لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

بهترین وکیل در گاوبندی ، وکیل در پارسیان

برای مشاوره با بهترین وکیل در گاوبندی با ما در تماس باشید. وکالت به زیر شاخه های متعددی تقسیم شده است که ما در اینجا به وکیل امور کیفری می پردازیم.

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با بهره گیری از تجربیات بهترین وکلای گاوبندی آماده پاسخگویی به تمای سوالات حقوقی شما عزیزان است. بهترین وکیل در گاوبندی مشاوره حقوقی  را با بهترین وکلای گاوبندی در گروه وکلای دادورزان صلح و سازش  تجربه کنید، برای رسیدگی پرونده کیفری افراد می توانند به وکلای کیفری پایه یک دادگستری در گاوبندی رجوع نمایند و به آن ها وکالت دهند. براساس قانون حق برخورداری از وکیل حق طبیعی و بدیهی هر انسانی است که در دو طرف دعوی پرونده کیفری می باشد. موضوعات مربوط به امور کیفری از حساسیت زیادی برخوردار می باشند به این نحو که نادیده گرفتن کوچک ترین جزئیات یا سهل انگاری می تواند آثار و تبعات غیر قابل جبرانی را برای افراد به همراه داشته باشد. به این ترتیب وجود وکیل متخصص در گاوبندی برای این امر کاملاً ضروری و الزامی می باشد تا به این ترتیب از حقوق افراد دفاع نماید.

 

آدرس : پارسیان – مقابل اداره پست

 

وکیل امور کیفری در پارسیان کیست؟

هر گاه شخصی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در گاوبندی و وکیل پایه یک دادگستری در پارسیان  شناخته شده باشد یا در رشته حقوق تحصیل کرده باشد، همچنین در آزمون کانون وکلای دادگستری نمره حائز اهمیت را دریافت نموده باشد، پس از سپری نمودن مرحله کارآموزی دو ساله و گذراندن مراحل آزمون کتبی و شفاهی اختبار، می تواند در پرونده های مختلف با موضوعات گوناگون مداخله نمایدعلم حقوق نیز مانند بسیاری از رشته های علمی از گستردگی و دامنه وسیعی برخوردار می باشد. در حال حاضر شغل وکالت به سمت حرفه ای شدن پیشرفت می کند. به عبارت دقیق تر هر وکیل با در نظر گرفتن تجارب و مهارت هایی که به دست آورده است، مسئله ای ویژه را نسبت به دیگر موضوعات که از آن حیث از مهارت بیشتری برخوردار می باشد را برمی گزیند. وکلای کیفری با عناوینی مانند وکیل کیفری، وکیل ملکی، وکیل ثبتی و یا عناوینی مانند آن مشاهده می شوند. سوالات حقوقی خود را در حوضه های طلاق، طلاق توافقی،خانواده... را با بهترین وکیل در گاوبندی در گروه وکلای دادورزان صلح و سازش حل کنی چنانچه در دعاوی حقوقی خود نیازمند بررسی پرونده خود و اعطای وکالت هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

 بهترین وکیل کیفری پارسیان کیست؟

 وکیل کیفری با توجه به مهارتی که در پرونده های کیفری و جزایی کسب نموده است، همچنین با توجه به تخصصی که در این نوع پرونده ها و قوانین مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر و سایر موارد که در دادگاه کیفری ارتباط پیدا می کند، از تخصص کافی برخوردار می باشد، در این حوزه به فعالیت می پردازد. وکیل کیفری برای موضوعاتی که نیاز به اقامه دعاوی کیفری داشته باشد، مانند سرقت، خیانت در امانت، جعل و کلاه برداری نیز فعالیت می نماید. یکی از ضمانت های که به شخص متهم کیفری وارد شده است، استفاده و مجاز به داشتن حق وکیل کیفری می باشد تا از این طریق بتواند در دادگاه از حقوق متهم دفاع نماید.

وکیل در گاوبندی ، وکیل در پارسیان تفاوت وکالت در امور کیفری با امور حقوقی

معمولاً وکالت در امور کیفری و حقوقی با یکدیگر تفاوت دارند. در امور کیفری یک مرجع به عنوان دادسرا وجود دارد که پیش از ورود پرونده به دادگاه یا رسیدگی به وسیله قاضی، موضوع جهت تحقیقات مقدماتی به این محل ارجاع داده می شود. وکیل کیفری به دادسرا مراجعه می کند و امور را مورد بررسی قرار می دهد. چنانچه مرحله تحقیقاتی وقوع عمل مجرمانه محرز شد، از طریق تکمیل پرنده و با در نظر گرفتن شرح کامل موضوع، پرونده به تائید دادستان می رسد. پس از بررسی و رسیدگی پرونده، جهت صدور حکم به قاضی دادگاه ارجاع داده می شود. در واقع پرونده از این مرحله به مرحله رسیدگی در دادگاه کیفری می رسد. دادخواست حقوقی به طور مستقیم به دادگاه حقوقی ارجاع داده می شود، اما برای امور حقوقی، دادسرا نیازی به تحقیقات مقدماتی ندارد. وکیل کیفری برای دعاوی جزایی و کیفری با مقامات قضایی از جمله دادیار، بازرس، نماینده دادستان و دادستان مواجه می شود. این در حالی است که وکیل امور حقوقی با هیچ یک از این مقامات مواجه نمی شود و صرفاً با قاضی دادگاه یا قاضی اجرای احکام ارتباط خواهد داشت. از سوی دیگر پرونده های حقوقی و کیفری مدت زمان مورد لازم برای دریافت نتیجه را شامل می شود. معمولاً پرونده های حقوقی نسبت به پرونده های کیفری با سرعت بیشتری به نتیجه می رسند، اما با این تفاوت که موضوعات جزایی اغلب به فرآیند طولانی تری نیاز دارند.

می توان گفت دعاوی حقوقی اغلب خصوصی می باشند، به این معنی که ذینفع این پرونده می تواند از هر شخص جامعه باشد، اما موضوعات حقوقی اغلب برای تمامی افراد کشور در بردارنده منفعت می باشد. به این ترتیب یک نفر به عنوان مدعی العموم به نمایندگی از تمام افراد جامعه اعلام دعوی و جرم می کند.

وکیل در گاوبندی ، وکیل در پارسیانوکلای برتر در گاوبندی

بنابراین برای پرونده های مربوط به جرائم کیفری علاوه بر در نظر گرفتن بعد خصوصی به بعد عمومی نیز پرداخته می شود. از یک منظر دیگر احکامی که برای دادگاه های حقوقی صادر می شوند با احکام صادر شده در محاکم کیفری تفاوت زیادی دارند مانند حبس، اعدام؛ تبعید، قطع عضو و دیگر موارد تنها در دادگاه کیفری صادر می شوند. اما برای پرونده های حقوقی با این احکام هرگز مواجه نمی شویم. شکایات کیفری را بر روی هر برگه ای می توان رونویسی کرد، اما شکایات حقوقی، الزاماً باید بر روی برگه مخصوص دادخواست مکتوب شود، زیرا در غیر این صورت مورد قبول قرار نمی گیرد. “با شماره گیری تلفن های تماسی که در پایین درج شده اند می توانید پرونده های خود را به وکلای برتر در گاوبندی بسپارید و مطمئن باشید که به آن چیزی که مقصود شماست می رسید بدون هیچ کم و کاستی. با اعتماد به وکلای دادورزان صلح و سازش  با خیالی آسوده منتظر اتمام پرونده باشید.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

با توجه به قانون هر عملی که در قانون برای آن مجازاتی در نظر گرفته شده باشد، به عنوان جرم محسوب می شود. این قانون با توجه به اصل مهمی ایجاد شده است که در قانون به عنوان اصل قانونی بودن جرائم و مجازات ها معرفی می شود. به این ترتیب هیچ کس مجرم نمی باشد و هیچ عملی به عنوان جرم شناخته نمی شود، مگر در قانون به صراحت نسبت به آن تشریح شده باشد.

عموماً جرائم به دو دسته تقسیم بندی می شوند

  • غیر قابل گذشت یا عمومی
  • قابل گذشت و خصوصی

نظیر تخریب جهت شروع کار که نیاز به شکایت شاکی پرونده داریم و از طریق رضایت شاکی پرونده خاتمه پیدا می کند، در واقع هیچ فردی به غیر از فرد زیان دیده و شاکی نمی تواند، مجازات خاطی را درخواست نماید. اما جرائمی که جنبه عمومی دارند، به علت برهم زدن نظم عمومی یا به دلیل جریحه دار کردن احساس عمومی از سوی دادستان یا مدعی العموم می توان آن ها را پیگیری نمود. این نوع جرائم که جنبه عمومی دارند شامل سرقت، اسید پاشی، زنای به عنف یا قتل اشاره نمود.

 جرائم کیفری شامل 70 مورد می باشد که برخی از این جرائم در زیر متذکر می شویم

  • سرقت با توجه به ماده 265 قانون مجازات اسلامی عنوان شده است و شامل از بین بردن مال افراد دیگر که اعم از اشخاص حقوقی یا حقیقی می باشد.
  • جعل یا ساختن و تغییر دادن آگاهانه و نوشته ها یا اسناد، ساختن مهر، امضای اشخاص رسمی یا غیر رسمی، مخدوش کردن (تراشیدن، خراش دادن، قلم بردن، الحاق، محو، سیاه کردن، یا دست بردن) بدون اجازه صاحب آن به این قصد که آن را برای خود جا بزند یا به عنوان اصل برای خویش یا دیگران استفاده نماید که ضرری برای دیگر اشخاص دربر خواهد داشت.
  • اختلاس بردن اموال متعلق به دولت یا بیت المال یا تصاحب اشیاء سپرده شده به یکی از کارکنان دولت یا مأموران به خدمات عمومی می باشد که با در نظر گرفتن مسئولیت در قبال اموال بیت المال یا منافعی که برای اشخاص دیگر می باشد و به امانت به فرد خاطی سپرده شود، مرتکب جرم می شود.
  • کلاه برداری براساس قانون تشدید مجازات افراد متهم به جرائم ارتشاء، اختلاس و کلاه برداری، به عنوان مجرم تلقی می شوند. بر اساس ماده 1 قانون هر شخصی که از راه تقلب یا فریب، مردم را به وجود شرکت ها، تجارت خانه ها یا کارخانه ها یا مؤسسات غیر واقعی یا به داشتن اختیارات غیر واقعی یا اموال بفریبد یا به امور غیر واقعی امیدوار نماید و از این طریق برای خود منافعی کسب نماید.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

 وکیل خوب در پارسیان

متخصص ترین و بهترین وکلای در پارسیان  و وکیل پایه یک در گاوبندی در گروه وکلای دادورزان صلح و سازش دور هم جمع شده اند و برای ارائه راهکار در خصوص مشکلات و مسائل حقوقی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره وپاسخگویی به تمام سوالات حقوقی، سوالات حقوقی خانواده، سوالات حقوقی طلاق و… شما هستند.

وکیل در کرد کوی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب
۱۴۰۱-۱۰-۲۵ ۲۰:۱۹

بهترین وکیل پارسیان

پیمایش به بالا