لوگوی سایت دادورزان
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دادسرای فرودگاه مکانی است که در مشارکت و همراهی با دادگاه فعالیت می‌کند و هدف از تشکیل دادسرا‌ها رسیدگی بهتر و هرچه سریع‌تر به جرم و دعاوی حقوقی و کیفری است. از جمله وظایف یک دادسرای قضایی که نقش مهمی در کشف جرم دارد می‌توان به تعقیب متهم، انجام تحقیقات بدوی در کشف جرم و مجرم و اجرای احکام کیفری و حقوقی اشاره کرد. روند پیگیری پرونده‌های کیفری و حقوقی در دادسرا‌ها به این صورت است که با شکایت شاکی خصوصی یا ضابطان قضایی، تحقیقات مقدماتی صورت‌گرفته و با صدور کیفرخواست پرونده کیفری به دادگاه کیفری فرستاده می‌شود. پرونده کیفری زمانی به شعبه اجرای حکم دادسرا فرستاده می‌شود که حکم قطعی پرونده صادر شده باشد و منتظر اجرای حکم باشد. با این حساب دادسرای فرودگاه نیز یکی از مراجع قضایی مهم در معیت دادگاه‌ها محسوب می‌شود که به وظیفه خود در تعقیب و کشف جرم و مجرم می‌کوشد و از جمله وظایف آن رسیدگی به دعاوی مربوط به جرائم داخل فرودگاه و پرواز‌های داخلی و خارجی است. اما با این وجود وکیل دادسرای فرودگاه کیست و چه وظایفی به عهده دارد؟ برای پیداکردن جواب سؤالات خود تا انتها با ما همراه باشید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری
وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

۹۸۵۰ ۳۸۲ ۰۹۱۲

معرفی وکیل فاطمه میر

ادرس وکیل میر وکیل دادسرای فرودگاه
The address of Fatemeh Mir, the lawyer of the airport prosecutor’s office

مشاوره حقوقی وکیل میر

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکلای دادسرای فرودگاه در تهران
Lawyers of the airport prosecutor’s office in Tehran
وکیل دادسرای فرودگاه در تهران
Attorney at the airport prosecutor’s office in Tehran

وکیل دادسرای فرودگاه کیست؟

وکیل دادسرای فرودگاه وکیلی است که به شکل تخصصی در زمینه پرونده‌های حقوقی و کیفری مرتبط با فرودگاه فعالیت می‌کند و در این زمینه دارای دانش تخصصی و تجربه کافی است.

از جمله وظایفی که برای یک دادسرای عمومی و انقلابی همچون دادسرای فرودگاه در نظر گرفته می‌شود عبارت‌اند از:

اهمیت وجود وکیل پایه یک دادگستری هنگامی مشخص می‌شود که متهم در صورت عدم وجود تأمین مناسب بازداشت شده و برای رسیدگی به جرم و دفاع از خویش در جریان روند پرونده کیفری نیاز به یک وکیل مجرب و خبره دارد. وکیل دادسرای فرودگاه فردی آگاه به‌تمامی امور کیفری دادگاه‌های کشور است و باقدرت کلامی که دارد به خوبی می‌تواند در آرام‌کردن مجرم و طی‌کردن روال قانونی پرونده کیفری وی هر چه سریع‌تر بسیار مؤثر باشد.

وظایف وکیل دادسرای فرودگاه

هنگام کشف جرم و شناخت متهم در دادسرا‌های کیفری کشور نوبت به مرحله صدور حکم قطعی دادگاه و ارسال مجدد پرونده به دادسرا برای اجرای حکم است. اما در اینجا وظایف وکیل دادگستری چیست؟ از جمله مهم‌ترین وظایف وکیل دادسرای فرودگاه این است که بعد از دریافت وکالت‌نامه از متهم به مشاوره حقوقی وی بپردازد و با کسب اطلاعات از او با استفاده از مدارک و شواهد اثبات جرم بر روی ارائه ادله کافی و لازم برای دادسرای فرودگاه و شخص دادستان و قاضی تمرکز کند. پرواضح است که سلب حق داشتن وکیل‌ مدافع از متهم برخلاف قانون بوده و مجازات انتظامی به همراه دارد؛ ولی اگر متهم در مرحله تحقیقات مقدماتی اقدام به معرفی وکیل کیفری نکند دادسرای کیفری می‌تواند برای او وکیل تسخیری در نظر بگیرد. از جمله وظایف وکیل این است که لایحه قوی و پربار شامل تمامی ادله کافی بر اثبات اجرای عدالت و قوانین موردنیاز و قابل استفاده در پرونده کیفری پیشرو را به دادسرا ارائه دهد و به دفاع از موکل خویش بپردازد.

وکیل متخصص دادسرای فرودگاه

وکیل متخصص دادسرای فرودگاه فردی است که با تمامی قوانین پرونده‌های کیفری و انقلابی آشنایی و تسلط کافی را داشته باشد؛ زیرا در دادسرای فرودگاه تمامی جرایم دادسرای عمومی و انقلابی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. یکی از مهم‌ترین وظایف دادسرای فرودگاه رسیدگی به دعاوی مربوط به جرائم صورت‌گرفته در فرودگاه یا پرواز‌های داخلی و خارجی است. از این رو وکیل متخصص فردی است که با تسلط کافی بر تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن به پرونده متهم دستگیر شده رسیدگی کند. از آنجایی که ممکن است جرائم مربوطه شامل اقدام علیه امنیت ملی، قاچاق و هرگونه از این موارد باشد لازم است وکیل متخصص دادسرای فرودگاه تجربه یک وکیل دادگاه انقلاب را نیز داشته باشد تا به خوبی بتواند از پس شناخت و تحلیل و بررسی چنین دست پرونده‌هایی برآید.

بهترین وکیل دادسرای فرودگاه

بهترین وکیل دادسرای فرودگاه وکیل پایه یک دادگستری است که در کمترین زمان ممکن در دادسرای فرودگاه حاضر باشد و بتواند وکالت تمامی پرونده‌های مربوط به دعاوی فرودگاهی یا دعاوی شامل جرائم پرواز‌های داخلی و خارجی را در دست گرفته و به خوبی دفاع کند. وکیل فرودگاه با توجه به حساسیت بالای پرونده‌ها فردی امین و صادق است که مسئولانه به بررسی پرونده موکل خود می‌پردازد و با توجه به مدارک و شواهد موجود و به دست آمده در تحقیقات مقدماتی تحلیل درستی از نتیجه پرونده انجام می‌دهد و در انتها با ارائه بهترین و قوی‌ترین لایحه ممکن به دادگاه قبل از صدور حکم در کرسی وکالت به دفاع از موکل خود نشسته و سعی بر این می‌کند که بیشترین تخفیف را برای موکل خود کسب کند.

برای ارتباط با وکیل فرودگاه می‌توانید از طریق تماس تلفی و مشاوره حقوقی بعد از شناخت وی نسبت به عقد قرارداد به دادسرای فرودگاه یا دفتر وکالت وکیل مراجعه کنید.

شماره تماس بهترین وکیل دادسرای فرودگاه

۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ / ۰۵۱-۴۶۲۲۴۰۹۱

 

شماره تماس بهترین وکیل دادسرای فرودگاه
Contact number of the best lawyer of the airport court

خلاصه مطلب

دادسرای فرودگاه نیز یکی از مراجع قضایی مهم در معیت دادگاه‌ها محسوب می‌شود که به وظیفه خود در تعقیب و کشف جرم و مجرم می‌کوشد و از جمله وظایف آن رسیدگی به دعاوی مربوط به جرائم داخل فرودگاه و پرواز‌های داخلی و خارجی است. از این رو وکیل متخصص دادسرای فرودگاه فردی است که با تسلط کافی بر تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن به پرونده متهم دستگیر شده رسیدگی کند. وکیل با توجه به حساسیت بالای پرونده‌ها فردی امین و صادق است که مسئولانه به بررسی پرونده موکل خود می‌پردازد و با توجه به مدارک و شواهد موجود و به دست آمده در تحقیقات مقدماتی تحلیل درستی از نتیجه پرونده انجام می‌دهد و در انتها با ارائه بهترین و قوی‌ترین لایحه ممکن به دادگاه قبل از صدور حکم در کرسی وکالت به دفاع از موکل خود نشسته و سعی بر این می‌کند که بیشترین تخفیف را برای موکل خود کسب کند. درصورتی که شناختی از وکیل دادسرای فرودگاه دارید یا سؤالی برای شما پیش‌آمده است در کامنت‌های سایت با ما در ارتباط باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سیامک
1402-02-11 11:56

ایشون وکیل من بودند
خیلی کمکم کردند
در بارم مواد گذاشته بودند

زهرا
1402-02-11 11:56

بهترین وکیل هستند
وکیل برادرم بودند

پاکزاد
1402-02-11 11:58

سلام وقت بخیر
من‌ وکلا زیادی داشتم
سه سال پیش یک مشکل بزرگی داشتم در دادسرا امام
با کمک ایشون نتیجه خیلی خوبی گرفتم و از یک تیم کلاهبرداری نجات پیدا کردم
از نظر من بزرگ ترین ویژگی ایشون انصاف و درست کار بودنشون هست
واقعا ما به همچین وکیل های با سوادی نیاز داره

مهندس پاکزاد