برترین وکیل کلاهبرداری⚜️۹۸% موفقیت در پرونده ها کلاهبرداری⚜️

کلاهبرداری چیست و چگونه صورت می‌گیرد؟ به طور کلی تمام جرایمی که با عنوان کلاهبرداری انجام می‌شوند بر پایه فریب هستند و در دسته دعاوی کیفری با کمک وکیل کلاهبرداری حل می شوند. در این حالت یک شخص بدون رضایت و یا بدون آگاهی دیگران از اموال آنان سوء استفاده می‌کند.

گاهی اوقات نیز کلاهبرداری با استفاده از زور و تهدید انجام می‌شود. متاسفانه کلاهبرداری مسئله‌ای است که همه ساله گریبان‌گیر بسیاری از مردم می‌شود. و گاهی اوقات برخی از افراد به دلیل ناآگاهی و یا دلایل دیگر سرمایه زیادی را به واسطه کلاهبرداران از دست می‌دهند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با وکیل کیفری تماس بگیرید.

شماره تماس و آدرس وکیل سرکار خانم فاطمه میر در تهران

مشاوره حقوقی در تهران وکیل حقوقی زن

قبول وکالت توسط وکیل متخصص و باتجربه

پیگیری وکیل تا مرحله پایانی

جرم کلاهبرداری و مجازات قانونی آن در جنبه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. نکته‌ای که در مورد میزان مجازات جرم کلاهبرداری می‌توان گفت این است که مجازات کاملا به میزان کلاهبرداری بستگی دارد. با توجه به مبلغ کلاهبرداری برای مجرم دو یا ده سال حبس، جریمه نقدی معادل مبلغ کلاهبرداری، محروم شدن از هرگونه پست دولتی در نظر گرفته می‌شود. یک مجازات دیگر رد مال در کلاهبرداری است.

وکیل متخصص کلاهبرداری وکیلی می‌باشد که فعالیت حرفه ای خود را در خصوص پرونده‌های کلاهبرداری انجام می‌دهد و در این امر به اشراف و تسلط بالایی دست یافته است که به خوبی می‌تواند از پس این گونه پرونده ها براید.

وکیل کلاهبرداری در تهران نیز خوشبختانه تعداد زیادی را به خود اختصاص داده است که در صورت مواجه با هر گونه از اقسام کلاهبرداری می‌توانید برای احقاق حق و حقوق خود از ان ها کمک بگیرید.

وکیل کلاهبرداری همچون دیگر وکلا در تمامی حوزه‌ی حقوقی اطلاعات و دانش کافی را دارد اما فعالیت تخصصی خود را متمرکز پرونده‌های کلاهبرداری کرده است و در این زمینه مهارت زیادی به دست اورده است. وکیل کلاهبرداری با انجام پرونده‌های کلاهبرداری متعدد نسبت به روال اداری و جنبه‌های مختلف این گونه پرونده‌ها اشراف کاملی به دست اورده که می‌تواند در حل پرونده‌های کلاهبرداری نسبت به سایر وکلا در مدت زمان کمتری و با هزینه‌ی کمتر موفق‌تر باشد، زیرا به تمام زوایای موجود و احتمالی این حوزه اگاهی دارد.

کلاهبرداری چیست؟

در جواب کلاهبرداری چیست باید بگوییم کلاهبرداری عبارت است از بردن مال دیگری از طریق توسلِ توأم با سوءنیت به وسایل یا عملیات متقلبانه ، به زیبانی ساده‌تر باید گفت کلاهبرداری یعنی بردن مال کسی با استفاده از روش‌ها و عملیات های فریب و دروغین و متقلبانه.

قانون تعریف خاصی را از کلاهبرداری انجام نداده است و برای تعریف کلاهبرداری از مصادیق و شرایطی استفاده کرده که در باعث وقوع جرم کلاهبرداری می‌شوند، کلاهبرداری در قانون یعنی:« هر کس از راه حیله و تقلب، مردم را به وجود شرکت‌ها یا تجارت خانه‌ها یا کارخانه‌ها یا مؤسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیر واقع امیدوار کند یا از حوادث و پیشامدهای غیر واقع بترساند 

و یا اسم و یا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر، وجوه و یا اموال یا اسناد یا حوالجات یا قبوض یا مفاصا حساب و امثال آن‌ها را تحصیل‌کرده و از این را مال دیگری را ببرد، کلاهبردار محسوب و علاوه بر رد اصلی مال به صاحبش، به حبس از یک تا هفت سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم می‌شود …»

همان طور که گفته شد کلاهبرداری جرمی است که در آن  فرد با توسل به وسایل متقلبانه طرف مقابل خود را فریب داده و به این وسیله مال دیگری را برده و شرط آن منفعت مالی خود کلاهبردار یا شخص دیگری از این جریان است به دلیل وجود و انجام کارهای متقلبانه اعم از جعل اسناد و مدارک و دیگر جرایمی که در هنگام کلاهبرداری، کلاهبردار برای فریب طرف مقابل خود استفاده می‌کند، جرم کلاهبرداری به یکی از جرایم مرکب تندیل شده است.

بر اساس مطالب گفته شده در جرم کلاهبرداری افراد با دیدن مدارک و مستندات جعلی و دروغین با رضایت مال خود را تقدیم کلاهبردار می‌کنند، یعنی فرد مالباخته با رضایت مال خود را در اختیار مجرم قرارداده است که می‌تواند به سبب طمع سود بیشتر ، مشکلات مالی و یا حتی تحت عنوان خیر مال را به موسسه خیریه‌ی دروغین پرداخت کرده باشد .

با توجه به تمامی تعاریف و نکات گفته شده صرف گفتن یک دروغ ساده مشمول جرم کلاهبرداری نیست و باید در عملیات انجام شده حتماً تقلبی به کار رفته باشد تا طرف مقابل را اغفال کند، پس در کلاهبرداری برخلاف سرقت، بردن مال غیر کفایت نمی‌کند بلکه لازم است که حتماً توسل به وسایل متقلبانه صورت گرفته باشه و فرد مقابل در نتیجه آن فریب خورده و اغفال شود و در اثر این فریب خوردگی، مال خود را در اختیار کلاهبردار قرار دهد. کلاهبرداری از جرایم پیچیده است 

زیرا تقلب و استفاده از وسایل متقلبانه می‌تواند مصداق‌های بی‌شماری داشته باشد که در دنیای امروز با وجود وسایل ارتباط جمعی بی‌شمار و گوناگون، راه‌های بسیاری که هر روزه به آن‌ها اضافه می‌شود و جهت انجام جرم کلاهبرداری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کلاهبرداری در قانون تعزیرات به دو صورت مشدد و ساده تعریف شده است. کلاهبرداری مشدد شامل موارد زیر می شود:

  • مرتکب جرم، از کارمندان دولت یا مؤسسات عمومی، شهرداری و سایر نهادهای انقلابی باشد.
  • مرتکب جرم، در نقش یک مأمور دولت یا نماینده مؤسسه های عمومی و شهرداری ها و نهاد های انقلابی به ارتکاب جرم بپردازد.
  • فریب مردم توسط متهم از طریق رسانه عمومی و ارتباط جمعی و تبلیغ و صحبت در نشست های عمومی و انتشار آگهی های مکتوب انجام گرفته باشد.

به صورت کلی مجازات کلاهبرداری مشدد علاوه بر رد مال به صاحب، از ۲ الی ۱۰ سال حبس و جزای نقدی معادل مال کلاهبرداری شده است. همچین فرد کلاهبرداری برای همیشه از سمت های دولتی منع می شود. مجازات کلاهبرداری ساده نیز  حبس از ۱ الی ۷ سال،  جزای نقدی معادل مال کلاهبرداری شده و رد اصل مال به صاحب آن نیز می باشد.

وکیل کلاهبرداری کیست؟
Who is a fraud lawyer

وکیل کلاهبرداری کیست؟

وکیل پایه یک کلاهبرداری شخصی است که تسلط کافی بر روی مسائل کلاهبرداری دارد و با توجه با اطلاعات بالا در این زمینه می‌تواند در دادگاه از موکل خود دفاع کند. کسی که بر اثر کلاهبرداری اموال خود را از دست می‌دهد و یا شخصی که به واسطه کلاهبرداری دستگیر می‌شود معمولا به دنبال یک وکیل متخصص در کلاهبرداری خواهد بود، چرا که تخصص در این زمینه حرف اول را می‌زند. وکیل حرفه‌ای کلاهبرداری با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه دارد و با توجه به حل پرونده‌های مختلف کمک شایانی در این زمینه با موکل خود خواهد کرد.

یک وکیل خوب کلاهبرداری می‌تواند با جمع آوری مدارک لازم و فن بیان قوی بهترین دفاع را در دادگاه از موکل خود کند.

چه جرایمی حکم کلاهبرداری دارند؟

بسیاری از اعمال و جرایم همانند کلاهبرداری می‌باشند که در این صورت در حکم کلاهبرداری قرار می‌گیرد و مجازات ان ، طبق مجازات جرم کلاهبرداری می‌باشد. برخی از این جرایم در عناوین و حوزه‌های مختلف واقع می‌باشد که شامل:

۱. در موارد مدنی:

۱_۱. معامله به قصد فرار از دین؛ موضوع مواد ۴ و ۵ قانون اجرای محکومیت‌های مالی.

۱_۲. انتقال مال غیر به‌ واسطه تبانی اشخاص؛ موضوع ماده اول قانون مجازات اشخاصی که برای بردن مال غیر تبانی می‌کنند.

۲. در موارد ثبتی.

۲_۱. وراث مالک قبلی ملک تقاضای ثبت نمایند؛ موضوع ماده ۱۰۶ قانون ثبت

۲_۲. امین بودن نسبت به ملک که به‌عنوان مالکیت تقاضای ثبت ملک نماید؛ موضوع مواد ۱۰۷ و ۱۰۸ قانون ثبت

۲_۳.  تصرف قلمداد ساختن برای ثبت ملک؛ موضوع ماده ۱۰۹ قانون ثبت

۲_۴ مالک سابق ملک، تقاضای ثبت کند؛ موضوع ماده ۱۰۵ ثبت‌ اسناد و املاک مصوب ۱۳۱۰/۱۱/۲۶

۳- در مسائل تجاری بازرگانی:

۳_۱. تقلب منجر به کلاهبرداری در شرکت‌های مختلط سهامی؛ ماده ۹۲ قانون تجارت

۳_۲.  تقلب منجر به کلاهبرداری در شرکت‌های با مسئولیت محدود؛ ماده ۱۱۵ قانون تجارت

۳_۳.  تقلب منجر به کلاهبرداری در شرکت‌های سهامی؛ موضوع ماده ۲۴۹ قانون تجارت

۳_۴. ورشکستگی به تقلب؛ موضوع ماده ۵۴۹ قانون تجارت و ۵۵۱ قانون مذکور ناظر به ماده ۶۷۰ قانون مجازات اسلامی

چگونه جرم کلاهبرداری را تشخیص دهیم؟

همان طور که در تعریف کلاهبرداری به ان اشاره کردیم، کلاهبرداری با رفتار و اعمال متقلبانه همراه است، که از شرایط وقوع جرم کلاهبرداری می‌باشد به همین دلیل، یکی از راه‌های تشخیص کلاهبرداری وجود تقلب می باشد. به طور کلی باید در نظر داشت که فعل متقلبانه در دو حالت ایجاد می شود:

  • تقلب از جهت شکل و ظاهر باشد. مانند استفاده از اسناد جعلی و غیر واقعی.
  • به سبب خالی بودن از وجه، تقلبی رخ دهد.

یکی از روش‌های شناخت وسیله متقلبانه استعلام از مالباخته در مورد شیوه اخاذی مال وی است. همچنین وجود وسایل متقلبانه پیش از وقوع اخذ مال باید ثابت شود. در موردی که مجموع وسایل متقلبانه و غیر متقلبانه سبب بروز کلاه برداری شده است، باید به این نکته توجه داشت که روش‌ها و وسایل متقلبانه باعث تحقق این جرم شده‌اند.

پرونده های کلاهبرداری
Fraud cases

چرا برای پرونده‌های کلاهبرداری باید از وکیل کمک بگیریم؟

پرونده‌های قضایی بسیار پیچیده و دشوار هستند و در این زمینه یک وکیل متخصص کلاهبرداری برای اثبات کلاهبرداری کمک زیادی به شما خواهد کرد. یکی از مزایای وکیل کلاهبرداری در تهران این است که به شما کمک می‌کند تا روند پرونده سریع‌تر پیش برود.

مراحل رسیدگی وکیل متخصص کلاهبرداری به پرونده‌ها به گونه‌ای است که موکل خود را در جریان تمام مسائل حقوقی و احضاریه‌ها آگاه می‌سازد.

جرم های مربوط به کلاهبرداری

برای جرم کلاهبرداری ، فرد مجرم برای قانع کردن مال باخته دست به ارائه ی مدارک تقلبی و جعلی می زند که هر کدام از این ها خودش مدرکی برای اثبات جرم های دیگری مانند : جعل مدارک و اسناد، ثبت شرکت های موهومی و دیگر جرایمی که صورت میگیرد.

مصادیق کلاهبرداری مطابق قانون چیست؟

برخی از جرایم و اعمال مشابه جرم کلاهبرداری می‌باشند که دادگاه همان حکم‌های مرتبط با کلاهبرداری را برای انها صادر می کند. از جمله جرایمی که در حکم کلاهبرداری هستند و مجازات جرم کلاهبرداری را در پی دارند؛ عبارتند از:

  1. تبانی اشخاص برای بردن مال غیر، تبانی با یکی از اصحاب دعوا برای بردن مال یا تضییع حق طرف مقابل یا ثالث.
  2. معرفی مال غیر به عنوان مال خود و انجام عملیات اجرایی نسبت به آن.
  3. تقاضای ثبت ملک توسط امین.
  4. تقاضای ثبت ملک توسط وارث با علم به انتقال ملک توسط مورث یا سلب مالکیت او.
  5. اظهارات خلاف واقع موسسین و مدیران شرکت‌های با مسوولیت محدود، تضامنی و نسبی در مورد پرداخت تمام سهم الشرکه غیرنقدی در اوراق و اسناد لازم برای ثبت شرکت.
  6. تقویم متقلبانه سهم الشرکه غیرنقدی به مبلغ بیش از قیمت واقعی.
  7. تقسیم منافع موهوم با نبودن صورت دارایی یا به استناد صورت دارایی بین شرکا به وسیله مدیران.
  8. به مصرف رساندن ارز دولتی به مصرفی غیر از خرید کالا.
  9. فروختن ارز دولتی در بازار سیاه یا آزاد.
  10. جعل عنوان نمایندگی بیمه.
  11. گیرنده مال غیر، مشروط بر اینکه بر ملک غیر بودن در هنگام معامله آگاه باشد در حکم کلاهبردار است.
  12. یا تبانی متصرف برای ثبت ملک به نام دیگری و یا متصرف قلمداد کردن خود.
  13. خودداری از استرداد حق طرف مقابل.
  14. کسی که طلب خود را به غیرمدیون انتقال دهد و بعد از انتقال آن را از مدیون سابق خود دریافت کرده یا انتقال دهد.

و موارد بسیار دیگری که شرح انها زمان بر است و مطلب مختص خود را طلب می‌کند که بررسی این جرایم، در این جا و در این مطلب نمی گنجد. همان‌طور که ذکر شد، مصادیق کلاه برداری در قانون بسیار زیاد است اما از اولین مواردی که در قانون به آن اشاره شده است، 

فریب‌کاری عموم مردم در مورد موجودیت شرکت ها و مؤسسات است و در موارد بعدی به فریب‌کاری در مورد حدود اختیارات اشاره نموده است. آن‌چه به طور کلی در تمامی مصادیق کلاهبرداری مورد توجه است، این موضوع است که صرفاً با بیان اظهاراتی خلاف واقع، چه به صورت زبانی و چه به صورت کتبی، نمی توان دعوای کلاه برداری را در مراجع قضایی مطرح نمود بلکه باید اقدامات فریب کارانه و متقلبانه توسط مجرم شکل گرفته باشد. همچنین اموری نظیر فالگیری، پیش گویی های غیر واقع و …. نیز از دیگر مصادیق جرم کلاه برداری است.

[وظایف وکیل کلاهبرداری 

وظایف وکیل کلاهبرداری

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران به خوبی از وظایف حقوقی خود آگاه است، یک وکیل باتجربه کلاهبرداری در این زمینه مشاوره حقوقی کلاهبرداری لازم را به موکل خود ارائه می‌کند. در ادامه معیارهای انتخاب بهترین وکیل کلاهبرداری را به شما ارائه خواهیم کرد تا در حل اینگونه پرونده‌ها شانس خود را افزایش دهید.

در سال‌های اخیر در برخی از حوزه‌ها کلاهبرداری‌های زیادی اتفاق افتاده است از جمله کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر، کلاهبرداری بنگاه‌ها و مشاورین املاک، کلاهبرداری در انحصار وراثت و غیره. بهترین وکیل کلاهبرداری در رابطه با تمام این حوزه‌ها اطلاعات لازم حقوقی و قانونی را دارد و تجربه در حل پرونده‌های این چنینی حرف اول را می‌زند.

مهم‌ترین وظیفه وکیل جرایم کلاهبرداری این است که در رابطه با موضوعات مختلف اطلاعات بالایی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن موکل خود را راهنمایی کند. انواع مختلفی از وکلای کلاهبرداری وجود دارد مثل وکیل کلاهبرداری رایانه‌ای در تهران، وکیل کلاهبرداری ارزهای دیجیتال، وکیل کلاهبرداری ماشین، وکیل کلاهبرداری در قرارداد ملکی، وکیل کیفری، وکیل متخصص کلاهبرداری اینترنتی و غیره. یک وکیل کلاهبرداری خوب در هر کدام از این حوزه‌ها اطلاعات و تجربه لازم را باید کسب کند.

جرم کلاهبرداری به چند صورت اثبات می شود

بدون داشتن سند و مدرک محکمه‌پسند در هیچ دادگاهی نمی‌توان فردی را متهم و مجرم معرفی کرد، هر دعوی که در دادگاه بررسی می‌شود باید مدارک و مستندات قابل ارائه ای داشته باشد تا دادگاه بتواند حق فرد تضییع شده را بگیرد و فرد مجرم را مجازات نماید. اثبات کلاهبرداری کار ساده ای نیست ولی قوانین کیفری به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید تحت شرایط خاصی اقدام به اثبات جرم کلاهبرداری کنید، به طور کلی برای اثبات کلاهبرداری، باید هنگام نوشتن شکواییه به ارکان این جرم توجه کنید. 

چرا که ممکن است همه زحمات شما در این راه از بین برود و از تعقیب منع شوید بنابراین خوب است که قبل از هر اقدامی ابتدا جنبه‌های گوناگون جرم کلاهبرداری را در نظر بگیرید و با مصادیق کلاهبرداری آشنا باشید. سپس اقدام به طرح دعوای کلاهبرداری کرده و به دنبال بازگرداندن مال از دست رفته و حق و حقوق‌تان باشید. با طرح شکواییه علیه کلاهبرداری، در صورت اثبات جرم، فرد مجرم باید نسبت به رد مال اقدام کند و مجازاتی نیز برای او بسته به نوع کلاهبرداری‌اش در نظر گرفته شده است.

طبق ماده ۱۶۰ قانون مجازات اسلامی، ادله اثبات جرم عبارت است از :

  • اقرار
  • شهادت
  • قسامه
  • سوگند
  • در موارد مقرر قانونی و علم قاضی است.

 بنابراین مال باخته برای این که بتواند ضرر خود از کلاهبرداری را جبران کند و اثبات کند که متهم به روشی فریب کارانه او را فریب داده و مالی از او برده است باید از ادله اثبات دعوا در امور کیفری که قابل استفاده در جرم کلاهبرداری هستند بهره ببرد و دادگاه را به این یقین برساند که عمل متهم جرم و مطابق بر جرم کلاهبرداری بوده است.

وکیل کلاهبرداری اینترنتی

با توجه به فراگیری همه جانبه ی اینترنت در زندگی روزمره افراد ، برخی افراد سودجو از این مسئله برای منفعت خود استفاده می‌کنند و اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌نمایند که متأسفانه هر روزه شاهد افزایش پرونده‌های کلاهبرداری مخصوصا کلاهبرداری‌های اینترنتی هستیم.

وکیل کلاهبرداری اینترنتی با توجه به سابقه و تجربه‌ای که در این حوزه به دست آورده است می‌تواند پرونده ی شما را تا رسیدن به حقوق‌تان پیش ببرد. برای اثبات کلاهبرداری‌های اینترنتی نیز مانند دیگر کلاهبرداری‌ها، مدارک و مستنداتی لازم است که وکیل کلاهبرداری اینترنتی در تهران به خوبی با انها اشنایی دارد و با همکاری پلیس فتا و پلیس سایبری می‌تواند در مدت کوتاه‌تری انها را جمع اوری کند و به دادگاه ارائه دهد.

وکیل کلاهبرداری اینترنتی متخصص در این زمینه به دلیل انجام پرونده‌های مختلف و متعدد به خوبی می‌داند چه اقدامات و مستنداتی را حتی قبل از جلسه‌ی اول دادگاه انجام دهد تا شما به راحتی و در زمان کمی به حقوق خود برسید.

وکلای کلاهبرداری با توجه به افزایش تعداد این پرونده‌ها در تمامی شهرها مخصوصا شهرهای بزرگ مانند تهران رو به افزایش هستند که شما به راحتی می‌توانید به انها دسترسی داشته باشید و راهنمایی لازم را دریافت کنید و پرونده تان را به دستان متخصص ان ها بسپارید.

بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران

یافتن وکیل کلاهبرداری کار دشواری نیست اما انتخاب بهترین وکیل کلاهبرداری در تهران با وجود تعداد زیاد وکلا و عدم اشنایی شما ممکن است کاری دشوار و سخت باشد اما می‌توانید با اعتماد به یک موسسه‌ی حقوقی معتبر و مشهور که از خوشنامی برخوردار است، پرونده ی کلاهبرداری خود را به جریان بیندازید و تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه و اخذ رای دادگاه به نفع خود، از یاری وکیل کلاهبرداری های فعال و متخصص در حوزه ی کلاهبرداری این موسسات بهره مند شوید.

هزینه وکیل کلاهبرداری

به طور کلی هزینه استخدام وکیل کلاهبرداری در بیشتر مواقع بستگی به نوع پرونده و سختی آن دارد، البته تعرفه‌های قانونی برای استخدام وکیل کلاهبرداری در تهران وجود دارد که در شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد. اما یک نکته مهم در این رابطه این است که استخدام یک وکیل کلاهبرداری خوب می‌تواند از آسیب‌های مالی احتمالی جلوگیری کند.

هزینه وکیل کلاهبرداری

مزایای مشاوره با وکیل کلاهبرداری

دانش و اطلاعات کافی لازمه ی انجام هر کاری می باشد، در مسائل حقوقی و کیفری که از مهم ترین مسائل می‌باشند اهمیت این دانش و اطلاعات بسیار بیشتر و حائز اهمیت تر می‌باشد.

در صورت مواجه با کلاهبرداری بهتر است با یک وکیل متخصص کلاهبرداری که در این زمینه اطلاعات و اگاهی کامل دارد کمک بگیرید تا بتوانید به صحیح ترین شکل ممکن، دعوی خود را در دادگاه و مرجع قضایی مربوطه شروع کنید. در مسائل حقوقی و کیفری، وجود افراد اگاه و با تجربه در سرنوشت پرونده و همچنین رای صادره بسیار حائز اهمیت می‌باشد که نباید از ان غافل شد. وکیل متخصص کلاهبرداری و فعال در حوزه ی کلاهبرداری با توجه به مهارت و تخصص و تجربه ی خود احتمال موفقیت شما را بیشتر و به عبارتی تضمین می کند.

وکیل کلاهبرداری قبل از بر عهده گرفتن پرونده، وظیفه مشاوره دادن و اگاه کردن افراد را بر عهده دارد که در جلسات مشاوره حقوقی چه به صورت حضوری یا تلفنی بهترین مشاوره ها را در اختیار مراجعین  قرار می دهند.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
۲ نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نسرین مرادی
۱۴۰۱-۰۹-۱۰ ۱۷:۲۱

سلام من اینشون رو انتخاب کردم
سال ۹۹ وکیل من بودند برای یک پرونده فروش مال غیر
خوب و مهربان بودند

دکتر رجایی
۱۴۰۱-۱۲-۲۳ ۰۶:۴۵

سلام
ایشون وکیل من بودن
منو از دام یک تیم کلاهبردار نجات دادن
زندگیم رو‌ مدیون ایشون هستم