لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل زنا و لواط

در این مقاله ما قصد داریم به مباحثی مانند، مجازات قانونی زنا و لواط، زنا چیست؟ لواط چیست؟ وکیل زنا و لواط ، تجاوز چیست؟ و غیره… بپردازیم، اگر این موضوع برای شما هم مهم می باشد مطالعه کردن این مقاله می تواند به شما اطلاعات زیادی بدهد پس با ما همراه باشید. در مورد پرونده های زنا و لواط توصیه می شود که به یک وکیل کیفری عالی در تهران در پرونده های زنا و لواط مراجعه کنید تا از اطلاعات و تجربیات وکیل زنا و لواط خوب استفاده کنید.

زنا چیست؟
What is adultery

زنا چیست

قبل از پرداختن به موضوع وکیل زنا و لواط متخصص ابتدا تعریفی از این دو به شما ارائه می کنم. به رابطه جنسی بین زن و مرد نامحرم زنا می گویند. زنا یک جرم نابخشودنی می باشد که در زمان های قدیم هم وجود داشته است و تمام دولت های اسلامی قدیمی و جدید با آن برخورد می کنند. زنا در حکومت اسلامی جرم به حساب می آید و برای آن مجازات هایی تعیین شده است.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

نزدیکی و اجماع زن و مردی که بین آن ها صیغه محرمیت خوانده نشده باشد زنا می باشد و اگر این کار را انجام دهند تخطی کرده اند و مرتکب جرم شده اند. شما می توانید با مراجعه به گروه وکلای دادورزان صلح با مشاور های حقوقی ما ارتباط برقرار کنید و پاسخ سوال های خود را درباره روند دادرسی پرونده زنا و لواط در دادگاه دریافت کنید و از تجربیات مشاور حقوقی در تهران استفاده کنید.

مجازات قانونی زنا
Legal punishment for adultery

مجازات قانونی زنا چیست؟

جرم زنا از انواع جرایم حدی به حساب می آید که به دلیل قرار گرفتن این جرم در جرایم حدی حدود جرم و مجازاتی است که شرع اسلام در مورد آن جرم کاملا بحث شده است و به آن اشاره شده است. در ماده 221 قانون مجازات اسلامی در خصوص زنا آمده است که اگر نزدیکی میان زن و مردی که علفه زوجین میان آن دو نباشد زنا است. معمولا برای پرونده های زنا و افراد متخلف مجازات های سنگینی توسط دادگاه صادر می شود که با کمک بهترین وکیل زنا و لواط میتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید.

بهترین وکیل زنا
best adultery lawyer

وکیل زنا حرفه ای

وکیل زنا به چه کسی گفته می شود و داشتن چه ویژگی های خاصی در این فرد باعث می شود تا او را وکیل زنا و لواط بنامیم؟  اولین و اساسی ترین مسئله ای که باید به طور دقیق آن را مورد بررسی قرار دهیم این موضوع است که اصلا بهترین وکیل زنا دقیقا کیست و چگونه باید او را شناسایی کنیم؟ حال این سوال پیش می آید که بهترین وکیل زنا چه وظایفی دارد؟ وکیل زنا به کسی گفته می شود که دارای تخصص و دانش در مسائل حقوقی می باشد و می تواند با استفاده از پروانه وکالت خود در دادگاه و مراجع قضایی حاضر شود و وکالت پرونده هایی مانند زنا و لواط را بر عهده بگیرد و از حق و حقوق قانونی موکل خود دفاع کند.

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request

قبل از انتخاب بهترین وکیل زنا باید بدانید که یکی از اسای ترین و مهم ترین موضوعاتی که در مورد یک وکیل زنا خبره مطرح می شود پرونده های موفق آن می باشد. پرونده های زنا دارای پیچیدگی خاصی می باشند و در بیشتر موارد برای آن ها مجازات های سنگینی تعیین می شود. داشتن یک وکیل زنا کارکشته و حرفه ای می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین وکیل در ارومیه را مطالعه کنید.

لواط چیست
What is sodomy

لواط چیست و چه نکاتی باید درباره آن بدانید

برقراری رابطه جنسی بین مردان و به عبارتی دیگر همجنس گرایی که منجر به دخول مقعدی شود را لواط می گویند و برای اثبات آن در دادگاه روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با کمک یک وکیل پایه یک دادگستری با سابقه و مشاوره حقوقی لواط این موضوع را اثبات کنید و یا از آبروی خود دفاع کنید. لواط هم مانند زنا یک جرم نابخشودنی است و جزو جرم های حدی می باشد. به تعریف دیگر اگر دو مرد وارد رابط جنسی شوند و با یکدیگر آمیزش جنسی داشته باشند لواط کرده اند. همجنس گرایی و همجنس بازی جزو جرم های تعزیری می باشند. واژه لواط از قوم لوط می آید. قوم لوط اولین افرادی بودند که مرتکب به عمل زشت همجنس گرایی شدند و این قوم مورد نفرین خدا قرار گرفتند.

قانون درباره زنا و لواط چه می گوید

زنا و لواط هردو گناه کبیره هستند و با کسانی که این جرم ها را انجام دهند برخورد می شود. مشاور حقوقی با تجربه در پرونده زنا و لواط می تواند اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. یک وکیل زنا و لواط خبره می تواند ورق را به نفع شما برگرداند و شما را برنده پرونده کند و حق شما را به صورت قانونی بگیرد.

تمام وکلای گروه دادورزان صلح و سازش
All the lawyers of the Peace and Compromise Lawyers Group
درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا