لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در خرم آباد

وکیل در خرم آباد

بهترین وکیل خرم اباد در این مقاله به شما معرفی می شود.وکالت وکیل در خرم آباد و مشاوره حقوقی یکی از خدماتی است که گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر خرم آباد ارائه می‌کند، یکی از امتیازات ویژه این گروه تجربه و سابقه وکلای آن می‌باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر بزرگ خرم آباد در تمام دعاوی حقوقی، کیفری، ملکی و خانواده پنج سال سابقه فعالیت دارد.

وکیل کسی است که در رشته ی حقوق تحصیل کرده است و برقوانین و مقررات حقوقی تسلط کامل دارد و پروانه ی وکالت خود را کانون وکلا اخذ نموده است. مسائل حقوقی بسیار پیچیده هستند به گونه ای که یک وکیل پایه یک دادگستری قطعا نمی توانند بر تمام مسائل حقوقی در حوزه های مختلف تسلط داشته باشد؛ لذا حرفه ی وکالت از همان دوران تحصیل در مقطع ارشد به گرایش های متعددی تقسیم می شود و هر کی در زمینه ای مشغول به وکالت است. بنابراین اکیداد توصیه می شود که پرونده ی خود را به وکیل متخصص در خرم آباد که در حل و فصل پرونده های مربوط به موضوع حقوقی شما تسلط دارد بسپارید.

معرفی وکیل در خرم آباد

وکیل آقای مصطفی منصوری نیا با دریافت پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری استان لرستان با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

لیست وکیل های خرم آباد

لیست وکلای خرم آباد

شماره وکیل خرم اباد

وکیل خرم آباد

وکیل حقوقی در خرم آباد

علم حقوق از پیچیدگی و گستردگی‌های بسیار زیادی برخوردار می‌باشد که حتی امروزه دامنه آن بسیار وسیع‌تر از گذشته بوده و بسیاری از مسائل و مشکلات پیرامون جامعه را در بر می‌گیرد. دعاوی حقوقی از مهم‌ترین دعاوی موجود در دادگاه‌ها می‌باشند. در بعضی از مشکلات افراد مجبور می‌شوند برای احقاق حق خود با مشورت وکیل حقوقی خوب به مراجع قضایی مراجعه کنند.

وکیل دعاوی کیفری در خرم آباد

به جهت آغاز و شروع رسیدگی به پرونده کیفری لازم است که شاکی با مشورت بهترین وکیل کیفری به دادسرای محل وقوع جرم مراجعه و ضمن تکمیل شکوائیه خود و پیوست کردن دلایل و مستندات خود به جهت اثبات ادعای خود و با پرداخت هزینه های دادرسی شکایت خود را به ثبت برساند. همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند. شایان ذکر است که اگر نظر بازپرس، بعد از بررسی و تحقیق به مجرمانه بودن عمل باشد، با صادر کردن قرار جلب به دادرسی موضوع را به دادستانی به جهت اظهار نظر ارسال می‌نماید.

وکیل خوب در خرم آباد

وکیل خوب در خرم آباد بر تمامی قوانین و مقررات جدید و قدیم حوزه ی وکالت خود تسلط کامل دارد  و به خوبی می تواند این مسائل را تحلیل و بررسی کند. وکیل خوب در خرم آباد از پذیرفتن پرونده هایی که در آن ها مهارت و تجربه ندارد اجتناب می کند و افراد را به وکیل متخصص ارجاع می دهد. از دیگر ویژگی های وکیل متخصص دارای مهارت کلامی بالایی است و به بهترین شکل از حق و حقوق موکل خود دفاع می کند و برای گسترش عدالت در جامعه تمام تلاش خود را به می بندد. وکیل حرفه ای تنها از مسیر های قانونی برای حل و فصل پرونده های حقوقی استفاده می کند و موکل خود را از رفتن به مسیر بیراهه باز می دارد.

وکیل خانواده در خرم اباد

خانواده مهمترین نهاد در جمهوری اسلامی است که فرزندان را پرورش می‌دهد و به جامعه وارد می‌کند هر گونه خلل در خانواده می‌تواند بر فرد اثرگذار باشد و جامعه را با آسیب‌های جبران ناپذیر مواجهه می‌کند. وکیل خانواده باید بر تمامی قوانین و مقرات حوزه‌ی خانواده مانند: طلاق، مهریه، نفقه، استرداد جهیزیه، حضانت و.. اشراف کامل دارد. قانون گذاران در قوانین خانواده تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که قوانینی را وضع کنند که باعث حفظ بنیان خانواده شود. اکیدا توصیه می‌شود که پرونده‌ی دعاوی خانواده ی خود را به وکیل خانواده در خرم آباد بسپارید. در دعاوی خانواده متاسفانه زوجین از حقوق و تکالیف خود نسبت به دیگر اطلاع نداند و همین هم باعث می‌شود که پرونده‌های خانواده مکرر به دادگاه ارجاع داده شوند، لذا حتما قبل از طرح هر گونه دعوی با مشاور حقوقی خانواده مشورت کنید.

بهترین وکیل ملکی در خرم آباد

وکیل عالی ملکی به رابطه‌ی انسان با اموال غیرمنقول می پردازد، اموال غیر منقول اموالی هستند که قابل نقل و انتقا نیستند. ایشان باید بر تمامی قوانین و مقررات و تبصره‌های دعاوی ملکی اشراف کامل دارد. انواع دعاوی ملکی شامل خلع ید، تصرف عدوانی، عقد قرار داد، تنظیم سند رسمی، فروش مال غیر و… است که هر یک قوانین و مقررات پیچیده‌ای را شامل می‌شوند. با وجود اینکه مردم مکرر با معاملات و مسائل ملکی سر و کار دارند اما اطلاعات آنها در این زمینه بسیار محدود است. اگر شما قبل از عقد قرار داد و معاملات ملکی با مشاور متخصص امور ملکی مشورت نمایید تا شما را راهنمایی کند.

وکیل مواد مخدر در خرم آباد

کشور ما به دلیل همسایگی با افغانستان و پاکستان در معرض انواع نقل و انتقلات مواد مخدر قرار دارد، دولت هزینه‌های مالی و انسانی زیادی را برای مبارزه با مواد مخدر می‌پردازد؛ لذا قوانین و مقررات حوزه‌ی مواد مخدر بسیار سختگیرانه وضع شده‌اند تا از ورود هر گونه مواد مخدربه کشور جلوگیری کنند. خیلی از افراد از قوانین و مقررات مربوط به مواد مخدر آگاهی ندارند و همین امر هم باعث می‌شود که سال‌های طولانی را در زندان به سر ببرند. وکیل متخصص مواد مخدر که برقوانین و مقررات و تبصره‌های مواد مخدر اشراف کامل دارد از حق موکل خود دفاع می‌کند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از مجازات ایشان بکاهد. جمع آوری مدارک و شواهد مربوط به جرائم مواد مخدر سخت و دشوار است و حتی دست عوامل دادگاه را در صدور حکم می‌بندد. حتما پرونده‌ی خود را به وکیل متخصص بسپارید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پرستو
۱۴۰۱-۰۹-۱۳ ۲۳:۵۸

وکیل خوبی هستند
خیلی حرفه ای هستند

محسنی
۱۴۰۱-۰۹-۱۶ ۰۸:۴۰

بهترین‌وکیل خرم اباد هستند
و تجربه عالی دارند

علی پو
۱۴۰۱-۱۰-۲۳ ۰۸:۴۴

بهترین وکیل منطقه هستن
ایشون و تیمشون خصوصا جناب میر واقعا حرفه ای کار می‌کنند
پرونده منک مطالعه کردند و لایحه نوشتن پرونده در دیوان جواب گرفت

پیمایش به بالا