بهترین وکیل در اهواز

وکلا در ایران

بهترین وکیل در اهواز

هموطنان اهوازی در این شهر به دفعات دچار دعاوی و مشکل های حقوقی و قضایی شده و می شوند. آیا شما هم از دست این مشکلات خسته و آزرده شده اید؟ با ما همراه باشید. به صورت کلی نمی توانید از ایجاد شدن این مشکلات حقوقی و کیفری جلوگیری کنید، شما باید راه و روش حل و فصل کردن و دفاع کردن در این دعاوی را بدانید. تا بتوانید که در جهت دفاع کردن از حق و حقوق خویش قدم های مطمئن و استواری را بردارید بهترین روش بزای دفاع کمک گرفتن از وکیل متخصص در اهواز می باشد.

شماره وکیل در تهران

وکیل حقوقی در اهواز

همان طور که اطلاع دارید دعاوی حقوقی به دلیل نادانی و نا آگاهی خود اشخاص ایجاد می شود و به طور معمول منفعتی برای طرف ندارد و فرد خود به عنوان تقصیر کار شناخته خواهد شد. اما باید بدانید که هر کجا برای حل کردن مشکل به شخصی آگاه و باتجربه نیاز می باشد. به عنوان نمونه در این شرایط یک وکیل حقوقی می تواند که تاثیر بسیار زیادی را در سرنوشت شما داشته باشد. امروزه روز خیلی از صدمات و آسیب های مالی و روانی ایجاد شده است که دعاوی حقوقی اطلاق می شود، با کمک وکلا قابل حل و بعضا قابل پیشگیری می باشند.

وکیل کیفری در اهواز

وکیل کیفری شخصی است که برای پیگیری پرونده هایی که بار کیفری دارند را بررسی و پیگیری می کند. به طور معمول دادگاه کیفری وقتی ایجاد خواهد شد که جرمی شکل گرفته باشد و کار به شکایت رسیده باشد و یا فردی از فرد دیگر شکایتی را داشته باشد. اما دادگاه حقوقی صرفا برای گرفتن و دریافت حق و حقوق است و باید دادخواست ارسال بشود نه شکایت. در حقیقت اصطلاح شکایت امر کیفری به کار برده می شود و در دعاوی حقوقی اصطلاح دادخواست به کار می رود. لازم است بدانید که در شکایت کیفری، پرونده مجرم در دو مرجع بررسی می شود. یکی مرجع تعقیب و تحقیق (دادسرا) و مرجع دیگری مرجع رسیدگی کردن و صادر نمودن رای (دادگاه) در این دو مرحله جرمی که اتفاق افتاده است بررسی و رسیدگی خواهد شد و بعد از تکمیل شدن پرونده، کار به دست قاضی سپرده خواهد شد و در نهایت دادگاه و رسیدگی به آن اجرایی می شود.

وکیل مواد مخدر در اهواز

لازم به توجه است که مواد مخدر سنتی مثل تریاک جزء موادی می باشد که از دیرباز در کشور مصرف آن به وفور مشاهده شده و می شود. اما مواد مخدر صنعتی که از ترکیب مواد مخدر سنتی و ترکیب های شیمیایی تولید شده است آثار سوء بسیار شدیدتری بر بدن انسان به جای می گذارد. پس در نتیجه نسبت به مواد مخدر سنتی شدت اعتیاد آن بیشتر می باشد. به همین علت مجازات نگهداری کردن؛ حمل کردن، فروش و مصرف آن نسبت به مواد سنتی بسیار سنگین تر می باشد. برای رسیدگی کردن به جرم اشخاص در سن های مختلف دادگاه خاصی را معین و مشخص نموده اند. پس در نتیجه کلیه جرائم در دادگاه انقلاب رسیدگی نمی شود. دادگاه اطفال به جرایم آن دسته از اشخاص رسیدگی می نماید که به لحاظ شرعی هنوز سن بلوغ آن ها پایان نیافته است. لازم است بدانید که پرونده های موادمخدر و زمینه های مرتبط با آن همواره یکی از بیشترین پرونده های کیفری در دادگاه ها محسوب شده است. برای رسیدگی به پرونده های مواد مخدر می توان از یک وکیل مواد مخدر کمک گرفت.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده