لوگوی سایت دادورزان
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بهترین وکیل متخصص و مجرب امور شرکت ها

وکیل شرکت تجاری یک مشاور حقوقی و وکیل حقوقی است که در خصوص مسائل مربوط به فعالیت های تجاری شرکت اطلاعات کافی را دارد و به شما در موارد مختلف مشاوره ی حقوقی لازم را ارائه می دهد. برخی از شرکت ها معتقدند هر زمان در کارشان به  مشکل حقوقی برخوردند و به حضور وکیل نیاز داشتند می توانند با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنند و آن مشکل را برطرف کنند در صورتی که باید توجه داشت وجود و حضور یک وکیل در شرکت های تجاری از واجبات است و هر شرکت باید دارای یک اداره حقوقی در کسب و کار خود باشد زیرا وجود یک وکیل همیشگی که از ابتدای امر با شما همراه بوده است و به جزئیات کار و شرکت اشراف دارد بسیار بهتر از وکیلی که تازه با شما اشنا شده است ، از پس کارهای حقوقی شما بر می اید و شما در مسائل و موضوعات مختلف اعم از عقد قراردادها، و دیگر مسائل می توانید از دانش ان ها بهره مند شوید.

شماره تماس و آدرس وکیل آقای موسی الرضا میر

وکیل شرکت ها در تهران

قبول وکالت توسط وکیل متخصص و باتجربه

پیگیری وکیل تا مرحله پایانی

وکالت در امور شرکت ها

وکیل آقای موسی الرضا میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری ، با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید. ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای متخصص در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور وکالت انجام می‌دهند.


تخصص و‌ مهارت:

 وکالت تخصصی در طرح و دفاع از دعاوی فرجام خواهی، اعاده دادرسی کیفری، اعمال ماده ۴۷۷ و …
 وکالت در دادسرا و دادگاه انقلاب
 وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور
 وکالت تخصصی در جرایم مواد مخدر و مواد روانگردان

 وکالت در دعاوی اصل ۴۹
 وکالت در جرایم امنیتی


برخی از پرونده های مهم وکیل موسی الرضا میر

  • وکالت در پرونده های کلان‌ اقتصادی ( از قبیل پرونده میلاد حاتمی )

  • وکالت در بیش از صد پرونده جرایم مواد مخدر – ۷۰۱ کیلو شیشه -۵۴۹ کیلو شیشه -حمل گسترده کوکایین‌ در کشور و غیره‌ ..

  • وکالت در پرونده کلاهبرداری بزرگ فروش خودروهای لیزینگی

  • وکالت در پرونده های قاچاق کالا و ارز

  • وکالت در پرونده های کلان کلاهبرداری های رایانه ای و سایبری

جهت اعطای وکالت و دریافت مشاوره از آقای موسی الرضا میر، با شماره های زیر تماس بگیرید:
تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۸۲۹۸۵۰ تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۷۹۳۴۱۵ آدرس: خیابان ولیعصر، قبل از میدان ونک‌، جنب پل همت، کوچه سید الشهدا پلاک ۴، واحد یک

امروز قرار است که به طور مفصل در رابطه با وکیل شرکت ها در تهران با یک دیگر صحبت کنیم.  اگر شما هم صاحب یک شرکت یا یک کسب و کار در تهران هستید بهتر است از یک وکیل دادگستری در تهران برای مسائل شرکت خود کمک بگیرید. اما بهتر است قبل از پرداختن به وکیل شرکت به معرفی شرکت های تجاری و معرفی انواع شرکت های تجاری بپردازیم. لازم به ذکر است که شرکت تجاری از فعالیت چند شخص حقیقی و یا حقوقی تشکیل می شود و هدف از تاسیس شرکت انجام عملیات تجاری است. شرکت های تجاری انواع مختلفی دارند که هر کدام تعداد شرکا و اعضای هیات مدیره  متفاوتی دارند.کسب و کار  و کار و خرید و فروش از جنبه های مهم زندگی اجتماعی است لذا مبحث شرکت ها به ویژه شرکت‌های سهامی عام و خاص مورد توجه افراد بوده است.

وکیل ابطال اجراییه ثبتی

 از این نظر موضوع ثبت اصل شرکت و تغییرات آن نیازمند انجام مراحل اداری کاملاً دقیق و تخصصی است که عدم آشنایی با جزئیات و ظرایف آن می‌تواند باعث تضییع وقت و سرگردانی شود و حتی زیان های جبران ناپذیر به وجود بیاورد. لذا وکیل شرکت که با تمامی مراحل و روند اداری کسب مجوز و ثبت شرکت و تنظیم قراردادها آشنایی دارد ، در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار جدید می‌تواند کمک شایان توجهی نماید.در واقع وکیل شرکت در تهران در زمینه موضوعات و مسائل مبتلابه شرکت ها اطلاعات کافی دارد و با رویه عملی اداره ثبت شرکت و رویه دادگاه ها آشنای کامل دارد. علاوه بر این شرکت های تجاری باید اساسنامه داشته و ثبت شوند.‌شرکت تجاری هیئت مدیره و بازرس دارد و شرکت های تجاری از نظر مسئولیت شرکا در برابر اشخاص ثالث با شرکت‌های دیگری که شرکت های مدنی نامیده می شوند تفاوت دارند،وکیل ثبت شرکت  در تهران باید با مقررات مربوط به هر  دو نوع شرکت آشنایی کامل داشته باشد. نوع دیگری از شرکت های تجاری شرکت های دولتی هستند، در واقع شرکت‌های دولتی نوعی از شرکت‌های تجاری هستند که در بیشتر مواقع در قالب شرکت سهامی عام و گاهی در قالب شرکت سهامی خاص تشکیل می شوند.  ممکن است شرکت‌های دولتی طرف دعوای شرکت خصوصی قرار بگیرند که در این صورت وکیل شرکت  در تهران باید دارای تخصص و تجربه کافی برای مواجهه با دعاوی مطرح شده باشد. 

  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت تعاونی
  • و غیره

وکیل شرکت ها چه خدماتی را ارائه می دهند؟

حوزه ی کاری و فعالیت وکلا بسیار وسیع می باشد، وکیل شرکت ها بسته به نوع قرارداد و مواردی که در ان ذکر شده است می توانند خدمات متنوعی را ارائه دهند. برخی از این فعالیت ها و خدمات شامل موارد زیر می باشند:

  • مشاوره ی حقوقی و نظارت بر انعقاد قرارداد شرکت ها ، واحدهای تجاری ، تولیدی ، صنعتی و بازرگانان با سایر اشخاص.
  • بر عهده گرفتن دعاوی حقوقی شرکت ها برای دفاع از شرکت ها و حقوق ان ها.
  • حضور در واحد حقوقی شرکت ها و ارائه مشاوره حقوقی و ارائه خدمات حقوقی به طور تمام وقت و یا پاره وقت .
  • وکالت در دعاوی مربوط به قراردادها ، مطالبات ، موضوعات و مسائل تجاری .
  • تنظیم قرارداد ها ، دادخواست ، شکوائیه ، واخواهی ، تجدیدنظر خواهی ، لایحه دفاعیه و درخواست های حقوقی .
  • مشاوره حقوقی در خصوص تنظیم قراردادها ، دعاوی و مسائل مربوط به قراردادها ، مطالبات و موضوعات و مسائل تجاری .

وکیل شرکت های بازرگانی در تهران

امروزه با گسترش روابط بازرگانی و تجاری و حجم انبوهی از مبادلات تجاری در حوزه داخلی و بین المللی در زمینه حمل و نقل، بیمه، امور مالی و بانکی، آگاهی از قوانین تخصصی مرتبط با این نهادها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به تبع نیاز به رسیدگی تخصصی دارد. با توجه به تغییرات و تحولات پیش آمده در حوزه تجارت های بین المللی، امروزه شرکت های تجاری که به دنبال واردات کالا یا صادرات محصولات خود هستند و مدیران این شرکت ها باید گزینه های متعددی را در این زمینه ها بررسی کنند و با برخورداری از دانش و اطلاعات کافی در حوزه های مختلف تجاری تصمیم گیری کنند.

وکیل شرکت ها در تهران

وکیل شرکت های تجاری در تهران

شرکت های تجاری، اجتماع دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی به منظور انجام عملیات تجاری را می گویند. لازم به ذکر است که شرکت هایی که هدف از تأسیس آن ها تجارت نیست و اعمال تجاری انجام نمی دهند، شرکت های حقوقی یا مدنی نامیده می شوند. صاحبان کسب و کار به طور مداوم به دنبال راه کارهایی برای بهبود وضعیت شرکت خود و دستیابی به بقاء، رشد و توسعه خود می باشند. شرکت های تجاری از شرکت هایی می باشد که اموری بسیار حساس و پیچیده دارد که باید برای انجام این امور از افراد با دانش کمک گرفت.

دعاوی شرکت ها

وابسته به این که شرکت مورد نظر چه نوعی است و این که در چه زمینه ای فعالیت دارد، موضوع دعوای آن متغیر خواهد بود. به عبارت دیگر، نظر به اینکه شرکت مورد نظر از کدام یک از انواع شرکت های تجاری و حقوقی مندرج در قوانین مدنی و تجارت ما می باشد، دارای دعوای منحصر به فرد خویش خصوصا از حیث موضوع خواسته می باشد. دعاوی مربوط به شرکت ها مخصوصا در مورد نحوه اقامه و چگونگی طرح، نیازمند تخصص و مهارت بسیار و اشراف صحیح بر قوانین و مقررات موضوع دارد.

وکیل امور شرکتها کیست؟

دعاوی مربوط به شرکت ها اصولا به دو نوع تقسیم می شود. شرکت ها یا بین اعضای خویش و یا میان اعضا (تحت عنوان کلی شرکت) با دیگر اشخاص عادی جامعه به مناسب مراودات مالی و قراردادی که دارند، دچار اختلافات حقوقی می شوند. این اختلافات، طرح و اقامه دعاوی تجاری و دعاوی حقوقی را به همراه دارد. به این دسته از دعاوی، دعاوی شرکت ها اطلاق می شود. وکیل دعاوی شرکت ها به وکیلی گفته می شود که به سبب سمت داشتن از جانب شرکت، در دعوا شرکت کرده و نسبت به دفاع از حقوق و منافع شرکت اقدام می کنند.

وکیل تلفنی چگونه است؟

وکیل تلفنی شرکت به وکیلی می‌گویند که با انعقاد قرارداد همکاری با شرکت تحت عنوان مشاوره حقوقی غیر حضوری و تلفنی برای شرکت فعالیت می کنند. قرارداد شرکت با وکیل باید دربردارنده مدت همکاری و موضوع وکالت بوده باشد. شرکت می تواند صرفا برای وکالت در یک موضوع خاص یا یک دعوای حقوقی خاص با وکیل قرارداد تنظیم کند.

وکیل شرکت خصوصی کیست؟

شرکتهای خصوصی برای انجام دادن وکالت در دعاوی نزد مقامات قضایی اعم از دادگاههای حقوقی و دادگاههای کیفری، الزاما باید از وکیل پایه یک دادگستری استفاده کنند. لذا شرکت های خصوصی نمی توانند که فردی غیر از وکیل دادگستری را به عنوان وکیل به شعبه ای که پرونده در آن مطرح می باشد و جریان دارد معرفی کند. لذا وکیل شرکت خصوصی با تنظیم قرارداد و دریافت وکالت از شرکت خصوصی مطابق با قانون و اساسنامه شرکت، اقدام به وکالت می کنند.

وکیل شرکت سهامی خاص

در بین انواع شرکت های نامبرده شده است در قانون تجارت، معمولا شرکت سهامی خاص بیشتر مورد و علاقه اشخاص قرار می گیرد و سهامداران و اعضای هیات مدیره این نوع شرکت به سوالات بیشتری بر خواهند خورد. شرکت سهامی خاص از نوع شرکت های سرمایه می باشد.

وکیل شرکت ها در تهرانضرورت استفاده از وکیل متخصص شرکت ها

از آن جایی که مسائل و پرونده های شرکت ها بسیار مهم و حیاتی است و هرگونه کوتاهی ممکن است منجر به ضرر های مالی شود به هیچ عنوان نمی توان از نقش وکیل امور شرکت ها و قرارداد ها چشم پوشی کرد.  یک وکیل تنظیم قرارداد  نحوه عقد را به شما توضیح می دهد و به شما گوشزد می کند که در مذاکرات خود به چه مسائلی اهمیت دهید و در رابطه با چه مسائلی با شرکای خود به توافق برسید.

وکیل شرکت ها چه ویژگی هایی دارد؟

 وکیل متخصص در امور شرکت ها باید علاوه بر دانش و اطلاعات این حوزه از تسلط و اشراف بالایی نسبت به روند اداری و حقوقی و قضایی این حوزه برخوردار باشد. دیگر توانایی ها و مهارت هایی که وکیل شرکت ها باید دارا باشد ، شامل:

  • شرکت های تجاری باید توانایی کار کردن با شرکت های مختلف در شرایط متنوع و متفاوت را داشته باشد، این وکیل شرکت های تجاری  لزوماً باید آگاهی کامل نسبت به انواع شرکت ها و مقررات خاص هر یک از آن‌ها را داشته باشد، تا بتواند مشکلات حقوقی مرتبط با تصمیمات هیات مدیره و قراردادهای  شرکت را با سایر افراد و اشخاص حقیقی یا حقوقی برطرف نماید.
  • وکیل شرکت های تجاری باید بداند که چگونه با مردم همراه باشد و چگونه صلاحیت و وظایف اشخاص را تشخیص دهد، این نوع وکیل باید با سازمان آشنا باشد و آن را به خوبی بشناسد و تحلیل نماید، به بیان ساده تر وکیل شرکت باید ذهن سازمانی داشته باشد و در تعاملات اجتماعی موفق باشد.
  • وکیل شرکت ها علاوه بر توانایی لازم برای بر عهده گرفتن پرونده ها و دعاوی حقوقی باید ابتدا توانایی کلامی خوبی را داشته باشد تا بتواند قبل از بروز مشکلات، مشاوره های لازم را در حوزه های مختلف به شرکت و هیأت مدیره ارائه دهد. وکیل قبل از هر چیزی باید بتواند مشاور خوبی باشد تا با راهنمایی درست شرکت ها از بروز مشکلات جلوگیری کند.
  • وکیل شرکت ها باید توانایی تصمیم گیری و پیش بینی موقعیت های مختلف را داشته باشد تا بتواند در مواقع بحرانی و یا حتی قبل از وقوع تصمیم درست و صحیحی را بگیرد و اقدامات لازم را انجام دهد.

چرا شرکت ها به وکیل و مشاوره حقوقی نیاز دارند؟

همان طور که گفته شد شرکت ها از بدو تولد و برای تاسیس نیز با یک سری امور اداری و حقوقی مواجه است که انجام ان ها توسط فرد متخصص بسیار راحت تر و در مدت زمان کمتر و با هزینه ی کمتری خواهد بود.

با تأسیس و به ثبت رسیدن شرکت‌ها، امور حقوقی و اداری ان ها به پایان نمی رسد بلکه هر چه جلوتر رود احتمال وجود مشکلات حقوقی نیز بیشتر می شود که در این مواقع لزوم وجود یک وکیل کاملا ملموس می باشد. برخی از مواردی که شرکت ها به وکیل متخصص نیاز دارند، عبارتند از:

  • اعطای نمایندگی حقوقی از سوی شرکت‌های خصوصی.
  • دفاع و پیگیری پرونده در دادگاه ها و دادسراها.
  • ارائه ی مشاوره قبل از تصمیمات شرکت ها
  • تنظیم قرارداد های شرکت ها
  • حل اختلافات ما بین افراد هیات مدیره

تمامی این امور و دیگر موارد موجود در مسائل حقوقی نیازمند فردی اگاه و متخصص می باشد که بهترین فرد ، وکیل متخصص امور شرکت‌ها می باشد. برخی از دلایلی که شرکت ها به وکیل متخصص نیاز دارند، شامل:

  • عدم اطلاع کافی اشخاص هیت مدیره ی شرکت ها نسبت به قوانین مختلف ، راهکارهای حقوقی ، تنظیم قراردادها ، آثار حقوقی شروط قرارداد ، نحوه طرح دعوی حقوقی ، تنظیم دادخواست و لایحه های دفاعی ، که همگی موضوعاتی تخصصی و حقوقی است .
  • مدیران شرکت‌ها و تجار ، به دلیل حضور در تجارت و کسب وکار خود ، فرصت پیگیری پرونده ها را در دادگاه ها و مراجع قضایی ندارند .
  • در برخی موارد اعطای وکالت به وکیل دادگستری و پیگیری امورات حقوقی توسط وکیل به صرفه تر از پیگیری توسط خود مدیران شرکت‌ها و تجار خواهد بود ، خصوصاً در مواردی که حق الوکاله نیز به موجب دادخواست و رأی دادگاه قابل مطالبه از طرف مقابل باشد .

درخواست مشاورهه

وظایف وکیل شرکت ها

وکیل شرکت‌های تجاری به معنای وکیلی است که پروانه ی وکالت پایه یک دادگستری بوده و در تنظیم قراردادها و سایر امور مربوط به شرکت‌ها دارای تجربه و دانش کافی و لازم باشد. وکیل شرکت ها ، فعالیت های وکالتی خود را به وکالت برای شرکت‌های تجاری منحصر می کند. از این جهت است که به وی، وکیل شرکت‌های تجاری گفته می‌شود.

شرکت ها از ابتدای امر و برای تاسیس و به ثبت ریاندن خود نیازمند امور حقوقی و اداری می باشند که حضور و انجام این امور توسط افراد اگاه و مسلط به این حوزه بسیار حائز اهمیت می باشد.

اصل شرکت و یا تغییرات آن ناگزیر به اموری کاملا دقیق و تخصصی تبدیل می شود که عدم آشنایی با جزئیات و روال آن می تواند در بهترین حالت موجب تضییع وقت و سرگردانی و در بدترین حالت، سبب پدید آمدن زیان های گاه جبران ناپذیر شود.

از این جهت واضح است که به دلیل  کسب تجربه در زمینه دعاوی شرکت‌ها و امور تجاری مربوط به هر شرکت و انجام پرونده های متعدد در این زمینه توسط وکیل، از وی فردی متبحر و حاذق می سازد که می توان او را به عنوان وکیل متخصص شرکت ها و امور تجاری دانست.

دعاوی مربوط به شرکت‌ها اصولا به دو نوع تقسیم می‌شود. شرکت‌ها یا میان اعضای خویش و یا میان شرکت با سایر افراد عادی جامعه به مناسب مراودات مالی و قراردادی که دارند، دچار اختلافات حقوقی می‌شوند. این اختلافات، طرح و اقامه دعاوی تجاری و دعاوی حقوقی را در پی دارد. به این دسته از دعاوی، دعاوی شرکت‌ها گفته می‌شود. وکیل دعاوی شرکت‌ها به وکیلی گفته می‌شود که به موجب سمت داشتن از سمت شرکت، در دعوا شرکت نموده و نسبت به دفاع از حقوق و منافع شرکت اقدام می نماید.

شرکت‌های خصوصی برای انجام وکالت در دعاوی در مراجع قضایی اعم از دادگاه های حقوقی و دادگاه های کیفری، الزاما باید از وکیل پایه یک دادگستری استفاده نمایند. قابل ذکر است که شرکت‌های خصوصی نمی‌توانند شخصی غیر از وکیل پایه یک دادگستری را به عنوان وکیل به شعبه ای که پرونده در آن مطرح است و جریان دارد معرفی نمایند به همین سبب وکیل شرکت خصوصی با تنظیم قرارداد و اخذ وکالت از شرکت خصوصی طبق قانون و مقررات شرکت،  اقدام به وکالت می‌نمایند.

برخی از وظایف وکیل شرکت‌ها در قانون ذکر شده است.  موارد مورد وکالت وکیل شرکت ها  مانند سایر موارد، دربردارنده طرح و اقامه دعوا از ناحیه موکل و دفاع از حقوق شرکت ها می‌باشد. گاه ممکن است برخی از موارد توسط شرکت از وکیل خواسته شود که انجام آن امور نیز به اختیار وکیل است. مثلا در بسیاری از امور شرکت‌ها نیاز به مراجعه به داوری و اخذ استعلامات عدیده از سازمان‌های مختلف می‌باشند.

به این نکته توجه کنید که لازم است تا در هنگاه استخدام وکیل شرکت ها و عقد قرارداد ما بین وکیل و شرکت، هرگونه تکلیفی که شرکت از وکیل می خواهد، در قرارداد و شرح وظایف وکیل قید شود تا از بروز اختلافات در اینده جلوگیری شود.

دیگر وظایفی که وکیل شرکت ها بر عهده دارند عبارتند از: دعاوی از قبیل ابطال صورت‌جلسه مجمع عمومی یا ابطال صورت‌جلسه افزایش سرمایه.  در اقامه و طرح دعاوی مربوط به شرکت‌ها یا دفاع در مقابل دعاوی طرح شده علیه شرکت، وکیل شرکت می‌تواند نقش مفید و به سزایی را ایفا نماید که غیر قابل چشم پوشی است به همین دلیل توصیه می‌شود برای انجام کلیه امور مربوط به شرکت‌ها همواره از بهترین وکیل متخصص و مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

وکیل شرکت ها در تهران

نکاتی درباره وکیل شرکت ها در تهران

از آن جایی که آینده ی شما و آینده کاری شما در گرو نتیجه دادگاه و همین قرارداد ها می باشد باید به دنبال راه کاری باشید تا بتوانید مشکلات شرکت خود را حل کنید و شرکت را نجات دهید. شما باید با داشتن اطلاعات کافی درباره دعاوی حوزه شرکت ها و امور قراردادها و دیگر مسائل مربوط به شرکت تلاش کنید شرکت را از مشکلات پیش رو محافظت کنید. میتوانید از وکیل حرفه ای ما مشاوره بگیرید.

شماره ی وکیل متخصص در امور شرکت ها

با توجه به مطالب گفته شده ، وجود یک وکیل متخصص در حوزه ی شرکت ها برای هر شرکت و واحد تجاری و تولیدی لازم و ضروری می باشد که علاوه بر جلوگیری از بروز هرگونه مشکل حقوقی، به نوعی سرمایه گذاری حقوقی نیز محسوب می شود .

خوشبختانه تعداد وکیل های شرکت ها ، بسیار است مخصوصا در شهرهای بزرگ و صنعتی ، دسترسی به این وکلا برای دریافت مشاوره و یا استخدام برای شرکت خود کار دشواری نیست زیرا امروزه با دسترسی اسان به اینترنت می توانید تنها با یک جستجو در موتورهای جستجوگر و اینترنت ، مشخصات و ادرس دفتر وکالت و حتی شماره تلفن وکیل مربوطه در شهر خود را بیابید.

لازمه ی حضور وکیل تجاری در شرکت ها

اصولا شرکت های تجاری از اجتماع دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی تشکیل شده اند و هدف آن‌ها انجام عملیات تجاری می باشد، برخی شرکت ها نیز وجود دارند که هدف آن‌ها انجام عملیات تجاری نیست که این شرکت ها در قالب موسسات و یا شرکت های حقوقی گنجانده می شوند.

نحوه ی ثبت شرکت، چگونگی انجام تغییرات در شرکت به ویژه تغییر در سرمایه، چگونگی تشکیل پرونده مالیاتی شرکت و نحوه ی گرفتن کد اقتصادی برای شرکت، پلمپ دفاتر قانونی، اخذ کارت های بازرگانی، ضمانت نامه های بانکی، انعقاد قراردادهای حرفه ای و تخصصی تجاری، چگونگی نقل و انتقال سهام، ارسال اظهارنامه مالیاتی در زمان مقرر، تعیین بیمه کارمندان و کارکنان و قوانین داخلی شرکت از موارد مهم حقوقی هر شرکت به حساب می اید که انجام ان ها به طور صحیح ملزم به وجود وکیل متخصص و فعال در حوزه ی شرکت ها می باشد که هم از اطلاعات حقوقی و هم از قوانین جاریه مطلع باشد و هم سابقه ی کاری و اجرایی خوبی را داشته باشد تا بتواند با مهارت و تسلط مشکلات حقوقی را به بهترین شکل ممکن حل و فصل کند.

وکیل متخصص شرکت می تواند در موارد مهم دیگری نیز به شما کمک کند، مثل کمک به مذاکره در قراردادها و ذکر شروط و ریزه کاری های مهم هر قرارداد و وکیل می تواند قوانین کاربردی و مهم در کسب و کارتان را به شما و کارمندانتان آموزش دهد و این امر باعث افزایش و بهبود عملکرد شرکت شما خواهد شد.