لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران

دعاوی ملکی مجموعه‌ای از دعاوی پیچیده و دشوار است که حل آن نیازمند مهارت و تخصص است. هر اشتباهی در مورد این دعاوی، ممکن است موجب از بین رفتن حق شخصی شود که در واقع صاحب حق است. وکیل ملکی همواره توصیه می کند که شما عزیزان در دعاوی ملکی از یک وکیل متخصص مشاوره بگیرید. قبل از پرداختن به مسائل حوزه ی املاک ابتدا باید بگوییم که منظور از وکیل ملکی فردی می باشد که علاوه بر داشتن اطلاعات و اگاهی نسبت به قوانین مختلف حقوقی ، فعالیت خود را صرفا در امور املاک و ملکی ، انجام می دهد و به نوعی در این زمینه تخصص دارد. یک وکیل خوب به خوبی می داند که در همه ی حوزه های حقوقی نمی تواند به نحو عالی عمل کند و تسلط یابد به همین سبب یک حوزه را انتخاب و در ان فعالیت حرفه ای خود را ادامه می دهد. وکیل ملکی با انتخاب و انجام پرونده های زیادی در این زمینه، توانسته به تسلط و اگاهی نسبتا کاملی در حوزه ی ملکی برسید. شاید سوال پیش اید که چرا می گوییم اگاهی نسبی به دست اورده؟ زیرا هر فرد تسلط کامل را بر هیچ موضوعی ندارد و مهم تر اینکه در حوزه ی حقوقی و قانونی ، قوانین به روز می شوند، هر پرونده مشکلات و مسائل خاص خود را دارد البته در اینجا منظور از نسبی حداقل تسلط  وکیل ملکی ۹۵٪ می باشد که ان پنج درصد را به نحوه ی روند پرونده و جریانات در طول پرونده و غیره اختصاص می دهیم. نسبت به ارزش املاک ، حق الوکاله ی وکیل ملکی بسیار کم و ناچیز است و بهتر است برای جلوگیری از هرگونه ضرر و نگرفتن رای منفی دادگاه در مسائل ملکی خود از وکیل فعال در این حوزه کمک بگیرید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.

ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی ملکی
وکالت در دعاوی با موضوعات : الزامات قرارداد های ملکی ، ابطال قرارداد و اسناد ،فسخ قرارداد ،سرقفلی ،تصرف عدوانی و خلع ید ،روابط موجر و مستاجر در املاک تجاری و مسکونی و دعاوی ثبتی
تنظیم قرارداد های حقوقی

وکیل ملکی در تهران

ادرس وکیل میر ولیعصر

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

9850 382 0912

معرفی وکیل فاطمه میر

 در این مقاله میخواهیم به حوزه ی حقوقی املاک بپردازیم زیرا که همان طور که می دانید بحث املاک بسیار وسیع است و مباحث زیادی برای بحث در ان وجود دارد، نکته ای دیگر که در مباحث ملکی باید در نظر گرفته شود این است که بسیاری از مشکلات در ظاهر مشمول یک قانون می شوند اما از نظر حقوقی و فردی که اگاه و مسلط به مسائل ملکی می باشد ، دارای دو بحث و دعوی متفاوت می باشند . به همین علت است که در مباحث ملکی وکیل ملکی بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. مسائل حقوقی را می توان به مثابه علم پزشکی دانست زیرا همان طور کهدر علم پزشکی حوزه های تخصصی زیادی برای بدن و سلامت انسان وجود دارد ، مباحث حقوقی و قانونی نیز دارای تخصص های زیادی برای سلامت جامعه و اجتماع را نیز دارا است. املاک ارز ارزش بالایی برخوردار هستند و قیمت بالای روزافزون ان یکی از دلایل مهم ارزشمندی ان است، تعداد قرادادها و معاملات ملکی بسیار زیاد است و هر فردی برای کار، زندگی، نیتز به املاک دارند و به نوعی تمامی افراد در حوزه های مختلف ملکی دست به انجام قراردادهای ملکی از جمله: رهن، اجاره، خرید ، فروش، حق کسب پیشه، سرقفلی و …. می زنند به همین علت اگاهی در این زمینه ها برای جلوگیری از هرگونه مشکل حقوقی ، لازم و ضروری است حال ان که تمام افراد به قوانین ملکی جاریه تسلط و اگاهی ندارند ، به همین علت باید از فردی اگاه و متخصص در حوزه ی املاک که همان وکیل ملکی می باشد ، کمک بگیرد. در دعاوی ملکی ، چگونگی طرح دعوی نیز بسیار مهم است زیرا ممکن است با طرح اشتباه دعوی ، دعوی شما رد شوند و هزینه و زمان تان از دست برود و یا در بسیاری از موارد که شاهد بوده ایم فرد با حق دار پنداشتن خود و این که به تنهایی می تواند پرونده ی خود را پیش ببرد و حق خود را بستاند از مراجعه به وکیل سر باز زده است اما به دلیل عدم اگاهی نسلت به قوانین ملکی و روند اداری قضایی در پرونده با شکست مواجه شده است و سرمایه ی خود را از دست داده است.

یکی از مهم‌ترین قراردادهایی که عموم اشخاص در جامعه در طول عمر خود چنین بار  با آن ها روبه‌رو می‌شوند، قراردادهای مربوط به املاک مانند، زمین مسکونی، صنعتی، کشاورزی. املاک مسکونی خانه، آپارتمان، ویلا. املاک تجاری دفتر، مغازه، کارگاه می باشد. به‌ صورت کلی، املاک در دسته اموال غیرمنقول قرار می‌گیرند، به این معنا که اموالی هستند که قابل جابه‌جایی بدون آسیب زدن نمی‌باشند، به همین دلیل دارای قواعد حقوقی خاص خود هستند. در معاملات ملکی متاسفانه شاهد انواع کلاهبرداری ها سو استفاده از جهل حقوقی یا اعتماد یا سو استفاده از سادگی یک طرف معامله می باشیم. دعاوی ملکی با توجه به حجم انبوه معاملات انجام شده در حوزه املاک و همچنین عدم آگاهی طرفین به حقوق و وظایف پرونده‌های بسیاری در دادگاه به خود اختصاص داده است. همچنین به دلیل پیچیدگی زیاد و طولانی بودن مسیر دادرسی در زمره پرونده‌هایی هستند که باید بسیار دقت کنید تا بتوانید از حق خود دفاع کنید.

امروزه در جامعه ما دعاوی ملکی یکی از رایج‌ ترین و مهم ترین دعاوی در محاکم حقوقی و کیفری می باشند. این دعاوی به دلیل ارزش مادی زیادی که دارند، از اهمیت بالایی برخوردارند. گاهی اوقات افراد به دلیل عدم آگاهی نسبت به حقوق‌شان، مورد ظلم قرار می‌گیرند و در نهایت خسارت‌های مادی جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد می‌شود. در بسیاری از موارد دعاوی مربوط به املاک بسیار پیچیده، مهم و پر هزینه است؛ بنابراین شناخت قوانین امری ضروری و مهم است. شاید شما هم صاحب املاکی باشید یا بخواهید آن ها را به فروش برسانید یا املاک جدیدی را خریداری کنید. این امور باید در چارچوب قوانین ملکی انجام شوند. پس می توان نتیجه گرفت که  هر کسی که مبادرت به خرید و فروش ملکی می‌کند باید با نکات اولیه و مهمی در خصوص این قراردادها که به املاک مربوط می شود. آشنا باشد ولی متأسفانه به دلیل عدم آشنایی عمده افراد با نکات حقوقی در معاملات ملکی، اختلافات زیادی در این امور به وجود می‌آید که منجر به پرونده‌های متعددی در مراجع قضایی می‌شود. وکیل املاک می تواند در امور املاک به موکل خود کمک کند.

مشاوره حقوقی وکیل میر

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکیل در تهران

وکیل در تهران

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

انتخاب مطمئن

شماره وکیل در تهرانگروه وکلای دادورزان صلح و سازش تخصص ما حل پرونده‌های شماست. جهت هماهنگی و یا مشاوره حقوقی در حیطه خدمات زیر با ما در ارتباط باشید. پذیرش وکالت، مشاوره حقوقی، تنظیم انواع قرارداد و تنظیم دادخواست و شکواییه ، شماره تماس: 09192329787 ، آدرس:تهران _ پاسداران_ بهستان ۵- جنب پمپ بنزین_ پلاک ۲_ واحد ۵_طبقه دوم

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعیدی
۱۴۰۱-۱۰-۱۴ ۲۰:۲۱

سلام
خیلی با انصاف هستن
سال ۹۹ وکیل من بودن

نسیم
۱۴۰۱-۱۰-۱۷ ۰۶:۵۳

وکیل خوبی هستن
مخصوصا مشاوره های که میدن

پیمایش به بالا