بهترین وکیل در اصفهان

وکیل در اصفهان

وکیل در اصفهان

در زندگی هر فردی اتفاق‌ها و چالش‌های حقوقی پیش می‌آیند که امکان دارد باعث ایجاد پرونده‌های قضایی شوند. بهتر است بدانید که دعاوی حقوقی که وقوع بسیاری از آنها به دلیل عدم آگاهی و توجه خود فرد رخ می‌دهند و در اکثر موارد نیز به زیان او پایان می‌پذیرد. بر اساس قوانین نقض حقوق اشخاص و یا وارد نمودن صدمه و آسیب به جان و مال دیگر اشخاص در قانون منع شده است و فرد ذی نفعی که به هر نوع از رفتار دیگری آسیب و صدمه دیده باشد، این امکان را دارد که با مراجعه به مراجع قضایی صلاحیت‌دار، اقدام به طرح شکایت حقوقی یا کیفری کند. برای تماس با وکیل پایه یک دادگستری همین حالا کلیک کنید.

بهترین وکیل کیفری در اصفهان

لازم است شما بدانید که دعوای کیفری مربوط به جرم و مجازات می‌باشد و عناوین مجرمانه در قانون مجازات اسلامی بیان شده است، نحوه رسیدگی و مطرح کردن دعوا در این موضوع در قانون آیین دادرسی کیفری بیان شده است. دعاوی کیفری از سنگین‌ترین و مهم ترین پرونده‌های قضایی هستند. رسیدگی به دعاوی کیفری در صلاحیت دادگاه های انقلاب، دادگاه کیفری یک و دادگاه کیفری دو می باشند که با یک وکیل کیفری عالی بهتر این پرونده ها را پیگیری کرد.

شماره بهترین وکیل در اصفهان

مشاوره حقوقی در اصفهان

در طول زندگی تمامی انسان‌ها ممکن است که اتفاق‌ها و چالش‌های حقوقی ایجاد شوند حتی ممکن است شما هم درگیر این مشکلات شوید. قبل از شروع هر عمل یا کاری مشورت با اهل فن می‌تواند، ریسک کار و عمل شما را تا حد زیادی کاهش بدهد. این موضوع در حوزه‌‌های مختلف خود را به خوبی نشان داده است، دعاوی حقوقی هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشند. برای دریافت راهنمایی در مورد مسائل حقوقی می‌توان از یک بهترین مشاوره حقوقی کمک گرفت.

وکیل مواد مخدر در اصفهان

فردی که مورد اتهام جرم مواد اعتیادآور قرار می‌گیرد به جهت جرم ارتکابی توسط مرجع قانونی بازداشت می‌شود، سپس در دادسرا اتهام وارده به فرد توسط بازپرس مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که نیاز بود شخص متهم برای تفهیم اتهام به دادسرا برده می‌شود. تمامی این ها در مرحله تحقیقات مقدماتی صورت می‌پذیرد و سپس پس از آن که بازپرس تشخیص داد فرد مجرم می‌باشد، قرار جلب دادرسی را صادر می‌کند و آن را به دادستان اعلام می‌کند. مرجعی که در خصوص این جرائم صالح به رسیدگی است دادگاه کیفری می‌باشد و با کمک گرفتن از وکیل خوب مواد مخدر میتوانید در دادگاه حاضر شوید. حال دادگاه‌های کیفری خود به انواع مختلفی تقسیم می گردند که از انواع آن می‌توان به دادگاه کیفری یک و دو، دادگاه انقلاب و غیره … اشاره کرد.

وکیل ملکی در اصفهان

دعاوی و امور ملکی با توجه به حجم زیاد معاملات انجام شده در حوزه املاک و همچنین عدم آگاهی طرفین معاملات به حقوق و وظایف پرونده‌های زیادی را در دادگاه به خود اختصاص داده‌اند. در یک معامله ملکی تنها کافی است که  یکی از طرفین دعوای ملکی، سهوا یا عمدا به تعهدهای خود عمل نکند و سپس با شدت گرفتن ماجرا، پیچیدگی‌های دعوا بیشتر می‌شود. در این زمان طرفین یا یکی از آنها چاره‌ای جز مراجعه به مراجع قضایی پیش روی خود نمی‌بینند. در شهر اصفهان روزانه معاملات ملکی انجام می‌شود. این معاملات ممکن است که به دعاوی ملکی منجر شوند که با کمک وکیل ملکی می توان حل و فصل آن را راحت تر کرد.

وکیل خانواده متخصص در اصفهان

شاید بدانید که در کشور جمهوری اسلامی ایران، خانواده مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن جامعه می‌باشد که در رشد و تعالی روحی و معنوی فرد تاثیر به سزایی دارد. لذا مجامع قضایی در بررسی پرونده های خانواده سخت گیری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا زوجین تمام جلسات مشاوره‌ای را طی کنند و اگر تصمیم بر جدایی دارند با آگاهی و یقین کامل، در صورتی که راه حل دیگیری قابل تصور نیست با کمک وکیل خانواده متخصص تصمیم به جدایی بگیرند. دعاوی خانواده انواع مختلفی دارند که به طور معمول روند رسیدگی به آن ها مدت زیاد طول می کشد.

انواع دعوی حقوقی در دادگاه های اصفهان

تقسیم بندی‌های متفاوت و زیادی را می‌توان برای این دعاوی ارائه نمود. اما برای ایجاد یک دید کلی نسبت به انواع دعوی حقوقی می‌توان گفت که یکی از این تقسیم بندی‌های بسیار رایج و معروف، تقسیم دعاوی، به دعاوی کیفری و دعاوی حقوقی می‌باشد. اینکه هر کدام از این دعاوی چه ویژگی‌ها و وجه تمایزاتی از دیگری دارند و دسته بندی‌های خاص خود آن ها چیست، از مباحثی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

دعاوی حقوقی و کیفری دو دسته اصلی از دعاوی حقوقی هستند که تفاوت‌های مهمی در موضوع و روند آن‌ها وجود دارد. دعاوی حقوقی مرتبط با حقوق مدنی و تدارکات قانونی در جامعه هستند و موضوع دعاوی حقوقی می‌تواند شامل قراردادها، اموال، میراث، طلاق، نفقه، تقسیم اموال مشترک و سایر مسائل مرتبط با حقوق شخصی و مالی باشد. اما دعاوی کیفری مرتبط با جرایمی است که در قوانین کیفری تعریف شده‌اند و مجازاتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. موضوع دعاوی کیفری می‌تواند شامل جرایمی مانند قتل، سرقت، تجاوز جنسی، جعل و سایر جرایم کیفری باشد. دعوی حقوقی و کیفری و تفاوت آنها در موضوع، روند قضایی و نیاز به وکیل دارند. در دعاوی حقوقی معمولاً نیاز به بهترین وکیل حقوقی دارید تا شما را در دادگاه نمایندگی کند و به حقوق شما دفاع کند. اما در دعاوی کیفری، دولت به عنوان شکایت کننده عمل می‌کند و وکیل دادگستری به عنوان وکیل مدافع شما در دادگاه حضور دارد.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتر رحمانی
1402-02-11 13:18

بهترین وکیل اصفهان هستند

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده