بهترین وکیل در گنبد کاووس

وکیل در گنبد کاووس
وکلای گروه دادورزان صلح و سازش
Lawyers of Peace and Compromise Lawyers Group

وکیل در گنبد کاووس

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با پنج سال سابقه وکالت و دفاع از صدها پرونده کیفری ،حقوقی، تجاری، خانوادگی و ثبتی و…آماده خدمت رسانی به عموم هموطنان عزیر و صاحبان کسب و کار، در شهر هشتگرد می باشد. یکی از ویژگی های خاص گروه وکلای دادورزان صلح و سازش تجربه و سابقه وکلای آن می باشد.

وکیل در گنبد کاووس کسی است که بر قوانین و مقررات حوزه ی تخصصی خود تسلط دارد و  تنها در حوزه ی تخصصی خود که تجربه و سابقه دارد فعالیت می کند. وکالت ترکیبی از علم و هنر است؛ علم با تحصیل در دانشگاه و مطالعه ی کتاب ها و مجلات مختف حقوقی حاصل می شود، اما هنر مجموعه ای از ویژگی هایی مانند صداقت و راز داری، مهارت کلامی، تحلیل مسائل، خلاقیت، به روز بودن و.. است که فرد باید در خودش ایجاد کند تا بتواند یک وکیل پایه یک دادگستری موفق باشد. وکیل پایه یک دادگستری در گنبد کاووس حقوق دان و حقوق فهم است و با مهارت و تجربه ی خود از موکل خود دفاع می کند و برای تحقق عدالت در جامعه تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

شماره تماس وکیل در گنبد کاووس
The contact number of the lawyer in Kavos Dome

آدرس : گنبد کابوس – مقابل دادگستری 

 

وکیل مواد مخدر در گنبد کاووس

حمل و نگهداری انواع مواد مخدر، جزو آن دسته جرائمی می باشد که تاثیرات اجتماعی فوق العاده خطرناکی را می توان برای آن متصور باشیم. افرادی که به این جرم مبادرت می کنند باید بدانند که قانون مجازات سنگینی برای آنها در نظر گرفته تا با اعمال این مجازات، باعث نوعی پیشگیری از وقوع این جرم شود. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر گنبد کاووس در زمینه پرونده های وکیل مواد مخدر  پنج سال سابقه فعالیت دارد دارد.

وکیل خانواده در گنبد کاووس
Family lawyer in Kavos Dome

وکیل خانواده در گنبد کاووس

خانواده مهم ترین رکن جامعه است که سلامتی اخلاقی و معنوی و روحی را برای فرد و جامعه تامین می کند. هر گونه خل و آسیب در خانواده می تواند به جامعه منتقل شود. متاسفانه امروزه خانواده ها در معرض انوا آسیب ها قرارگرفته اند و دعوا و نزاع بین خانواده ها افزایش یافته است. پرونده های خانواده از حساس ترین پرونده های حقوقی هستند که در دادگاه خانواده مورد بررسی قرار می گیرند. متاسفانه بسیاری از زوجین از حقوق و تکالیف خود نسبت به یکدیگر آگاهی ندارد، همین هم باعث می شود دادگاه خانواده پر از پرونده های ناقصی شود که اطلاعات حقوقی و شواهد و مدارک آن ها ناقص است. اگر افراد قبل از تنظیم شکایت و مراجعه به دادگاه خانواده با یک وکیل خانواده یا مشاور حقوقی  مشورت کنند ایشا را راهنمایی می کند. لذا از حجم پرونده های دادگاه خانواده کم می شود و رسیدگی با سرعت و دقت بالایی انجام می شود.

وکیل کیفری در گنبد کاووس

مسائل کیفری بسیار حساس و پیچیده هستند که تنها از طریق وکیل کیفری قابل پیگیری می باشند. وکیل کیفری در گنبد کاووس باید بر تمامی قوانین و مقررات کیفری مانند: قتل، جنایتف تجاوزف مزاحمت تلفنی، فوت بر اثر تصادف و… اشراف کامل داشته باشد و پرونده های زیادی را در حوزه ی حقوق کیفری با موفقیت به انجام رسانده باشد.

وکیل ملکی در گنبد کاووس
A real estate lawyer in Gonbad Kavos

وکیل ملکی در گنبد کاووس

وکیل ملکی  به رابطه ی انسان با اموال غیر منقول می پردازد. اموال غیر منقول اموالی هستند که قابل نقل و انتقال نمی باشند. وکیل ملکی باید بر تمامی قوانین ومقررات و تبصره های دعاوی ملکی مانند تصرف عدوانی،جعل سند، تنظیم سند رسمی ، فروش مال غیر، خلع ید و.. تسلط کامل داشته باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل و بررسی کند.

هنگام مراجعه به وکیل در گنبد کاووس نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • حتما قبل از حضور در دفتر وکیل تمامی نکاتی که قصد دارید درمورد آن ها صحبت نمایید یاد داشت کنید و سوالات خود را بنویسید.
  • کاغذ و قلم با خود به همراه داشته باشید تا نکات مهمی را که مشاور حقوقی و وکیل می گوید یاد داشت کنید.
  • تمام جزئیات ریز و درشت را مطرح کنید و چیزی را مخفی نکنید.
تمام وکلای گروه دادورزان صلح و سازش
All the lawyers of the Peace and Compromise Lawyers Group

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده