لوگوی سایت دادورزان
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

وکیل در قلعه گنج

بهترین وکیل در ریگان

برای مشاوره با وکیل در ریگان با مشاورین ما در تماس باشید. وکیل متخصص در ریگان با تحت پوشش قرار دادن کل خراسان در خدمت متقاضیان عزیز است. وکیل مواد مخدر در ریگان امروزه قاچاق و دعاوی مربوط به مواد مخدر از جمله معضلات کشور محسوب می‌شود و با توجه به این‌که به‌ غیر از خود شخص، به خانواده و جامعه لطمات بسیار زیادی وارد می‌سازد. معمولاً مواد مخدر و دعاوی مربوط به آن هزینه‌ی سنگینی بر دوش دولت تحمیل می‌کند، همچنین باعث برهم خوردن انضباط اجتماعی می‌شود، به همین جهت وکیل دعاوی مربوط به مواد مخدر سعی می‌کند تا با رفع مسئله‌ی مواد مخدر و ابراز هم دردی با خانواده این افراد در تمام مراحل و مسائل حقوقی جهت رفع مشکلات مربوط به مواد مخدر اقدامات لازم را انجام دهد. در گروه وکلای دادورزان صلح و سازش شما می توانید از تخصص وکلایی که در ریگان هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای ریگان که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در ریگان مشاوره بگیرید.

شماره وکیل در تهران

آدرس : ریگان – مقابل بانک ملی

 

عملکرد مواد مخدر به چه صورت می‌باشد؟

مواد مخدر به مواد شیمیایی اطلاق می‌شود که استعمال آن‌ها موجب می‌شود تا در سطح هوشیاری مغز افراد تغییراتی ایجاد می‌شود. به‌عبارت‌دیگر با مصرف مواد مخدر فرد از حالت روحی و روانی نرمال خارج می‌شود و دچار حالاتی غیرمعمولی یا مصنوعی می‌شود.  وکیل مواد مخدر  فقط شامل مواد شیمیایی نمی‌شوند و برخی مواد طبیعی نیز مانند تریاک و حشیش نیز که در عرف جامعه به‌عنوان مواد مخدر شناخته‌شده‌اند نیز با تأثیرگذاری بر روی عملکرد مغز باعث تغییرات حالات روحی و روانی افراد می‌شوند. از نظر قانون‌گذار در ارتباط با مواد مخدر تعریف متفاوتی وجود دارد زیرا اشخاص عادی تصور می‌کنند که فرد معتاد بیمار است؛ اما با توجه به مفاد قانون ۱۵ قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق مواد به آن مصوب ۳/۸/۱۳۶۷ در رابطه با مواد مخدر، اظهار می‌دارد که اعتیاد به مواد مخدر جرم می‌باشد، اما به تمام معتادان اجازه داده می‌شود تا به مراکز مجاز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه نموده و اقدام به بازپروری نمایند.

تبصره_ لازم به ذکر است که افراد معتاد در طول مدت درمان و دوره بازپروری از تعقیب کیفری و جرم اعتیاد معاف می‌باشند. با توجه به این ماده هرگونه اعتیاد به مواد مخدر به‌عنوان جرم محسوب می‌شود و افرادی که دوران ترک را در مراکز بازپروری می‌گذرانند و از کارت موسسه برخوردار می‌باشند، مصون می‌باشند. همچنین قانون در رابطه با افرادی که مواد مخدر استعمال می‌کنند، اما اعتیاد ندارند نیز مطابق با ماده‌ی ۱۹ قانون مقرر داشته است که افراد غیر معتادی که مواد مخدر استعمال می‌کنند، نیز با در نظر گرفتن نوع مواد با توجه به قانون مواد مخدر شامل مجازات می‌شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت در ریگان و وکیل پایه یک در ریگان که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد.

ماده‌ی ۱- هرگونه اعمال زیر جرم به شمار می‌رود و بر اساس نظر وکیل قاچاق، مرتکبین مشمول مجازات در این قانون می‌باشند.

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

 مسئله‌ی قاچاق توسط وکیل حقوقی در ریگان

برای دسترسی به نتیجه‌ی دلخواه در ارتباط با هر پرونده‌ای و رسیدن به حقوق خود باید به بهترین وکیل در ریگان موردنظر در همان زمینه‌ی مراجعه نماییم. بنابراین برای پرونده‌های مربوط به قاچاق نیز باید از وکیل حقوقی مشاوره و راهنمایی بخواهیم.  وکیل قاچاق در ریگان در ارتباط با پرونده‌های مربوط به قاچاق از تجربه و تبحر کافی برخوردار می‌باشد، همچنین مداخله وکیل قاچاق می‌تواند تأثیر زیادی بر روند پرنده بگذارد.

خدمات حقوقی که توسط وکیل قاچاق در ریگان و  وکیل خوب در ریگان ارائه می‌شوند 

قاچاق مواد مخدر و مجازات کیفری آن

قاچاق مواد مخدر، به‌عنوان یکی از جرائم کیفری در اغلب نقاط دنیا به شکل سازمان‌ یافته و بین‌المللی وجود دارد و برخلاف سود زیادی که از آن به دست می‌آید، اما پیامدها و مجازات بسیار سنگینی را در پی دارد.

قاچاق مواد چیست؟

مواد مخدر به معنای ورود یا خروج هر نوع ماده طبیعی و شیمیایی اعتیادآور به کشور می‌باشد که چه به‌صورت ممنوع یا از طریق راه‌های مجاز، غیرقانونی می‌باشد. باید دانست که بعضی از مواد مخدر امکان دارد حالت تخدیر ایجاد نکنند، اما باعث ایجاد توهم و تحرک شوند. اصولاً قاچاق مواد مخدر مطابق با قانون مجازات بسیار سختی را به دنبال دارد که ازجمله می‌توان به اعدام، حبس، جزای نقدی، شلاق، مصادره و ضبط اموال نیز اشاره نمود.

مجازات حمل مواد چگونه است؟

بر اساس ماده‌ی ۴ قانون مبارزه با مواد مخدر هرگونه حمل و نگه‌داری بنگ، تریاک، شیره سوخته و تفاله تریاک، چرس و گراس شامل مجازات زیر می‌باشد.

وکیل پایه یک دادگستری در ریگان در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل دادگستری در ریگان ردر تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که موفقیت شانسی نیست مخصوصا در حوزه وکالت که جزء به جزء مهم است. شما می توانید با رعایت کردن دو گزینه مهم هزینه و تجربه از خدمات وکیل پایه یک دادگستری در ریگان یا بهترین وکیل در ریگان بهره مند شوید.

تماس با بهترین وکیل در ریگان

اگر شما دوستان عزیز، در دعاوی که در فوق ذکر شد مانند دعاوی خانواده، دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی و ثبتی و… بدچار مشل شده‌اید و نمی توانید از حق و حقوق خود در دادگاه به درستی دفاع کنید، نگران نباشید، با اخذ وکیل متخصص از وکلای دادورزان صلح و سازش به راحتی به نتایج پرثمری را به کسب کنید و در دعاوی خود پیروز میدان شوید، زیرا هدف اصلی وکیل پایه یک دادگستری گرفتن حق موکل های خود است. با ما تماس بگیرید.

وکیل در کرد کوی

درخواست مشاوره آنلاین وکالت

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
معین
1401-10-25 20:12

بهترین وکیل شهر هستن