بهترین وکیل در کرد کوی

وکیل در کرد کوی

وکلای دادگستری در کرد کوی

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش ، با ۵ سال سابقه وکالت و دفاع از صدها پرونده کیفری ،حقوقی، تجاری، خانوادگی و ثبتی و…آماده خدمت رسانی به عموم هموطنان عزیر در شهر کردکوی می باشد. یکی از ویژگی های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش تجربه و سابقه وکلای آن می باشد.

وکیل کسی است که در رشته ی حقوق درس خوانده است ، دوره های کارآموزی وکالت را گذرانده ، در آزمون وکالت که هر سال در کشور برگزار می شود نمره قبولی کسب کرده و از کانون وکلا اجازه ی وکالت دارد. اما به این معنی نیست که هر کس مجاز به وکالت شود تخصص  و تجربه در حل پرونده ی حقوققی شما را دارد؛ وکیل حقوقی متخصص باید مجموعه ای از ویژگی ها را در خود ایجاد نماید تا بتواند آمیزه ای از علم و هنر وکالت را در خود ایجاد کند. ما در این مقاله در مورد وکیل دادگستری صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

شماره تلفن وکیل در کرد کوی

آدرس : کردکوی – حاشیه میدان معلم 

 

وکیل مواد مخدر در کرد کوی

هر شخصی که آلات و ادوات مخصوص تولید یا استعمال مواد مخدر یا روانگردان های صنعتی غیر دارویی را وارد کند یا بسازد, خرید یا فروش کند, علاوه بر ضبط آن ها به یک میلیون تا پنج میلیون ریال جزای نقدی و ده تا پنجاه ضربه شلاق محکوم می شود. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در کرد کوی و در پرونده های مواد مخدر پنج سال سابقه فعالیت دارد.لازم به ذکر است برای رسیدگی به پرونده های مربوز به مواد مخدر بهتر از از یک وکیل مواد مخدر کمک بگیرید.

وکیل در کرد کوی

وکیل متخصص در کرد کوی

وکیل متخصص  بر تمام قوانین و مقررات حوزه ی تخصصی  خود تسلط دارد و تنها در حوزه ی تخصصی خود فعالیت می کند و از پذیرش پرونده هایی که در آن ها تخصص ندارد اجتناب می کند. ویژگی دیگر وکیل پایه یک دادگستری در کرد کوی این است که توانایی کلامی خوبی دارد و با قدرت و جسارت کامل از موکل خود دفاع می کند. چنین شخصی تمام قدرت خود را به کار می گیرد تابتواند حقیقت را کشف کند و در جهت تحقق عدالت در جامعه تمام تلاش خود را به کار می گیرد. وکیل پایه یک دادگستری  تنها در چارچب قانون و مقررات از موکل خود دافاع می کند و اگر موکل او بخواد مسیر پرونده از بیراهه طی شود مخالفت می کند.

وکیل در کرد کوی

وکیل خانواده در کرد کوی

وکیل خانواده  باید بر تمام قوانین و مقررات حوزه ی خانواده مانند طلاق، حضانت، نفقه، مهریه و.. تسلط کامل داشته باشد و پرونده های زیادی را در حوزه ی خانواده با موفقیت به سرانجام رسانده باشد. از آنجائی که خانواده در جمهوری اسلامی از اهمیت به سزایی برخورردار است، روند اداری و قضایی بررسی پرونده های خانواده طولانی است و صبر و حوصله ی وکیل خانواده و موکل را می طلبد.

وکیل کیفری در کرد کوی

 وکیل کیفری  کسی است که بر قوانین و مقررات کیفری مانند جنایت، تجاوز، قتل، مزاحمت تلفنی، فروش مال غیر، مزاحمت تلفنی، فوت بر اثر تصادف و.. اشراف کامل دارد و از جرئت و شهامت برای  رود به پرونده های خطرناک برخوردار است . از آنجائی که برخی از پرونده های کیفری در دیوان عالی کشور بررسی می شود وکیل کیفری تنها اگر وکیل پایه یک دادگستری باشد می تواند در جلسات دفاعیه همه ی پرونده های خود حضور یابد.

وکیل در کرد کوی

وکیل ملکی در کرد کوی

دعاوی ملکی به روابط انسان با اموال منقول و غیرمنقول می‌پردازد. اموال غیر منقول اموالی هستند که قابل نقل و انتقال نیستند.وکیل ملکی شما برای انجام امور ملکی باید بر تمام قوانین و مقررات ملکی مانند تصرف عدوانی، خلع ید، فروش مال غیر،تنظیم سند و.. تسلط کامل داشته باشد.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده