وکیل پایه یک دادگستری
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل دادگاه تجدید نظر

شما در این مقاله به هر آنچه که باید درباره وکیل تجدید نظر بدانید می‌رسید. ما در این مقاله از ابتدایی‌ترین تعریف‌ها هم چون تجدید نظر خواهی چیست بحث را شروع می‌کنیم. لازم به ذکر است که تجدیدنظر یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین مراحل دادرسی است. در واقع می‌توان گفت که تجدیدنظر خواهی در واقع یک فرصت دوباره برای کسی که متضرر شده است زیرا ممکن است که گاهی اشکال و یا خطایی پیش بیاید و آن وقت است که فرد می‌تواند با حکم تجدید نظر از خود دفاع کند. باید اضافه کنیم که موفق شدن در این دادگاه به همین راحتی‌ها هم نیست و حضور یک وکیل تجدیدنظر خواهی الزامی است. تجدید نظر خواهی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و باید کسی که به تمام قوانین مسلط است و در واقع یک وکیل کیفری سپرده شود.

شماره تماس و آدرس وکیل سرکار خانم فاطمه میر در تهران

وکیل دادگاه تجدید نطر

قبول وکالت توسط وکیل متخصص و باتجربه

پیگیری وکیل تا مرحله پایانی

بهترین وکیل زن در تهران

بهترین وکیل تجدید نظر کیست؟

یهترین وکیل تجدیدنظر سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت های بهترین وکیل تجدید نظر چیست؟

مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور
مشاوره در موضوعات حقوقی و  خانواده

 تجدید نظر خواهی در دادگاه یکی از معمول‌ترین و رایج‌ترین راه و روش‌های بازنگری در آرای صادره است. یکی از مهم‌ترین و بهترین مزیت‌های تجدید نظر خواهی این می‌باشد که از وقوع خطاها و اشتباه های احتمالی در هنگام صدور احکام جلوگیری می‌نماید. وقتی که دادگاه رایی را صادر می‌نماید طبیعی می‌باشد که اشخاصی که رای بر علیه‌شان صادر شده است نسبت به آن جبهه بگیرند و حتی از قاضی یا شخصی که رای را صادر کرده است بخواهند تا در رای صادر کرده تجدید نظر کند.

این چنین آن اشخاص اعتراض خودشان به تصمیم صادر شده را نشان خواهند داد. لازم است بدانید که همه آرای صادره از قابلیت تجدید نظر برخوردار هستند و دادگاهی که در آن جا آرای صادر شده مورد تجدید نظر قرار می گیرند نیز دادگاه تجدید نظر می‌باشد. البته باید توجه کنید که درخواست تجدید نظر صرفا از طرف کسانی که رای بر علیه شان صادر شده ارایه نمی‌شود و بلکه هر دو طرف ماجرا ممکن است که نسبت به حکم نهایی که از طرف دادگاه صادر شده است شکایتی را داشته باشند و یا این که فرض کنند که قاضی در تطبیق موضوع با قانون دچار خطا یا اشتباه شده است. پس دادگاه این حق را برای هر دو طرف یک پرونده قائل می‌باشد که نسبت به حکم صادر شده اعتراض نمایند و تقاضای تجدید نظر داشته باشند.

وکلای گروه دادورزان صلج و سازش

وکالت در دادگاه تجدید نظر استان

چرا از وکیل تجدید نظر خواهی استفاده کنیم؟

افراد زیادی از ما سوال می‌پرسند که چرا وکیل تجدید نظر خواهی؟ گاهی ممکن است بنا بر دلایلی و یا کوتاهی نادیده گرفته می‌شود و متهم محکوم به زندان و یا پرداخت جریمه می‌شود در این جا وکیل تجدید نظر خواهی به شما کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید. کار بهترین وکیل تجدید نظر در تهران این است که چنین مواقعی به حکم صادر شده اعتراض می‌کند و مدارک جدیدی را به دادگاه ارائه می دهد. حواستان باشد که اگر مدارک جدید و محکم‌تری نداشته باشید خیلی هم نمی‌تواند برای شما کاری کند. البته که در اغلب اوقات وکیل دادگاه تجدید نظر مدارک جدیدی پیدا می‌کند و یا این که با کمک تبصره و یا قانون دیگری نتیجه‌ی دادگاه را به نفع موکل خود بر می گرداند و یا این که از مجازات او کم می کند.

پس حتما این شانس را به خود بدهید و از حق اعتراض خود  استفاده کنید اما باید این نکته را نیز خدمتتان عرض کنیم که صدور حکم تجدید نظر خواهی شرایط خاصی دارد و هر کسی نمی‌تواند از آن استفاده کند. تجدید نظر خواهی، یک روش اعتراض کردن به حکم دادگاه بدوی می‌باشد که به استناد جهات تجدید نظر که در قانون و مقررات قید شده است، در مهلت بیست روز از تاریخ صدور رای، قابل انجام می باشد و مرجع آن نیز، دادگاه تجدیدنظر آن استان است. نحوه و روش تجدید نظر خواهی هم از طریق مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت دادخواست قابل انجام می باشد.

رای قابل تجدید نظر خواهی

بر اساس قانون آیین دادرسی مدنی آرا قابل تجدیدنظر که هر شخصی می‌تواند نسبت به آن درخواست تجدیدنظر دهد، عبارت هستند از:

رای های صادره از دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور حقوقی که قطعی می‌باشد، مگر در مواردی که ای آراء طبق قانون قابل درخواست تجدیدنظر باشد.

بر اساس قانون و مقررات که در ماده 331 آمده است در مورد رای‌های صادر شده که در ذیل بیان شده است می توان درخواست تجدیدنظر کرد:

  •  در دعواهای مالی که خواسته یا ارزش آن چیزی که خواهان از دعوا طلب می کند از سه میلیون (3000000 ) ریال بیشتر باشد.
  •  در مورد همه حکم های صادره در دعاوی غیرمالی می توان درخواست تجدیدنظر کرد.
  • حکم راجع به متفرعات دعوا در حالتی که حکم راجع به اصل دعوا قابل تجدیدنظر باشد.
  • احکام مستند به اقرار در دادگاه یا مستند به رأی یک یا چند نفر کارشناس که طرفین کتباً رأی آنان را قاطع دعوا قرار داده باشند قابل درخواست تجدیدنظر نیست مگر در مورد صلاحیت دادگاه یا قاضی صادرکننده رأی. ( منظور از این تبصره این است که رای و حکمی براساس اقرار طرفین باشد و برطبق نظر یک یا چندنفر کارشناس باشد که طرفین توافق کتبی بر اینکه نظرشون قطعی است دیگر نمی‌توانند درخواست تجدیدنظر کنند .)

دادگاه تجدید نظر چیست؟

قبل از پاسخ به این پرسش که دادگاه تجدید نظر چیست و نحوه و روش رسیدگی در آن چگونه می‌باشد؟ باید توضیحی در مورد مراجع قضایی در قانون داد و بیان کرد که مراجع قضایی، به چند دسته تقسیم می‌شوند و ساختار آنها چگونه می‌باشد. مراجع قضایی، در حقیقت مراجعی می‌باشند که به تظلمات و حق خواهی مردم، به عبارتی به دعاوی حقوقی، کیفری، اداری، موارد مربوط به امور حسبی و تجاری و سایر موارد مندرج در قانون، رسیدگی می‌کنند. در یک نگاه کلی، می‌توان گفت: مراجع قضایی، به مراجع قضایی حقوقی، مراجع قضایی کیفری و مراجع قضایی اداری، تقسیم می شوند.

چه کسانی حق تجدید نظر خواهی دارند

چه کسانی حق تجدید نظر خواهی دارند؟

شایان به ذکر است که شما قبل از این که برای تجدید نظر دادخواست بدهید باید بررسی کنید که آیا شامل حکم تجدید نظر خواهی شد؟ اصلا چه کسانی حق تجدید نظر خواهی دارند؟ در این باره ماده ۳۳۵ به طور کامل توضیح داده است که چه کسانی می توانند از شرایط استفاده کنند که ما نیز در این بخش آن ها را برای شما بازگو می کنیم.

  • طرفین قضیه، وکیل تجدید نظر و نماینده‌ی افراد
  • قاضی که حکم را صادر کرده است و اکنون فهمیده است که اشتباهی در صدور حکم رخ داده است.
  • قاضی دیگری که صلاحیت دارد و متوجه شده است که اشتباه و یا کوتاهی رخ داده است.
  • دادگاهی دارای صلاحیتی که در آن حکم صادر شده است و یا یکی از قضات دادگاه
  • رئیس دیوان عالی کشور
  • دادستان کل کشور
  • حوزه قضایی

چنان چه با توجه به توضیحات فوق برای درخواست تجدید نظر خواهی دارای شرایط هستید حتما اقدام کنید.

مهلت تجدید نظر خواهی

باید بدانید که همیشه امکان تجدید نظرخواهی نسبت به آرا وجود نخواهد داشت، بلکه این فرصت بسیار محدود می‌باشد و باید به این فرصت توجه ویژه ای کرد چون که اگر بگذرد رأی قطعی شده و دیگر نمی‌توان درخواست تجدیدنظرخواهی را مطرح نمود. در حالتی که فرد معترض در ایران اقامت داشته باشد، ۲۰ روز و در حالتی که در خارج از کشور اقامت داشته باشد، ۲ ماه فرصت دارد تا نسبت به رأی صادره تجدیدنظرخواهی نماید. همچنین ممکن است که مهلت تجدیدنظرخواهی سپری بشود و شخص پس از آن بخواهد اعتراض خود را مطرح نماید. در این حالت دادگاه درخواست او را نخواهد پذیرفت مگر این که عذری موجه داشته باشد. بدین ترتیب، دادگاه بعد از بررسی کردن دلایل ارائه شده در حالت تشخیص موجه بودن آن ها به شخص مورد نظر اجازه تجدید نظرخواهی خواهد داد.

احتمال شکستن رای در دادگاه تجدید نظر چقدر است؟

احتمال تغییر رای در دادگاه تجدید نظر و همچنین موفقیت آن بستگی به این موضوع دارد که به چه اندازه دلایل قانونی ارائه شده و طرح لایحه تجدید نظرخواهی چگونه می‌باشد و این که به دلایل ارائه شده در دادگاه بدوی توجهی نشده و یا اصلا به آن اشاره نشده باشد. وقتی که که در دادگاه‌های بدوی رایی صادر شد برای بازنگری کردن بیشتر به آن، به دادگاه تجدید نظر فرستاده خواهد شد. تعداد قضات دادگاه تجدید نظر دو قاضی از سه نفر قاضی می‌باشد. هدف از تاسیس این دادگاه‌ این می‌باشد که حقی از شخصی در دادگاه بدوی ضایع نشود. پس در نتیجه بر اساس قانون وقتی که در دادگاه، رای به ضرر شخصی صادر شد، آن شخص می‌تواند که به این رای اعتراض داشته باشد و این پرونده برای بازبینی و بازنگری بیشتر به دادگاه تجدید نظر ارجاع داده خواهد شد. برای پیگیری رای دادگاه تجدید نظر باید درخواست تجدید نظر داده شود.

درخواست مشاوره آنلاین

ارائه دادخواست توسط وکیل تجدید نظر خواهی

ارائه دادخواست توسط وکیل تجدید نظر خواهی دارای تشریفات و مقدمات خاصی است و بد نیست نکاتی در این باره بدانید.  حواستان باشد که ارائه دادخواست باید در مهلت مقرر باشد در غیر این صورت دادگاهی که رای را صادر کرده است دادخواست تجدید نظر را نمی پذیرد. شما باید دادخواست خود را به دفتر صادر کننده رای و یا دفتر بازداشتگاهی تسلیم کنید.  هر کدام از این مراجع باید بلافاصله بعد از دریافت دادخواست آن را ثبت کنند و یک رسید با نام ، مشخص کردن طرف دعوا،  تاریخ تسلیم و شماره ثبت به فرد تحویل دهند. اگر دادخواست به دفتر مرجع یا دفتر بازداشتگاهی تحویل داده شده باشد دادخواست به دادگاه صادر کننده ارسال شود. چنان چه دادخواست در تاریخ درست ارسال شده باشد بررسی های لازم انجام می شوند در غیر این صورت دادخواست شما بررسی نمی شود.

یکی از متداول ترین و رایج ترین مراحل اعتراض به رایی که در دادگاه نخستین صادر شده، تجدیدنظر خواهی است که در قانون آیین دادرسی مدنی، به تفصیل، احکام و مقررات مرتبط به آن مشخص شده.

باید توجه کنید که در حال حاضر، تقاضای تجدید نظر خواهی از رای دادگاه فقط از طریق ارائه دادخواست تجدیدنظر خواهی به دادگاه تجدیدنظر امکان پذیر می باشد. دادخواست تجدیدنظر خواهی باید بر روی یک برگه های چاپ شده مخصوص تجدیدنظر خواهی تنظیم شود. مطابق با ماده 341 در دادخواست تجدیدنظر باید موارد زیر حتما رعایت شود:

1 – نام و نام خانوادگی و اقامتگاه و سایر مشخصات تجدیدنظر خواه و وکیل او در صورتی که دادخواست را وکیل داده باشد.

2 – نام و نام خانوادگی، اقامتگاه و دیگر مشخصات تجدیدنظر خوانده.

3 – حکم یا قراری که از آن درخواست تجدیدنظر شده.

4 – دادگاه صادرکننده رأی.

5 – تاریخ ابلاغ رأی.

6 – دلایل تجدید نظر خواهی.

افزون بر این، بر اساس ماده 342 هر وقت که دادخواست دهنده عنوان قیمومت یا ولایت یا وصایت یا وکالت یا مدیریت شرکت و امثال آن را داشته باشد، باید رونوشت یا‌ تصویر سندی را که اثبات کننده سمت او است، پیوست دادخواست کند. دادخواست تجدیدنظر و برگ های پیوست آن باید در دو نسخه و در حالت متعدد بودن طرف به‌ تعداد آن ها به علاوه یک نسخه است.

ارکان تشکیل دهنده دادخواست تجدید نظر

نحوه تنظیم دادخواست تجدید نظر خواهی

قبل از پرداختن به نحوه تنظیم دادخواست تجدید نظر خواهی باید بدانید که دادخواست تجدید نظر یکی از اوراق قضایی است که در پروندهای حقوقی کاربرد زیادی دارد، به عنوان مثال اگر در پرونده خلع ید و یا پرونده دعاوی خانواده یکی از طرف ها در دادگاه بدوی محکوم بشود تا بیست روز مهلت دارد که نسبت به رای صادره از دادگاه بدوی اعتراض کند. برای این که اعتراض خودش را به مرجع بالاتری یعنی داد گاه تجدید نظر ارسال نماید باید در برگه دادخواست تجدید نظر اعتراض خودش را به رای دادگاه اول اعلام نماید.

بعضا اشخاصی به دلیل این که فاقد دانش حقوقی و همچنین به دلیل اینکه از وکلای دادگستری جهت تنظیم دادخواست تجدید نظر خواهی استفاده ننموده اند، اعتراض خودشان را در اوراق دیگری غیر از برگه دادخواست تجدید نظر اعلام نموده و در آخر چون از مسیر قانونی اقدام ننموده اند، حق خودشان را از دست داده اند. در برگه دادخواست تجدید نظر حتما باید مشخصات تجدید نظر خواه یعنی شخصی که دادخواست تجدید نظر را تنظیم و از رای دادگاه معترض است و مشخصات تجدید نظر خوانده یعنی شخصی که رای اول دادگاه به نفعش بوده است و در قسمت خواسته باید اعتراض به شماره رای دادگاه را ذکر کند.

درخواست مشاوره آنلاین

ادعای جدید در مرحله تجدید نظر خواهی

در رابطه با ادعای جدید در مرحله تجدید نظر خواهی باید بگوئیم که خیلی از افراد گمان می‌کنند  که بعد از دادگاه‌های اول دیگر چیز جدیدی برای ادعا ندارند اما اگر شما کار را به بهترین وکیل تجدید نظر بسپارید متوجه می‌شوید که هنوز مسئله‌ای هست که به آن توجه نکرده‌اید. وقتی هر کدام از طرفین دادخواست ارائه دهد مرجع تجدید نظر قرار ابطال دادخواست ها را می‌دهد. وکیل تجدید نظر و مشاوره حقوقی تجدید نظر مفصل در این باره به شما توضیح می دهند.

در ماده ۳۶۲ قانون دادرسی مدنی قید شده است که ادعای جدید در مرحله تجدیدنظر مسموع نمی‌باشد اما موارد زیر ادعای جدید محسوب نمی‌ شود:

۱ – مطالبه قیمت محکوم‌ به که عین آن، موضوع رأی بدوی بوده و یا مطالبه عین مالی که قیمت آن در مرحله بدوی مورد حکم قرار گرفته است.

۲ – ادعای اجاره بهاء و مطالبه بقیه اقساط آن و اجرت‌ المثل و دیونی که موعد پرداخت آن در جریان رسیدگی بدوی، رسیده و سایر متفرعات از‌ قبیل ضرر و زیان که در زمان جریان دعوا یا بعد از صدور رأی بدوی به خواسته اصلی تعلق گرفته و مورد حکم واقع نشده یا موعد پرداخت آن بعد از‌ صدور رأی رسیده باشد.

۳ – تغییر عنوان خواسته از اجرت‌ المسمی به اجرت‌المثل یا بالعکس.

وفق با ماده ۳۶۳ نیز چنان چه هر یک از طرف‌های دعوا دادخواست تجدیدنظر خویش را مسترد نمایند، مرجع تجدیدنظر، قرار ابطال دادخواست تجدیدنظر را‌ صادر می‌کند. در مواردی که رأی دادگاه تجدیدنظر مبتنی بر محکومیت خوانده بوده باشد و خوانده یا وکیل تجدید نظر او در هیچ کدام از مراحل دادرسی حاضر نبوده باشند و‌ لایحه دفاعیه و یا اعتراضیه‌ ای هم نداده باشند رأی دادگاه تجدیدنظر ظرف مدت بیست روز پس از ابلاغ واقعی به محکوم‌ علیه یا وکیل او قابل اعتراض‌ و رسیدگی در همان دادگاه تجدیدنظر می‌ باشد، رأی صادره قطعی می باشد.

تجدید نظر خواهی در قانون آیین دادرسی کیفری

تجدید نظر خواهی در قانون آیین دادرسی کیفری

تصور کنید که قاضی برای متهم قرار بازداشت موقت صادر کند و این حکم به تایید رییس حوزه قضایی می‌رسد. متهم تا ده روز می‌تواند در دادگاه تجدید نظر استان دادخواست دهد تا رسیدگی‌های لازم انجام شود. اگر مایل هستید به طور کامل در این باره و مراحل دادگاه تجدید نظر خواهی و هم چنین تعدد جرم و تجدید نظر خواهی در جریان پرونده های کیفری بدانید می‌توانید همین حالا با وکیل پایه یک دادگستری مجموعه ما تماس بگیرید و یک قرار بگذارید و درباره تمام این موارد به طور مفصل صحبت کنید و با آگاهی تمام اقدام کنید. مرجع تجدیدنظر در احکام کیفری شعبی خاصی می‌باشد که در دادگاه تجدیدنظر استان به این موضوع اختصاص یافته، به غیر از مواردی که احکام دادگاه‌های کیفری قابل تجدیدنظر در دادگاه تجدیدنظر می‌باشد.

استثنائا مورد هایی وجود دارد که اعتراض به آنها در صلاحیت دیوان عالی کشور است. مرجع رسیدگی به درخواست تجدید نظر از آراء و تصمیمات دادگاه اطفال و نوجوانان، شعبه‌ای از دادگاه تجدید نظر استان می‌باشد که بر اساس شرایط مقرر در قانون آیین دادرسی کیفری و با ابلاغ رئیس قوه قضائیه تعیین می‌شود. مرجع فرجام خواهی از آراء و تصمیمات دادگاه کیفری یک ویژه رسیدگی به جرائم اطفال و نوجوانان نیز دیوان عالی کشور می‌باشد. همچنین در مورد اعتراض کردن به آراء کیفری، باید اطلاع داشت که مواردی از احکام وجود دارد که توسط قانون قطعی شمرده شده است. این به این معنا می باشد که این حکم ها قابل تجدیدنظر نمی باشد.

فرایند درخواست تجدید نظر توسط وکیل به چه شکل است؟

در فرایند درخواست تجدید نظر توسط وکیل، ابتدا وکیل باید از موکل خود درخواست مستندات و اطلاعات مربوط به پرونده دریافت کند. سپس وکیل تجدید نظر خواهی بررسی مستندات و شواهد مربوط به پرونده را انجام می‌دهد و در صورتی که معتقد به اشتباه بودن تصمیم گرفته شده است، درخواست تجدید نظر را به دادگاه مربوطه ارائه می‌دهد. در این درخواست، بهترین وکیل تجدید نظر باید به صورت دقیق و جامع، شواهد و مستندات مربوط به پرونده را بررسی کرده و به اشتباه بودن تصمیم گرفته شده و دلایل آن را توضیح دهد. سپس دادگاه پس از بررسی درخواست و مستندات مربوطه، تصمیمی را اعلام می‌کند. در نهایت، بهترین وکیل تجدید نظر باید اطلاعات و تغییرات مربوط به پرونده را به موکل خود ارائه داده و از وی درخواست نظر خود را در مورد تصمیم دادگاه دریافت کند.

بهترین وکیل تجدید نظر خواهی

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به همراه شما در مورد عنوان بهترین وکیل تجدید نظر خواهی صحبت کنیم و در باره چنین وکیلی بیشتر بدانیم. برای این موضوع در ابتدا به بررسی ویژگی های مهم خواهیم پرداخت. به صورت کلی استفاده از چنین وکیلی باعث خواهد شد تا شما با خیال راحت جریان پرونده خود را به وکیل تجدید نظر خواهی بسپارید و به صورت کلی از اتفاق ها و جریان پرونده خود توسط او خبر دار شوید. چنین وکیلی به پشتوانه توان و تجربه‌ای که دارد می‌تواند به خوبی پرونده را مدیریت کند و بهترین نتیجه‌ها و ارا را از طریق قانونی برای پرونده کسب کند. بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر خواهی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  1. تجربه کافی و مهارت در حوزه تجدید نظر خواهی
  2. داشتن دانش قوانین و مقررات مربوط به تجدید نظر خواهی
  3. توانایی در بررسی مستندات و مدارک مربوط به پرونده
  4. توانایی در تحلیل و بررسی نقاط ضعف و قوت پرونده
  5. داشتن توانایی‌های مذاکره و قاطعیت در دفاع از حقوق موکل
  6. توانایی در ارائه برنامه هایی برای حل مسائل و رسیدن به نتایج مثبت
  7. صداقت و شفافیت در ارائه مشاوره به موکلان
  8. داشتن روحیه کار تیمی و همکاری با دیگر وکلای مرتبط با پرونده

وکیل متخصص تجدید نظر

با توجه به اهمیتی که جایگاه تجدید نظر دارد استفاده از یک وکیل متخصص تجدید نظر امری ضروری است. وکیل متخصص تجدید نظر با توجه به تجربه و تبهری که در زمینه پرونده های تجدید نظر دارد می تواند به خوبی از حق شما دفاع کند و رای دادگاه را به نفع شما تغییر دهد. تجربه، دانش و مهارت وکیل متخصص تجدید نظر در پرونده های تجدید نظر باعث خواهد شد تا او بتواند با بررسی دقیق پرونده شما و رای صادر شده دادگاه سریع ترین روش را برای پیگیری پرونده شما اتخاذ کند و پیگیر پرونده تجدید نظر شما شود. بنابراین استفاده از یک وکیل دادگاه تجدید نظر می تواند حق از دست رفته شما را، به شما بازگرداند.

خلاصه مطلب

دادگاه تجدید نظر در خیلی از اوقات آخرین امید شما است. حال با توجه به میزان اهمیت این دادگاه پر واضح است که استفاده از یک وکیل متخصص تجدید نظر می‌تواند برای شما مفید باشد. در این نوشته از سایت وکلای دادورزان صلح و سازش در مورد وکیل تجدید نظر صحبت کردیم و به بررسی مواردی در این رابطه پرداختیم. برخی از عنوان‌های مورد بررسی قرار گرفته عبارتند از: بررسی آرای قابل تجدید نظر خواهی، دادگاه تجدید نظر چیست؟ بررسی سوال چه کسانی حق تجدید نظر خواهی دارند؟ مهلت تجدید نظر خواهی چقدر است؟ بررسی ارکان تشکیل دهنده دادخواست تجدید نظر، دادخواست تجدید نظر چگونه تنظیم می شود؟ و … امیدواریم که مطالب بیان شده در این نوشته برای شما مفید بوده باشد و به خوبی توانسته باشیم نیاز شما را برطرف کنیم.

اما اگر هنوز شما سوالی در رابطه با وکیل تجدید نظر و یا فرایند این کار دارید، می توانید سوال خود را در بخش کامنت های این نوشته مطرح کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با وکیل تجدید نظر و یا وکیل متخصص تجدید نظر می توانید به شماره 09192329787 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را به خوبی همراهی کنند و مشاوره‌های لازم را در این زمینه به شما بدهند.

تمام وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

پیمایش به بالا