جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

روش اثبات بی گناهی در جرائم حمل مواد مخدر

روش های اثبات بی گناهی در جرایم حمل مواد مخدر

یک وکیل حاذق در وهله اول برای اثبات بی گناهی در جرایم حمل مواد مخدر باید به عدم سوپیشینه شما در جرائم مواد مخدر استناد کند و بگوید که مواد به شما تعلق ندارد. نداشتن سابقه کیفری در زمینه مواد مخدر، یک امتیاز بزرگ برای شماست تا وکیل به دادگاه بقبولاند که برای شما پاپوش دوخته اند. در اینجا تبحر وکیل در استفاده از مدارک و شواهد می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

اگر در گذشته فردی تهدید کرده است که شما را با جاسازی مواد گرفتار می کند یا مطمئن هستید کدام فرد چنین پاپوشی برای شما ساخته است، می توانید از طریق وکیل پایه یک دادگستری با دادگاه در میان بگذارید تا بررسی های لازم انجام شود.

اگر شما را همراه مواد دستگیر کردند و مواد به شما تعلق نداشت می توانید با همکاری با نیروی انتظامی در دستگیری افراد اصلی، خود را از اتهام حمل مواد مبرا سازید.

اگر افرادی برحسب دشمنی و کینه برای فرد دیگری پاپوش بسازند و در خانه، شرکت، مغازه، ماشین یا لباس او مواد مخدر جاسازی کنند، فرد چگونه می تواند در دادگاه بی گناهی خود را اثبات نموده و از اتهام مبرا شود؟ وکیل مواد مخدر در اثبات بی گناهی در جرایم حمل مواد مخدر چقدر می تواند نقش داشته باشد؟

قدم اول: کمک گرفتن از یک وکیل مواد مخدر

اگر به هر دلیلی پای شما به یک پرونده مواد مخدر باز شود باید در اولین قدم یک وکیل مواد مخدر برای پرونده خود انتخاب کنید. تخصص و تجربه وکیل انتخابی باید جرائم مواد مخدر باشد، شما از وکلایی که پرونده های حقوقی می پذیرند، تازه کار یا تسخیری هستند نمی توانید در زمینه مواد مخدر نتیجه مطلوبی بگیرید زیرا جرائم مواد مخدر در دسته جرائم کیفری قرار دارند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند.

شما نیاز دارید از وکیلی کمک بگیرید که روش اثبات بی گناهی در جرائم حمل مواد مخدر را به خوبی بلد باشد و این جز از راه تخصص و تجربه ممکن نیست. به دلیل تعداد بالای پرونده های مرتبط با مواد مخدر بسیاری از افراد بی گناه که به واسطه اشتباه یا پاپوش ساختن دیگران بازداشت شده اند ممکن است چند ماه بلاتکلیف در بازداشت باقی بمانند تا آنکه زمان رسیدگی به پرونده آن ها سر برسد. وجود یک وکیل مواد مخدر که ارتباطات گسترده، تجربه و شناخت کافی از روندهای دادرسی دارد می تواند این زمان را بسیار کاهش دهد.

 

شماره وکیل در ساوه

چگونه در مجازات حمل مواد مخدر تخفیف بگیریم؟

اگر در هنگام حمل مواد مخدر دستگیر شدید و پیش از آن نیز سابقه کیفری مرتبط داشتید بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید تا دادگاه در مجازات شما تخفیف قائل شود:

  • فرد در صورت همکاری با نیروهای انتظامی جهت دستگیری سایر افراد می تواند تخفیف قابل توجهی در حکم مجازات خود دریافت کند.
  • در هنگام دستگیری، فرد با خود چاقو، اسلحه یا سلاح های مشابه نداشته باشد.
  • فرد بدون درگیری و آسیب به ماموران نیروی انتظامی تسلیم شده باشد.
  • با مشورت با وکیل اعلام کند تسلیم به رای دادگاه است.
  • در هنگام حمل مواد از کودک یا افراد مجنون و محجور استفاده نکرده باشد.

آیا می شود به احکام صادره مواد مخدر اعتراض کرد؟

پرونده های مواد مخدر مانند تمام پرونده ها این امکان را دارند که به رای دادگاه اولیه آن ها اعتراض شود و در صورتی که نتیجه قابل قبول از دادگاه اولیه به دست نیامده باشد یک وکیل مواد مخدر حرفه ای به رای دادگاه بدوی اعتراض و درخواست تجدید نظر خواهد داد. از این رو حضور یک وکیل متخصص در زمینه جرائم مواد مخدر بسیار می تواند به فرد کمک کند.

مجازات پاپوش دوختن

طبق ماده ۶۹۹ که در کتاب پنجم از قانون مجازات اسلامی ذکر شده است اگر فردی به طور عمدی آلات جرم را در اشیای تحت تصرف یک فرد دیگر جاسازی کند، به شش ماه تا سه سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق و جرایم نقدی محکوم خواهد شد. اگر این پاپوش جاسازی مواد مخدر باشد مجازات او تشدید خواهد شد.

اگر در وسیله نقلیه مواد جاسازی شود چه حکمی دارد؟

اگر از وسیله نقلیه برای جاسازی مواد استفاده شود و مواد برای صاحب وسیله نقلیه نباشد، وسیله توقیف و پس از رفع اتهام به او بازگردانده می شود. اما اگر مواد مخدر متعلق به صاحب وسیله باشد طبق قانون با تصویب ستاد مبارزه با مواد مخدر وسیله به نفع دولت ضبط می گردد.

وکیل یا موسسه حقوقی؟

اگر شما وکیلی که تجربه کافی در پرونده های مواد مخدر داشته باشد نمی شناسید و نمی دانید چگونه وکیل مواد مخدر را انتخاب کنید؛ بهترین گزینه برای شما موسسات حقوقی هستند. این موسسات از یک تیم وکلای حرفه ای تشکیل شده اند که هر کدام در یک زمینه تخصص دارند و این امکان را برای مراجعین خود فراهم می کنند تا ابتدا با مشاوره حرفه ای، شرایط خود را دقیق و روشن متوجه شوند و بعد با پیشنهاد وکلای متفاوت می توانند انتخاب بسیار بهتری انجام دهند. در همین راستا گروه وکلای دادورزان صلح و سازش برای کمک به شرایط افراد، آمادگی خود را برای مشاوره حقوقی حرفه ای و وکالت پرونده ایشان اعلام می دارد. برای تماس با کارشناسان این مجموعه تخصصی می توانید با شماره ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ در تماس باشید.

سخن پایانی

به دلیل حساسیت زیادی که پرونده های مواد مخدر دارند و مجازات های سنگینی که در قانون برای آن ها در نظر گرفته شده است در صورت درگیر شدن در چنین پرونده هایی اولین قدم شما باید انتخاب وکیل مواد مخدر باشد. وکیل پایه یک دادگستری در گروه وکلای دادورزان صلح و سازش که تخصصش جرائم مواد مخدر است. هدر دادن وقت می تواند شما را ماه ها بدون رسیدگی به پرونده در بازداشت نگه دارد و با مجازات های سنگینی روبرو کند. با اطلاع از قوانین جزائی و کمک یک وکیل حاذق امکان اثبات بی گناهی شما یا حداقل تخفیف قابل توجه در حکم صادر شده از سوی دادگاه امکان پذیر است.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده