جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

وکیل وصول مطالبات در تهران

وکیل وصول مطالبات در تهران

وکیل وصول مطالبات در تهران

شما عزیزان خیلی خوب می دانید که مطالبات به چه معنی است در واقع مطالبات همان وجه یا مبلغی است که افراد از دیگران طلب دارند. برای مثال ممکن است شما به کسی پول قرض دهید و پس از مدتی قصد پس گرفتن آن را داشته باشید در این صورت شما پول خود را مطالبه می نمایید. مطالبات میتواند مربوط به وجه نقد و یا چک و یا حتی مربوط به ضمانت وام افراد باشد. در هر صورت این شما هستید که باید برای گرفتن مطالبات خود اقدام نمایید و اگر طرف مقابل تمایل به پرداخت آن نداشته باشد مجبور به شکایت و تشکیل پرونده می شوید. وکیل وصول مطالبات در تهران می تواند به شما کمک کند. قطعا اطلاعات بیشتری درباره وکیل وصول مطالبات در اختیارتان قرار خواهیم داد کافیست تا پایان این مطلب را دنبال نمایید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

بهترین وکیل زن در تهران

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

۹۸۵۰ ۳۸۲ ۰۹۱۲

معرفی وکیل فاطمه میر

ادرس وکیل میر جردن

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکیل در تهران وکیل در تهران

شماره وکیل در تهران

درخواست مشاورهه

نحوه وصول مطالبات

وصول مطالبات در قانون و در زبان حقوقی به اخذ و کارسازی دیون مالی از مدیون در حق دائن تعبیر گشته است. برای وصول مطالبات ابتدا قبل از هر چیزی باید به دادگاه حقوقی دادخواست بدهید و سپس دادگاه بعد از بررسی های لازم با ارائه اسناد و مدارک شخص بدهکار را محکوم خواهد کرد. پیگری دعاوی وصول مطالبات یک کار نسبتا سخت می باشد. که از وکیل در تهران برای این منظور می توانید کمک بگیرید.

وکیل وصول مطالبات متخصص در تهران

وصول چک برگشتی به معنای درخواست پرداخت بدهی و تسویه حساب بدهکار می باشد، پرونده های وصول مطالبات به ظاهر عملی ساده است ولی نا آگاهی افراد نسبت به پیچیدگی ها و قوانین مرتبط به امور چک و سفته ممکن است فرصت احقاق حق را از شخص بگیرد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در زمینه دعاوی وصول مطالبات در تهران پنج سال سابقه فعالیت مستمر دارد.

وکیل وصول چک و سفته در تهران

اگر چکی در دست دارید که وصول نمی شود می توانید با مراجعه به بانک گواهی عدم پرداخت بگیرید و نسبت به شکایت حقوقی از چک اقدام نمائید. در شکایت حقوقی دارنده چک می تواند وجه آن را از هر یک از مسئولین چک درخواست نمابد مسئولان چک عبارتند از صادر کننده، ظهر نویس و ضامن. در واقع صادر کننده چک شخصی است که چک را صادر نموده است و ضامن کسی است که پرداخت وجه چک را ضمانت کرده است.

سفته سندی می باشد که به سبب آن امضا کننده تعهد می دهد مبلغی در موعد معین یا عندالمطالبه در وجه حامل یا شخص معین یا به حواله کرد آن کار سازی می نماید. در سفته مبلغی که باید تادیه شود با تمام حروف، گیرنده وجه، تاریخ پرداخت و تاریخ صدور و نام صادر کننده باید نوشته شود. اگر متعهد سفته در سررسید از پرداخت مبلغ مندرج در آن امتناع کند، دارنده سفته موظف است به سبب نوشته ای که واخواست یا اعتراض عدم تادیه نامیده می شود ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ وعده سفته اعتراض خود را اعلام کند و ظرف مدت ۱ سال نسبت به طرح دعوی اقدام کند.

مراحل وصول مطالبات از طریق وکیل

به هنگام دریافت مطالبات افراد سوالاتی نظیر چگونگی طی شدن مراحل وصول مطالبات برایشان پیش می آید. در پاسخ به چنین سوالاتی باید گفت که اصول مطالبات هم مانند دیگر پرونده های اداری در دادگاه باید حتماً مراحل خود را طی کنند. در چنین شرایطی وکیل خبره وصول مطالبات در تهران سعی می کند مراحل وصول مطالبات را بر اساس موارد زیر پیگیری نماید:

  • ابتدا یک طرح دعوی بر علیه فردی که موکلش از او مطالبه دارد تنظیم می نماید.
  • پس از ارائه دادن طرح دعوی و شکایت دادگاه به روال قانونی خواهان و خوانده را به دادگاه می خواند.
  • وکیل وصول مطالبات دفاعیه ای برای موکلش آماده می نماید
  • پس از ان انجام تحقیقات و بررسی های لازم جهت صلاحیت و درست بودن موضوع شروع می شود.
  • و در نهایت قاضی پرونده با توجه به شرایط حکم دقیق و درستی صادر می کند.

وکیل وصول مطالبات در تهران

چرا به وکیل وصول مطالبات در تهران نیاز داریم؟

گاهی ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چه موقع باید به سراغ یک وکیل وصول مطالبات در تهران برویم؟  در پاسخ به چنین سوالی باید گفت شما عزیزان باید حواستان جمع باشد که اگر زمانی با هر یک از مواردی که در ادامه عنوان می‌ کنیم برخورد کردید بلافاصله به وکیل وصول مطالبات در تهران مراجعه نمایید. یکی از این موارد مربوط به زمانی است که شما ضامن فردی می شود که درخواست وام داده است از آن پس ممکن است فرد را نام برده وام خود را پرداخت نکند و بانک از شما بخواهد که به عنوان ضامن همه وام را بپردازید. در این صورت شما پس از پرداخت وام می توانید با تنظیم نمودن یک دعوی از فرد نام برده شکایت کنید و همان وجه را مطالبه نماید. پای ممکن است شما عزیزان مبلغی را به کس قرض دهید و او تمایل به پرداخت آن قرض نداشته باشد در این صورت شما می توانید شکایت نموده و همه مبلغ را از آن مطالعه نمایید.

درخواست مشاورهه

وکیل وصول مطالبات در تهران

دریافت مشاوره حقوقی از وکیل وصول مطالبات در تهران

اگر شما بخواهید به تنهایی پرونده وصول مطالبات را در دادگاه دنبال کنید ممکن است ماه ها و یا سال ها به طول بیانجامد زیرا شما نمی توانید به راحتی و به درستی تبصره های قانونی را عنوان نمایید. مشاوره حقوقی می ‌تواند در این زمینه به بهترین شکل ممکن از شما دفاع نموده و باعث شود که شما برنده دادگاه باشید. البته که در کوتاه ترین زمان ممکن مطالبات شما وصول خواهد شد و جلسات دادگاه به سرانجام خواهد رسید. بنابراین مراجعه کردن به وکیل متخصص از اقدامات بسیار مهمی است که باید حتما آن را انجام دهید. علاوه بر آن وکیل را در تمام جزئیات پرونده بگذارید تا بتواند به بهترین نحو ممکن از شما دفاع نماید.

وکیل در کرد کوی

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شریعتی
1401-09-14 00:03

وکیل شرکت ما هستند 💪👌👌

جمالی
1401-09-20 21:28

مشاوره خوبی دادند

کریمیان
1401-09-30 06:57

خیلی پیگیر هستن

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده