لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در بندر گز

عکس وکلا

مسائل حقوقی و روند اداری تنظیم شکوائیه و رسیدگی به آن ها بسیار پیچیده است به گونه ای که دیگر کسی حتی فکر اینکه خودش پیگیر پرونده ی حقوقی خویش باشد هم به ذهنش خطور نمی کند. اما از سوی دیگر با افزایش فارغ التحصیلان رشته ی حقوق و قبولی های آزمون وکالت در شهرهای کوچک و بزرگ همواره این سوال مطرح می شود که چگونه یک وکیل خوب انتخاب کنیم؟ بهترین وکیل دادگستری دارای چه ویژگی هایی است؟ وکیل ملکی ملکی در کدام زمینه های فعالیت می کند؟ چه تفاوتی با وکیل خانواده و وکیل کیفری دارد و بسیاری از سوالات دیگر که در این زمینه مطرح می شود. اگر شما در بندر گز سکونت دارید و به دنبال پاسخ این سوالات هستید تا بهترین وکیل بندر گز را برای پیگیری پرونده ی خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

وکالت و مشاوره حقوقی یکی از خدماتی است که گروه وکلای دادورزان صلح و سازش افتخار ارائه آن را در بندر گز دارد.  یکی از امتیازات ویژه این گروه تجربه و سابقه وکلای آن می باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در تمامی موارد حقوقی و کیفری پنج سال سابقه فعالیت در بندر گز دارد.

وکیل مواد مخدر در بندر گز

در سراسر جهان اکثر دولت ها با مرتکبین جرم مواد مخدر برخورد می کنند، دولت ها هزینه های زیادی برای ریشه کن کردن این بلای خانمان‌سوز کرده اند، در کشور ایران هم تولید و فروش و حمل انواع مواد مخدر جرم می باشد و قانون گذار قوانین سختی را برای مجرم قید کرده است.لازم به ذکر است برای رسیدگی به پرونده های مربوز به مواد مخدر بهتر از از یک وکیل مواد مخدر کمک بگیرید.

شماره وکیل تهران

آدرس : بندر گز – مقابل دادگستری 

 

ویژگی های وکیل خوب در بندر گز

برای شناسایی و انتخاب وکیل خوب در بندر گز شما ابتدا باید ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری در بندر گز را بشناسید که در ادامه به آن ها اشاره می شود:

  • امانت داری و صداقت
  • تسلط کامل بر قوانین و مقررات
  • به روز بودن و آگاهی از جدیدترین قوانین و مقررات
  • یادگیری از تجارب خود و دیگران
  • رعایت شئون انسانی و احترام به موکلین و قاضی
  • کمک به قاضی در روشن نمودن ابهامات
  • خلاقیت در ارائه ی راه حل ها
  • خلاقیت در ارائه راه حل ها و دوری از تک بعدی نگرستن به مسائل

وکیل در بندر گز

وکیل ملکی در بندر گز

وکیل ملکی به رابطه ی انسان با اموال غیرمنقول که قابل نقل و انتقال نیستند می پردازد. متاسفانه پرونده های ملکی از پرونده هایی هستند که مکرر به دادگاه ارجاع داده می شوند و وقت زیادی را به خود اختصاص می دهند. اکیدا توصیه می شود قبل از تنظیم شکایت با مشاورحقوقی در بندر گز  که در حوزه ی امور ملکی مانند فروش مال غیر، خلع ید، تضرف عدوانی، تنظیم سند، باز پس گیری اموال مصادره شده و…تسلط دارد مشورت کنید.

وکیل خانواده در بندر گز

خانواده منشا رشد و تعالی فرد و جامعه است، یک خانواده ی سالم است که جامعه ی سالم پرورش می دهد.لذا خانواده مهم ترین رکن جامعه به ویژه ی در جمهوری اسلامی ایران است. اما متاسفانه در سال های اخیر دعوا و نزاع بین خانواده ها افزایش یافته است و پرونده های خانواده از مهم ترین پرونده های حقوقی هستند که در دادگاه خانواده بررسی می شوند. حل و فصل پرونده های خانواده مدت زیادی طول می کشد؛ بنابراین وکیل خانواده باید صبر و حوصله ی زیادی داشته باشد.

وکیل در بندر گز

وکیل کیفری در بندر گز

مسائل کیفری شامل مسائل حقوقی سنگین مانند تجاوز، قتل و جنایت و.. می باشد که مجازات آن ها بسیار سنگین است .برخی از مسائل کیفری در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار می گیرند که تنها وکیل پایه یک دادگستری  می تواند در جلسات دفاعیه ی آن ها حضور یابد.دعاوی کیفری به اندازه ای مهم و حساس هستند که بهتر است برای حل آن از یک وکیل کیفری کمک بگیرید.

وکیل در کرد کوی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا