لوگوی سایت دادورزان
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ثبت شرکت در تهران

ثبت شرکت در تهران

ثبت شرکت یکی از مهم ترین فعالیت افرادی است که قصد دارند شرکت راه اندازی کنند و کسب و کاری را برای خود راه بیندازند و می تواند افراد را با چالش های مختلفی روبه رو کند. قبل تر ها که این کار به صورت حضوری انجام می شد. نیازمند کاغذبازی و صبر و حوصله ی زیادی بود و وقت زیادی را می گرفت. اما در حال حاضر تمام مراحل ثبت شرکت در تهران به به جز مرحله ی آخر که مراجعه به روزنامه های معتبر و رسمی است  به صورت الکترونیکی است. که با مراجعه به سامانه ی الکترونیکی ثبت شرکت ها انجام می شود. برخی از افراد ممکن است هزینه های بسیار زیادی از شما بابت ثبت شرکت دریافت کنند. لذا شما باید خیلی مراقب باشید و چنانچه خودتان در زمینه ی ثبت شرکت دارای مهارت و تجبه نیستید با یک وکیل در تهران مشورت کنید و یا کار ثبت شرکت را به  وکیل ثبت شرکت در تهران بسپارید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

۹۸۵۰ ۳۸۲ ۰۹۱۲

معرفی وکیل فاطمه میر

ادرس وکیل میر جردن

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکیل در تهران وکیل در تهران

شماره وکیل در تهران

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

ثبت شرکت دانش بنیان در تهران

بر اساس توافقی که در سال ۱۳۹۳ بین اداره ی ثبت شرکت ها با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد هنگام ثبت شرکت های دانش بنیان به هیچ وجه کلمه ی دانش بنیان و یا موضوع فعالیت شرکت متقاضی  بیان نمی شود. برای ثبت شرکت دنش بنیان و مراحل انجام آن شرایط حاصی نداریم و این فکر و نگرش به طور کامل اشتباه است. بنابراین می توانیم این گونه بگوییم که شرایط ثبت شرکت دانش بنیان تنها یه محصول و یا خدماتی که شرکت قصد ارائه ی آن را دارد وابسته می باشد که باید دارای تکونولوژی بالایی باشد.

دفتر ثبت شرکت در تهران

دفاتر ثبت شرکت در تهران

انواع دفاتر ثبت شرکت ها در تهران وجود دارد که کار ثبت شرکت را انجام می دهند. با توجه به کلاهبرداری هایی که گاها در این زمینه گزارش می شود و افرادی بدون اینکه واقعا بخواهند کار ثبت شرکت را انجام دهند از افراد مقدار زیادی پول دریافت می کنند و بعد از آن فرار می کنند. اکیدا توصیه می شود که برای ثبت شرکت خود قبل از هر چیزی از معتبر بودن دفتری که به ان مراجعه نموده اید اطینان حاصل  نمائید.  دفاتر ثبت شرکت در تهران با عنوان شرکت ها و دفاتر حقوقی و ثبتی یا تجربه و تخصص خود و پایبندی به تعهدات خود به مشتریان و مراجعان اقدام به ثبت شرکت ها می کنند.

وکیل ثبت شرکت در تهران

 اگر شما هم قصد تجارت و ورود به دنیای اقتصاد و بازار کسب و کار دارید ممکن است به این فکر کرده باشید که یک شرکت راه اندازی کنید. راه اندازی شرکت  به همین سادگی نیست و نیازمند آشنایی با قوانین و مقررات ثبت شرکت در ایران و تهران است. قوانین و مقررات ثبت شرکت در کشورهای مختلف متفاوت است و شما باید با قوانین و مقررات ثبت شرکت در ایران به طور کامل اشنا باشید. اگر شما خودتان با این قوانین و مقررات اشنایی ندارید توصیه می شود که این کار را به وکیل ثبت شرکت در تهران بسپارید تا تمامی مراحل ثبت شرکت را به درستی برای شما انجام دهد و در تمامی مراحل کار از آغاز تا انتها و در ادامه ی شروع فعالیت به شما کمک کند.

وکیل ثبت شرکت در تهران

وکیل متخصص ثبت شرکت در تهران

وکیل متخصص ثبت شرکت در تهران از صفر تاصد کار شما را به عهده می گیرد  و شما خیالتان راحت است که در تمام مراحل کار یک فرد متخصص و با تجربه در کنار شما است. شما باید به یک وکیل شرکت در تهران که در ثبت شرکت دارای تخصص و تجربه است و هزینه ی متعادل مطابق با عرف حقوقی دریافت می کند مراجعه نمایید.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

مراحل ثبت شرکت در تهران

همانطور که گفتیم تقریبا تمام مراحل ثبت شرکت  از طریق سامانه الکترونیکی irsherkat.ssaa.ir و از طریق مراحل زیر انجام می شود.

باوجود اینکه ثبت شرکت به صورت آنلاین کار ساده ای است و تقریبا همه ی افراد می توانند این کار را انجام دهند اما باید درمورد انواع شرکت ها و اینکه چه نوع شرکتی برای فعالیت و تجارت شما مناسب است آشنایی داشته باشید. و بدانید که باید به کارشناسان مربوطه مراجعه کنید و یا با وکیل ثبتی مشورت نمایید.

برای ثبت ابتدا باید وارد سایت شوید که در بالا نیز آدرس ان قرار داده شد، پس از آن از بین گزینه های درخواست ثبت شرکت قسمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و مشخصات ثبت کننده و یا وکیل پایه یک دادگستری ایشان را به طور کامل متناسب با آنچه که خواسته است وارد کنید. باید مشخصات شرکت، میزان سرمایه، اعضا و سایر مراحل را به دقت پر کنید.

علاوه براین پس از ثبت صاحبان اسناد و شرکا و سرمایه گذاران باید توضیحات لازم را ارائه دهید و ویژگی های شرکت خود را در قسمت شرح شرکت درج دهید. پس از اتمام مراحل ثبت باید مدارک مورد نیاز از جمله اظهارات صورت جلسه ی مدیران و سایر مدارک را از طریق پست سفارشی ارسال کنید. نکته دای که باید مورد توجه داشته باشید  این است که باید در ثبت اطلاعات شرکت و صورت جلسه ی ارائه داده شده دقت لازم صورت بگیرد زیرا در غیر این صورت ثبت شرکت انجام نمی شود و سامانه اعلام نقص می کند و اطلاعات شما را برای رفع نقص ارسال می کند. پس از رفع نقایض پرونده و ارسال مجدد و تایید کد رهیگیری برای شما ارسال  می شود شما با این کد می توانید بدون مراجعه ی حضوری وضعیت درخواست خود را پیگیری کنید.

مراحل ثبت در سایت باید از ابتدا تا انتها و با دقت انجام شود. اما در پایان تغییرات باید در شرکت تصلی ثبت و یا دوباره ثبت شوند. تغییرات باید در سازمان ثبت شرکت ها اعمال و پیگیری شود. این نکته را مورد توجه قرار دهید که بر اساس قانون ثبت شرکت، نامه به عنوان یک سند رسمی باید موجود باشد و علاوه راسن نام شرکت شما م باید تایید شود. اسناد باید در  دفتر اسناد رسمی ثبت شوند.

وکیل در کرد کوی

کارشناسان گروه دادورزان آماده پاسخ گویی به شما هستند

0919-2329787
جهت مشاوره تخصصی تماس بگیرید...
0919-2329787

آخرین مقالات سایت

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها