایم امنیتی

برخی از پرونده های مهم:
وکالت تخصصی در جرایم در صلاحیت دادگاه و دادسرا ارشاد
وکالت در جرایم منافی‌ عفت‌ ، رابطه نامشروع ، تجاوز جنسی و ..
وکالت در پرونده های کلان‌ اقتصادی از قبیل پرونده میلاد حاتمی
وکالت تخصصی در بیش از صد پرونده جرایم مواد مخدر – ۷۰۱ کیلو شیشه -۵۴۹ کیلو شیشه- ۱۴۸ کیلو هروئین -وکالت در پرونده بزرگ تولید مواد مخدر صنعتی در کشور – وکالت حمل گسترده کوکایین‌ در کشور و صد ها پرونده کلان دیگر ..
وکالت در پرونده کلاهبرداری بزرگ فروش خودرو های لیزینگی
وکالت در پرونده های قاچاق کالا و ارز
وکالت در پرونده های کلان کلاهبرداری های رایانه ای و سایبری

جهت اعطای وکالت به خانم فاطمه میر و دریافت مشاوره از ایشان، با شماره های زیر تماس بگیرید:
تلفن همراه: 09123829850
تلفن دفتر: 02188793415
آدرس دفتر: تهران، خیابان ولیعصر، قبل از میدان ونک‌، جنب پل همت، کوچه سید الشهدا پلاک ۴، واحد یک دفتر وکالت خانم فاطمه میر

امروزه وکیل‌های تجاوز جنسی گوناگونی در تهران وجود دارند که می‌توان گفت که هر کدام از آنها بسیار باتجربه و کاربلد هستند و می‌توانند به افراد پرونده‌هایشان کمک بسیار زیادی کنند. زیرا این وکیل‌ها آگاهی کاملی از محاکم و مراجع تجاوز و انواع آن دارند و روند پاین نوع از پرونده‌ها را به خوبی می‌دانند و می‌توانند به موکلین خود مشورت‌های خوب و موثری بدهند و آنها را در روند پروند و اقدامات لازم برای پرونده راهنمایی کنند. همچنین روش‌های مختلفی برای پیدا کردن وکیل تجاوز در تهران وجود دارد که شما با استفاده از این روش‌ها می‌توانید به راحتی وکیل مورد نظر خود را برای پرونده خود را پیدا کنید و از او برای حل پرونده خود کمک بگیرید. پس کمک گرفتن و همچنین مشورت گرفتن از وکیل را در پرونده‌هایی با موضوع  تجاوز جدی بگیرید و به آن توجه کنید.

مشاوره حقوقی وکیل میر

تجاوز جنسی چیست؟

لازم است قبل از هر اقدامی افراد طی آموزشی صحیح و اصولی بدانند تجاوز جنسی چیست تا در صورت رخداد برای هر فردی وی بتواند در کوتاه‌ترین اقدام ممکن به صورت قانونی حق خود را بگیرد و متهم را به اشد مجازات برساند. تجاوز جنسی یعنی هرگونه عمل خشونت‌آمیز جنسی که بدون رضایت یکی از طرفین صورت بگیرد. لزومی بر فیزیکی بودن این عمل نیست و حتی هرگونه تهدید و سو استفاده جنسی از کودکان زیر سن قانونی یا افراد ناتوان و معلول نیز به عنوان تجاوز جنسی به عنف محسوب می‌شود.

مشاوره حقوقی در تجاوز جنسی

تجاوز جنسی یکی از جرائمی است که بسیار مهم است و وقوع آن اخلاق حسنه را در جامعه به خطر می‌اندازد. همان گونه که در قانون مجازات اسلامی در حوزه زنای به عنف بیان شده است، در این ماده اینگونه گفته شده که تجاوز به عنف، به رفتارها و اعمال جنسی مجرمانه‌ای اطلاق می‌‌شود که با توسل به زور، اجبار و تهدید و بدون رضایت زن و علیرغم مقاومت او، با وی آمیزش جنسی انجام می‌گیرد و منجر به دخول می‌‌شود. افرادی که درگیر چنین شرایطی می‌شوند تا سال تا دچار مشکلات ذهنی می‌شوند و این افراد می‌توانند از مشاورها کمک بگیرند. مشاوره حقوقی می‌تواند در جهت احقاق حقوق این افراد مفید باشد. می‌توان گفت که هنگامی که افراد درگیر مسئله تجاوز می‌شوند و قصد شکایت دارند مشکلات و یا سوالاتی برای آنها پیش می‌آید و یا دچار نگرانی‌هایی می‌شوند پس می‌توان گفت که در این شرایط کمک و مشورت گرفتن از یک فرد با تجربه و کاربلد سبب کاهش نگرانی‌های شما نیز می‌شود زیرا می‌دانید فردی که به شما مشورت می‌دهد فردی با تجربه و تخصص در حوزه موضوع  پرونده شما است و می‌توانید به راحتی به شما کمک کند پس می‌توان گفت که مشاوره دادن به موکل توسط یک وکیل تجاوز با تجربه از دیگر وظایف او است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند و از نگرانی‌های شما نیز بکاهد.

مشاوره با وکیل تجاوز جنسی در تهران یکی از جمله راهکار‌هایی است که مراحل قانونی و حقوقی رسیدگی به پرونده را بر افراد آشکار کرده و به خوبی آن‌ها را در جریان روند حقوقی پرونده قرار می‌دهد از این رو بهتر است بعد از حادثه سریعاً با یک مشاور حقوقی یا وکیل تجاوز جنسی در تهران ارتباط گرفته و به شرح واقعه بپردازید تا در جمع‌آوری مستندات و مدارک موردنیاز برای اثبات جرم شما را راهنمایی کرده و در پیشبرد اهداف پرونده باعث سرعت کار شوند.

وکالت در دعاوی تجاوز جنسی

اولین اقدام بزه دیده (شاکی)بعد از وقوع تجاوز جنسی 

می‌توان گفت که اگر فردی دچار تجاوز جنسی شده است به طور کلی باید از تجاوز جنسی دو دسته اقدام را انجام دهد.

دسته اول اقدامات اقدام پزشکی هستند که می‌توان گفت این دسته از اقدامات برای پیشگیری و همچنین درمان آسیب‌های جسمی است که احتمال دارد فرد به آن دچار شده باشد و یا دچار خواهد شد. اقدامات دسته دوم شامل اقدامات قانونی هستند که فرد بعد تجاوز باید آنها را نیز انجام دهد این اقدامات قانونی که فرد بعد وقوع تجاوز انجام می‌دهد برای طرح دعوا علیه فرد متهم و یا متجاوز در محکمه و همچنین ادعای حیثیت و گرفتن خسارت از فرد متجاوز  واجب و ضروری است. پس می‌توان گفت که انجام اقدامات قانونی بعد از تجاوز امری مهم است که حتما باید به آن توجه شود و نباید فردی که دچار تجاوز شده است به دلایل گوناگون از انجام این اقدامات خودداری کند و آنها را انجام ندهد.

بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران

بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران فردی است که به خوبی از ماهیت جرم رخ‌ داده شده باخبر باشد و بتواند با تسلط به قوانین و اطلاعاتی که در رابطه با قوانین کیفری و حقوقی در دست دارد به تحلیل پرونده بپردازد و با ارائه مستندات و ادله موردنیاز دادگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن موکل خود را به اثبات عدالت برساند. بهترین وکیل تجاوز جنسی فردی است که علاوه بر اینکه رازدار و صادق است حس امنیت را به موکل خود القا کرده و مرتباً در تمامی جلسات دادگاه شرکت کند از موکل خود به خوبی و مبتنی بر تمامی قوانین کیفری مربوط به تجاوز جنسی به عنف و اکراه دفاع کند. بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران متناسب با نوع خاص پرونده‌هایی که روی آن‌ها وکالت می‌کند علاوه بر اینکه یک وکیل خوب است باید یک مشاور و روان‌شناس خوب نیز باشد تا به خوبی روحیات موکل خود را کنترل و هدایت کند و به او در حق‌خواهی کمک کند.

وکیل تجاوز جنسی در تهران

تجاور به عنف

عنف در لغت به معنای خشونت و زور است و منظور از اصطلاح حقوقی زنای به عنف انجام نزدیکی جنسی بدون رضایت زن و با استفاده از قهر و غلبه می باشد. البته باید به این موضوع توجه کنید که اثبات بدون رضایت بودن و خواست قربانی بودن نزدیکی جنسی، بر عهده‌ قربانی می باشد که این امر مشکلاتی را در روند رسیدگی به این پرونده‌‌های تجاوز به عنف به وجود آورده است. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در در شهر تهران و در دعاوی تجاوز جنسی پنج سال سابقه فعالیت دارد. درباره تجاوز به عنف می‌توان گفت که به آن زنای به عنف هم می‌گویند. به طور کلی می‌توان گفت که تجاوز به عنف یعنی مردی با یک زن بدون رضایت زن و با زور و اجبار رابطه برقرار کند. همچین می توان در این‌باره گفت که تجاوز به عنف در ایران نیز از جرم‌های کیفری به شمار می‌رود علاوه بر ایران کشورهای دیگر هم برای این جرم مجازات سنگینی در نظر گرفته‌اند. پس می‌توان گفت که جرم تجاوز به عنف بسیار مورد اهمیت است و در قانون ایران نیز دارای مجازات بسیار سنگینی می‌باشد.

می‌توان گفت که برای این که فرد متجاوز و متهم در پرونده تجاوز به عنف به مجازات برسد ابتدا باید جرم متهم در دادگاه اثبات شود و بعد از آن مجازات آن توسط قاضی پرونده اعلام می‌شود و طبق نظر قاضی مجازات فرد متهم هرچه باشد در همان بازه زمانی که قاضی پرونده تعیین کرده است اجرا می شود. پس می توان گفت شرطی اصلی برای اجرای حکم اثبات جرم متجاوز است.

درباره تجاوز به عنف می‌توان گفت یکی از مسائل مهم و با اهمیت در جامعه است و در قانون نیز دارای احکام و همچنین مراجع خاصی نیز می‌باشد همچنین می‌توان گفت که تجاوز به عنف نیز دارای اقسام گوناگون نیز است که ما در ادامه آن ها را معرفی می‌کنیم تا شما نیز انواع تجاوز به عنف را بهتر بشناسید.

  • تجاوز به عنف توسط آشنایان
  • تجاوز به عنف دسته جمعی یا گروهی
  • تجاوز به عنف انفرادی

مجازات‌ تجاوز جنسی چیست؟

بر اساس بند ت ماده 224 قانون مجازات اسلامی وجود عنف در تجاوز جنسی یکی از مواردی می‌باشد که باعث تشدید کیفر زنا تا حد اعدام می‌شود. در واقع هروقت که یکی از طرفین راضی به برقراری رابطه جنسی نبوده باشد و دیگری وی را وادار به ارتکاب این عمل کرده باشد این ویژگی برای شخص مکره از کیفیات مشدده به حساب می‌آید. به همین جهت تجاوز جنسی یا تجاوز به عنف در فقه و در قوانین کیفری ایران با تشدید مجازات همراه است. در واقع این عدم رضایت قربانی است که آمیزش جنسی را به تجاوز جنسی تبدیل خواهد کرد. باید بدانید که اگر رضایت فرد یا تقلب و حیله جلب شود باعث محکومیت مرتکب آن به تجاوز جنسی می شود.

مجازات تجاوز جنسی مبتنی بر ادله و مدارک ارائه شده به دادگاه و شرح واقعه و دفاعیات وکلا که همه عوامل مؤثر در رأی قاضی هستند با رأی نهایی قاضی پرونده مشخص می‌شود؛ ولی به طور کلی به عنوان مجازات اسلامی برای تجاوز به عنف حکم اعدام در نظر گرفته شده همان‌طور که در سال‌های اخیر شدیدترین حکم‌ها برای تجاوز جنسی و تجاوز به عنف هم ردیف با حکم‌های جنایی در نظر گرفته می‌شود. لازم است برای اعمال مجازات تجاوز جنسی و حد زنای به عنف متهم اقرار کرده و در صورت انکار قربانی ثابت کند.

اثبات جرم تجاوز جنسی چگونه است؟

در رابطه با ادله اثبات تجاوز جنسی باید گفت که در بیشتر موارد افراد تجاوز دیده از ترس آبرو خویش شکایت و اقدامات لازم را پیگیری نمی‌کنند. دلایل اثبات یک جرم از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقداماتی است که قربانی برای احقاق حق و حقوق خویش باید آن را سپری کند. قانون مجازات اسلامی برای اثبات زنا به اقرار، شهادت و علم قاضی اشاره نموده است. هرچند این ادله برای اثبات تمامی دعاوی حقوقی و جزایی عمومیت دارد و اختصاص به جرائم خاص مانند تجاوز جنسی ندارد. در پرونده‌ها و دعاوی جنسی تجاوز جنسی اقرار متهم بر علیه خود امری بعید می‌باشد. در ادله اثبات جرم تجاوز جنسی نقش علم قاضی بسیار مهم می‌باشد. قضات می‌توانند با در نظر گرفتن جنبه علم قاضی با استفاده از روش‌های مختلفی می‌تواند تحصیل شود گزارش اولیه پلیس، نظریه پزشکی قانونی، اظهارات متهم در جلسات متفاوت و روابط قبلی میان متهم و قربانی و.. می‌توانند از مواردی باشد که به حصول علم قاضی کمک می‌کند.

می‌توان گفت که وکیل تجاوز به سبب پرونده‌های گوناگون و زیادی که در این زمینه داشته است دارای تجربه و آگاهی زیادی است و از روندهای پرونده نیز آگاهی دارد. همچنین  می‌توان گفت که اثبات جرم متجاوز در این نوع پرونده‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. در این باره یعنی اثبات جرم متجاوز می‌توان گفت شیوه‌های گوناگونی برای اثبات جرم وجود دارد که در این بخش یک وکیل خوب است که می‌تواند تصمیم بگیرید از چه روشی برای اثبات جرم استفاده و با توجه به مدارک و شواهد بتواند جرم متجاوز را ثابت کند برای نمونه یکی از شیوه‌های اثبات جرم متجاوز این است که باید فرد متهم نزد قاضی پرونده ۴ مرتبه اقرار کند و اگر متهم نزد پلیس اقرار کرده باشد این اقرار قابل قبول نیست همچنین می‌توان گفت که یکی دیگر از روش‌های اثبات جرم متجاوز شهادت چهار شاهد در دادگاه است علاوه بر آن علم قاضی نیز یکی از موثرترین روش‌های اثبات جرم است در شیوه اثبات جرم با به کارگیری علم قاضی یعنی قاضی با توجه به قرائن و امارات که نوعا علم آور هستند جرم متهم را زنای به عنف تشخیص داده و حکم آن را نیز صادر می کند.

لازم است ابتدا برای اثبات تجاوز جنسی با کمک وکیل جنسی در تهران قربانی هرگونه ترس و خجالت از آبرو یا قضاوت دیگران را کنار گذاشته به تنظیم شکواییه و اقرار به جرم رخ‌داده شده بر علیه خویش بپردازد سپس می‌فهمیم به طور کلی سه عنصر اقرار و شهادت و حکم قاضی برای اثبات تجاوز موردنیاز است. برای اقرار به جرم توسط متهم لازم است چهار بار در محضر قاضی این اعتراف صورت گیرد که در موارد کثیری امری محال است؛ ولی برای شهادت و اثبات جرم از طریق شاهدان و مستندات و مدارک لازم است وکیل تجاوز جنسی اقدام به تهیه مدارک و ادله موردنیاز کرد و از گزارش پزشکی قانونی و گزارش اولیه اداره پلیس، اقرارهای متهم در دادگاه و حتی روابط قبلی میان قربانی متهم استفاده کند و در نهایت صدور حکم و اثبات به علم قاضی بستگی دارد. در راستای اثبات تجاوز جنسی با کمک وکیل تجاوز جنسی در تهران لازم است شما با یک وکیل مجرب در ارتباط باشید تا وی ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن با سرعت ادله لازم برای اثبات جرم را به لایحه دفاعی الصاق کند و تمامی زوایای پنهان پرونده را برای قاضی آشکار کند.

ماهیت جرائم جنسی به عنف و اکراه

شایان ذکر است که  جرائم جنسی به عنف و اکراه جنبه عمومی دارد و در دسته‌ی جرائم اخلاقی قرار می‌گیرد. وکیل دعوای تجاوز و نظر مخالفین اکراه زانی نیز برای جرم زنا اضافه می‌کند که قوانین مجازات اسلامی ارتکاب تجاوز به عنف یا اکراه راه اعدام زانی اکراه کننده می‌داند. در این رابطه با وکیل دعوای تجاوز و تجاوز به عنف و اکراه باید اضافه کنیم که برخی حقوقدان‌ها معتقد هستند که اکراه و اجبار برای مرد قابل قبول نیست. از آن جایی که نعوظ در مرد زمانی اتفاق می‌افتد به این معنی است که مرد میل و رغبت به آن کار دارد پس نمی‌توان گفت که مرد را مجبور به این کار کرده‌اند اما چنان چه سایت شود که مرد به زنا اکراه شده است از کیفر مبری می‌شود.

درباره ماهیت جرایم جنسی عنف و اکراه می‌توان گفت که جرایم جنسی از زمره جرایم علیه اشخاص نبوده اما می‌توان گفت از «جرایم ضد عفت و اخلاق که یکی از موضوع های فصل هجدهم قانون تعزیرات» عمومی می‌باشند، پس می‌توان گفت که به موضوع این کتاب ارتباطی پیدا نمی کند. اما در هر زمان جرایمی مانند به عنف و اکراه  انجام شود، می توان گفت که جرم علیه عفت و اخلاق عمومی محسوب می‌شوند و هم می توان گفت که  با عنایت به بی توجهی مرتکب نسبت به اختیار قربانی درباره جسم و تن خود و با بررسی نشانه های سوء جسمانی و  همچنین روانی که این جرایم می تواند برای قربانی به دنبال داشته باشد، جرم علیه شخص ها نیز به حساب می آید.همچنین درباره جرایم جنسی عنف و اکراه می توان گفت که جرایم جنسی به عنف و اکراه، نیز دارای جنبه عمومی هستند که می توان گفت که جنبه عمومی این جرایم هم سنگین است زیرا این گونه جرم ها در کشور های گوناگون از اهمیت زیادی برخوردار است و جامعه های مختلف به این نوع مسائل اهمیت می دهند

وکیل  دعوای تجاوز و نظر مخالفین اکراه زانی

می‌توان گفت در جامعه امروزه افراد برای حل مشکلات گوناگون حقوقی خود از وکیل‌های خوب و کاربلد کمک می‌گیرند این به افراد کمک می‌کند تا بهتر بتوانند پرونده خود را حل کنند و آن را نیز به پایان برسانند یکی از موضوعاتی که افراد برای حل از وکیل کمک می‌گیرند جرایم جنسی به عنف و اکراه است زیرا وکیل‌هایی که حوزه تخصص آن ها این موضوعات هستند به خوبی به احکام و قوانین این موضوعات آشنا هستند و به خوبی می‌توانند در حل پرونده به افراد کمک کنند و بهترین راه‌حل‌ها را به آن ها ارائه دهند. زیرا این نوع پرونده‌ها دارای قوانین سخت و دشوار هستند که فقط افراد متخصص می توانند از عهده آن برآیند و این نوع مسائل را حل کنند.

چه زمانی به وکیل تجاوزجنسی در تهران مراجعه کنیم؟

می‌توان گفت مهمترین اقدام در این نوع از پرونده‌ها مراجعه به یک وکیل خوب و با تجربه و همچنین کمک گرفتن از او برای حل پرونده است. حال این موضوع که چه زمان باید به یک وکیل مراجعه بسیار مورد اهمیت است و سبب می‌شود روند پیشرفت پرونده تغییر کند. می‌توان گفت که بهتر از قبل از هر اقدامی ابتدا به یک وکیل خوب و با تجربه مراجعه کنید و از او برای حل پرونده خود کمک بگیرید این امر سبب پیشرفت روند پرونده می‌شود. پس می‌توان گفت که بهتر است اولین اقدام پرونده خود را انتخاب یک وکیل خوب و مراجعه به او و مشاوره گرفتن از او قرار دهید تا بتوانید با کمک وکیل پرونده خود را بهتر حل کنید و در مسیر پرونده خود موفق‌تر باشید زیرا وکیل دادگستری به احکام و مراجع این موضوعات یعنی تجاوز به عنف بهتر آگاه هستند و به سبب تجربه‌ای که دارند می‌توانند به حل شدن بهتر پرونده شما نیز کمک کنند.

وکیل متخصص تجاوز جنسی در تهرانوکیل دعاوی تجاوز در تهران

افراد زیادی هستند که از ما سوال می‌پرسند که بهترین و سریع ترین مشاوره حقوقی بعد از ارتکاب به جرائم جنسی را از کجا بگیریم؟ شایان ذکر است که برای اثبات جرم به چند مورد مثل نظر پزشکی قانونی، شهادت شهود و علم قاضی نیاز است. از آن جایی که مشکلات زیادی برای پیدا کردن شاهد وجود دارد بهترین و سریع‌ترین راه اثبات جرم پزشکی قانونی است. پزشکی قانونی تا ۷۲ ساعت می‌تواند تجاوز را تشخیص دهد. شما می توانید برای گرفتن مشاوره به سراغ بهترین وکیل تجاوز جنسی در تهران بروید و به هیچ وجه زمان را از دست ندهید. پس ما خدمتتان عرض کردیم که اولین اقدام بزه دیده بعد از وقوع تجاوز جنسی چه باید باشد. اولین کار این است که بزه دیده به پلیس و پزشکی قانونی مراجعه کند و در اولین فرصت پیش یک وکیل خوب تجاوز جنسی در تهران برود. قطعا می‌دانید زمانی که یک زن مورد تجاوز قرار می‌گیرد زن چنان آسیبی می‌بیند که بازگوی این اتفاق برای او بسیار سخت است و او از قضاوت و ماجراهای بعد از آن می‌ترسد و بیشتر مواقع سکوت را ترجیح می‌دهد. از آن جایی که این عزیزان همیشه ترس از آبروی خود را دارند از ما سوال می‌پرسند که چگونه می توان بدون آبروریزی و اطلاع دیگران در مورد تجاوز به عنف مشاوره حقوقی بگیریم. یکی از ویژگی‌های مشاور متخصص تجاوز جنسی در تهران این است که مشاور راز دار موکل خود است‌‌. مطمئن باشید زمانی که شما چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری به مشاور حقوقی تجاوز مراجعه کنید او تمام اطلاعات شما را نزد خود نگه می‌دارد و تا زمانی که خود شما نخواهید او کاری انجام نمی‌دهد که به شما آسیبی برسد. شایان ذکر است که برای اثبات جرم به چند مورد مثل نظر پزشکی قانونی، شهادت شهود و علم قاضی نیاز است. از آن جایی که مشکلات زیادی برای پیدا کردن شاهد وجود دارد بهترین و سریع‌ترین راه اثبات جرم پزشکی قانونی است. پزشکی قانونی تا ۷۲ ساعت می‌تواند تجاوز را تشخیص دهد. شما باید بدانید که اقدام بزه دیده بعد از وقوع تجاوز جنسی چه باید باشد. اولین کار این است که بزه دیده به پلیس و پزشکی قانونی مراجعه کند. قطعا می دانید زمانی که یک زن مورد تجاوز قرار می‌گیرد زن چنان آسیبی می‌بیند که بازگوی این اتفاق برای او بسیار سخت است و او از قضاوت و ماجراهای بعد از آن می‌ترسد و بیش‌تر مواقع سکوت را ترجیح می‌دهد.

مجازات قانونی تجاوز به عنف چیست؟

تجاوز به عنف نیز مانند سایر جرم‌های موجود در جامعه دارای مجازات است که می‌توان گفت که این جرم یعنی تجاوز به عنف دارای مجازات سخت تر نیز می‌باشد همچنین می‌توان گفت که این جرم در کشورهای دیگر نیز دارای اهمیت است و مجازات سنگینی دارد. درباره مجازات تجاوز به عنف در قانون اسلامی توان گفت که براساس قانون اساسی فرد متهم که مرتکب زنای به عنف یا اکراه، حد زنا یعنی اعدام اعمال می‌گردد. علاوه بر این مجازات:

اگر فردی که به آن تجاوز شده است دختر باکره باشد، متهم باید به جهت ازاله بکارت، ارش البکاره و نیز مهرالمثل پرداخت نماید. همچنین اگر زن باکره نباشد، مهرالمثل به همراه اعدام اجرایی خواهد شد.

آیا مجازات تجاوز به عنف و آزار جنسی یکی است؟

می‌توان‌ که آزار جنسی نیز دارای انواع گوناگونی می‌باشد که یکی از انواع آن زنای به عنف نیز می‌باشد که اگر آزار جنسی از نوع زنای به عنف باشد مجازات آن نیز مانند مجازات تجاوز به عنف است اما اگر آزار جنسی از انواع دیگر باشد تغییراتی در مجازات آن ایجاد می‌شود که بسته به نوع آزار جنسی ممکن است که میزان و مقدار مجازات فرد متهم پرونده کم و یا زیاد شود. پس نمی‌توان به طور کلی نتیجه گرفت که مجازات تجاوز به عنف و آزار جنسی یکسان است زیرا آزار جنسی دارای انواع گوناگونی است و هر کدام از آن ها هم دارای مجازات های خاص و تعیین شده ای هستند که اگر فردی هر کدام از آن ها را انجام دهد بر اساس قانون مجازات نیز می شود.

درخواست مشاوره وکیل

آیا افراد کم بضاعت هم می توانند از مشاور حقوقی تلفنی تجاوز بهره مند شوند ؟

در چنین مسائلی حضور یک مشاور حقوقی تجاوز به عنف سرعت کار را بالا می‌برد و از آن جایی که تجربه‌ی زیادی در این مسائل دارد بهترین پیشنهادها را به شما می‌دهد. اگر به دلیل مشکلات مالی گمان می‌کنید که نمی‌توانید به مشاور حقوقی تجاوز به عنف مراجعه کنید باید خدمتتان عرض کنیم که هزینه‌ی مشاوره‌ها آن قدری نیست که شما نتوانید از پس آن ها بربیاید و وکلای زیادی هستند که برای این که حق را به حق دار برسانند این کار را با قیمت مناسبی انجام می دهند.

ویژگی های اصلی بهترین وکیل تجاوز در تهران

می‌توان گفت که وکیل تجاوز به طور کلی وظایف گوناگونی را در طی روند پرونده انجام می‌دهد که همه این کار ها به پیشرفت بهتر و بیشتر پرونده کمک می‌کند پس می توان گفت انتخاب یک وکیل خوب و باتجربه که وظایف خود را نیز به خوبی و به موقع انجام دهد سبب پیشرفت پرونده و همچنین حل مشکل شما می‌شود ما در ادامه برخی از وظایف اصلی وکیل تجاوز را برای شما معرفی می‌کنیم تا شما بیشتر با آنها آشنا شوید.

سؤالی که هنگام انتخاب بهترین وکیل برای هر فردی پیش می‌آید این است که ویژگی‌های وکیل تجاوز جنسی در تهران چیست؟ از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل تجاوز جنسی در تهران تسلط وی به‌تمامی قوانین حقوقی و کیفری است علاوه بر این او فردی آگاه و با اطلاعات کامل از تمامی قوانین و مجازات‌های مربوط به تجاوز جنسی و تجاوز به عنف است. او فردی با سرعت عمل بالا در تنظیم لوایح قانونی برای دفاع و اثبات جرم است و باید انسانی رازدار و صادق باشد. یکی از ویژگی‌های وکیل تجاوز جنسی در تهران این است که علاوه بر اینکه یک مشاور حقوقی خوب است یک روان‌شناس خوب برای موکل خود نیز باشد.

تنظیم شکایت به کمک وکیل تجاوز

یکی از مهمترین وظایف یک وکیل تجاوز و همچنین یکی از مهمترین خدماتی که از طرف وکیل تجاوز به شما ارائه می‌شود امور مربوط به تنظیم شکایت است می‌توان گفت که در پرونده‌های حقوقی با موضوع تجاوز تنظیم صحیح و اصولی شکایت می‌توان بسیار کارآمد باشد همچنین می‌توان گفت که اگر تنظیم شکایت در این نوع پرونده‌ها به درستی انجام نشود قاضی پرونده نمی‌تواند به خوبی در مورد وضعیت پرونده شما تصمیم گیری کند و این امر نیز سبب می‌شود که شما نیز نتوانید نتیجه دلخواه خود را از پرونده بگیرید. پس می‌توان گفت که تنظیم شکایت یک کار تخصصی است که نیاز به آگاهی و تجربه دارد زیرا در تنظیم شکایت توسط وکیل موارد گوناگونی باد در نظر گرفته شود پس یک وکیل خوب و با تجربه و کار درست به راحتی می تواند از عهده این امر برآید.

وظایف وکیل جنسی در قبال موکل چیست؟

مجموعه وظایف وکیل تجاوز جنسی در تهران مانند تمام وکلای دیگر این است که ابتدا با مشاوره حقوقی به موکل خود و با دادن حس امنیت و آرامش کمال در اثبات عدالت و حق برای وی، او را آرام کرده و سپس بلافاصله بعد از اخذ وکالت از او به دنبال جمع‌آوری مستندات و ادله لازم برای اثبات جرم در صورت عدم اقرار متهم برود. یکی از وظایف مهم وکیل تجاوز جنسی در تهران تنظیم شکواییه و لایحه قانونی با استفاده از ادله و قوانین مرتبط با جرم صورت‌گرفته است.

چرا به وکیل تجاوز جنسی در تهران نیاز داریم
Why do we need a rape lawyer in Tehran?

چرا به وکیل تجاوز جنسی در تهران نیاز داریم

به نفع شما است به هیچ وجه فرصت را از دست ندهید. شما حتی می‌توانید با یک مشاور حقوقی خوب  مشورت کنید و از او راه کار بگیرید. فقط حواستان باشد که ویژگی های یک وکیل متخصص تجاوز جنسی در تهران شامل موارد زیر است حتما در انتخاب وکیل به این نکات توجه کنید.

  • رزومه دار
  • با سابقه
  • تحصیل کرده
  • با تجربه
  • مسلط به قوانین
  • مسلط به مسائل روان شناسی
  • فن بیان عالی
  • امانت دار

مشاوره حقوقی تجاوز به عنف

می‌توان گفت که بهتر است در هر پرونده حقوقی اولین قدم مشاوره با یک فرد متخصص و با تجربه باشد. زیرا مشورت گرفتن از یک فرد با تجربه سبب می‌شود تا شما برای حل پرونده خود راه حل بهتر و موثرتری را پیدا کنید و همچنین از روند پرونده نیز مطلع شوید. همچنین می‌توان گفت که جرم تجاوز به عنف از موضوعات سخت و مشکل است که فقط افرادی که از روند آن و همچنین احکام مراجع خاص آن اطلاع دارند توانایی حل آن را دارند پس مشورت با یک وکیل تجاوز عنف سبب پیشرفت پرونده تجاوز به عنف می شود. همچنین کمک گرفت از یک وکیل در این گونه پرونده‌ها سبب می‌شود تا تمامی روند پرونده زیر نظر یک فرد متخصص انجام شود. علاوه بر آن دانش وکیل سبب می‌شود تا شما درگیر کار های حقوقی پرونده نشوید زیرا تمامی کارها و امور پروند توسط وکیل پرونده انجام می شود. پس می توان گفت که مشاوره حقوقی گرفتن برای پرونده هایی با موضوع تجاوز امری بسیار مهم و اثر گذار است.

شماره وکیل تجاوز جنسی در تهران

برای ارتباط با وکیل تجاوز جنسی در تهران بهتر است ابتدا از تماس تلفنی و مشاوره حقوقی شروع کنید در صورت ارتباط‌گرفتن با وکیل مدنظر خود بعد از مشاوره خود به‌سرعت برای اثبات جرم و رسیدگی به پرونده در دادگاه به عقد یک قرارداد قانونی بپردازید. شماره وکیل تجاوز جنسی در تهران جهت ارتباط تلفنی و مشاوره حقوقی: 09192329787 / 051-46224091

وکیل متخصص تجاوز جنسی در تهران

وکالت دارای حوزه‌های تخصصی زیادی می‌باشد. یکی از این موارد حوزه تجاوز جنسی است. وکیل متخصص تجاوز جنسی در تهران در زمینه پرونده‌های این حیطه دارای تجربه و دانش زیادی است و با توجه به تجربه ای که دارد می‌تواند پرونده شما را با سرعت پیگیری کرده و آن را به نتیجه برساند. هر جرم و یا مورد حقوقی در قانون دارای قوانین خاص و پیچیده خودش است، از این رو فراگیری همه این قوانین برای یک وکیل شدنی نیست، با توجه به این مورد می‌توان به خوبی به اهمیت استفاده از یک وکیل متخصص تجاوز جنسی در تهران پی برد. این وکیل در زمینه مشخصی دارای تخصص است و تمامی روش ها و مسیرهای این گونه پرونده‌ها را به خوبی می‌شناسد و برای دفاع از حق شما بهترین مسیرها را برای پیگیری پرونده انتخاب خواهد کرد و در نتیجه در زمان مناسب پرونده با نتیجه مطلوب خاتمه خواهد یافت. استفاده از یک وکیل متخصص تجاوز جنسی در تهران برای پرونده‌های تجاوز جنسی باعث خواهد شد تا درصد پیروزی شما در دادگاه افزایش یابد، زیرا وکیل متخصص به خوبی می‌داند چگونه پرونده را مدیریت کند تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود. با توجه به پیچیدگی‌های خاصی که پرونده های تجاوز جنسی دارد، استفاده از وکیل متخصص تجاوز جنسی در تهران کاری ضروری است.

خلاصه مطلب

به پایان یکی دیگر از نوشته‌های سایت گروه وکلای دادورزان صلح و سازش رسیدیم و در این نوشته در مورد موضوع وکیل تجاوز جنسی در تهران صحبت کردیم. در این نوشته به بررسی موضوعات مختلفی نظیر: اولین اقدام بزه دیده (شاکی)بعد از وقوع تجاوز جنسی چه باید باشد؟ بررسی پیگیری پرونده‌های شما توسط وکیل تجاوز، بررسی سوال چه زمانی به وکیل تجاوزجنسی در تهران مراجعه کنیم؟ بررسی سوال مجازات‌ تجاوز جنسی چیست؟ و … پرداختیم و سعی داشتیم تا اطلاعات جامعی را در رابطه با وکیل تجاوز جنسی در تهران کسب کنیم. امیدواریم که مطالب بیان شده برای شما مفیده بود باشد و پاسخ سوالات احتمالی خود را پیدا کرده باشید، اما کماکان اگر هنوز سوالی دارید، می توانید سوالتان را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید تا پاسخگوی سوال شما باشیم. همچنین شما قادر هستید تا برای کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر و صحبت با کارشناسان ما با شماره تماس 09192329787 ارتباط داشته باشید.

وکیل در کرد کوی

پیمایش به بالا