بهترین وکیل در بهشهر

وکیل در بهشهر

وکلای دادگستری در بهشهر

وکیل در بهشهر

بسیاری از اشخاصی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند قبل از طرح شکایت یا دادخواست، با مشاوره حقوقی گفتگو کنند و از زوایای حقوقی و قانونی موضوع مطلع شوند. در حقیقت دعاوی حقوقی بر اثر ادعای بر یک حق مطرح می شوند و طرفین این دعاوی عموما افراد خصوصی (یا افراد دولتی در مقام تصدی) هستند که ادعایی مبنی بر وجود حقی را مطرح می کنند.

آدرس : بهشهر – مقابل دادگستری 

شماره تلفن وکیل در بهشهر

وکیل مواد مخدر در بهشهر

طی آمار و اطلاعاتی که در سال های گذشته در خصوص مواد مخدر و پرونده های مربوط به آن بدست آمده می توانیم متوجه شویم که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پرونده هایی که در حال حاضر در دستگاه های قضایی در حال پیگیری می باشد، پرونده های مواد مخدر است. مواد مخدر هر روز قربانیان جدیدی را در دام خود گرفتار می کند و همین قربانیان ممکن است درگیر مشکلاتی مرتبط با مواد مخدر شوند. جرم کسانی که درگیر مواد مخدر هستند، فقط مصرف آن ها نیست، بلکه نگه داری و پخش مواد حتی در مقدار بسیار کم نیز می تواند مجازات های سنگینی را به همراه داشته باشد. متاسفانه قشر نوجوان و جوان از آسیب پذیر ترین افرادی هستند که درگیر این مواد خانمان سوز می شوند.لازم به ذکر است برای رسیدگی به پرونده های مربوز به مواد مخدر بهتر از از یک وکیل مواد مخدر کمک بگیرید.

وکیل متخصص در بهشهر
Specialist lawyer in Behshahr

وکیل کیفری در بهشهر

درباره روند شکایت های کیفری باید گفت که ابتدا شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح می شود. باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته شود و در آن فردی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح است با ذکر دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته می شود و مدارک و مستندات نیز ضمیمیه پرونده می شود. برخلاف دعاوی حقوقی در خصوص شکایت های کیفری الزامی به ثبت آن ها در برگه های چاپی مخصوص نمی باشد چون که در اینجا بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح می باشد.دعاوی کیفری به اندازه ای مهم و حساس هستند که بهتر است برای حل آن از یک وکیل کیفری  کمک بگیرید.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

وکیل ملکی در بهشهر

یکی از مهم ترین و حساس ترین پرونده های دادگاه های بهشهر پرونده های ملکی می باشند که از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. پرونده های مربوط به دعاوی ملکی بسیار پیچیده و حساس می باشند به همین دلیل نیازمند وکیل ملکی میباشند. در دعاوی ملکی و در دفاع از خود باید یک سری نکات و قواعد را رعایت کنید تا بتوانید از حق خود دفاع کنید. بخاطر اهمیت بالای پرونده های حقوقی ملکی جای کوچک ترین اشتباهی وجود ندارد و باید دقت زیادی کنید  یک اشتباه کوچک در پرونده ملکی می تواند باعث ضرر های شدیدی شود و سرمایه شما نابود شود.

تمام وکلای گروه دادورزان صلح و سازش
All the lawyers of the Peace and Compromise Lawyers Group
درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده