لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در نکا

وکلا در ایران

بهترین وکیل در شهر نکا

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با در نظر داشتن دستاورد های نوین دانش حقوقی و جهت وکالت عامه مردم و خدمت به آنان تاسیس شده است. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش آماده ارائه انواع خدمات حقوقی در شهر نکا می باشد.

شماره وکیل در تهران

آدرس : نکا – ابتدا خیابان علیمه

 

وکیل مواد مخدر در نکا

با افزایش میزان قاچاق مواد مخدر در سال های اخیر و در شهر نکا، تعداد پرونده های وکیل مواد مخدر  ثبت شده هم افزایش داشته است. مجرمان مواد مخدر اکثرا جوانان می باشند که به دلیل عدم آگاهی درگیر این مسئله شده اند. پرونده های مواد مخدر در صلاحیت دادگاه انقلاب می باشند. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در پرونده های مواد مخدر در شهر نکا پنج سال سابقه دارد.

وکیل در نکا

مسائل حقوقی بسیار یچییده  می باشند به گونه ای که قاعده و حالت ها و تبصره های متعددی را شامل می شوند که نیازمند تحلیل دقیق شرایط پیش آمده می باشد؛ بنابراین وکیل پایه یک دادگستری نباید فقط حقوق خوان باشد بلکه باید حقوق دان باشد، یعنی توانایی تحلیل دقیق مسائل حقوقی و موقعیت های ایجاد جرم را داشته باشد و حقوق را با تمام وجود بفهمد و درک کند. تنها در این صورت است که می تواند به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند. وکیل دادگستری در نکا هم قانون می داید، هم جامعه شناسی میفهمد هم بر علم روان شناسی و بسیاری از علوم دیگر که برای بالا بردن فهم حقوقی لازم است، تسلط دارد.

وکیل متخصص در نکا

وکیل حقوقی کسی است که بریک یا چند زمینه صاحب تخصص است و بر قوانین و مقررات حوزه ی تخصصی خود تسلط کامل دارد. وکیل متخصص تنها در حوزه ی تخصصی خود فعالیت می کند و از پذیرفتن پرونده هایی که خارج از حوزه ی تخصص او هستند اجتناب می کند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که وکیل متخصص باید از آن برخوردار باشد ارجاع است، بدین معنی که آن دسته از مراجعین را که در حوزه ی تخصصی ایشان قرار ندارند به همکاران متخصص خود ارجاه دهد . وکیل خوب در نکا با تخصص و تجربه ی خود برای روشن نمودن واقیت تمام تلاش خود را به کار می بندد و در گسترش عدالت در جامعه نقش مهمی را ایفا می کند.

وکیل خانواده در نکا

خانواده مهم ترین رکن جامعه است که سلامت جامعه را تضمین می کندت چرا که افراد از خانواده وارد جامعه می شونتد و جامعه مجموعه ای از همین خانواده ه است هر گونه نابسمانی در خانواده می تواند اثر خودش را در جامعه بگذارد.لذا مجامع قضایی در خصوص خانواده دقت و حساسیت بیشتری به خرج می دهند. وکیل خانواده  باید از قوانین و مقررات حوزه ی خانواده همچون حضانت و سرپرستی، مهریه، نفقه و… آگاهی  کامل داشته باشد.

وکل ملکی درنکا

وکیل ملکی  برتمام قوانین و مقررات دعاولی ملکی مانند تصرف عدوانی، خلع ید، فروش مال غیر، جعل سند ، تنظیم سند و.. اشراف کامل داشته باشد تا بتواند از حق و حقوق موکل خود دفاع کند. یکی از زمینه هایی که وکیل ملکی در آن فعالیت می کند، مربوط به باز پس گیری اموال است؛گاهی اتفاق می افتد که اموال شخصی مصادره می شوند و ایشان به دنبال باز پس گیری اموال خود هستند در این شرایط وکیل ملکی می تواند به موکل خود در باز پس گیری اموال کمک کند.

وکیل کیفری در نکا

وکیل کیفری روی پرونده های سنگینی مانند قتل، جنایت، تجاوز و… کار می کند که هر کدام جزئیات پیچیده ای را در برمیگیرند و قواعد و تبصره های مختلفی دارند. وکیل کیفری باید در حوزه ی تخصص و تجربه ی خود کار کند و جرئت و شهامت ورود به پرونده های خطرناک را داشته باشد. شما برای دریافت مشاوره در زمینه دعاوی کیفری می توانید به دفتر وکالت در نکا مراجعه کنید و از بهترین مشاور حقوقی نکا مشورت بگیرید.

وکیل در کرد کوی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا