لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در صالح آباد، زبرخان و زاوه

بهترین وکیل در صالح آباد، زبرخان و زاوه: قطعاً شما عزیزان هم تا به حال در طول زندگی خود با پرونده های حقوقی و قضایی سر و کار داشته اید و می دانید که این پرونده ها بسیار پیشرفته و تخصصی می باشند و گذشته از این موضوعات همه ما انسان ها تحصیلات حقوقی نداریم و بر قوانین و ماده و تبصره های قانونی و حقوقی کشور آگاهی کافی نداریم. همچنین بعد در بیشتر موارد بعد از ایجاد شدن پرونده های قضایی با استرس و هیجان روبرو می شویم. اما لازم است بدانید که وکیل پایه یک دادگستری مانع از این مشکلات می شود و هر نوع اضطراب و استرس و هیجان را کاهش می دهد.

هدف گروه وکلای دادورزان صلح و سازش ارائه خدمات حقوقی به سبکی جدید و نوین اعم از :

مشاوره حقوقی

تنظیم دادخواست و شکواییه

تنظیم لوایح حقوقی

قبول وکالت در انواع موارد

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با رویکردی متفاوت پنج سال در صالح آباد، زبرخان و زاوه فعالیت مستمر داشته است. یکی از ویژگی های گروه وکلای دادورزان صلح و سازش تجربه و سابقه وکلای آن در امور مختلف حقوقی می باشد.

وکیل مواد مخدر در صالح آباد، زبرخان  زاوه

حجم بالایی از دعاوی کیفری که در دادگا های انقلاب مطرح می شوند مرتبط با پرونده های مواد مخدر می باشند و این امر به دلیل حجم زیادی از کشت تولید قاچاق و فروش مواد مخدر می باشد. متاسفانه افراد زیادی درگیر مواد مخدر شده‌اند. همان طور که می‌دانید بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران هر گونه تولید فروش کشت و توزیع مواد مخدر جرم می باشد و بر اساس قوانین با مجرم برخورد می شود. در برخی از مواد فرد مزبور ناخواسته وارد چنین چالش هایی شده است، و نمی‌تواند بی گناهی خود را ثابت کند. در این صورت وکیل مواد مخدر می تواند به این فرد کمک کند.

وکیل ملکی در صالح آباد، زبرخان و زاوه

همشهریان عزیز امکان ندارد که شما تاکنون هیچ گونه معامله ملکی را انجام نداده باشید قطعاً شما هم مانند دیگر انسان ها در طول زندگی خود چندین بار با معاملات ملکی سر کار داشتید اما لازم است که بدانید که بعضی از معاملات ملکی دارای چالش ها و شرایط خاصی می باشند و پتانسیل ایجاد شدن دعاوی حقوقی را دارند. وکیل ملکی به تمام قوانین و مقررات معاملات ملکی واقف است و می تواند به شما کمک کند. اگر در دعاوی ملکی دقت نکنید امکان ایجاد شدن ضرر های مالی زیادی وجود دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا