آزادی مشروط

وکیل آزادی مشروط

آزادی مشروط

آزادی مشروط و شرایط آن، وکیل پرونده آزادی مشروط، درخواست آزادی مشروط، تعویق صدور حکم این ها مطالبی هستند که شما می توانید در این مقاله مطالعه کنید و اطلاعات حقوقی خود را در زمینه آزادی مشروط و شرایط آن افزایش دهیم پس لطفاً تا انتها با ما همراه باشید. هر وکیلی در یک حوزه خاصی فعالیت می کند، شما باید برای انجام امور آزادی مشروط به وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید و دقت کنید که وکیل در زمینه آزادی مشروط پرونده های موفقی داشته باشد.

مواد قانونی آزادی مشروط چگونه می باشد

در ماده ۳۸ قید شده است که اگر فردی برای اولین بار به دلیل ارتکاب جرمی به مجازات حبس محکوم شده باشد و این شخص نصف مجازات خود را پشت سر گذاشته باشد، دادگاه صادر کننده رای می تواند بنا به شرایطی حکم آزادی مشروط را صادر کند. هروقت که شخص در مدت زمان اجرای مجازات مستمرا حسن اخلاص خود را نشان داده باشد و دادگاه پیش بینی کند که بعد از آزادی مشروط دیگر مرتکب جرمی نمی شود حکم آزادی مشروط را صادر می کند. برای مشاوره در خصوص پرونده آزادی مشروط می توانید به یک وکیل مشاوره حقوقی در تهران متخصص مراجعه نمایید.

درخواست مشاوره وکیل

شرایط صدور حکم آزادی مشروط

اگر در طی مراحل صدور حکم آزادی مشروط دادگاه منحل شود صدور حکم دیگر جزو اختیارات و وظایف دادگاه جانشین می باشد. بر اساس قوانین آزادی مشروط فرد محکوم باید در مدت آزادی مشروط بعضی از موارد را رعایت کند. برای مثال باید در یک محل سکونت معین زندگی کند و اگر این کار انجام ندهد تخلف است و دادگاه می تواند مجازات و محکومیت آن را دوباره به اجرا درآورد. صادر شدن حکم آزادی مشروط منوط به پیشنهاد سازمان زندان ها و دادستان و دادیار ناظر می باشد. حال این سوال پیش می آید که مدت زمان آزادی مشروط چقدر است؟ همچنین لازم است بدانید که مدت زمان آزادی مشروط کمتر از ۱ سال و بیش تر از ۵۰ سال نمی باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به گروه وکلای دادورزان صلح و سازش مراجعه کنید و پاسخ سوال های خود را از مشاور های حقوقی دریافت کنید، این گروه از بهترین مشاور های حقوقی آزادی مشروط و وکیل های خبره آزادی مشروط تشکیل شده است و در مدت زمان فعالیت خود پرونده های موفق زیادی داشته است.

محدودیت های آزادی مشروط

همان طور که می دانید آزادی مشروط شرایط خاصی دارد و محکوم باید یک سری از قواعد و قوانین را رعایت کند. اگر شخص آزاد شده برای باز اول شرایط را رعایت نکند ۱ تا ۲ سال به مدت آزادی مشروط او اضافه می شود. همچنین اگر فرد رها شده برای بار دوم قواعد و شرایط آزادی مشروط را رعایت کند مدت باقیمانده محکومیت خود را در زندان پشت سر می‌گذارد و دادگاه متهم را روانه زندان می کند. برای درخواست آزادی مشروط شما باید به یک وکیل با تجربه مراجعه کنید تا وکیل تمام نکات و راه حل های قانونی را به شما توضیح دهد و در دادگاه از حق شما دفاع کند.

وکیل آزادی مشروط

وکیل آزادی مشروط حرفه ای

آیا تا به حال با یک وکیل ارتباط گرفته اید؟ شما از یک وکیل چه می خواهید؟ وکیل آزادی مشروط حرفه ای کسی است که در رشته حقوق فارغ التحصیل شده است و دوره های کارآموزی و آزمون های وکالت را با موفقیت پشت سر گذاشته است و تجربه و مهارت زیادی در پرونده های آزادی مشروط دارد. وکیل آزادی مشروط خبره می تواند در پرونده آزادی مشروط و گرفتن آزادی مشروط بسیار کارساز باشد. مشاوره با یک مشاور حقوقی خبره آزادی مشروط می تواند به شما از لحاظ روحی روانی کمک زیادی‌ کند.

نحوه گرفتن آزادی مشروط

همان طور که مطلع هستید حبس انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها حبس تعزیری می باشد، آزادی مشروط فقط به حبس تعزیری تعلق می گیرد و حبس حدی شامل حال آزادی مشروط نمی باشد. اگر در شهر گلپایگان هستید برای به نتیجه رسیدن پرونده خود با وکیل دعاوی در گلپایگان مشورت کنید. ابتدا دادستان اجرای احکام به دادگاه صادر کننده حکم اصلی، پیشنهاد آزادی مشروط را می دهد و سپس قاضی صادر کننده حکم نسبت به صدور حکم آزادی مشروط اقدام می‌ کند. متهم باید چند سالی را از محکومیت خود را گذرانده باشد و سپس درخواست آزادی مشروط کند. محکومیتی که مجازات آن ۱۰ سال یا کمتر از ۱۰ سال است باید یک سوم از مجازات در زندان گذرانده شود.

وکیل در کرد کوی

درخواست مشاوره وکیل

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده