لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل خانواده در مشهد

وکلای خانواده گروه دادورزان صلح و سازش

همانطور که می‌دانید اساسی‌ترین رکن جامعه که فرزندان در دامن آن رشد می‌کنند و پله‌های موفقیت مادی و معنوی را می‌گذرانند خانواده است. وکیل خانواده در مشهد از نیاز‌های مهمی بوده که هر فردی برای حفظ کانون خانواده خود به آن مراجعه می‌کند. با سر زدن به دادگاه خانواده متوجه می‌شوید که تا چه اندازه خانواده‌ها در معرض خطر هستند و وکیل عالی خانواده در مشهد تلاش می‌کند تا دعوا‌های خانوادگی را حل و فصل نماید و آن را به سویی هدایت کند که فرد و جامعه، کمترین ضرر را متحمل شوند. در این مقاله قصد داریم موضوعات دعاوی خانواده در مشهد و ویژگی‌های یک وکیل مجرب را برای شما بیان کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

نشانی دفتر بهترین وکیل خانواده مشهد :مشهد قرنی 32 مجتمع خاتم واحد 8

تلفن دفتر 05146224091 –   تلفن همراه 09153829252

وکیل متخصص خانواده در مشهد

در طی سال‌های اخیر قوانینی تحت عنوان قانون حمایت از خانواده، برای حفظ بنیان خانوده و حل اختلافات بین آن‌ها تدوین شده که به حل و فصل دعاوی خانوادگی می‌پردازد. وکیل خانواده در مشهد با این قوانین کاملاً آشناست و تمام تلاش خود را در جهت حفظ خانواده‌ها می‌کند. در قانون جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که به آن پرداخته می‌شود تقویت و حفظ بنیان خانواده است. پرونده‌های مربوط به خانواده یک پرونده حقوقی معمولی نیستند و عدم برقراری صلح، آسیب‌های جبران ناپذیری را به فرزندان مشترک و حتی خود طرفین وارد می‌کند.

وکیل متخصص وکیلی است که مهارت بالایی در زمینه مورد نظر دارد و همچنین دارای سابقه درخشانی است و بهترین دفاع را از پرونده ارائه می‌دهد. وکیل متخصص خانواده در مشهد یکی از این زیر شاخه‌ها بوده و وظیفه او بررسی پرونده‌های قضایی در زمینه خانوادگی مانند طلاق، دریافت نفقه، مهریه و غیره است؛ همچنین وکیل خانواده در مشهد، اطلاعات جامعی در این حیطه داشته و به افراد خانواده کمک می‌کند تا اختلافات بین خود را به خوبی حل و فصل نمایند.

دعاوی خانواده در مشهد

اختلاف نظر و سلیقه در هر خانواده‌ای وجود دارد و گاهی اوقات این اختلافات به نزاع ختم می‌شود. حجم زیادی از پرونده‌های دادگاه را دعاوی خانواده تشکیل می‌دهد و همان طور که از نام آن پیداست هر گونه بحث و دعوایی است که به کانون اصلی خانواده مربوط می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت به هرگونه نزاعی از خانواده که به مراجع قضایی و دادگاه ختم شود، دعاوی خانواده گفته می‌شود که عبارتند از:

  • دریافت نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت
  • تمکین و نشوز
  • طلاق، رجوع از طلاق، فسخ و انفساخ ازدواج
  • حضانت فرزند و ملاقات آن
  • نامزدی و خسارت ناشی از برهم زدن آن
  • ازدواج دائمی، موقت و اذن در آن
  • شروط ضمن عقد ازدواج
  • ولایت قهری، قیمومیت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آن
  • دریافت مهریه
  • تغییر جنسیت
  • و غیره

در مواردی که ذکر شد می‌توانید از بهترین وکیل خانواده در مشهد استفاده کنید.

مرجع صالح رسیدگی به دعاوی خانوادگی کدام است؟

دعوا‌های خانوادگی زیر نظر قانون حمایت از خانواده حل و فصل می‌شوند. در قانون جمهوری اسلامی ایران تقویت و حفظ بنیان خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است. دادگاه خانواده مرجع صالح رسیدگی به دعاوی خانوادگی بوده و در کنار این دادگاه، شورای حل اختلاف به چنین پرونده‌هایی رسیدگی می‌کند.

وکیل طلاق از طرف مرد در مشهد

درخواست طلاق از طرف مرد دارای تشریفاتی است که باید طی شود. در ماده 1133 قانون مدنی به این نکته اشاره شده که مرد می‌تواند با مراجعه به دادگاه و رعایت شرایط مقرر در قانون تقاضای طلاق همسرش را کند. مرد برای طلاق همسر خود باید درخواست گواهی عدم امکان سازش دهد و این موضوع را ثابت کند تا این گواهی برای او صادر شود؛ همچنین مرد موظف است بعد از طلاق، تمام حق و حقوق زن مانند مهریه، نفقه نحله، و غیره را به او بپردازد. در غیر این صورت زن می‌تواند با کمک وکیل خانواده در مشهد حقوق خود را از مرد بگیرد.

وکیل طلاق از طرف زن در مشهد

توافق زن و شوهر بر سر تمامی مسائل یکی از نکات طلاق از طرف زن است؛ اما در صورتی که زن بخواهد یک طرفه طلاق بگیرد باید یک سری قوانین را رعایت و از وکیل طلاق در مشهد کمک بگیرد. بر اساس قانون در صورت اعتیاد مرد، نداشتن مکان مشخص و داشتن بیش از 5 سال حبس، زن می‌تواند دادخواست طلاق بدهد و این شرایط توسط دادگاه بررسی می‌شود.

موضوعات دعاوی و پرونده های خانواده در مشهد

ویژگی‌های وکیل خانواده خوب در مشهد

وکیل خوب خانواده در مشهد در زمینه امور خانواده تخصص دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دفاع از موکل خود در چارچوب قانون
  • صبر و حوصله‌ی زیاد برای به نتیجه رسیدن دعاوی خانوادگی
  • تسلط بر قوانین و مقررات حقوقی
  • دارای تجربه و سابقه در پیگیری پرونده‌های خانواده
  • دارای دانش و اطلاعات به روز در مسائل خانواده
  • مهارت کلامی بالا
  • صداقت و امانت داری

دانستن این ویژگی‌ها به شما در انتخاب وکیل خانواده در مشهد کمک شایانی می‌کند.

وکیل طلاق توافقی در مشهد

زمانی که زوجین خودشان بنا به هر دلیلی تصمیم بگیرند که نمی‌توانند زندگی مشترک خود را ادامه دهند اقدام به طلاق توافقی می‌کنند. از آن جایی که ممکن است روند این طلاق مدت زمان زیادی طول بکشد، هر کدام از زوجین باید به وکیل خانواده در مشهد مراجعه کنند و پرونده خود را به او بدهند. این امر سبب می‌شود مراحل کار سریع‌تر انجام گیرد و پروسه طلاق زود‌تر نهایی شود.

نفقه فرزند و نحوه پرداخت آن

یکی از مهم‌ترین مواردی که زوجین قبل از طلاق باید در مورد آن به توافق برسند، نفقه فرزندان است. نفقه فرزند پسر تا 18 سالگی و نفقه فرزند دختر تا زمانی که ازدواج کند بر عهده پدر است. علاوه بر این اگر فرزند قصد داشته باشد بعد از 18 سالگی به تحصیلات عالیه ادامه دهد، پدر باید هزینه تحصیل او را پرداخت کند؛ اما ممکن است زوجین، خود توافقاتی در این زمینه داشته باشند.

لزوم مراجعه به وکیل خانواده در مشهد

از مهم‌ترین مسائل حقوقی که امروزه حجم زیادی از پرونده‌های حقوقی را تشکیل می‌دهند، مسائل خانواده است. آگاهی نداشتن خانواده‌ها از حق، حقوق و تکالیف خود و طرف مقابل از دلایل این امر است. اگر زوجین به وکیل خانواده در مشهد مراجعه کنند و از او مشاوره دریافت نمایند، او می‌تواند کمک زیادی به آن‌ها کند. یکی از مزیت‌های این کار کاهش حجم دعوا‌های ارجاع داده شده به دادگاه خانواده است. به دلیل طولانی بودن پروسه پیگیری این گونه پرونده و وجود تنش‌هایی بین طرفین دعوا، باید بررسی آن‌ها به وکیل حقوقی در مشهد واگذار شود؛ زیرا بر قوانین و مقررات خانواده تسلط کامل دارد و از از کانون خانواده و جامعه محافظت می‌کند.

راه‌های ارتباطی با وکیل خانواده چیست؟

امروزه راه‌های ارتباطی زیادی با وکیل در مشهد مانند انواع پیام‌رسان‌ها، سایت، صفحه‌های مجازی مانند ایتا، اینستاگرام، واتس اپ وجود دارد. یکی از راه‌هایی که شما به سرعت می‌توانید با وکیل با تجربه خانواده در مشهد ارتباط برقرار کنید تماس تلفنی است. شما می‌توانید از این طریق با وکیل خود صحبت کرده و یک سری اطلاعات مفید در رابطه با پرونده‌تان کسب نمایید؛ همچنین از طریق تماس با شماره وکیل خانواده در مشهد می‌توانید مشاوره دریافت کنید و ابهامات پرونده خود را رفع نمایید. برای تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می‌توانید از شماره‌های زیر استفاده کنید.

آدرس: شهید قرنی ۳۲ پلاک ۴ واحد ۸

شماره تماس: 09192329787 و 46224091

مشاوره غیر حضوری در پیام‌رسان‌های ایرانی

نتیجه‌گیری

خانواده‌ها از مهم‌ترین ارکان جامعه و کوچک‌ترین واحد اجتماعی هستند. دعاوی خانوادگی در زمره پرونده‌های حقوقی است که بررسی آن در دادگاه خانواده و شورای حل اختلاف صورت می‌گیرد. انتخاب وکیل مجرب خانواده در مشهد یکی از روش‌های حل این موضوع است؛ زیرا مهارت‌های تخصصی در این زمینه دارند و توانسته‌اند با حل پرونده‌های زیادی تجارب بالایی را به دست آورند. تسلط بر قوانین و مقررات حقوقی و داشتن اطلاعات به روز از ویژگی‌های وکیل خانواده در مشهد بوده که به موکل خودش کاملاً متعهد است. در صورت وجود هر گونه ابهام می‌توانید پرسش‌های خود را در قسمت کامنت‌ها مطرح کنید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهسا
۱۴۰۲-۰۵-۳۱ ۰۸:۳۶

پارسال ایشون وکیل من بودند تا تهران رفتند تا طلاق م رو‌ گرفتن
وکیل میر در بد ترین شرایط کنارم بود
فردی شریف هستند

پیمایش به بالا