لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

مشاوره حقوقی با وکیل خانم

مشاوره حقوقی با وکیل خانم

همان طور که می دانید امروزه حضور زنان در جامعه و در سطوح مختلف رشد چشم گیر و روز افزون داشته است و هر سالی که جلو می رویم اعتماد به نفس آنان برای تصدی شغل های مختلف بیشتر شده است و موفقیت های چشم گیری نیز به دست آورده اند.این موضوع قطعا در حوزه دادگستری و مخصوصا وکالت هم روز به روز در حال افزایش است و دیگر نمی توان قابلیت های وکلای زن را نادیده گرفت.بسیاری از پرونده های حقوقی وجود دارد که با استفاده از وکیل خانم و مشاوره حقوقی با وکیل زن موجب کسب موفقیت شده است. فرهنگ مرد سالاری در جامعه ما سال هاست که دارد کم رنگ و کم رنگ تر می شود و ما شاهد حضور روز افزون و چشم گیر زنان در عرصه های مختلف جامعه هستیم. که باعث شده است جامعه ما بتواند از استعدادهای این قشر به خوبی استفاده نماید.

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق خانم

طلاق هم یکی از موضوعات زیر مجموعه زندگی مشترک است که در این مورد ثابت شده بانوان گرایش بیشتری دارند که پرونده طلاق خود را به دست وکیل خانم بسپارند و وکیل خانم جریان پرونده را به پیش ببرد، دلایل مختلفی می توان برای این نوع گرایش بیان کرد از جمله این که احساس راحت تر و بهتری بانوان خواهند داشت که با وکیل خانم همکاری نمایند به خصوص در پرونده طلاق به جهت حساسیت و این که وکیل خانم در این مورد آن ها را بهتر درک خواهد کرد و درک متقابل خوبی بین آن ها در پرونده طلاق ایجاد خواهد شد. طلاق خود نیز موضوعی است که از لحاظ روحی اثر بد و مخربی بر روحیه آدم می گذارد و حضور در دادگاه با آن جو استرس زا قطعا بر این فشار روحی خواهد افزود و با سپردن این پرونده به وکیل زن در تهران ، بانوان تا حد زیادی از این فشار خلاص خواهند شد.

مشاوره با وکیل خانم چگونه است؟

این روزها دیده شده است که در بسیاری از پرونده‌ها به‌خصوص پرونده‌های مربوط به خانواده، برخی افراد به علت شرایط اجتماعی و خانوادگی‌شان تمایل دارند تا پیگیری امور حقوقی‌شان را به یک وکیل خانم بسپارند. این حق از آنجایی می‌آید که قانون این حق را به موکلان می دهد که در حالت داشتن مشکلات حقوقی یا کیفری از وکلای دادگستری گروه دادورزان صلح و سازش درخواست کنند تا به عنوان نماینده قانونی ‌شان در دادگاه از آن ها دفاع کنند و موکلان هم این آزادی اختیار را دارند که برای حل مشکلات خود به وکیل خانم یا مرد را مراجعه کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا