لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی

وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی

دادسرا‌های ویژه زمین‌خواری در تهران و حتی دیگر کلان‌شهرها با تجمع و تبدیل به دادسرای تخصصی به اسم دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها شروع به کار کردند. این دادسرا‌ها ویژه مبارزه با زمین‌خواری و حفظ اموال بیت‌المال تشکیل شده‌اند و به عنوان یکی از معاونت‌های دادسرا‌های عمومی و انقلاب فعالیت می‌کنند. از جمله جرائم تحت صلاحیت این دادسرا‌ها که موجب حساسیت و پیگیری شده است عبارت‌اند از دعاوی ملکی کیفری علیه انفال و ثروت‌های عمومی و جرایم ارتکابی مسئولان و مأموران شهرداری. اما برای رسیدگی به این دست مشکلات که غالباً شاکی عمومی هم دارند باید چه کرد؟ وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها کیست و چه وظیفه و نقشی در حل مشکلاتی از این دست دارد؟ برای پاسخ سؤالات خود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
تنظیم قرارداد های حقوقی
مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

9850 382 0912

معرفی وکیل فاطمه میر

ادرس وکیل میر وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها
ادرس و شماره تماس فاطمه میر وکیل دادسرای انفال

مشاوره حقوقی وکیل میر

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکیل انفال و ثروت‌های عمومی در تهران
Attorney at the public wealth court
اطلاعات وکیل دادسرای ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها
The information of the attorney of public wealth and municipalities
شماره تماس وکلای انفال و ثروت‌های عمومی تهران
Contact number of lawyers of Anfal and public wealth in Tehran

وکیل دادسرای انفال کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری که وظیفه رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه کیفری ملکی و حفظ انفال و ثروت‌های عمومی را دارد یک وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها محسوب می‌شود. یک وکیل ملکی که توانایی تشخیص و بررسی هر ملک سابقه‌دار و کاربری ویژه مربوط به آن را دارد نیز به عنوان یک وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها می‌تواند در حوزه‌های تخصصی مربوط به دعاوی انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها فعالیت کند. چنین فردی بعد از اخذ وکالت‌نامه و اجازه دادستان برای بررسی پرونده ذی ربط باید ضمن تنظیم شکواییه و ارائه آن به دادسرا مدارک لازم را نیز برای دفاعیه مناسب از پرونده و ارائه به دادگاه تهیه کند از جمله این مدارک می‌توان به موارد ذکر شده زیر اشاره کرد:

  • با توجه به ماهیت دعاوی انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها غالباً پرونده‌ها دارای شاکیان عمومی هستند؛ ولی شاکیان خصوصی نیز به هر دلیلی می‌توانند اقدام به طرح شکواییه کنند. از این رو لازم برای پیگیری شکایت مدارکی همچون کارت شناسایی و شواهد و ادله لازم برای اثبات وقوع جرم همراه با ذکر محل دقیق وقوع جرم و تاریخ رخداد آن و خسارات وارده را به دادگاه ارائه دهند.

وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها در تهران

دادسرای ناحیه 37 تهران که بعد از تجمع دادسرا‌های ویژه مربوط به زمین‌خواری تبدیل به دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها شده است و تمام شاکیان عمومی که جنگلبانان یا مسئولان مربوط به اداره امور اراضی ملی و دولتی و تمامی ثروت‌های دولتی و حتی در موارد خاصی شاکیان خصوصی می‌توانند با تنظیم شکواییه برای رسیدگی به حقوق خود به این دادسرا‌های ویژه مراجعه کنند. افراد به راحتی می‌توانند از طریق تماس تلفنی و دریافت مشاوره حقوقی از وکیل متخصص در تهران از روند جریان پرونده‌های خویش مطلع شوند و در مواردی با مراجعه به دفتر یک وکیل و انعقاد قرارداد کار‌های رسیدگی به پرونده کیفری ملکی و اثبات عدالت را به عهده وی بسپارند. برای ارتباط با یک وکیل تخصصی در این زمینه می‌توانید با شماره‌های ذکر شده در ارتباط باشید: 09192329787 / 051-46224091

وظایف وکیل دادسرای شهرداری 

از جمله وظایف وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها رسیدگی به پرونده‌های تحت صلاحیت دادسرا‌های انفال و ثروت‌های عمومی است. این جرائم و دعاوی پرونده‌هایی همچون دعاوی مربوط به املاک دولتی و عمومی مانند انفال و جنگل‌ها و پارک‌ها و … تصرف املاک دولتی و تجاوز به اموال و املاک ملی، تخریب جنگل‌ها و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، ساخت‌وساز بدون مجوز در مراتع و جنگل‌ها یا حومه شهر‌ها هستند. برای پرونده‌های مربوط به جرائم شهرداری‌ها می‌توان به مواردی همچون رانت‌خواری در واگذاری املاک دولتی و جرائم مربوط به مأموران سد معبر شهرداری اشاره کرد. رسیدگی به‌تمامی پرونده‌های کیفری ذکر شده از وظایف وکیل شهرداری است. همچنین چنین وکیلی موظف است بعد از تنظیم شکواییه برای ارائه به دادسرا‌های عمومی و انقلابی کشور به جمع‌آوری مدارک و شواهد لازم برای الصاق ادله کافی به دادگاه بپردازد، همچنین تنظیم لایحه‌ای جهت دفاع از پرونده به شکل قوی و شامل تمامی قوانین مربوطه به انفال و ثروت‌های عمومی از دیگر وظایف چنین فردی است.

بهترین وکیل در زمینه دارایی های عمومی

بهترین وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها کسی است که مهارت کافی برای تشخیص جرم رخ‌داده شده و جمع‌آوری ادله کافی در اثبات آن را داشته باشد لازمه این مسئله آگاهی کافی در خصوص دعاوی ملکی و حفظ انفال و ثروت‌های عمومی است. وی باید قبل از هر عملی به خوبی مشاوره حقوقی دهد و در پیشبرد سریع پرونده و آشکارسازی حقایق به قاضی پرونده کمک کند.

وکیل متخصص دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها

ایشان وکیل پایه یک دادگستری‌ای است که در حوزه تخصصی پرونده‌های مربوط به حفظ انفال و ثروت‌های عمومی و جرائم رخ‌داده در شهرداری‌ها فعالیت کند از جمله شاکیان این‌چنین پرونده‌هایی عمومی و در موارد کم خصوصی هستند؛ ولی یک وکیل متخصص این حوزه باید در خصوص ارائه مدارک لازم از شاکیان پرونده و تنظیم شکواییه‌ای قانونی به دادسرا‌های انفال و ثروت‌های عمومی شهرداری‌ها بکوشد و از سوی دیگر فردی حرفه‌ای در تنظیم لوایح دفاعی برای دفاع و پیشبرد هرچه سریع‌تر پرونده باشد. وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها به خوبی توانایی تشخیص جرم و مجرم را دارد و با تسلط کافی و شناخت لازم از تمامی جرائم و قوانین مربوط به ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها می‌تواند به‌درستی پرونده‌ها را تحلیل کند و نتیجه احتمالی آن را به دست آورد.

خلاصه مطلب

وکیل پایه یک دادگستری که وظیفه رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه کیفری ملکی و حفظ انفال و ثروت‌های عمومی را دارد یک وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها محسوب می‌شود. بهترین وکیل این حوزه کسی است که مهارت کافی برای تشخیص جرم رخ‌داده شده و جمع‌آوری ادله کافی در اثبات آن را داشته باشد. در این مقاله علاوه بر بررسی دادسرا‌های انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها به معرفی یک وکیل دادسرای انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری‌ها پرداختیم و از وظایف و تخصص وی صحبت کردیم. همچنین راه ارتباطی برای مشاوره حقوقی افراد را عنوان کردیم. در صورت وجود ابهام یا سؤالی با ما در کامنت‌ها در ارتباط باشید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جلالی
۱۴۰۲-۰۲-۱۱ ۱۱:۴۳

من جای وکیل های زیادی رفتم
بهترین وکیلی که در این زمینه متخصص هستند ایشون هست

پیمایش به بالا