لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل تجدید نظر در مشهد

همه‌ ما به خوبی می‌دانیم مسأله‌ تجدیدنظر خواهی اهمیت بسیاری در پروسه‌ دادرسی انواع پرونده‌های حقوقی دارد. تجدیدنظر خواهی جزء مهم‌ترین مراحل دادرسی است که نیاز به وکیل تجدید نظر در مشهد دارد. وکلای تجدید نظر با توجه به سابقه‌ای که در خصوص پرونده‌های حقوقی و کیفری دارند، از دانش قانونی بالایی برخوردار هستند. آن‌ها به واسطه دارا بودن اطلاعات کامل نسبت به چگونگی دادرسی پرونده‌های حقوقی، قوانین به کار گرفته شده و فن بیان و قدرت مذاکره بالا، قادر هستند به خوبی از موکل خود در تجدید نظر خواهی دفاع کنند. همچنین با توجه به تجربه‌ای که دارند، می‌دانند از طریق چه مدارک و ادله‌ای نسبت به بازرسی دوباره پرونده در حضور قاضی در دادگاه‌های کشور اقدام کنند.

بهترین وکیل تجدید نظر در مشهد، پرونده‌های کیفری و حقوقی متقاضی تجدید نظر را از دادگاه‌های کشور دریافت کرده و به دفاع از آن‌ها در دیوان عدالت عالی کشور یا همان دادگاه‌های تجدید نظر می‌پردازد. کافی است به او وکالت نامه دهید تا قبل از صدور رأی قطعی دیوان عالی کشور نسبت به بررسی پرونده شما اقدام کند.

آدرس وکیل تجدید نظر در مشهد : مشهد قرنی 32 مجتمع خاتم واحد 8

تلفن دفتر 05146224091–   تلفن همراه 09153829252

تجدید نظر خواهی چیست؟

ممکن است این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که تجدید نظر خواهی چیست؟ و چه موقع از وکیل متخصص تجدید نظر در مشهد کمک می‌گیریم؟ از آنجایی که امکان وجود خطا و اشکال در هر مسأله‌ای وجود دارد، این امر طبیعی است که در پرونده‌های حقوقی نیز خطا و اشتباه به وجود بیاید. تجدید نظر خواهی یعنی تقاضای تجدید نظر در رأی نهایی صادر شده در دادگاه. در مواردی که نیاز به تجدید نظر خواهی است وکیل تجدید نظر در مشهد می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

دادگاه تجدید نظر خواهی

دادگاه تجدید نظر از مراجع قضایی هر استانی است که با هدف رسیدگی و بررسی ارای بدوی دادگاه‌های حقوقی و کیفری که قابلیت تجدید نظر را دارند ایجاد شده‌اند. هر دادگاه تجدید نظری از یک رئیس و دو عضو مستشار تشکیل شده است. از جمله وظایف دادگاه تجدید نظر عبارتند از:

  • رسیدگی به آرای بدوی مورد اعتراض در دادگاه‌های حقوقی و کیفری
  • بررسی رأی بدوی دادگاه‌ها از جهت دارا بودن قابلیت اعتراض
  • تأثیر رأی مورد اعتراض در صورت عدم قابلیت تجدید نظر خواهی
  • نقض رأی و صدور حکم قطعی توسط دادگاه تجدید نظر در صورتی که اعتراض به حکم بدوی دادگاه وارد باشد
  • و غیره

در تمامی این مراحل وکیل تجدید نظر در مشهد با بررسی پرونده، آشکار کردن حقایق پنهان و ارائه ادله لازم برای دفاع از پرونده به تسریع روند آن کمک می‌کند.

وکیل تجدید نظر حقوقی در مشهد

وکیل تجدید نظر حقوقی در مشهد فردی است که با توجه به اطلاعاتی که نسبت به تمامی قوانین حقوقی دادگستری‌های کشور به دست آورده، توانایی تجدید نظر در تمامی پرونده‌های حقوقی را دارد. او با استفاده از دانسته‌های حقوقی خود به تحلیل و بررسی نتیجه پرونده‌های حقوقی مبنی بر ادله موجود بر آن می‌پردازد.

در صورتی که رأی صادره از نظر قانونی بر پایه عدالت نباشد، درخواست تجدید نظر حقوقی را به دادگاه ارسال می‌کند تا در کمترین زمان ممکن پرونده حقوقی بازبینی شود. وکیل تجدید نظر در مشهد در زمینه حقوقی، وکیل پایه یک دادگستری بوده که در حوزه‌های تخصصی حقوقی همچون خانواده، املاک، تجارت و امور مالی، مهاجرت و مسائل گمرکی، امور مربوط به قرارداد‌ها و شرکت‌ها یا چک و سفته‌های بی محل و غیره فعالیت می‌کند و به دفاع از موکلان خود می‌پردازد. از جمله وظایف وکیل حقوقی در تهران، رسیدگی به پرونده‌های حقوقی افراد در حوزه‌های تخصصی حقوقی است.

مزایای مشورت با وکیل تجدید نظر

انتخاب وکیل تجدید نظر خواهی مزایایی دارد که عبارت است از:

  1. ایجاد حس آرامش و دوری از اضطراب و استرس
  2. افزایش احتمال موفقیت پرونده
  3. صرفه‌جویی در زمان
  4. افزایش سرعت مراحل رسیدگی به پرونده
  5. و غیره

وکیل تجدید نظر در مشهد با استفاده از تخصص خود در زمینه تنظیم لوایح، اوراق و مستندات کمک بسیار شایانی به پیروزی پرونده شما می‌کند.

وکیل تجدید نظر کیفری در مشهد

وکیل تجدید نظر کیفری در مشهد وکیل پایه یک دادگستری است که از قوانین کیفری دادگاه‌های کشور به خوبی اطلاع دارد. که آرای صادره از دادگاه‌های عمومی بر پرونده‌های کیفری، ثابت و قطعی هستند مگر در مواردی خاص. وی او با سنجیدن شرایط موجود در پرونده کیفری پیش رو به بررسی نتیجه احتمالی بر مبنای ادله و مدارک پیوست شده به پرونده می‌پردازد و در صورتی که پرونده کیفری یکی از شرایط زیر را دارا باشد به درخواست تجدید نظر کیفری رسیدگی می‌کند. از جمله موارد ویژه و قابل بررسی دوباره که وکیل تجدید نظر در مشهد صلاحیت رسیدگی به آن‌ها را دارد عبارتند از:

  • جرایمی که مجازات آن‌ها اعدام یا مشمول حد یا قصاص نفس است
  • جرایم مشمول ضبط و مصادره اموال
  • جرایم مستلزم پرداخت دیه بیشتر از خمس دیه کامل
  • جرایم مشمول محکومیت‌های انفصال از خدمت.

وکیل کیفری در مشهد با ارائه مشاوره کیفری در مورد جرایم جنایی به روند پیشرفت پرونده کمک می‌کند و باعث تسریع حل پرونده می‌شود.

چه کسانی حق تجدید نظر خواهی دارند؟

چه کسانی حق تجدید نظر خواهی دارند؟

حتماً شما هم تا به حال به این سؤال فکر کرده‌اید که چه کسانی حق تجدید نظر خواهی دارند؟ شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که مسأله‌ تجدید نظر خواهی در حالت کلی کار راحتی نیست و هر کسی نمی‌تواند اقدامات لازم برای آن را انجام دهد. پس برای تجدید نظر خواهی حتماً پرونده‌ خود را به وکیل تجدید نظر عالی در مشهد بسپارید. در روند تجدید نظر خواهی وکیل تجدید نظر در مشهد به دنبال تغییر حکم صادره است که این کار حساسیت بالایی دارد و هر گونه اشتباه می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری را به وجود آورد. به همین علت تنها وکلای خبره و با تجربه می‌توانند به صورت موفقیت‌آمیز پروسه‌ تجدید نظر خواهی را طی کنند و برای تغییر حکم، اقدامات لازم را انجام دهند. فرایند پیچیده و حساس تغییر حکم را تنها یک وکیل تجدید نظر در مشهد می‌تواند با سابقه‌ی تجدید نظر در دادگاه در مشهد می‌تواند به شما کمک کند. به سر انجام برساند.

شماره تلفن وکیل تجدید نظر خواهی در مشهد

برای انتخاب وکیل تجدید نظر خوب در مشهد لازم است ابتدا از طریق راه‌های ارتباطی مختلفی مانند شماره تماس او در ارتباط باشید و ضمن مشاوره حقوقی از آن‌ها نسبت به شرایط انعقاد قرارداد و واگذاری وکالت نامه اطلاعات کسب کنید. در این صورت می‌توانید با بهترین هزینه ممکن بهترین وکیل تجدید نظر در مشهد را انتخاب کنید. برای ارتباط و مشاوره حقوقی با وکیل تجدید نظر می‌توانید با شماره 09153829252 تماس بگیرید.

وکیل تجدید نظر خواهی برای آرای غیابی

وکیل متخصص تجدید نظر در مشهد بر شیوه‌های اعتراض به حکم صادره در دادگاه بدوی تسلط دارد و توانایی تنظیم لایحه‌ واخواهی که ویژه‌ی احکام غیابی است را دارد. در هر صورت مرجع صادر‌کننده‌ رأی واخواهی و تجدید نظر خواهی دادگاه بدوی بوده و متن و محتوا لوایح یکسا. است. بنابراین ارائه‌ دادخواست تجدید نظر خواهی توسط وکیل تجدید نظر در مشهد صورت می‌گیرد؛ البته در صورت لزوم می‌توان برای انجام مشاوره و دریافت خدمات به وکیل با تجربه تجدید نظر در مشهد و برای اعتراض به حکم غیابی به دادگاه بدوی مراجعه نمود.

بهترین وکیل تجدید نظر خواهی

بهترین وکیل تجدید نظر فردی است که متناسب با دانسته‌های خود ابتدا بر اساس ادله و شواهد موجود در پرونده به بررسی و تحلیل آن بپردازد. در صورتی که حکم احتمالی تحلیل شده از سوی وکیل با حکم دادگاه یکسان نباشد وکیل تجدید نظر عالی در مشهد به نیابت از موکل خود درخواست تجدید نظر به دادگاه ارسال می‌کند؛

همچنین وکیل تجدید نظر در مشهد باید فردی آشنا به تمامی قوانین مربوط به دیوان عالی کشور باشد و با تعهد کاری و مسئولیتی که در قبال موکل خود دارد به طور مرتب در تمامی جلسات دادگاه شرکت کند و قبل از صدور حکم قطعی به دفاع از او بپردازد. بهترین وکیل تجدید نظر خواهی نسبت به قوانین حقوقی و کیفری آگاهی و تسلط کامل دارد. او با توجه به فعالیت خود در هر زمینه تخصصی امور دعاوی و جرایم به خوبی می‌تواند با تجربه و تخصص خود، مدارک و ادله لازم دادگاه را فراهم آورده و رأی دادگاه را با بهترین نتیجه احتمالی پرونده منطبق کند.

آرای قابل تجدید نظر خواهی

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که در دادگاه تجدید نظر خواهی مطرح می‌شود این است که کدام آرا قابل تجدید نظر خواهی هستند؟ براساس قانون آیین دادرسی مدنی آرای قابل تجدید نظر که وکیل تجدید نظر در مشهد آن‌ها را بررسی می‌کند به شرح زیر است:

  • آن دسته از دعاوی مالی که ارزش چیزی که مدعی از دعوا می‌خواهد از سه میلیون ریال بیشتر باشد.
  • در مورد همه‌ حکم‌های صادر شده در دعاوی غیر مالی می‌توان درخواست تجدید نظر نمود.
  • احکامی که مستند به اقرار در دادگاه یا مستند به رأی یک یا چند نفر کارشناس که طرفین دعوا کتباً رأی ایشان را قاطع دعوا می‌دانند قابل تجدید نظر نیست مگر این که تجدید نظر جهت صلاحیت دادگاه یا قاضی صادر‌کننده‌ رأی باشد.
  • حکمی که راجع به اصل دعوا قابل تجدید نظر باشد توسط وکیل تجدید نظر در مشهد بررسی می‌شود.

  قرار های انعقاد شده در زیر نیز قابل تجدید نظر خواهی هستند درصورتی که حکم درمورد اصل دعا باشد:

  • قرار‌های انعقاد شده در زیر نیز قابل تجدید نظر خواهی هستند درصورتی که حکم درمورد اصل دعوا باشد:
    • قرار رد دعوا یا عدم استماع دعوا
    • قرار سقوط دعوا
    • قرار ابطال یا رد دادخواست که از دادگاه صادر می‌شود
    • قرار عدم اهلیت یکی از طرفین دعوا

مهلت ارسال دادخواست تجدید نظر

چگونه وکیل متخصص تجدید نظر خواهی در مشهد انتخاب کنیم؟

برای شناسایی وکیل متخصص تجدید نظر خواهی در مشهد شما باید ابتدا ویژگی‌های یک وکیل تجدید نظر خواهی خوب و رزومه دار در مشهد را بشناسید و سپس وکیل تجدید نظر خوب در مشهد را برای پیگیری پرونده‌ی خود برگزینید. در ادامه به ذکر ویژگی‌های وکیل تجدید نظر در می‌پردازیم.

  • صداقت و امانت
  • راز داری
  • تسلط کامل بر قوانین و مقررات
  • به روز بودن
  • قدرت کلامی بالا
  • توانایی تحلیل مسائل
  • استفاده از جملات صقیل و علمی
  • مهارت تصمیم گیر فوری
  • عمل در چارچوب قانون و مقررات

ضرورت استفاده از وکیل تجدید نظر در پرونده‌های حقوقی و کیفری برای تغییر حکم بدوی دادگاه است و از این رو انتخاب وکیل با تجربه تجدید نظر در مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است. او باید فردی متخصص و مجرب باشد که با تکیه بر علم و دانش خود مبتنی بر تجربه‌ای که از پرونده‌های سابق تجدید نظر شده خود دارد، به جمع‌آوری ادله لازم برای ارائه به دادگاه‌های تجدید نظر بپردازد و ضمن این که با استفاده از اعتبار و قدرت کلام خویش به روشن کردن حقایق پنهان پرونده برای قاضی برسد.

انتخاب وکیل تجدید نظر در مشهد یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی پرونده‌های کیفری و حقوقی در تجدید نظرخواهی است و از این رو ارتباط با یک متخصص با تجربه باعث کوتاه شدن روند پیگیری پرونده و همچنین هزینه کمتر برای پرداخت حق الوکاله می‌شود. از طرفی با ارتباط گرفتن با یک وکیل متخصص می‌توانید احتمال پیروزی پرونده‌های خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

مهلت ارسال دادخواست تجدید نظر

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در تجدید نظر خواهی باید به آن توجه نمود مهلت ارسال دادخواست توسط وکیل تجدید نظر در مشهد است. اگر فرصت تجدید نظر تمام شود شما دیگر نمی‌توانید دادخواست خود را ارسال کنید. مهلت ارسال دادخواست از نظر صاحب دعوا، برای اشخاص مقیم ایران بیست روز و برای افراد خارج از کشور تا دو ماه پس از تاریخ ابلاغ حکم است.

چنانچه یکی از کسانی که قصد تجدید نظر خواهی دارند ورشکسته، محجور یا فوت شوند مهلت تجدید نظر از تاریخ ابلاغ حکم و قرار درمورد ورشکسته به مدیر تصفیه، محجور به قیم و فوت به وارث یا قائم مقام قانونی فرد شروع می‌شود. اگر سمت این افراد قبل از انقضای مدت تجدید نظر خواهی تغییر یابد مهلت مقرر شده از تاریخ ابلاغ حکم و قرار به شخصی که به این سمت تعیین می‌شود شروع خواهد شد.

خلاصه مطلب

گاهی اوقات پیش آمده که رأی صادره از دادگاه قابل قبول نبوده و برای بررسی دوباره اقدام به ارائه دادخواست تجدید نظر خواهی به محضر دادگاه می‌کنیم. در صورتی که رأی صادر شده مخالف موازین شرعی و قانونی و مستند‌های دادگاه فاقد اعتبار باشد، شرایط برای ارائه دادخواست تجدید نظر مهیا می‌شود. در این نوشته از سایت گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با عنوان وکیل تجدید نظر در مشهد همراه شما بودیم و به بررسی ویژگی‌های وکیل تجدید نظر و ذکر آرای قابل تجدید نظر خواهی پرداختیم؛

همچنین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در رابطه با موضوعات حقوقی و کیفری از جمله تجدید نظر با تیم تخصصی گروه وکلای دادورزان صلح و سازش از طریق راه‌های ارتباطی سایت و یا شماره تماس 09153829252 در ارتباط باشید و در صورت درگیری با جرایم مواد مخدر به وکیل مواد مخدر در مشهد مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید سؤالات احتمالی خود را با استفاده از بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا