وکیل متخصص در امور پزشکی در تهران

وکیل متخصص در امور پزشکی در تهران

یکی از شغل هایی که با سرنوشت انسان سروکار دارد و با کوچک ترین اشتباه سرنوشت انسان را تغییر می دهد شغل مهم و حساس پزشکی می باشد پزشکان بر اساس با قانون دارای مصونیت می باشند. این مصونیت پزشک با توجه به شغل مهم حساس و خاص و مقدس پزشکان به ایشان اعطا می شود. چون که که پزشک ها با ودیعه الهی که همان جان انسان می باشد در ارتباط می باشند. ولیکن اگر که پزشک معالج در فرض بروز تقصیر و یا همچنین عدم رعایت نظامات پزشکی و طبابت و همچنین اهمال و عدم مهارت و در آخر قصور پزشکی، مرتکب ایراد آسیب به بیمار شده باشد قابل تعقیب کیفری است. برای مشاوره با بهترین وکیل تهران تماس بگیرید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور
مشاوره در موضوعات حقوقی و  خانواده

معرفی وکیل فاطمه میروکیل در تهران وکیل در تهران

شماره وکیل در تهران

چگونه باید از یک پزشک شکایت کرد؟

با توجه به قوانین پزشکی که در قانون تشکیل سازمان نظام پزشکی مصوب ١٣٧۴ در خصوص تخلفات پزشکان می باشد، و با توجه به قانون مجازات اسلامی مصوب ١٣٩٢ می توان بیان کرد که شکایت از دکتر با تنظیم شکواییه و ثبت آن آغاز می شود.  شایان ذکر است که آن پزشکانی که در انجام وظایف خویش اهمال ورزیده اند و یا مرتکب تقصیری شده اند، قابل تعقیب کیفری هستند. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در زمینه امور پزشکی در تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد.

وکیل جرائم پزشکی

جرائم پزشکی آن دسته از اشتباهاتی است که پزشک زمان جراحی و عمل بیمار مرتکب شده است. در واقع این جرائم مربوط به اقدامات پزشک است که منجر به مرگ بیمار و یا از دست دادن بعضی از اندام ها و یا عضو بدن او گشته است. در این مورد هیچ دخالتی روی این که اقدامات پزشک عمدی و یا غیر عمدی بوده است نمی شود. این کار چه غیر عمد و یا عمد هم بوده باشد به عنوان جرم شناخته خواهد شد. پزشک در این مورد به عنوان مجرم شناخته خواهد شد و در نتیجه باید بر اساس قانون با او برخورد بشود.

تخلفات انتظامی پزشکان

لازم است بدانید که این مورد با جرائم پزشکی بسیار تفاوت دارد و در تضاد است و باید به آن در حیطه جداگانه پرداخته شود. تخلفات انتظامی به این معنی می باشند که پزشک متخلف می باشد و معنای آن با جرم تفاوت بسیار زیادی دارد. در این مورد مهم ممکن است که دکتر یا پزشم بسیاری از نکات قانونی و اخلاقی را رعایت نکند. به عنوان نمونه اگر یک پزشک در مطب شخصی خود دخانیات مصرف کند، باعث آلودگی محیط می شود و باید با او برخورد بشود.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده