لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در سنندج

وکیل در سنندج

شهر سنندج مرکز استان کردستان یکی از کلان شهر های کشور ایران می باشد که جمعیت زیادی در آن سکونت دارند و این افراد ممکن است که درگیر دعاوی حقوقی کیفری و غیره … زیادی شوند. بر اساس أمار و ارقام به دست آمده در طی سال های گذشته میزان ایجاد شدن پرونده های قضایی در این شهر به شدت افزایش داشته است و افراد زیادی را درگیر خود کرده است. پیگیری کردن دعاوی حقوقی و کیفری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد و هر کسی نمی تواند از پس این کار سخت برآید جز وکیل در سنندج. برای کسب کردن اطلاعات بیشتر در رابطه با وکیل پایه یک دادگستری تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شماره وکیل خوب در سنندج

وکیل حقوقی در سنندج

به طور معمول در دعاوی حقوقی که اشخاص خواهان شروع کننده می باشند، لازم می باشد با مشورت وکیل حقوقی خوب هزینه ای را برای هزینه دادرسی پرداخت نمایند. این هزینه بر اساس قانون تعیین خواهد شد و قاعده خاصی دارد و برای هر دعوی ممکن می باشد که متغییر و قابل تغییر واقع شود. به طور معمول هزینه ای که برای دادرسی پرداخت می گردد با توجه به اینکه شخص خواهان چه مبلغی را از دادگاه درخواست کرده است و بابت چه دعوای مالی و اقتصادی، حق خود را می خواهد قابل تغییر کردن می باشد. اما در دعاوی غیر مالی هزینه در تمام مراحل به صورت تقریبا ثابت پرداخت خواهد شد و هزینه کمتری در نظر گرفته خواهد شد.

بهترین وکیل کیفری در سنندج

لازم به توجه می باشد که دعاوی و شکایت های کیفری شامل عناوین مجرمانه گسترده و بسیار زیادی می باشند که حجم وسیع و انبوهی را از پرونده های تحت رسیدگی در مراجع قضایی را در بر گرفته است. جهت آشنا شدن مراجعین با کلیات هر کدام از جرائم و ارکان تشکیل دهنده هر کدام از جرم ها به تفکیک تلاش شده است تا توضیحاتی پیرامون آن مطرح بشود. بدیهی می باشد که مراجعین نباید به صرف مطالب مذکوره اکتفا کنند. رسیدگی اولیه به دعوا و شکایت های کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع یافتن جرم انجام می شود. بر اساس ماده 22 قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شده 92/12/4 به جهت کشف جرم، تعقیب متهم، انجام تحقیقات، حفظ حقوق عمومی و اقامه کردن دعوای لازم در این مورد، اجرای احکام کیفری، انجام امور حسبی و دیگر وظایف قانونی، در حوزه قضایی هر شهرستان و همچنین در معیت دادگاه‌های آن حوزه، دادسرای عمومی و انقلاب و همچنین در معیت دادگاه‌های نظامی هر استان، دادسرای نظامی تشکیل خواهد شد، بهترین کار کمک گرفتن از وکیل کیفری متخصص است.

وکیل مواد مخدر در سنندج

جرائم مواد مخدر بیشتر با استناد کردن به کشف مواد مخدری که در تصرف متهم پیدا خواهد شد، ثابت می شوند. البته که کنترل‌های نامحسوس و تعقیب مظنونان تا کشف کردن مواد مخدر و دستگیری آن ها حین ارتکاب یافتن جرم نیز من جمله اقداماتی می باشد که دادسرا و دادگاه مطابق با گزارش ها و گواهی های ضابطان به آن ها استناد می‌ نمایند، در این نوع از جرائم بیشتر به دلیل این که شخص متهم همراه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر خواهد شد، اثبات بی گناهی بسیار دشوار و سخت می باشد و بدون وکیل عالی مواد مخدر نمیتوان این پرونده ها را پیش برد. ماهیت این جرایم به شکلی است که علت اثبات معمولا پیدا شدن مواد در تصرف اشخاص می باشد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنی
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۱۲:۱۹

بهترین وکیل سنندج ایشون هستند

بشیری
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۲۰:۱۸

سلام من با کمک مشاوره وکیل مواد مخدر این سایت تونستم بی گناهیمو تو دادگاه ثابت کنم ممنون از وکلای خوبتون.

پیمایش به بالا