لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل طلاق در مشهد

وکیل طلاق در مشهد بالاتر از اینکه یک فرد حقوقی در رسیدگی قانونی به پرونده‌های طلاق باشد یک مشاور خوب و روانشناسی با قدرت شخصیت شناسی است که به خوبی می‌تواند با موکلان خود ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را در مسیر درست هدایت کند؛ زیرا طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، پس لازم است وکیل به خوبی موکلان خود را از تبعات آن در جامعه کنونی آگاه کند و برای آن‌ها زندگی پس از جدایی را ترسیم کرده تا به خوبی بتوانند در تصمیم خود به قطعیت برسند. چنین شخصی در تمامی جلسات دادگاه حضور پیدا می‌کند و از تمامی قوانین مربوطه و روش‌های مشورتی نیز برای به نتیجه رساندن پرونده موکلان خود استفاده می‌کند.

لازم است یک وکیل حقوقی در مشهد به تبع مشکلات مربوط به طلاق از وکالت بر روی پرونده‌هایی همچون مطالبه مهریه و نفقه، حضانت فرزندان و استرداد جهیزیه آگاهی داشته باشد.

نشانی وکیل طلاق در مشهد – مشهد قرنی 32 مجتمع خاتم واحد 8

تلفن دفتر 05146224091 –   تلفن همراه 09153829252

بهترین وکیل طلاق در مشهد

چنانچه طلاق از نوع طلاق توافقی باشد، می‌بایست زوجین حداقل به مدت ۵ جلسه به مشاوره روانشناسی بهزیستی رفته و چنانچه مشاور تشخیص دهد، گواهی عدم سازش و عدم انصراف از طلاق صادر می‌کند. در برخی از موارد نیز امکان عدم حضور در مراکز مشاوره طلاق وجود دارد.

بهترین وکیل طلاق در مشهد فردی تحصیل کرده در حوزه حقوق با مطالعات کافی در حوزه دعاوی خانوادگی از جمله دعاوی طلاق و تبعات آن است. بهترین وکیل طلاق عالی در مشهد به خوبی با بافت اجتماعی جامعه آشناست و علاوه بر اینکه یک مشاور حقوقی خوب است از تمامی اصول روانشناسی و شخصیت شناسی هم آگاهی دارد. از این رو لازم است هنگامی که هر یک از طرفین تصمیم قطعی برای طلاق داشتند به یک وکیل طلاق خوب در مشهد مراجعه داشته باشند تا او با قدرت نوشتاری که دارد دادخواستی قانونی برای آن‌ها تنظیم کرده و به دادگاه خانواده ارسال کند.

ضمن اینکه او می‌تواند شرایط نابسامان روحی آن‌ها را درک کرده و با مشاوره حقوقی و روانشناسی به درمان روحی آن‌ها و قدم برداشتنشان در مسیر درست کمک کند. بهترین وکیل طلاق در مشهد فردی رازدار و صادق است و با مهارت اجتماعی بالایی که دارد می‌تواند با موکلان خود رابطه خوبی برقرار کرده و از حق آن‌ها به خوبی در محضر قاضی دفاع کند. وی فردی متعهد و پیگیر است و در تمامی جلسات دادرسی موکل خود شرکت می‌کند و او را در جریان روند پیشرفت پرونده طلاق قرار می‌دهد.

وکیل متخصص طلاق در مشهد

طلاق یکی از مسائل بسیار شایع در دنیای امروز و در سطح جامعه ما کنونی است. این پدیده ناهنجار در برخی موارد به دلیل مشکلاتی که برای زوجین و یا فرزندان در طول زندگی ایجاد شده، به عنوان یک مسکن و حتی درمان قطعی راهگشا است.

وکیل متخصص طلاق در مشهد تسلط کافی بر روی تمامی قوانین و مقررات مربوط به طلاق زوجین را دارد. انتهای هر زندگی مشترکی جدایی یا سازش است. پس اینکه زوجین با هم به توافق نرسند و تصمیم به طلاق داشته باشند  چیز عجیبی نیست ولی در سال‌های اخیر آمار طلاق به طرز چشمگیری افزایش داشته که این مورد جای بحث دارد. گاه در حین پروسه طلاق زوجین به مشکلات زیادی برخورد می‌کنند و همین موضوع باعث ایجاد دعوای لفظی و درگیری و متعاقبا شکایات بیشتری خواهد شد از این رو لازم است برای قانونی طی کردن پروسه طلاق با یک وکیل متخصص طلاق در مشهد در ارتباط باشند.

وکیل طلاق عالی در مشهد با تنظیم یک قرارداد وکالت نامه‌ای از موکلان خود دریافت می‌کنند و بعد از آن به عنوان نمایند قانونی آن‌ها در جلسات دادگاه به دنبال حکم طلاق و حق و حقوق قانونی آن‌ها از زندگی مشترکشان هست. وکیل در مشهد با درایت و اعتباری که در دادگاه‌های خانواده دارد با ارائه ادله لازم برای اثبات حق به نفع موکلان خود به طور مرتب در تمامی جلسات دادرسی پرونده موکلان خود حاضر می‌شود. هزینه وکیل طلاق در مشهد توافقی است و بین طرفین تعیین می‌شود.

ارجاع زوجین به داوری یا حکمیت دادگاه طلاق در مشهد

ارجاع زوجین به داوری نشات گرفته از آیه ۳۵ سوره نساء است که می‌فرماید: «هر گاه از جدایی بین زن و مرد بیم دارید، داوری از خانواده مرد و داوری از خانواده زن انتخاب کنید تا در میان آنان صلح و سازش برقرار کنند اگر آن دو به دنبال اصلاح باشند، خداوند میانشان سازگاری ایجاد می کند. وکیل طلاق در مشهد با موکلان خود احساس همدردی دارد و از این رو پیگیرانه به دنبال احقاق حق آن‌ها است.

قانون مدنی درباره ارجاع به داوری سکوت کرده است. قانون حمایت از خانواده ۱۳۹۱ به شرح داوری پرداخته و در این قانون ارجاع به داوری در طلاق‌های توافقی حذف شد. مطابق ماده ۲۷ قانون حمایت از خانواده، «در کلیه موارد درخواست طلاق، به جز طلاق توافقی، دادگاه باید به منظور ایجاد صلح و سازش موضوع را به داوری ارجاع کند. بنابراین در صورت تقاضای طلاق توسط مرد، دادگاه قرار ارجاع داوری را صادر می‌نماید.

وکیل طلاق توافقی در مشهد

طلاق توافقی نوعی از طلاق می باشد که در آن زن و شوهر به دلیل عدم سازش تصمیم می‌گیرند به زندگی مشترکشان پایان بدهند و هر دو طرف با تفاهم از هم جدا می‌شوند و در مورد کلیه حق و حقوق های مالی و غیر مالی قانونی شامل مهریه، نفقه، جهیزیه، اجرت المثل، حضانت و ملاقات فرزند  توافق کرده و این توافق از نظر دادگاه قابل قبول و معتبر خواهد بود. با وکیل طلاق توافقی از نزاع و درگیری طرفین کاسته شده و وقت کمتری از آن‌ها در دادگاه تلف خواهد شد به همین دلیل این روزها یکی از ساده‌ترین و کم دردسرترین انواع طلاق می باشد ولی نکته قابل توجه این است که اگر یکی از زوجین اختلافی در خصوص مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان داشته باشد امکان صدور رای توافقی وجود ندارد.

مرجع صالح رسیدگی به دعاوی خانوادگی در مشهد کدام است؟

قانون حمایت از خانواده تدوین شده است که دعاوی خانوادگی زیر نظر این قانون حل و فصل شوند. در قانون جمهوری اسلامی ایران تقویت و حفظ بنیان خانواده بسیار مهم و ضروری می باشد. لازم است بدانید که مرجع صالح رسیدگی به دعاوی خانوادگی دادگاه خانواده است. اما شورای حل اختلاف نیز در کنار این دادگاه می تواند به برخی از دعاوی مربوط به خانواده رسیدگی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع طلاق توسط وکیل طلاق در مشهد

حضانت فرزندان توسط وکیل تحصیل کرده طلاق در مشهد

یکی دیگر از تبعات دعوا و طلاق زوجین دریافت یا سلب حضانت فرزندان است که آسیب‌های روانی زیادی برای فرزندان و والدین در پی دارد از این رو لازم است در پی مطالبه چنین درخواستی با یک وکیل متخصص طلاق در مشهد در ارتباط باشید تا بتوانید به صورت قانونی و به دور از جنجال ذهنی مراحل مطالبه خود را دنبال کنید. جدای از آن توصیه می‌شود در این راستا حتما خودتان و فرزندانتان با یک روانشناس در ارتباط باشند تا بتوانند به خوبی از چنین برهه‌ای گذر کنند. حضانت در قانون جمهوری اسلامی ایران یعنی پرورش جسمی و به جنبه تربیتی اهمیت آنچنانی داده نمی‌شود؛ البته لازم به ذکر است که مسئله حضانت را تنها قانون متناسب با شواهد موجود مشخص می‌کند.

وکیل طلاق در مشهد برای دریافت حضانت فرزندان می‌داند درصورتی که آن‌ها زیر 7 سال سن داشته باشند که نابالغ محسوب شوند به دلیل وابستگی اولویت حضانتشان با مادر است ولی بعد از 7 سالگی این اولویت دیگر با مادر نیست و آنجا در صورت عدم توافق بین زوجین قانون تصمیم گیرنده اصلی است. قانون اولویت را صلاح کودک و فرصت رشد و شکوفایی و شرایط مناسب زندگی برای او در نظر می‌گیرد از این رو به شماره وکیل طلاق در مشهد تماس بگیرید و از وی کمک بخواهید تا در تلاش باشد تا با ارائه مدارک و شواهد مناسب به دادگاه صلاحیت موکل خود و عدم صلاحیت طرف دیگر را ثابت کند و بتواند موکل خود را به حضانت فرزندانش برساند.

وکیل مهریه خوب در مشهد

یکی از مهم ترین دعاوی طلاق مهریه است. مهریه هدیه‌ای است از جانب مرد به زن که باید عندالمطالبه پرداخت شود. هیچ قانونی نمی‌تواند زن را از مهریه محروم کند حتی زمانی که برای زن مهریه تعیین نشده باشد بر طبق قانون مهرالمثل برای زن تعیین می‌شود که براساس عرف است. بعد از عقد زن مالک نصف مهریه می‌شود و نصف دیگر مهریه بعد از برقراری رابطه زناشویی به زن تعلق می‌گیرد. حتی زمانی که مرد فوت کرده باشد باز هم زن می‌تواند مهریه  خود را بگیرد. با وجود اینکه مهریه عند المطالبه است و زن هر وقت بخواهد می‌تواند مهریه  خود را بگیرد اما مشکلات مربوط به مهریه معمولا در زمان طلاق زوجین بالا می‌گیرد و باعث طولانی شدن روند دادگاه می‌شود که هم برای زوجین و هم برای فرزندان خطرساز است. به همین دلیل مراحل رسیدگی به مهریه را بهتر است به یک وکیل طلاق خوب در مشهد بسپارید.

طرح دعاوی مهریه توسط وکیل طلاق در مشهد

خلاصه مطلب وکیل طلاق در مشهد

وکیل طلاق با سابقه در مشهد، عنوان نوشته‌ای بود که در این مقاله از سایت گروه وکلای دادورزان صلح و سازش به بررسی آن پرداختیم. در این نوشته در مورد عنوان‌هایی مانند: وکیل متخصص طلاق، پیگیری استرداد جهیزیه توسط وکیل حقوقی در مشهد، حضانت فرزندان توسط وکیل تحصیل کرده  طلاق در مشهد، نکاتی که باید درباره طلاق دانست، مهریه چگونه اجرا و وصول می‌شود؟ مرجع صالح رسیدگی به دعاوی خانوادگی کدام است؟ و … صحبت کردیم و به بررسی  دقیق آنها پرداختیم. امیدواریم که مطالب این نوشته برای شما مفید بوده باشد و به خوبی از آن‌ها بهره‌مند شده باشید. شما می‌توانید با استفاده از شماره وکیل طلاق در مشهد 09192329787 با در ارتباط باشید و همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت کامنت گذاری سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم‌.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۹:۴۵

برای طلاق توافقی آیا نیازی به گرفتن وکیل طلاق در مشهد هست؟

ادمین گروه دادورزان صلح و سازش
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۴
پاسخ به  محسن

سلام بله روند پرونده های طلاق بسیار پیچیده هست و وکالت به وکیل طلاق در مشهد باعث تسهیل این روند می‌شود.

پیمایش به بالا