لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل مواد مخدر در کرج

وکیل مواد مخدر در کرج وکیل متخصص مواد مخدر در کرج

پهمان طور که می دانید هر عمل یا فعالیتی که مربوط به مواد مخدر شود جرم محسوب شده و دارای مجازات می باشد. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که مرتکب جرم مربوط به مواد مخدر شده ‌اید زمان آن رسیده که با کمک وکیل  پایه یک دادگستری در کرج به سادگی پرونده قضایی که به وجود آمده را برطرف کنید بدون این که دچار مجازات سنگین از سوی قاضی پرونده شوید. از نظر عنصر مادی به جرایمی جرم ناشی از مواد مخدر می گویند که عمل ارتکابی در این نوع جرایم به صورت فعل مثبت مادی اتفاق می افتد به بیانی دیگر ترک فعل در مورد این نوع جرایم مصداق پیدا نمی کند. مطابق با قانون، اعتیاد به مواد مخدر جرم به حساب می آید و هرکس ماده مخدر غیر دارویی مصرف کند مطابق قانون، مجازات می شود. پرونده هایی که به موضوع مواد مخدر مربوط می شوند، پرونده های بسیار ویژه و سختی هستند و برای وکالت مواد مخدر، حتما پرونده های مواد مخدر باید به وکیل مواد مخدری که آگاهی زیادی از پرونده های مواد مخدر دارد، سپرده شود. قوانین مربوط به مواد مخدر مرتبط با مجازات حمل، مصرف و قاچاق مواد مخدر دارای مواد و تبصره های گوناگونی و متفاوتی است.

پرونده های مواد مخدر در گروه پرونده های کیفری قرار دارند . مواد مخدر از جمله جرایم مشدد می باشد که دارای حکم های سنگینی مانند اعدام، حبس ابد و یا حبس های طولانی مدت می باشد به دلیل احتمال صدور این حکم های سنگین و گاه جبران ناپذیر، وکیل متخصص در این زمینه نقش بسیار پررنگ و مهمی را دارد. در مواجهه با هرگونه از دعاوی موا مخدر ، به دلیل اهمیت و حساسیت این موضوع توصیه می کنیم که حتما از همان ابتدا با یک وکیل متخصص مواد مخدر مشورت کنید و پرونده ی خود را به وی بسپارید.

به دلیل اهمیت و حساسیت و پیچیدگی های این گونه دعاوی و پرونده ها ، انتخاب یک وکیل خبره و حاذق نیز بسیار دارای اهمیت می باشد، برای انتخاب بهترین وکیل مواد مخدر در کرج ، شما علاوه بر پرس و جو از دوستان و اشنایان ، می توانید برای انتخاب دقیق تر و بهتر که بتوانید از مهارت و تجربه و دانش وکیل مواد مخدر خود اطمینان خاطر حاصل کنید توصیه می کنیم از موسسات حقوقی معتبر و قابل اعتماد کمک بگیرید، موسسات حقوقی به دلیل حفظ اعتبار و ارزش خود بهترین وکلا را در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری استخدام می کنند . اگر شما هم با این مسائل مواجه شده اید ، برای دریافت هرگونه مشاوره و یا سپردن پرونده به بهترین وکیل مواد مخدر کرج از موسسه ی حقوقی ایران وکلا استفاده نمایید و با تماس با این موسسه می توانید با وکیل مد نظر مشورت لازم را داشته باشید و در صورت نیاز پرونده ی خود را به ان ها بسپارید. مواد مخدر به هر ماده خالص یا ترکیب شده ای گفته می شود که باعث اعتیاد و وابستگی افراد به آن ماده شود. تأثیر و آسیبی که موادمخدر بر سیستم عصبی و سایر سیستم های بدن می گذارد، بسیار مهلک است و مواد مخدر می تواند صدمات جبران ناپذیری بر بدن بگذارند و در صورتی که فرد معتاد به شکل مرتب و مداوم از آن ها استفاده نکند دچار درد، تنش های شدید عصبی، اختلال در دستگاه گوارش می شود. بدیهی است باتوجه به آثار زیان باری که موادمخدر بر روی بدن انسان و بدین سبب بر روی خانواده ها تاثیر جدی مثل طلاق می گذارد در همچین شرایطی بهتر است با وکیل طلاق در کرج مشورت کنید. تقریبا در همه کشورها تولید، نگهداری و فروش ماده مخدر خلاف قانون و جرم شمرده می شود.

مشاوره با وکیل مواد مخدر در کرج

جرم مواد مخدر به دلیل خطرات و بحران هایی که برای ابعاد مختلف جامعه ایجاد می کند بسیار حساس و پیچیده است به همین دلیل افراد عادی از قوانین و مقررات و ضوابط این حوزه آگاهی و اشراف کاملی ندارند در نتیجه به درستی نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند و به تنهایی پرونده را پیش ببرند به همین سبب باید از افراد متخصص و حاذق در این امور استفاده کنند. وکیل مواد مخدر به دلیل سابقه ی اجرایی و انجام تعداد زیادی پرونده در این زمینه ، نسبت به زوایا و جنبه های مختلف این نوع پرونده اگاهی و اشراف دارد که می تواند به خوبی مشاوره ی لازم و کاربردی را به شما ارائه دهد.

برای دریافت مشاوره از وکیل متخصص مواد مخدر در کرج می توانید در ساعات معینی از روز که وکلا در دفتر وکالت خود حضور دارند ، به دفاتر وکالت مراجعه کنید و پرونده تان را با جزئیات کامل ان در اختیار وکیل بگذارید و مشاوره ی لازم را دریافت کنید اما اگر شما در مراجعه ی حضوری محدودیت های زمانی و مکانی دارید و یا وکیل متخصص و متبحر و قابل اعتمادی در این زمینه نمیشناسید باید بگوییم که جای هیچ گونه نگرانی نیست ، اینجاست که می توانید از موسسه ی حقوقی و کیفری ایران وکلا استفاده کنید. ایران وکلا موسسه ای حقوقی و کیفری می باشد که بهترین وکلا را در حوزه های مختلف حقوقی به استخدام در اورده است تا بتواند در حل مسائل حقوقی و کیفری به شما کمک کند و مشاوره ی لازم را در اختیار شما قرار دهد. ایران وکلا با چندین سال سابقه ی کاری حرفه ای موفق به اعتبار و خوش نامی بسیاری در بین مردم و همچنین مراجعه کنندگان سابق خود به دست اورده است که شما هم با خاطری آسوده می توانید پرونده ی خود را به وکیل های حاذق ایران وکلا بسپارید.

وکالت دعاوی مواد مخدر در دادسرا و دادگاه انقلاب کرج

مجازات احداث مکانی جهت استعمال مواد مخدر

مجازات احداث مکانی برای استعمال مواد مخدر جریمه نقدی، ۷۴ ضربه شلاق و ۲ حبس می‌باشد در صورتی که مکان مذکور واحد تجاری یا خدماتی باشد پروانه کسب تا یک سال فاقد اعتبار می‌شود و در صورت تکرار جرم دولت ان را مصادره می‌کند.

جرم وارد کردن مواد مخدر به زندان

هر شخص که مواد مخدر یا روانگردان های صنعتی غیر دارویی را به داخل زندان های کشور یا بازداشتگاه یا اردوگاه بازپروری و نگهداری معتاد ها وارد کند، حسب مورد به اشد مجازات محکوم می شود و در صورتی که مرتکب از مأموران دولتی باشد به انفصال دائم از مشاغل دولتی نیز محکوم خواهد شد. برای مشاوره با وکیل حرفه ای میتوانید با ما تماس بگیرید.

جرم فروش ادوات استعمال مواد مخدر چیست؟

مواد مخدر جرم است و هر عملی که مرتبط با این جرم باشد نیز جرم شناخته می شود اعم از: ساخت ، استعمال ، ساخت ادوات استعمال مواد مخدر، مخفی کردن مواد مخدر، فروش مواد مخدر، حمل مواد مخدر ، توزیع مواد مخدر، فروش ادوات استعمال مواد مخدر و دیگر اعمالی که در قانون اصلاح مواد مخدر ذکر شده است.

همان طور که گفته شد فروش ادوات استعمال مواد مخدر نیز جرم می باشد ، این جرم در قانون به این صورت امده است که :« هر کس آلات و ادوات مخصوص تولید یا استعمال موادمخدر را وارد کند، بسازد، خرید یا فروش کند، علاوه بر ضبط آن‌ها به یک میلیون تا پنج میلیون ریال جزای نقدی و ده تا پنجاه ضربه شلاق محکوم می‌شود. مرتکبین نگهداری، اخفاء یا حمل آلات و ادوات استعمال موادمخدر، علاوه بر ضبط آن‌ها به ازاء هر عدد صد تا پانصدهزار ریال جزای نقدی یا پنج تا بیست ضربه شلاق محکوم می‌شوند. عتایق از شمول این ماده مستثنی می‌باشند. »

وکیل مواد مخدر در کرج

مجازات حمل و توزیع مواد مخدر

بر اساس قانون ماده 3 قانون مبارزه با مواد مخدر هر فردی که انواع مواد مخدر یا بذر کوکا و بذر شاهدانه را نگهداری نماید یا مخفی و یا حتی حمل کند یک میلیون تا سی میلیون ریال جریمه نقدی و یک تا هفتاد ضربه شلاق محکوم می شود. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در زمینه پرونده های مواد مخدر پنج سال سابقه فعالیت دارد.

مجازات ساخت و نگهداری ابزار مصرف مواد مخدر

اگر کسی آلات و ادوات مخصوص تولید یا استعمال مواد مخدر یا روانگردان های صنعتی غیر دارویی را به کشور وارد کند، بسازد، خرید و یا فروش کند افزون  بر کشف و ضبط آن ها به یک میلیون تا پنج میلیون ریال جزای نقدی و ده تا پنجاه ضربه شلاق محکوم خواهد شد. مرتکبین نگهداری، اخفاء یا حمل الات و ادوات استعمال مواد مخدر علاوه بر ضبط آن ها به ازای هر عدد صد تا پانصد هزار ریال جزای نقدی یا پنج تا بیست ضربه شلاق محکوم خواهند شد.برخی مواد مخدر باعث از بین رفتن کامل هوشیاری و فرد نمیتواند از خود محافظت کند ،بخاطر این موضوع جرم هایی مانند تجاوز جنسی به وجود می آید. میتوانید از وکیل تجاوز جنسی در کرج مشاوره بگیرید.

نقش وکیل در پرونده های مواد مخدر چیست؟

نقش وکیل در پرونده های حقوقی و کیفری بی بدیل می باشد که نباید از ان غافل شد. وکیل متخصص مواد مخدر در این پرونده ها نقش مهمی بر عهده دارند. وکیل مواد مخدر به خوبی می داند که اهمیتپرونده های مواد مخدر چقدر بالا است پس به کمک تجربه و تسلطی که در این حوزه دارد ، در جمع اوری مدارک و مستندات و همچنین تنظیم دفاعیه ای شایسته و درخور تمام تلاش خود را به کار می گیرد. دعاوی کیفری تنها یک بار امکان طرح شدن و دادرسی را دارند و شکست در اینگونه پرونده ها با حکم های سنگینی که دارند ، گاه غیر قابل جبران است پس وکیل در برد و تغییر حکم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. روند دادرسی پرونده های کیفری تقریبا طولانی مدت می باشد اما با این حال وجود سرعت عمل در تنظیم دفاعیه، طرح اعتراض به حکم دادگاه بدوی ، جمع اوری مدارک و مستندات و غیره بسیار مهم است که وکیل با تکیه بر تجربه و سابقه و تسلطی که نسبت به این موضوعات دارد ، نسلت به افراد عادی سرعت عمل بالاتری دارد که می تواند در نتیجه ی دادگاه موثر واقع شود.

درخواست مشاوره وکیل

وکیل مواد مخدر در کرج

مجازات استعمال مواد مخدر

لازم است بدانید که استعمال مواد مخدر به تنهایی جرم می باشد و انجام آن مجازات و عواقب تعیین شده از سوی قانون را به همراه دارد. همچنین اگر کسی با استفاده از استعمال مواد مخدر مرتکب جرائم حدی یا تعزیری مانند سرقت، محاربه، قتل و جرائمی از این دست شود مجازات او بر اساس این که مرتکب جرم ثانویه شده است به صورت جداگانه محاسبه می شود.

مراجع صالح رسیدگی به جرائم مواد مخدر

بر اساس ماده  303 قانون آیین دادسی کیفری که از جرائم  تحت صلاحیت دادگاه انقلاب سخن می گوید در بند پ این قانون قید شده است، تمامی جرائم مربوط به مواد مخدر و روانگردان و پیش ساز های آن و قاچاق مواد مخدر در صلاحیت دادگاه انقلاب می باشند.

درخواست مشاوره وکیل

وکیل مواد مخدر در کرج

دفاع وکیل مواد مخدر در مجازات حمل مواد مخدر صنعتی

همان طور که می دانید مواد مخدر انواع مختلفی دارد اما به طور کلی به دو دسته صنعتی و سنتی تقسیم می شود. بنابراین طبیعی است که مجازات آن ها نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد. جرایم مربوط به مواد مخدر نیز متفاوت هستند که ما سعی کردیم این جرایم را به صورت موارد زیر برایتان دسته بندی نمایید تا شما نیز به سادگی با آن ها آشنا شوید و بدانید که نقش وکیل در این زمینه چقدر واضح و روشن است. لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • تهیه و تولید هر گونه ماده مخدر از جرایم مواد مخدر محسوب می شود.
  • حمل و انتقال و یا حتی نگهداری مواد مخدر
  • مصرف روزانه یا تفننی یا حتی تفریحی مواد مخدر
  • و مواردی از این قبیل…

به طور کلی در قانون جمهوری اسلامی ایران و جرایم مواد مخدر حمل چند گرم تا چند کیلوگرم مواد مخدر صنعتی جرم محسوب می‌ شود حال آنکه اگر در حد چند گرم باشد قطعاً مجازات آن حبس خواهد بود اما اگر وزن آن به کیلوگرم برسد احتمال اینکه قاضی پرونده حکم اعدام را صادر کند زیاد است بنابراین همه چیز وابسته به وزن مواد مخدر می باشد.

دیدگاه قانون در مورد مواد مخدر

مواد مخدر از جمله جرایم مشدد است که اصولا حکم های سنگینی را دارد . جرم مواد مخدر اصولا به صورت جرم های سازمان یافته می باشد که باندهای بزرگ خلاف کاران با ثروت های هنگفت را تشکیل می دهد که برای امنیت کشور ، اقتصاد ، هنجارهای اجتماعی و دیگر مسائل خطرات و بحران های جدی ای را ایجاد می کند، از طرفی مواد مخدر می تواند فساد را در بین مسئولین نیروی انتظامی و مواد مخدر و ارگان های مربوطه ، ترویج کند از این رو پرونده های مواد مخدر دارای حساسیتی زیاد می باشند؛ البته مجازات های جرایم مواد مخدر بسته به نقش فرد و میزان مواد کشف شده متفاوت می باشد.

در قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن مصوب ۱۷/۸/۱۳۷۶ و ۱۲/۷/۱۳۹۶ به عنوان قانون مدون و موضوعه در حقوق ایران، معرف انواع جرایم مواد مخدر و مجازات های آن می باشد، مطابق قانون مذکور، کشت، وارد کردن، ارسال، ساخت، حمل و نگهداری، عرضه و فروش، دایر کردن مکان برای مصرف انواع مواد مخدر جرم می باشد و قابلیت تعقیب کیفری و در ادامه مجازات مرتکب را در پی خواهد داشت. نوع و میزان مجازات انواع جرایم مواد مخدر در این قانون مورد جرم انگاری توسط مقنن قرار گرفته است. جرایم و مجازات‌های مختلف در این قانون مورد رتبه بندی و درجه بندی قرار گرفته است.

درخواست مشاوره وکیل

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نصیری
۱۴۰۱-۰۹-۱۹ ۲۲:۴۰

بیگناه واقعی بودم
زندگیم رو مدیون ایشون هستم

پیمایش به بالا