لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در میرجاوه

امروزه دیگر همه ی مردم می دانند که بتاید پرونده های حقوقی خود را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارند تا کارهای آن ها را پیگیری کند، چرا که مسائل حقوقی بسیار پیچیده هستند که حتی شما اگر قانون هم بلد باشید باز هم از عهده ی آن ها بر نمی یایید. وکیل متخصص در میرچاوه با تسلط خود بر قوانین و مقررات حقوقی و تبصره های آن و تحلیل مباحث می تواند پرونده را پیش ببرد و از موکل خود دفاع کند. وکالت حوزه ی گسترده ای است که هر وکیل پایه یک دادگستری در میرجاوه تنها در یک یا چند حوزه صاحب تخصص و تبحر است. سوالی که بسیاری از افراد مطرح می کنند این است که چه طور یک وکیل متخصص در میرجاوه پیدا کنیم و پرونده ی خود را به ایشان بسپاریم. ما در این مقاله ضمن معرفی وکالت در چند حوزه ی مهم به شما کمک می کنیم که وکیل متخصص و با تجربه برای پیگیری پرونده ی حقوقی خود انتخاب کنید.

وکیل در میرجاوه گروه دادورزان صلح و سازش

🥇 سطح وکیل⚖️ تخصص ها📋 خدمات حقوقی💰 هزینه وکیل
وکیل پایه یک دادگستریحقوقی ، کیفری ، ملکی ، خانوادهوکالت و مشاوره حقوقیطبق وسعت و سختی کار

شماره تلفن وکیل در میرجاوه

درخواست مشاوره آنلاین
Online consultation request
وکیل متخصص در میرجاوه
A lawyer specializing in Mirjaveh

وکیل متخصص در میرجاوه

شما باید پرونده ی خود را به وکیل متخصص در میرجاوه که در حوزه ی خود صاحب تخصص و تجربه است بسپارید. وکیل متخصص پرونده عای زیادی را در حوزه ی تخصصی خود به سرانجام رسانده است و ضمن داشتن جرئت و شهامت  برای کشف حقیقت به بهترین شکل از موکل خود دفاع می کند. نمونه ی دیگری از ویژگی های وکیل خوب در میرجاوه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مهارت کلامی بالا
  • هوش تحلیلی بالا
  • گوش دادن فعال
  • تصمیم گیری سریع
  • عمل در چارچوب قانون
  • ارائه ی بهترین و سریع ترین راه حل به موکل خود
  • احترام به قاضی و موکل طرف مقابل
  • کمک به قاضی برای کشف حقیقت
  • صداقت و امانت داری
وکیل خانواده در میر جاوه
The family lawyer in Mirjaveh

وکیل خانواده در شهر میرجاوه

امروزه دعاوی خانواده سیکی از مهم ترین و حساس ترین دعاوی در حوزه ی مسائل حقوقی هستند که در دادگاه خانواده بررسی می شوند. خانواده مهم ترین نهاد در جهموری اسلامی ایران است لذا دعاوی مربوط به خانواده با دقت و حساسیت بالا بررسی می شوند. دعاوی خانواده شامل دعامی مانند طلاق، حضانت، مهریه، نفقه، استرداد جهزیه و.. است. دو نکته ی مهمی که یک وکیل خانواده همواره باید مورد توجه قرار بدهد یکی این است که تمام تلاش خود را به کار بگیرد که صلح و پیوند بین زوجین بر قرار کند و دوم اینکه چانچه چاره ای جز طلاق نبود تمام تلاش خود را به کار ببندد تا جدایی با حدا آسیب به زوجین به ویژه فرزندان صوت بپذیرد. در ادامه برخی از دعاوی خانواده به طور خلاصه مورد بحث قرار می گیرند:

  • نفقه

همانطور که می دانید بر عهده ی مرد است که مخارج زندگی همسر و فرزندان خود را تامین نماید و اگر مردی بدون دلیل قانع کننده ای از این کار امتناع کند زن می تواند علیه او به دادگاه شکایت کند. البته مواردی هم وجود دارد که زن را از نفقه محروم می کند مثل ترک خانه ی همسر بدون دلیل و عدم تمکین.

  • مهریه

مهریه حق زن است و کسی نمی تواند او را از این حق محروم کند. انواه مهریه وجود دارد که مرد باید عند المطالبه و یا عندالاسطاعه بپردازد. معمولا با شروع دعوا و نزاع بین زوجین مهریه از مهم ترین مسائلی است که مورد نزاع قرار می گیرد. حتی اگر برای زن مهریه تعیین نشده است قانون مبلغی را به عنوان مهریه متناسب با عرف جامعه برای او در نظر می گیرد.

  • حضانت و استرداد جهزیه

دو نمونه دیگر از دعاوی خانواده مربوط به حضانت فرزندان و استرداد جهیزیه است. حضانت فرزندان تا 7 سالگی بر عهده ی مادر و بعد از آن بر عهده ی پدر است. البته بر اساس قانون هنگام بلوغ این خود فرزندان هستند که انتخاب می کنند با چه کسی زندگی کنند. درمورد استرداد جهزیه هم باید بگوییم که زن مالک جهزیه ای است که  بر اساس رسم و رسوم به خانه ی همسر می آورد و بعد از طلاق می تواند جهزیه ی خود را باز پس بگیرد. اما نکته ی قابل توجه این است که زن تنها می تواند آن مقدار از جهیزیه را که باقی مانده است با خود ببرد و نمی تواند تقاضای نوسازی آن ها را داشته باشد.

وکیل ملکی در میرجاوه
real estate lawyer in Mirjaveh

بهترین وکیل ملکی در میرجاوه

قوانین و مقررات ملکی از  آن دسته قوانی حقوقی هستند که مکرر به دادگاه ارجاع داده می شوند زیرا به رغم اینکه افراد در زندگی روزمره ی خود به وفور با امور ملکی سر و کار دارند اما میران آگاهی آن ها از امور ملکی و مواد مربوط به بستن قرارداد و تنظیم سند محدود است و همین امر دستاویزی می شود برای کلاهبرداران تا با فریب دیگران اموال و املاک آن ها را تصاحب کنند.  اکیدا توصیه می شود که هنگام بسین قرارداد و ئتنظیم سند از تمام مواد قانونی و حقوقی آن اطلاع یابید و یا با وکیل ملکی یا مشاور ملکی مشورت کنید. بیشتر دعاوی ملکی مربوط به تصرف ملک دیگری است که در این مواقع فرد شاکی که ادعا دارد ملک او تصاحب شده است باید مدارک و شواهد خود را که از مالکیت او حکایت دارند به دادگاه تقدیم نماید تا بتواند مالکیت خود را اثبات کند و ملک خود را باز پس بگیرد. دعاوی دیگر ملکی شامل دعاوی همچون: فروش مال غیر، تصرف عدوانی، خلع ید، سرقفلی، اجاره بها و.. است. که در این مقاله مجاز توضیح  و تفصیل آن ها نیست.

وکیل کیفری در میرجاوه

قوانین و مقررات کیفری از حساس ترین و دقیق ترین مسائل حقوقی هستند که مجاطات های سنگینی همچون  اعدام و حبس بد و.. دارند. وکیل کیفری در میرجاوه در گسترش عدالت در جامعه نقش مهمی دارد و باید بر تمامی قوانین و مقررات حقوقی تسبط کامل داشته باشد تا بتواند از حق و حقوق موکل خود دفاع کنند. نمونه ای از دعاوی حقوقی می  توان به  قتل، مزاحمت تلفنی، تجاوز و طیف بسیاری از  مسائل حقوقی که جنبه های کیفری عهم دارتد اشاره کرد. فرق مهم وکیل کیفری یا سایر وکلا این است که وکیل کیفری تنها در صورتی که وکیل پایه یک دادگستری در میرجاوه باشد می تواند در جلسات همه ی پرونده های خود شرکت کند. زیرا برخی از پرونده های کیفری در دیوان عدالت مورد بررسی قرار می گیرند و تنها وکیل پایه یک دادگستری می تواند در جلسات دفاعیه ای که در دیوان عدالت مورد بررسی قرار می گیرند شرکت کند.

تمام وکلای گروه دادورزان صلح و سازش
All the lawyers of the Peace and Compromise Lawyers Group
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا