لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در کرمانشاه

وکلا در ایران

بهترین وکیل در کرمانشاه

شهر کرمانشاه به دلیل شرایط جغرافیایی خاصی که دارد باعث شده است که ساکنین آن همواره درگیر دعاوی حقوقی و کیفری و خصوصا دعاوی مربوط به مواد مخدر و قاچاق کالا شوند. این دعاوی بسیار حساس و سخت می باشند، همچنین برای دفاع کردن از خود در این دعاوی نیاز است که اطلاعات جامع کافی و کاملی را مانند وکیل حقوقی در اختیار داشته باشید. برای حل و فصل کردن این مشکلات شما باید از افراد آگاه مثل وکیل در کرمانشاه کمک دریافت نمایید.

شماره وکیل در تهران

وکیل مواد مخدر در کرمانشاه

بر اساس بند پ ماده 303 قانون آئین دادرسی کیفری کشور ایران، همه جرم های مرتبط با مواد مخدر، روان گردان و پیش سازهای آن ها و همچنین قاچاق اسلحه، مهمات و اقلام و مواد تحت کنترل، در دادگاه انقلاب رسیدگی خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که دادگاه انقلاب در مرکز هر استان تشکیل خواهد شد. اگر شهرستانی دارای دادگاه انقلاب نبوده باشد، شخص متهم جرم حساس مواد مخدر به نزدیک ترین حوزه قضایی که دارای دادگاه انقلاب می باشد تحت نظر فرستاده خواهد شد. مجازات های سخت، مختلف و زیادی برای جرایم مواد مخدر در نظر گرفته خواهد شد. اما به صورت کلی معمولا شامل جزای نقدی، شلاق، حبس و اعدام هستند. شرایط و ویژگی های خاص در مرتکب مانند سمت و خصوصیت او و همچنین انگیزه و سابقه و همچنین جود اوضاع و احوال مربوط به جرم و روش و نحوه ارتکاب یافتن آن و خصوصیات مجنی علیه من جمله عوامل مؤثر در میزان مجازات هستند که با در اختیار داشتن یک وکیل مواد مخدر می توان این پرونده ها را به بهترین نحو پیگیری کرد.

وکیل حقوقی در کرمانشاه

به طور معمول دعاوی حقوقی برای تقدیم کردن دادخواست انجام خواهد شد و بیشتر آرائی که از طرف دادگاه بدوی صادر خواهد شد، قابل تجدید خواهی می باشد. مشکلات مالی، موضوع های خانوادگی، معامله هایی که شما در طول زندگی انجام خواهید داد در حالتی که منجر به مشکل شوند همه آن ها از نوع دعواهای حقوقی می باشند و شما باید با دادخواست به دادگاه به مشکل خودتان در حالت گرفتن حق و حقوق خویش دادخواست بدهید. همچنین بهتر است بدانید که دعاوی حقوقی از همان ابتدا دادگاه برگذار خواهد شد و قاضی به پرونده مطرح شده رسیدگی می کند. یکی از بهترین راه ها در این نوع پرونده ها برای افرادی که نمی خواهند وکیل بگیرند مشاوره حقوقی است تا با آگاهی در دادگاه حاضر شوند.

وکیل خانواده در کرمانشاه

قطعا خانواده اولین و مهم ترین نهاد اجتماعی می باشد که هر شخص با آن مواجه می شود، در خانواده ماهیت اشخاص شکل گرفته است و مشخص خواهد شد و سپس از طریق خانواده به جامعه معرفی می گردند و وارد یک اجتماع بزرگتر خواهند شد. دعاوی خانوادگی ممکن است برای هر خانواده ای ایجاد شوند و بهترین کار دریافت مشاوره از وکیل خانواده خوب است. در حال حاضر مجموعه ای از قانون های مختلف و متعدد که مبنا و اساس آن ها ازدواج در فقه شیعه 12 امامی می باشد بر دعاوی خانواده کشور حاکم می باشد. مطابق با مقررات قانون مدنی در کتاب هفتم مواد 1034و همچنین لغایت 1119 موضوعات مرتبط با ازدواج مانند خواستگاری، شرایط جسمی برای ازدواج(قابلیت صحی برای ازدواج)، موانع ازدواج کردن، همچنین شرایط صحت عقد ازدواج، ازدواج موقت و دائم و نهایتا مهریه تعیین شده است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنی
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۱۲:۱۵

بهترین وکیل کرمانشاه هستند

پیمایش به بالا