وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار

وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار

سرقت مسلحانه مقرون به آزار یعنی ربودن مال و اموال شخصی دیگر طی عملیاتی مسلحانه با ایجاد ترس و وحشت که در این عملیات مسلحانه دزدی ممکن است حتی افراد دچار آسیب جسمی نیز بشوند. این نوع سرقت یکی از جرائم علیه اموال است. مجازات این نوع سرقت بیشتر از سرقت‌های معمولی است با اینکه این نوع هم یک سرقت غیرحدی محسوب می‌شود. زمانی می‌توان گفت که سرقت مسلحانه مقرون به آزار رخ‌داده است که هم‌زمان با سرقت یک آزار و اذیت مسلحانه و با تهدید و ارعاب هم انجام شده باشد. وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار باید توجه داشته باشد که در صورتی که دزدی در یک تایم انجام شود و چیزی حدود یک هفته بعد از آن سارق اقدام به ضرب و شتم مال‌باخته کند در این صورت این عمل یک سرقت عادی است. سؤال اساسی اینجاست که وکیل کیفری چه کسی است و چه وظایفی بر عهده دارد؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری
وکالت تخصصی در دعاوی با موضوعات مواد مخدر، کلاهبرداری، جرایم اقتصادی، جرایم پولی و بانکی و جرایم منافی عفت
وکالت در دعاوی در صلاحیت دیوان عالی کشور

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

۹۸۵۰ ۳۸۲ ۰۹۱۲

معرفی وکیل فاطمه میر

ادرس وکیل میر وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار
ادرس و شماره تماس فاطمه میر وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار

مشاوره حقوقی وکیل میر

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکلای دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار در تهران
اطلاعات وکلای سرقت مسلحانه در تهران

وکیل در تهران

شماره وکیل سرقت مسلحانه و مقرون به آزار
شماره تماس برای ارتباط با وکلای سرقت در تهران

وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار کیست؟

شاید برای شما هم سؤال شده باشد که وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار کیست؟ او وکیل پایه یک دادگستری است که به صورت تخصصی در زمینه دعاوی مربوط به جرائم سرقت مسلحانه و مقرون به آزار فعالیت می‌کند و فردی است مجرب باسابقه طولانی در وکالت پرونده‌های مالی است که به خوبی بر تمامی قوانین حقوقی تسلط دارد و در کمترین زمان ممکن با استفاده از شواهد و مدارک موجود و به کمک صحبت‌های موکل خود می‌تواند یک لایحه‌ای قوی در دفاع از موکلش به دادگاه‌های حقوقی کشور ارائه دهد و از تضییع حق آن‌ها جلوگیری کند. وی از جمله وکلای پایه یک دادگستری است که به خوبی از تمامی قوانین حقوقی و مالی در رابطه با دعاوی مربوط به جرائم دزدی مقرون به آزار اطلاع دارد و با روشن‌کردن حقایق پرونده بر قاضی به خوبی از موکل خود برای اثبات عدالت دفاع می‌کند. از مهم‌ترین ملاک و معیار‌های انتخاب بهترین وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار تجربه و تخصص فعالیت وکیل است.

وکیل متخصص دادسرای ویژه سرقت مسلحانه 

وکیل متخصص دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار با مشاوره حقوقی به مال‌باخته می‌تواند به بهترین نحو ممکن او را در پیشبرد اهداف پرونده راهنمایی کند و بعد از اخذ وکالت‌نامه به ارائه لایحه‌ای در دفاع از موکل خود برآید. بعضاً در انتخاب وکیل متخصص دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار ممکن است بین وکیل مرد و وکیل خانم دچار تردید باشند که لازم به ذکر است امروزه هر دو گروه از وکلا از تخصص بالایی بهره‌مند هستند و تنها تمایزی که بین این دو گروه وجود دارد جنسیت آن‌ها و نحوه برخوردشان با سارق مسلح است، از این رو ممکن است افراد مال‌باخته به‌تبع شرایط خود ترجیح دهند از خدمات وکیل مرد یا از وکیل خانم در تهران استفاده کنند. وکلای خانم ممکن است به دلیل دخالت‌دادن احساسات مختلفی از جمله صداقت و حس انسان‌دوستی و دلسوزی بیشتری که دارند خصوصاً برای موکلان همجنس خودشان گزینه‌های بهتری باشند. وکلای مرد به دلیل کمتر دخیل کردن احساست خود در پرونده‌ها ممکن است برای موکلان مرد و زن که با تأکید فراوان و احساس خشم بیشتر به دنبال اجرای عدالت هستند مناسب‌تر باشند.

مدارک موردنیاز وکیل متخصص برای دفاع

و اما مدارکی که یک وکیل متخصص دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار برای اثبات عدالت به دادگاه ارائه می‌کند شامل گواهی و گزارش پزشکی قانونی از ضرب‌وجرح مال‌باخته، شناسایی شاهدان حاضر در صحنه جرم و معرفی آن‌ها به دادگاه برای استفاده از شواهد و اقرارهای آن‌ها به نفع موکل خود و برای اثبات عدالت، جست‌وجو برای پیداکردن دوربین‌های مداربسته و تهیه فیلم آن‌ها به عنوان مستندات برای الصاق به پرونده موکل می‌شود.

وظایف وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار

وظایف وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار در یک مجموعه و چهارچوب مشخص قرار گرفته است. ایشان ابتدا باید بعد از دریافت وکالت‌نامه از موکل خویش به دنبال تهیه مدارک لازم برای اثبات عدالت و در حق دفاع از موکل خود باشد. بعد از ارائه تمامی مدارک و شواهد موردنیاز او باید یک لایحهٔ قوی دفاعیه سرقت مقرون به آزار تنظیم کند که در متن این لایحه درباره چگونگی رخ‌دادن حادثه با استفاده از اقرارهای موکل خویش و مستنداتی همچون شاهدان حاضردرصحنه و فیلم دوربین‌های مداربسته، تهدید‌های انجام شده و نوع آسیب‌های جسمی و اسلحه مورداستفاده و اموال ربوده شده نوشته می‌شود. وکیل متخصص دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار باید به طور مسئولانه در تمامی جلسات دادگاه مرتباً شرکت کرده و در کرسی دفاع از موکل خود بنشیند. لازم است وی به دنبال ایجاد عدالت باشد. علاوه بر این از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای این وکیل در نظر گرفته می‌شود رازداری و صداقت است. افراد می‌توانند تنظیم شکواییه و حتی دادخواست را به عهده وکیل متخصص بسپارند تا وی به صورت قانونی با بهترین نوشتار ممکن با استفاده از قوانین حقوقی مربوط به این دست جرائم این وظیفه را عهده‌دار شود.

شماره تماس  و ارتباط با وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه

برای ارتباط با وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار می‌توانید ابتدا از طریق تماس تلفنی و در جریان قراردادن وکیل پایه یک دادگستری از حادثه رخ‌داده شده به خوبی از وی مشاوره حقوقی بگیرید و سپس با عقد قرارداد در دفتر وکالت و واگذاری وکالت‌نامه تمامی امور حقوقی پرونده خود را به دست بهترین وکیل مربوطه بسپارید.

شماره تماس وکیل دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار: ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ / ۰۵۱-۴۶۲۲۴۰۹۱

یکی از روش‌های یافتن بهترین وکیل متخصص در این زمینه برای پرونده‌های حقوقی شما استفاده از سایت‌های اینترنتی‌ای است که به معرفی وکلای این حوزه تخصصی پرداخته‌اند، شما می‌توانید در این سایت‌ها از تجربه کاربران قبلی وکلا نیز استفاده کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

خلاصه مطلب

سرقت مسلحانه مقرون به آزار یعنی ربودن مال و اموال شخصی دیگر طی عملیاتی مسلحانه با ایجاد ترس و وحشت. وکیل متخصص دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار، وکیل پایه یک دادگستری است که به صورت تخصصی در زمینه دعاوی مربوط به جرائم سرقت مسلحانه و مقرون به آزار فعالیت می‌کند. در این مقاله درباره وظایف و تخصص و راه‌های ارتباطی با وکیل متخصص دادسرای ویژه سرقت مسلحانه و مقرون به آزار نوشته شده است. تجربیات و سؤالات خود را در کامنت‌های سایت با ما به اشتراک بگذارید. سپاس از همراهی شما.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احدی
1402-02-11 11:49

روزی نیسته دادسرا بری و خانم میر پیگر کار موکل هاش نباشه
بهترین وکیل کیفری هستند

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده