لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در ساری

وکلا در ایران

بهترین وکیل در ساری

ممکن است برخی از افراد فکر کنند که اگر قانون را مطالعه کنند می تواند خودشان مسائل حقوفی خود را حل کنند و نیاز به مراجعه به وکیل ندارند، در حالی که این دید کاملا اشتباه است همانطور اگر شما درمورد یک بیماری بدانید نمی توانید خود را درمان کنید و به پزشک متخصص مراجعه می کنید؛ درمورد مسائل حقوقی هم همین طور است،وکالت آمیزه ای از علم و مهارت است، علم را با مطالعه ی کتب و در زمان تحصیل در دانشگاه فرا میگیرید اما مهارت مجموعه ای از ویژگی هایی است که یک وکیل باید آن ها را درخود ایجاد کند تا بتواند مسائل حقوقی را به خوبی تحلیل کند و از حق و حقوق موکل خود به بهترین شکل دفاع کند. اگر می خواهید درمورد وکیل در ساری بیشتر بدانید تا پایان مقاله با ما همراه باشد.

هدف گروه وکلای دادورزان صلح و سازش ارائه خدمات حقوقی به سبکی جدید و نوین اعم از

مشاوره حقوقی

تنظیم دادخواست و شکواییه

تنظیم لوایح حقوقی

قبول وکالت در انواع موارد

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با رویکردی متفاوت پنج سال در شهر ساری فعالیت مستمر داشته است.

شماره وکیل در تهران

آدرس : ساری – مقابل دادگستری

وکیل در ساری

رسیدگی به جرم در دادسرا و دادگاه کیفری

زمانی جرم به وقوع می پیوندد که قانون گذار آن را جرم انگاری کرده باشد و برای آن مجازاتی تعیین نموده باشد. از آنجا که در جریان رسیدگی به پرونده های کیفری (که طی آن جرمی به وقوع پیوسته که قانونگذار برای آن مجازات تعیین کرده) معمولا احساسات و نظم عمومی نیز جریحه دار می شود، مرجعی به نام دادسرا توسط قانونگذار پیش بینی شده تا در کنار دادگاه در روند رسیدگی به پرونده های کیفری اقدامات لازم را به عمل آورد. با توجه به وجود دادسرا در آیین دادرسی کیفری، نحوه رسیدگی پرونده ها تا حدی متفاوت با آیین دادرسی مدنی خواهد بود. برای اینکه دادسرا به عنوان نهاد تحقیق و تعقیب بتواند وارد عمل شود باید جهات شروع به تحقیقات حاصل شود. در این نوع پرونده ها برای پیگیری میتوان از حضور یک وکیل کیفری متخصص و با تجربه بهره برد.

صلاحیت دادگاه حقوقی

دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی، رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند.

وکیل مواد مخدر در ساری

همان گونه که اطلاع دارید پرونده های جرایم مواد مخدر با یکدیگر تفاوت دارند و در هر کدام با توجه به نوع ماده مخدر و شرایط ارتکاب جرم و سایر مولفه های پیچیده، مجازات های متفاوتی وجود دارد. همچنین به تبع آن نیز امکان تخفیف در آن ها متفاوت می باشد. اما به صورت کلی  مواردی مانند همکاری موثر، نوع و میزان مواد مخدر مکشوفه، حسن رفتار و سابقه مرتکب در زندان، سن و بیماری و فاکتور های دیگر، میتواند موثر در اعمال مقررات تخفیف در مجازات جرایم مواد مخدر باشد. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با در شهر ساری در تمام زمینه های حقوقی و کیفری پنج سال سابقه فعالیت دارد و بهترین وکیل مواد مخدر را به شما معرفی می کند.

ویژگی های وکیل در ساری

  • وکیل متخصص در ساری باید بر قوانین و مقررات جدید و قدیم تسلط کامل داشته باشد و تمامی تبصره های حقوقی حوزه ی وکالت خود را به خوبی بداند.
  • وکیل پایه یک دادگستری در ساری مهارت کلامی بالایی دارد و با کلمات صقیل و علمی و تخصصی نفوذ کلام خود را بالا می برد.
  • وکیل حرفه ای در ساری هوش تحلیلی بالایی دارد و به خوبی مسائل حقوقی را تحلیل می کند.
  • وکیل باید جرثت و شهامت زیادی داشته باشد تا بتواند ریسک ورود به پرونده های خطرنام را داشته باشد و برای کشف حقیقت تحقیق و پژوهش نماید.
  • مشاور حقوقی باید از مهارت تصمیم گیری در فوریت ها برخوردار باشد و تصمیم گیری را به موکل خود آموزش دهد.
  • وکیل با سابقه در ساری از تجربه های دیگران درس می گیرد و مدام در حال آموزش و یادگیری است.

وکیل کیفری در ساریوکیل کیفری در ساری

وکیل کیفری باید جرئت و جسارت بالایی باشد چرا که مسائل کیفری بسیار سنگین پیچیده هستند مسائل کیفری همچون: قتل و جنایت و تجاوز مجازات های سنگینی همچون حبس ابد و اعدام و.. دارند. دعاوی کیفری بسیار پیچیده هستند و جزئیات و تبصره های متعددی را در برمی گیرند که تنها وکیل متخصص دعاوی کیفری  که در حل و فصل پرونده های کیفری دارای سابقه و تجربه است از عهده ی آن ها بر می آید. وکیل کیفری بر خلاف دیگر وکلا نمی تواند در جلسات دفاع همه ی پرونده های خود حضور یابد زیرا برخی از این پرونده ها در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار می گیرند که تنها وکیل پایه یک دادگستری می تواند حضور یابد.

 وکیل خانواده در ساری

خانواده مهم ترین نهادر جمهوری اسلامی ایران است لذا قوانین و مقررات مربوط به خانواده با حساسیت بالا مورد برسی قرار می گیرند و تمام تلاش بر این است که بنیان خانواده حفظ شود.انواع دعاوی خانواده شامل طلاق، حضانت، نفقه، مهریه، استرداد جهیزیه و.. است که بسیار پیچیده هستند و جزئیات متعددی را در برمی گیرند. در پیگیری دعاوی خانواده بسیار مهم است که صبر و حوصله به خرج دهید چرا که تجربه ثابت کرده است بسیاری از دعاوی خانواده می توانند به ختم بخیر شوند اگر صبر کنید و با وکیل خانواده مشورت داشته باشید.

 وکیل ملکی در ساری وکیل ملکی در ساری

وکیل ملکی در ساری بر تمام قوانین و مقررات دعاوی ملکی مانند تصرف عدوانی ، خلع ید، فروش مال غیر، تنظیم سند رسمی، تنظیم قرار داد و.. تسلط کامل داشته باشد تا بتواند از حق و حقوق موکل خود دفاع کنند. در حوزه ی ملکی کلاهبردار های حرفه ای وجود دارد که با دقت و ظرافت کار خود را انجام می دهند تا جایی برای هیچ گونه اشتباهی باقی نگذارند؛ لذا اکیدا توصیه می شود پرونده خود را به وکیل ملکی بسپارید.

نکات مورد توجه در مراجعه به وکیل

  • قبل از مراجعه به وکیل نکات مورد توجه و سوالات خود را یاد داشت کنید.
  • تمام سوالات خود را بپرسید.
  • اگر ابهامی برایتان مطرح شد حتما با وکیل درمیان بگذارید.
  • به وکیل در روشن نمودن ابهامات کمک کنید.
  • چیزی را از وکیل متخصص پنهان نکنید؛ تمام جزئیات ریز و درشت را بیان کنید.
  • به وکیل متخصص و مورد اعتماد مراجعه کنید.
  • آنچه را که وکیل متخصص می گوید بی کم و کاست عمل کنید.

وکیل در کرد کوی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا