لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

⚖️وکیل در دماوند ☎️ { آدرس دفتر و مشاوره آنلاین وکیل پایه یک دادگستری در دماوند }

وکیل در دماوند

امروز قصد داریم درباره موضوعات حقوقی و مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری بحث کنیم. دادگاه ها برای دعاوی حقوقی دارای دو نوع صلاحیت می باشند. دادگاه با صلاحیت نسبی مشخص می کند که کدام دادگاه حقوقی در کدام یک از حوزه های قضایی صلاحیت رسیدگی کردن به دادخواهی را دارد و قواعد و قوانین مشخص شده در این دادگاه ها بر همه دادگاه های عمومی و اختصاصی لازم الاجرا می باشد. باید بدانید که هر دادگاهی با عنوان صلاحیت ذاتی با توجه داشتن به سه عامل مهم صنف (دادگاه کیفری،جزایی، حقوقی، مدنی و دادگاه های اداری)، درجه (دادگاه بدوی و یا تجدید نظر) و همچنین نوع (عمومی و یا خصوصی) تشکیل خواهد شد و متناسب با نوع دادخواهی پرونده به دادگاه با صلاحیت ذاتی ارجاع خواهد یافت. قواعد مربوط به صلاحیت ذاتی جزو قواعد آمره به حساب می آیند و در رابطه با نظم عمومی می باشند برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاوره با وکیل در دماوند بهرمند شوید.

وکیل در دماوند گروه دادورزان صلح و سازش

🥇 سطح وکیل⚖️ تخصص ها📋 خدمات حقوقی💰 هزینه وکیل
وکیل پایه یک دادگستریحقوقی ، کیفری ، ملکی ، خانوادهوکالت و مشاوره حقوقیطبق وسعت و سختی کار

 

شماره تماس وکیل در دماوند
contact number of a lawyer in Damavand
وکیل کیفری در دماوند
Criminal lawyer in Damavand

بهترین وکیل کیفری در دماوند

بر اساس استناد کردن به ماده ۲ قانون مجازات اسلامی هر رفتاری اعم از فاعل یا ترک کردن فعل که در قانون برای آن مجازات و جرم تعیین شده باشد جرم کیفری به حساب می آید. بر اساس ماده مذبور دعاوی کیفری ناشی از ارتکاب جرم می باشد. چون که اشخاص جامعه بعد از اینکه مورد جرم واقع می شوند به سراغ احقاق حق و جبران لطمه های مالی و جانی خودشان میروند. و اقدام به طرح کردن دعوا توسط وکیل کیفری در محاکم می کنند.

وکیل ملکی باتجربه در دماوند

اکثر افراد در طول زندگی خویش برای خود یا نزدیکان خود امور ملکی را انجام می دهند، این امور از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می باشند. در امور ثبتی نیز ممکن می باشد در حوزه اجرای اسناد رسمی مشکلاتی ایجاد شوند که می تواند مشمول توقیف و ابطال نیز باشد. ثبت املاک شامل املاک مسکونی، تجاری، صنعتی، باغات و همچنین اراضی کشاورزی و زراعی است که هر کدام دارای شرایط و  قواعد خاصی هستند که باتوجه‌ داشتن به شرایط و اهمیت فوق العاده هر کدام از آنها برای قانون گذار، اگر اشتباه و اختلالی در مرحله ثبت ایجاد شود موجب اختلافات حقوقی بسیار سنگینی خواهد شد. دعاوی ملکی معمولا به دلیل کلاهبرداری و بالا بودن مبلغ روند طولانی و پیچیده تری دارد که افراد به تنهایی از پس حل کردن آن بر نمی آیند به همین منظور در حوزه وکالت افرادی هستند که به صورت تخصصی در زمینه پرونده های ملکی فعالیت می کنند. این وکلا را با عنوان وکیل ملکی می توانید بیابید.

وکیل خانواده در دماوند
Family lawyer in Damavand

وکیل خانواده خوب در دماوند

دادگاه خانواده دادگاهی می باشد که قوه قضاییه فقط به جهت رسیدگی کردن به اختلافات مرتبط با امور خانواده تاسیس نموده است و وکیل خانواده پرونده شما را در دادگاه خانواده پیگیری می کند. بر اساس قانون حمایت خانواده تصویب شده در سال ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف می باشد در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده را تشکیل بدهد. اما در شهر های بسیار کوچک که دادگاه ذکر شده تشکیل نشده است دادگاه مستقر در آن حوزه به امور مربوط به دعاوی خانواده رسیدگی می نماید اما در حوزه پرونده های اصل نکاح و انحلال آن، به نزدیک ترین شعبه دادگاه ارجاع خواهد شد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنی
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۱۲:۱۲

بهترین وکیل دماوند ایشون هستند

امینی
۱۴۰۲-۰۶-۲۰ ۱۸:۲۶

سلام
من پرونده مواد مخدر داشتم بی گناهی م رو‌ ثابت کردن
من راننده بودم از کرمانشاه آمدم شمال تو بارم مواد گذاشته بودن

پیمایش به بالا