لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر

دعاوی مواد مخدر این روز‌ها از جمله شایع‌ترین و پیچیده‌ترین دعاوی کیفری در دادگاه‌های انقلاب هستند از این رو رسیدگی به این دعاوی توسط یک وکیل متخصص و مجرب مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است. موقعیت جغرافیایی کشور و شرایط اقتصادی از جمله دلایلی است که باعث افزایش دعاوی مواد مخدر مانند تولید و توزیع و خرید و فروش مواد مخدر و روان‌گردان‌های صنعتی، کاشت و تولید آزمایشگاهی، صادرات و واردات و قاچاق، انبار کردن و حمل و نقل و استعمال مواد مخدر و روان‌گردان‌های صنعتی شده است. یک وکیل مواد مخدر به خوبی می‌داند با توجه به کیفری بودن جرائم مواد مخدر و جنبه عمومی جرم از این باب که باعث آسیب به رشد اقتصادی و فرهنگی کشور شده است، در دادگاه‌های انقلاب برای آن‌ها مجازات‌های سنگین از پیش تعیین شده‌ای وجود دارد که از آن‌ها می‌توان اشاره کرد به شلاق و جزای نقدی، حبس در زندان و در موارد سنگین‌تر حتی اعدام. چنین وکیلی با استفاده از بهترین ادله اثبات بی‌گناهی موکلین خود به دنبال اثبات بی‌گناهی آن‌ها در محضر قاضی یا حتی دریافت تخفیف در مجازات آن‌ها هستند. از این رو باید با تیزبینی به دنبال دریافت تمامی مدارک و شواهد موجود روی پرونده باشند و از کوچک‌ترین نشانه‌ها بهترین استفاده را بکنند. یکی از جرائم سنگین مواد مخدر، حمل مواد مخدر هست که مجازات‌های سنگینی را با توجه به حجم مواد حمل کرده و نوع آن برای مجرم در نظر می‌گیرند. هر مجرمی بنا بر قانون امکان برخورداری از وکیل را دارد، بنابراین مجرمان دعاوی مواد مخدر می‌توانند از طریق ارتباط با یک وکیل کیفری در زمینه دعاوی مواد مخدر به خوبی به اثبات بی‌گناهی یا تخفیف در مجازات و عفو رهبری خودشان کمک می‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اثبات بی‌گناهی در حمل مواد مخدر با ما همراه باشید.

اثبات بی گناه بودن در پرونده‌های مواد مخدر

یک وکیل مواد مخدر حرفه‌ای فردی بسیار تیزبین و نکته سنج است، او در ابتدای پیگیری قضایی پرونده مواد مخدر به تحلیل پرونده موکلان خود می‌پردازد سپس برای اثبات بی‌گناه بودن در پرونده‌های مواد مخدر در محضر قاضی برای آن‌ها در کرسی وکالت می‌نشیند. لازم است بدانید روند اثبات بی‌گناهی به این صورت است که وکیل مواد مخدر باید تمامی مدارک و شواهد لازم برای اثبات بی‌گناهی موکلین خود را به دادگاه ارائه دهد. عدم سوء سابقه کیفری و هدف از ارتکاب به جرم از جمله مواردی هستند که برای اثبات بی‌گناهی موکلین در پرونده‌های مواد مخدر و یا حتی دریافت تخفیف در مجازات برای آن‌ها بسیار استفاده می‌شود. یکی از عواملی که در اثبات بی‌گناهی موکلین حتی بدون داشتن هیچ مدرک و شاهدی نقش مهمی دارد، وکیل مواد مخدر متخصص و باتجربه است. در ادامه مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

نقش وکیل در اثبات بی گناه بودن

وکیل مواد مخدر، یک وکیل کیفری متخصص است که به صورت ویژه در زمینه دعاوی مواد مخدر فعالیت داشته است. چنین فردی با استناد بر اطلاعات کاملی که از تمامی جرائم مواد مخدر و انواع مواد مخدر دارد به خوبی می‌تواند به وکالت بر روی پرونده‌های کیفری بپردازد. لازم است بدانید وکیل حرفه‌ای در این زمینه با استفاده از قدرت حل و تحلیل مسائل به خوبی می‌تواند به تحلیل پرونده‌های مواد مخدر خصوصاً جرم حمل مواد مخدر بپردازد و با مهارت تحقیق و جست‌وجو به دنبال جمع‌آوری و کشف تمامی حقایق پنهان پشت پرونده در جهت آشکارسازی آن‌ها برای قاضی باشد. چنین وکیلی به خوبی می‌تواند در تمامی جلسات دادگاه با استفاده از فن بیان و قدرت کلام خود به دفاع از موکلینش در کرسی وکالت بنشیند و با بداهه گویی جلسه را در دست گیرد. لازم است بدانید یک وکیل مواد مخدر باید توانایی ایجاد فرصت بیشتر برای دفاع از موکلین خود را داشته باشد.

نقش وکیل پایه یک دادگستری در اثبات بی‌گناه بودن موکلینش این است که او به خوبی توانایی استفاده از قوانین و مقررات مربوط به پرونده موکلین خود را دارد و با استفاده از این موارد می‌تواند لایحه‌های دفاعی و دادخواست‌های قانونی قوی را برای ارائه به دادگاه تنظیم کند. یک وکیل مواد مخدر مجرب با استفاده از تجربه‌ای که حاصل سال‌ها تلاش بر روی وکالت پرونده‌های مواد مخدر بوده است توانایی انتخاب بهترین رویکرد دفاعی از موکلین خود را دارد. وی با سنجیدن شرایط موکلینش و پرونده‌های آن‌ها به خوبی از روش خاص خود برای اثبات بی‌گناه بودن استفاده می‌کند. از جمله دیگر مهارت‌های استفاده شده توسط وی روش‌شناسی هست که به معنی شناسایی بهترین قوانین موجود در دفاع از موکلینش هست. یک وکیل وظیفه‌شناس به تعهدات خود پایبند است و از هیچ فرصتی برای دفاع از موکلان خود دریغ نمی‌کند. حال لازم است در نظر داشته باشید که یکی از بهترین خدمات وکیل در این راستا مشاوره حقوقی است که به خوبی موکلین خود را در مسیر درست اثبات بی‌گناه بودن راهنمایی می‌کند و از طریق برقراری ارتباطی سازنده با آن‌ها به دنبال استفاده از اظهاراتشان هست. افراد درگیر پرونده‌های مواد مخدر به راحتی و از طریق تماس تلفنی با شماره 09192329787 می‌توانند اقدام به دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از وکلای مواد مخدر حرفه‌ای کنند و در راستای دفاع از حقشان آگاهی خود را بالا ببرند.

مجازات‌های حمل و نقل مواد مخدر در صورت عدم تأیید بی گناه بودن

برای دعاوی مواد مخدر با وجود گذشت شاکی خصوصی اما به دلیل پا برجای بودن جنبه عمومی جرم از سوی دادگاه انقلاب مجازات‌های سنگینی تعیین می‌شود. از این رو می‌توان گفت مجازات‌های تعیین شده از سوی دادگاه مبتنی بر حجم ماده مخدره حمل شده و نوع آن است.

با این وجود مجازات حمل و نقل مواد مخدر به این صورت است:

برای حمل نقل مواد مخدر سنتی مانند تریاک با توجه به حجم جا به ‌جا شده از 300 هزار تومان جزای نقدی و 50 ضربه شلاق شروع می‌شود تا 1 میلیون و 500 هزار تومان جزای نقدی و 74 ضربه.

مجازات حمل و نقل مواد مخدر صنعتی از جزای نقدی بالاتر و تعداد ضربات شلاق بیشتر شروع می‌شود تا حبس در زندان. در شرایطی که حجم مواد مخدر صنعتی جا به ‌جا شده بسیار زیاد باشد شامل مجازات اعدام و مصادره اموال است.

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی راه‌های اثبات بی‌گناهی مجرم حمل مواد مخدر پرداختیم. یکی از بهترین عوامل ارتباط با یک وکیل مواد مخدر مجرب و متخصص هست که به خوبی از تمامی مدارک و شواهد لازم استفاده کند. یک وکیل مواد مخدر متخصص و حرفه‌ای کسی است که در شرایط سخت بدون هیچ مدرک و شاهدی بتواند به اثبات بی‌گناه بودن موکلین خود بپردازد. چنین فردی باید از مهارت تحلیل مسئله و تحقیق برخوردار باشد ضمن اینکه باید از قدرت کلام و روش‌شناسی بالایی برخوردار باشد. در صورت وجود هرگونه سؤال دیگری با ما در ارتباط باشید.

کارشناسان گروه دادورزان آماده پاسخ گویی به شما هستند

0919-2329787
جهت مشاوره تخصصی تماس بگیرید...
0919-2329787

آخرین مقالات سایت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا