وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه

وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه

جرائم فرهنگ و رسانه در سال‌های اخیر جزء یکی از پرتکرارترین دعاوی مطرح شده در دادگاه‌ها بوده‌اند. البته لازم به ذکر است که دادسرای فرهنگ و رسانه ویژه تهران بزرگ است و در باقی شهر‌ها کم‌وبیش شعبی برای رسیدگی به این دست جرائم اختصاص‌داده‌شده است یا نهایتاً پرونده‌های مربوطه به دادسرا‌های انقلاب یا دادسرا‌های عمومی ارجاع داده می‌شود. از جمله دعاوی مربوط به جرائم فرهنگ و رسانه که در سال‌های اخیر به دلیل قدرت رسانه‌ها در تأثیرگذاری و انتشار هرگونه اخباری می‌توان به موارد همچون انتشار اخبار و موارد غیرواقعی و غیرمجاز از طریق شبکه‌های مجازی مختلف و حتی تلویزیون و رادیو و روزنامه‌ها، انتشار تصاویر و اطلاعات خصوصی افراد و هرگونه توهین به دین اسلام و قرآن عظیم الشان اشاره کرد که تمامی موارد فوق تحت صلاحیت دادسرای فرهنگ و رسانه هستند و برای رسیدگی بهتر و سریع‌تر به هر یک از پرونده‌های کیفری مربوط به این دعاوی نیاز به یک وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه هست. عموماً اکثر شکایات مطرح شده در دادسرا‌هایی مانند دادسرای فرهنگ و رسانه جنبه عمومی دارند؛ ولی شکواییه‌هایی با شاکیان خصوصی به دلایلی مانند نشر اکاذیب و اطلاعات شخصی افراد نیز در این دادسرا رسیدگی و توسط یک وکیل پایه یک دادگستری پیگیری می‌شود. اما وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه کیست و چه وظایفی را به عهده دارد؟ برای جواب به‌تمامی سؤالات مشابه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
تنظیم قرارداد های حقوقی
مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

۹۸۵۰ ۳۸۲ ۰۹۱۲

معرفی وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه

فاطمه میر وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه
ادرس و شماره تماس فاطمه میر وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه

مشاوره حقوقی وکیل میر

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکلای دادسرای فرهنگ و رسانه تهران
مشخصات وکلای دادسرای فرهنگ و رسانه تهران
وکلای دادسرای فرهنگ و رسانه تهران
معرفی وکلای دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران
شماره وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه
شماره تماس وکیل دادسرای فرهنک و رسانه در تهران

وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه کیست؟

وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه فردی است که با شرکت در آزمون وکالت و کسب پروانه وکالت، یک وکیل پایه یک دادگستری است و به صورت تخصصی در حوزه دعاوی مربوط به جرائم فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کند. یک وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه فردی است که بعد از اخذ وکالت از شاکی خصوصی پرونده به مطالعه مدارک و شواهد موجود در پرونده می‌پردازد و سپس با ارائه یک لایحه قوی و ادله لازم الصاق شده به آن حقایق پنهان شده پرونده را برای قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه روشن می‌کند و در کرسی دفاع از موکل خود می‌نشیند. از جمله دعاوی در صلاحیت کار یک وکیل فرهنگ و رسانه عبارت‌اند از جرایم رایانه، برداشت‌های غیرمجاز پول از حساب‌های شخصی افراد یا از خزانه‌های بانک، انتشار مطالب غیرواقعی و نشر عکس و اطلاعات شخصی اشخاص بی‌اجازه آن‌ها یا ارتکاب هرگونه جرمی در روزنامه و تلویزیون و رادیو. وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه کسی است که با آگاهی از نحوه فعالیت رسانه‌های اجتماعی و با شناخت کافی از جرائم رایانه‌ای از اصحاب رسانه یا موکلان خویش به خوبی دفاع کند.

بهترین وکیل در زمینه پرونده های فرهنگی

بهترین وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه فردی است که به تبع حوزه تخصصی فعالیت‌هایش از علم و تجربه کافی در حوزه رسانه‌های اجتماعی برخوردار باشد. لازم است وی رفتاری مسئولانه و متعهد نسبت به وظیفه خود داشته باشد و در تمامی جلسات دادگاه مرتباً حاضر شده و در کرسی وکالت به دفاع از پرونده موکل خود بپردازد. بهترین وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه فردی است صادق و رازدار و به خوبی با توجه به علم و تجربه‌ای که در خصوص پرونده‌های قبلی خود دارد می‌تواند با استفاده از اقرارهای موکل خود و مدارک و ادله موجود بر پرونده آن را تحلیل کند و با یک نتیجه احتمالی منتظر رأی دادگاه و در صورت مغایر بودن حکم بدوی دادگاه دادخواست تجدید نظرخواهی را ارسال کند. لازم است یک وکیل مجرب بهترین شکواییه‌ای که شامل شرح داستان و جرم رخ‌داده است را برای ارجاع به دادسرای فرهنگ و رسانه تنظیم کند. همچنین وی باید به صورت روشن با تنظیم یک قرارداد از موکل خود وکالت بگیرد.

وکیل کاربلد برای پیگیری پرونده های رسانه محور

وکیل متخصص دادسرای فرهنگ و رسانه با توجه به تخصصی بودن و اهمیت بالای پرونده‌های تحت‌نظرش لازم است از دانش اجتماعی بالا در حوزه‌های تخصصی حقوق مطبوعات و رسانه‌های اجتماعی، حقوق کپی‌رایت و حمایت از حقوق مؤلفین، قانون جرایم رایانه‌ای و انتشار اکاذیب و اطلاعات شخصی افراد و هتک حریم شخصی آن‌ها و مواردی از این دست برخوردار باشد. از جمله دلایل اهمیت یک وکیل متخصص دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل اهمیتی است که جرائم فرهنگ و رسانه در ایجاد نظم عمومی و رعایت حریم شخصی افراد یک جامعه دارند. از سوی دیگر بر همگان واضح است که رسانه تأثیر بخصوصی در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی یک جامعه دارند و با نشر اکاذیب می‌توانند به‌اندازه کافی باعث به هم خوردن نظم عمومی دولت شوند.

وظایف یک وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه

وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه فردی است که به تبع وکالت در حوزه تخصصی دعاوی مربوط به جرائم فرهنگ و رسانه وظیفه ارائه مشاور حقوقی در زمینه‌های اختصاصی با توجه به دانش اجتماعی بالا را دارد همچنین وی موظف است که بعد از اخذ وکالت از شاکی خصوصی و اطمینان از رخداد جرم اقدام به تنظیم شکواییه‌ای تخصصی برای ارائه‌دادن به دادسرای فرهنگ و هنر کند. از جمله وظایف وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه تحلیل و بررسی پرونده با استفاده از ادله موجود بر آن و سپس تنظیم لایحه‌ای قوی با توجه به قوانین جرائم رایانه و رسانه‌ای برای دفاع از موکل خود است. وکیل متخصص دادسرای فرهنگ و رسانه موظف است علاوه بر دانش در زمینه قوانین حقوقی به کسب علم و تجربه و آگاهی در زمینه دانش اجتماعی و قوانین جرائم فرهنگ و رسانه بپردازد.

وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران

دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران شعبه ویژه و تخصصی مربوط به جرائم رایانه‌ای و فرهنگ و رسانه است و در شهر‌های دیگر از شعب کوچک‌تر یا دادسرا‌های عمومی و انقلابی برای رسیدگی به جرائم فرهنگ و رسانه استفاده می‌شود. وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران کسی است که به تبع محیط زندگی و فراوانی جرایم رایانه‌ای در محیط اطرافش با آگاهی بالا به وکالت پرونده‌های مربوطه بپردازد همچنین او از تجربه و علم بالایی نسبت به پرونده‌های کیفری فرهنگ و رسانه برخوردار است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از یک تماس تلفنی و مشاوره حقوقی نسبت به چندوچون مشکل رسانه‌ای یا رایانه‌ای خود مطلع شده و بهترین وکیل در تهران را برای رسیدگی به پرونده خویش انتخاب کنید. شماره روبه‌رو برای ارتباط با بهترین وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه در تهران و مشاوره حقوقی تلفنی برای مشکلات شما است: ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ / ۰۵۱-۴۶۲۲۴۰۹۱

خلاصه مطلب

وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه فردی است که به تبع وکالت در حوزه تخصصی دعاوی مربوط به جرائم فرهنگ و رسانه وظیفه ارائه مشاوره حقوقی در زمینه‌های اختصاصی با توجه به دانش اجتماعی بالا را دارد همچنین وی موظف است. وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه کسی است که با آگاهی از نحوه فعالیت رسانه‌های اجتماعی و با شناخت کافی از جرائم رایانه‌ای از اصحاب رسانه یا موکلان خویش به خوبی دفاع کند. وی موظف است علاوه بر دانش در زمینه قوانین حقوقی به کسب علم و تجربه و آگاهی در زمینه دانش اجتماعی و قوانین جرائم فرهنگ و رسانه بپردازد. در این مقاله علاوه بر معرفی وکیل دادسرای فرهنگ و رسانه به وظایف بهترین وکیل متخصص دادسرای فرهنگ و رسانه نیز پرداختیم. در صورتی که تجربه مشابهی دارید با ما به اشتراک بگذارید. پاسخگوی سؤالات شما مخاطبان عزیز در کامنت‌های سایت هستیم. سپاس از همراهی شما.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جلالی
1402-02-11 11:44

بهترین وکیلی که در این موضوع متخصص هستند ایشوند
خیلی وکیل ها رو دیدم
ایشون سواد کافی دارند

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده