لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در جردن: مشاوره وکیل خوب در منطقه جردن

جردن از مناطق بزرگ و پر جمعیت پایتخت ایران یعنی تهران می باشد. افراد زیادی در جردن سکونت دارند که این افراد همواره درگیر دعاوی حقوقی و کیفری می‌شوند و اموری مانند امور ملکی را انجام می‌دهند. حل و فصل کردن انواع دعاوی مهارت و بینش و علم زیادی را می‌طلبد که افراد عادی که تجربه و دانش حقوقی ندارند نمی‌توانند دعاوی حقوقی را حل کنند. لذا توصیه می‌شود درباره دعوای خویش تحقیقات زیادی را انجام دهید و از یک وکیل در تهران که متخصص است کمک بگیرید.

شماره تماس و آدرس وکیل سرکار خانم فاطمه میر در تهران

وکیل ملکی در جردن

قبول وکالت توسط وکیل متخصص و باتجربه

پیگیری وکیل تا مرحله پایانی

بهترین وکیل زن در تهران

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور
مشاوره در موضوعات حقوقی و  خانواده

مشاور حقوقی در جردن

در اکثر امور مخصوصا امور حقوقی افراد تمایل دارند که از یک فرد آگاهی همچون مشاور حقوقی در جردن مشاوره حقوقی بگیرند. قطعا کلیه انسان‌ها در زندگی خویش با مشکلات و چالش عای کوچک و بزرگی مواجه می‌باشند که اگر این افراد از مشاور کمک دریافت کنند راحت‌تر می‌توانند به حل آن بپردازند. دعاوی و چالش‌های حقوقی شرایط خاصی دارند.

وکیل ملکی در جردن

امور ملکی را حتما برای یک بار هم که شده انجام داده‌اید و با آن ها سروکار داشته‌اید. وکیل ملکی در جردن مهم است زیرا دعاوی ملکی از مهم‌ترین دعاوی موجود در محاکم می‌باشند که افراد زیادی درگیر آن ها شده‌اند. برای حل این دعاوی شما باید اطلاعات کافی و لازم را داشته باشید. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در منطقه جردن با در اختیار داشتن بهترین وکیل ملکی در تهران پرونده‌های ملکی را به نتیجه می رسانند و در این زمینه پنج سال سابقه فعالیت دارد.

وکیل ملکی در جردن

وکیل کیفری در جردن

در حقیقت دادگاه‌ها و پرونده‌هایی که در حوزه امور کیفری تشکیل می‌شوند از مواردی بسیار حساس و مهم در زمینه مسائل حقوقی و قضایی، به شمار می‌روند. همچنین همان‌طور که می‌دانیم و به موجب قانون اساسی، می‌توان از فردی که مرتکب یک جرم شده است شکایت کرد. دعاوی کیفری در دادگاه های کیفری یک و دو بررسی می‌شوند و از قوانین و مقررات خاصی برخوردارند. به همین دلیل بهتر از یک وکیل کیفری در جردن کمک بگیرید.

وکیل کیفری در جردن

وکیل خانواده در جردن

امروزه اهمیت وکیل خانواده در جردن بسیار بیشتر شده زیرا بحث و نزاع‌های خانوادگی نسبت به قبل چندین برابر شده است و یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش نزاع‌ها در خانواده و جمع شدن حجم عظیم و انبوهی از پرونده های قضایی که در دادگاه‌های خانواده به ثبت رسیده است به دلیل عدم آشنایی زوجین از حقوق و تکالیفی می‌باشد که نسبت به یکدیگر دارند. دعاوی خانواده در دادگاه خانواده و شورای حل اختلاف بررسی می‌شوند.

شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد 👈 بهترین وکیل دعاوی خانواده

وکیل پایه یک دادگستری در جردن

وکیل پایه یک دادگستری باید قبل از ورود به این حرفه، آزمون وکالت را با موفقیت گذرانده و مجوز وکالت را از سازمان وکلا دریافت کرده باشد. وکیل پایه یک دادگستری در جردن مجاز به نمایندگی حقوقی موکلان خود در مراجع قضایی مختلف است و می‌تواند در پرونده‌های مدنی، کیفری، خانواده، ملکی وبه عنوان وکیل وکلان خود حضور داشته باشد. همچنین، وکیل پایه یک دادگستری در جردن می‌تواند به عنوان مشاور حقوقی وکلان خود عمل کرده و در خصوص مسائل حقوقی آن‌ها مشاوره دهد. در ایران، وکلای پایه یک دادگستری در سطح کشور بسیار زیاد هستند و می‌توانند در تمامی مراجع قضایی به عنوان نماینده حقوقی موکلان خود حضور داشته باشند. برای انتخاب بهترین وکیل در جردن، بهتر است ابتدا تجربه و شایستگی وکیل مورد نظر را بررسی کنید و سپس با وکیلی که تجربه کار با امور مشابه دارد و بیشترین تسلط به‌ دانش و دانش‌ نامه حقوقی را دارد، مشورت کنید.

دفتر وکیل پایه یک دادگستری در جردن

دفتر وکالت پایه یک دادگستری در جردن، محل ارائه خدمات حقوقی توسط وکلای پایه یک دادگستری است. این دفتر در واقع یک شرکت حقوقی است که توسط یک یا چند وکیل پایه یک دادگستری در جردن تشکیل شده است و به عنوان مرجعی برای ارائه خدمات حقوقی به موکلان، خدمات خود را ارائه می‌دهد. در دفتر وکالت در جردن، وکلای پایه یک دادگستری می‌توانند به صورت تخصصی در حوزه‌های حقوقی مختلف فعالیت کنند و خدمات حقوقی را در قالب مشاوره، نمایندگی و دفاع از موکلان در مراجع قضایی ارائه دهند. همچنین، دفتر وکالت در جردن می‌تواند خدمات حقوقی در زمینه ترجمه و تفسیر متون حقوقی، نوشتن قراردادهای حقوقی ونیز ارائه دهد.

هزینه وکیل در جردن

بهترین وکیل در جردن بعد از بررسی و تحلیل اولیه پرونده موکلان خود ابتدا نسبت به عقد قرارداد وکالت با آن‌ها اقدام می‌کند. یکی از مهمترین مفاد قرارداد وکالت بین وکیل و موکلان خود، تعیین حق الوکاله وکیل در جردن است. حق‌الوکاله وکیل در جردن همان هزینه‌ای است که موکلان باید بابت ارائه خدمات حقوقی به وکلای خود پرداخت کنند. میزان دستمزد بهترین وکیل در جردن بر اساس فاکتورهایی مانند تخصص و تجربه و تبحر وکیل در رسیدگی به دعاوی حقوقی و کیفری، نوع دعوی مطرح شده در پرونده موکلان، سختی پرونده، زمان‌بر بودن آن و میزان ساعاتی که وکیل برای رسیدگی حقوقی به آن پرونده وقت گذاشته است، تعیین می‌شود. البته لازم است بدانید این هزینه باید بر اساس توافقی میان وکیل و موکلین خود در قرارداد وکالت ذکر شده باشد. با اینکه وکالت حرفه‌ای آزاد است و حق الوکاله را خود وکیل تعیین می‌کند ولی در ایران تعرفه‌های سالیانه‌ای نیز وجود دارد که می‌توان برای تعیین دستمزد وکالت از روی آن‌ها الهام گرفت. در شرایطی نیز بهترین وکلای جردن به توافق با یکدیگر تعرفه‌ای خاص را برای تعیین میزان دستمزد خود در نظر می‌گیرند.

هزینه وکیل در جردن

تلفن دفتر وکالت در جردن

اگر شما هم در پی راه ارتباطی ساده و همیشه در دسترس با بهترین وکیل در جردن هستید می‌توانید از شماره تماس دفتر وکالت در جردن تهران استفاده کنید. از این رو بهتر است با شماره 09192329787 تماس گرفته و ضمن ارتباط تلفنی با بهترین وکلای پایه یک دادگستری در جردن به دریافت مشاوره حقوقی از آن‌ها یا شرح پرونده‌های حقوقی خود نیز بپردازید. در نظر داشته باشید که تماس تلفنی یا همان ارتباط تلفنی به شما امکان زمان بندی آزاد و متناسب با برنامه‌های شخصی خود را می‌دهد ضمن اینکه همیشه در دسترس شماست. البته از شماره تماس دفتر وکالت در جردن تهران می‌توانید برای تنظیم قرار ملاقات‌های حضوری با وکلای خود استفاده کنید.

پیمایش به بالا