لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل چک و وصول مطالبات در مشهد

وکیل چک در مشهد

هدف گروه وکلای دادورزان صلح و سازش ارائه خدمات حقوقی به سبکی جدید و نوین اعم از

  • مشاوره حقوقی
  • وصول چک
  • تنظیم دادخواست و شکواییه
  • تنظیم لوایح حقوقی
  • قبول وکالت در انواع موارد  حقوقی،‌کیفری، ملکی، مواد مخدر و خانواده

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با رویکردی متفاوت پنج سال در شهر مشهد فعالیت مستمر داشته است.

شماره وکیل در مشهد

مشهد قرنی 32 مجتمع خاتم واحد 8

تلفن دفتر 46224091  –   تلفن همراه 09155446429

وکیل چک و وصول مطالبات در مشهدوکیل چک و وصول مطالبات در مشهد

وکیل چک باید با تمام قوانین و مقررات حقوقی مربوط به اوراق تجاری مانند چک آشنایی دارد؛ در سال های اخیر وکیل چک نقش تاثیر گذاری در پرونده های حقوقی وصول مطالبات داشته اشت به همین دلیل امروزه محبوبیت زیادی دارد. وکیل چک در مشهد در محدوده ی کاهش جرائم تجاری و بانکی در جامعه مشغول به فعالیت است و توانایی تحلیل جزئیات اوراق تجاری را به خوبی دارا می باشد. وکیل چک متخصص در مشهد این توانایی را دارد که جریان پرونده های حقوقی مربوط به چک و سفته و وصول مطالبات درا در کمترین زمان ممکن به نتیجه برساند. آیا شما تاکنون به وکیل در مشهد مراجعه کرده اید؟ می دانید که بهترین وکیل چک در مشهد چه کسی است؟ می دانی که چه زمانی باید به وکیل چک مراجعه کنید؟ ما در این مقاله به این سوالات و بسیاری دیگر از سوالات مربوط به وکیل چک و سفته در مشهد پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

صدور اجراییه چک های صیادی

شما عزیزان با چک های صیادی به خود آشنایی دارید و می دانید که اگر فردی مبلغی که در چک صیادی درج شده است ست را پرداخت نکند فردی که چک را در دست دارد می تواند از طریق بانک و سامانه الکترونیکی صیاد اقدام به صدور اجراییه چک های صیادی نماید. البته که زمان یا مهلت پرداخت چک صیادی حدود ۱۰ روز است که اگر بیش از آن شود فرد دارنده چک می تواند به صورت قانونی اقدام کند. از این‌ رو بانک موظف است که اطلاعات چک را در سامانه چک های برگشتی بانک مرکزی ثبت نماید. در این صورت برای کسی که دارنده چک است یک گواهی صادر می شود که فرد دارنده چک می تواند با در دست داشتن این گواهی به مراجعه به دفتر خدمات الکترونیکی قضایی درخواست اجراییه چک صیادی را بدهد. در این صورت پرونده به اجرا در می آید و قاضی پرونده کی تواند بر علیه صادر کننده چک و صاحب حساب را اجراییه صادر کند. البته که در این صورت برای دریافت مبلغ می تواند به صورت مصادره اموال یا مسدود نمودن حساب های بانکی از سوی قانون و حکم اجراییه اقدام نماید و به راحتی مبلغ را پس بگیرد.

وکیل چک در مشهد چه کاری انجام می دهد؟

یکی از مهم ترین بخش های قانون تجارت مربوط به چک است. چک یک سند کاملا تجاری می باشد که خود به تنهایی یک سند تجاری محسوب می شود. اعتبار چک در محاکم قضایی همچون اعتبار یک سند رسمی ثبت احوال است. بنابراین چک به تنهایی و بدون هیچ مدرک و شواهد دیگری می تواند باعث محکومیت فرد شود. بر راساس این سند که فردی به فرد دیگر وعده می دهد مقدر مشخصی در زمان معین به وی تحویل دهد؛ حالا اگر این شخص به هر دلیلی از پرداخت این مبلغ خود داری کند می توانید به وکیل پایه یک دادگستری چک در مشهد مراجعه کنید و مطالبات خود را وصول کنید. با وجود اینکه چک  جز موارد معدودی است که به تنهایی از نظر مالی تعهد آور است از جنبه ی اقتصادی اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر قابل توجهی در سایر جنبه های زندگی داشته باشد.بنابراین وکیل خبره چک در مشهد می تواند به شما کمک کند بدون دردسر مطالبات خود را وصول کنید.

وکیل چک و وصول مطالبات در مشهدانواع چک

امروزه چک جایگزین پول نقد شده است مزایای بالایی در سهولت مبادلات اقتصادی و جلوگیری از مشکلات ناشی از جابه جایی نقدینگی فیزیکی پول داشته است. علاوه براین استفاده از چک در مراودات اقتصادی  باعث اعتبار مبادلات تجاری شده است. از طرفی به دلیل کثرت استعمال جک ممکن است مشکلات و محدودیت هایی نیز به وجود بیاید که یکی از این محدودیت ها مشکلات مربوط به وصول چک است. برای وصول چک و مطالبات باید در مورد انواع چک بدانید تا نوع چکی را که در وجه شما صادر شده است تشخیص دهید و اطلاعات لازم را در اختیار مشاوره حقوقی چک و سفته در مشهد قرار دهید.

  • چک عادی

چکی است که اشخاص به عهده ی بانک ها به حساب خود وارد می کنندو اعتباری جز اعتبار صادر کننده ی آن ندارند.

  • چک تایید شده

چکی است که اشخاص به عهده ی بانک ها به حساب جاری خود صادر می کنند و توسط بانک محال علیه پرداخت وجه آن تایید می گردد.

  • چک تضمین شده

چکی است که به عهده همان بانک با درخواست مشتری صادر می شود و پرداخت وجه آن توسط بانک تضمین می گردد.

  • چک مسافرتی

چک مسافرتی چکی است که توسط بانک صادر می شود و در هر یک از شعب بانک ها وصول می شود.

موارد تعقیب کیفری چک

موارد زیادی ممکن است یش بیاید که صادر کننده ی چک در مهلت مقرر توانایی پرداخت وجه را نداشته باشد و شما هنگام مراجعه به بانک با حساب خالی مواجه شوید. علاوه براین متاسفانه افرادی هستند در جامعه که با کلاهبرداری چک های زیادی صادر می کنند و بعد از کشور خارج می شوند و دسترسی به آن ها بسیار سخت است. بنابراین پیگیری چک کار چندان راحتی نیست و اکیدا توصیه می شود که پیگیری پرونده ی چک و وصول مطالبات خود را به وکیل دادگستری چک در مشهد بسپارید. مواردی نیز وجود دارد که چک قابل پیگیری کیفری نیز می باشد که در ذیل به ان ها اشاره شده است:

  • اگر چک صادر شده سفید امضا باشد.
  • اگر وصل چک منوط به شرایط خاصی باشد.
  • اگر در متن چک ذکر شده باشد، که چک بابت تضمین انجام تعهد یا معامله صادر شده است.
  • اگر چک بدون تاریخ صادر شده باشد نیز قابل پیگیری کیفری است.
  • اقدام از طریق ثبت در دعاوی چک برگشتی

وکیل چک و وصول مطالبات در مشهدبهترین وکیل چک در مشهد

بهترین وکیل چک در مشهد کسی است که در حوزه ی کاری خود متخصص باشد  و از تمام قوانین و مقررات حقوقی مربوط به چک و سفته و وصول مطالبات آگاهی کامل داشته باشد. وکیل متخصص چک در مشهد باید جرئت و جسارت لازم برای دفاع از حق و حقوق موکل خود را داشته باشد و با کلام نافذ خود وصول مطالبات را طلب کند. علاوه براین وکیل چک در مشهد باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

 ویژگی های وکیل متخصص چک در مشهد

  • امانت و صداقت
  • مهارت کلامی بالا
  • قدرت تحلیل مسائل
  • برخورداری از دانش به روز و اطلاع از جدیدترین قوانین و مقررات حقوقی
  • عمل در حوزه ی تخصصی خود
  • قدرت تصمیم گیری

کی باید به وکیل چک در مشهد مراجعه کنیم؟

اگر پرونده ی حقوقی شما در حوزه ی چک و سفته و وصول مطالبات است می توانید برای احقاق حق خود به وکیل چک در مشهد مراجعه کنید. ممکن است به دلیل عدم آگاهی شما چکی در وجه شما صادر شده باشد که اعتبار ندارد و کسی سر شما کلاه گذاشته باشد در این شراتیط حتما به دفتر وکالت در مشهد مراجعه کنید و از وکیل چک بخواهید وکالت شما را بپذیرد و برای دفاع از حق شما تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

وکیل در کرد کوی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا