لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در یاسوج

یاسوج

بهترین وکیل در یاسوج

شهروندان گرامی یاسوجی هم حتما درگیر مسائل حقوقی و کیفری شده اند یا می شوند. روزانه شهر در شهر  یاسوج دعاوی زیادی به ثبت می رسد. اما باید توجه داشت که برای موفقیت در این دعاوی و شکایت ها باید اطلاعات کامل و کافی داشته باشید. امروزه بخش عمده‌ای از دعاوی که در شهر یاسوج مطرح می شوند دعاوی حقوقی هستند که در قانون مدنی مشخص شده‌اند و به دو دسته اموال و اشخاص تقسیم می ‌شوند. در دسته اموال موضوع های مهمی مانند مالکیت و حتی حقوق انسان ها بر اموالشان همچون اجاره، رهن و … مطرح است و در دسته اشخاص مسائلی که مرتبط با امور شخصی انسان ها است: مانند طلاق، حضانت و … هرگاه در یکی از این موضوعات حق فردی نقض شود و باعث ضرر مالی شود، می‌توان علیه او در دادگاه های صالح برای دعاوی حقوقی طرح دعوی نمود.

شماره وکیل در تهران

مشاور حقوقی در یاسوج

مشاوره حقوقی و مشورت در هر کار و هر چالشی می تواند برای شما راهگشا باشد دعاوی حقوقی هم از این قاعده مستثنی نیستند. برای هر فردی در هر مکانی و هر شهری امکان دارد که مسائل و چالش های حقوقی پیش بیاید، همان طور که شما همراهان گرامی می‌ دانید انجام دادن کاری و امری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد،  اکثر مردم در جوامع امروزی سواد حقوقی ندارند و نمی توانند خودشان به تنهایی در مراجع قضایی از حق خود دفاع نمایند. شروع کردن دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در زمینه انواع دعاوی پنج سال در شهر یاسوج سابقه فعالیت مستمر دارد.

وکیل خانواده در یاسوج

دعاوی خانواده از شایع‌ ترین و رایج ترین دعاوی کنونی کشور ایران می باشند که راجع به امر ازدواج و زناشویی یا ناشی از آن ها هستند. با توجه به این موضوع که وضعیت نکاح و مسائل و چالش های حقوقی پیرامون آن پیچیده و فنی بوده است، و از آن جایی که با عرض تاسف بنا به دلیل ناهنجاری ‌های اجتماعی فعلی در کشور ایران، یکی از شایع‌ترین و مهم ترین دعاوی حقوقی مسائل و موارد مربوط به دعاوی خانواده هستند که توسط وکیل خانواده در دادگاه پیگیری می‌شود.

وکیل کیفری در یاسوج

جرائم کیفری از مهم ترین، سنگین ترین و حساس ترین جرائم هستند که قانون مجازات اسلامی ایران های سنگینی را برای آن ها در نظر گرفته دارد. در مورد امور کیفری که معمولا آن ها با جان و مال و حیثیت انسان ها در ارتباط هستند و معمولاً تنش و استرس نگرانی بیشتری برای افراد درگیر شده در این نوع از دعاوی ایجاد خواهند کرد. مورد هایی مثل قتل، سرقت، آدم ربایی، جعل، کلاهبرداری و تجاوز جزو جرم های سنگین و مهم کیفری هستند که برای پیگیری پرونده های مرتبط با این دعاوی می توان از وکیل کیفری کمک گرفت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا