وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان

وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان

وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان میتواند از شرایط سن در گرفتن تخفیف مجازات استفاده کند؟

وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان: جامع بستری برای رشد اطفال و نوجوانان است، اما متأسفانه در برخی از مواقع شاهد ارتکاب جرایمی توسط این بخش از جامعه هستیم. یکی از حساسیت‌هایی که پرونده‌های دادگاه اطفال و نوجوانان دارد این است که به غیر از جرم صورت‌گرفته باید اقداماتی در راستای تربیت درست طفل و یا نوجوان مجرم صورت گیرد.

نکته دیگری که در رابطه با دادگاه اطفال و نوجوانان هست، این است که برای مجرمان چنین دادگاهی بر اساس قانون بزرگسالان مجازات تعیین نمی‌شود و با توجه به موارد مختلفی نظیر سن شدت مجازات تعیین شده متفاوت است. وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان، وکیلی است که در راستای پیگیری پرونده‌های جرائم صورت‌گرفته توسط اطفال و نوجوانان فعالیت دارد و سعی می‌کند

تا بهترین رأی دادگاه را در این رابطه کسب کند. در ادامه این نوشته از سایت گروه وکلای دادورزان صلح و سازش همراه شما خواهیم بود تا به بررسی دقیق‌تر عنوان وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان بپردازیم و اطلاعات مناسبی را در این رابطه از وکیل پایه یک دادگستری کسب کنیم.

وکیل سرکار خانم فاطمه میر با دریافت پروانه پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری مرکز در شهر تهران با تجارب ارزشمند و موثر، صداقت و استمرار در پاسخگویی به سوالات، پرونده‌ها را پیگیری می‌نماید.
ایشان از ابتدا در تلاش بوده تا با هدف بهبود کیفیت امر وکالت و همراهی با موکل، مسیر دشوار پرونده‌ها را تا حد ممکن و توانایی موجود، هموار نماید که همین رفتار منحصر بفرد و جدیت در پیگیری پرونده‌ها، باعث گردیده که تا به امروز رضایت موکلین را همراه خود داشته باشند ‌و به عنوان یکی از بهترین وکلای گروه دادورزان صلح و سازش انتخاب گردند.

تخصص و مهارت ها :
مسلط به رویه محاکم استان تهران
وکالت تخصصی در دعاوی کیفری و ملکی
تنظیم قرارداد های حقوقی
مشاوره حقوقی در دعاوی خانواده

شماره تماس وکیل خانم فاطمه میر 

۹۸۵۰ ۳۸۲ ۰۹۱۲

معرفی وکیل فاطمه میر

مشاوره حقوقی وکیل میر

وکلای گروه دادورزان صلح و سازش

وکلای دادگاه اطفال و نوجوانان

شماره تلفن وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان

حساسیت جرایم اطفال و نوجوانان چیست؟

 همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره داشتیم، وقوع جرم به صورت کلی به دلایل متفاوت امری متداول است و شاهد آن هستیم که در ساختار‌ها و اشکال متفاوت جرم صورت می‌گیرد. اما آنچه جرایم اطفال و نوجوانان را متفاوت می‌کند، این است که وقع جرم توسط چنین افرادی خطرات دیگری نیز دارد. یکی از عمده خطراتی که دارد، این است که این اطفال و نوجوانان از نظر سنی اصلاً نباید در فضا‌هایی قرار بگیرند که در نهایت منجر شود تا آن‌ها دست به جرم بزنند.

مورد دیگری که حساسیت جرایم اطفال و نوجوانان را بالا می‌برد این است که قانون‌گذار وظیفه دارد تا بستر جامعه را از چنین جرایمی پاک نگه دارد و در برابر آن‌ها مراقبت کند و در عین حال برنامه‌هایی را در راستای تربیت درست اطفال و نوجوانان مجرم ترتیب دهد. در چنین شرایطی نقش یک وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان بی‌تأثیر نیست، زیرا اگر وکیل بتواند به خوبی در برابر دادگاه از موکل خود دفاع کند می‌تواند نقش بسزایی در آینده اطفال و نوجوانان مجرم داشته باشد.

وکیل متخصص اطفال و نوجوانان

وکیل متخصص اطفال و نوجوانان دارای تخصص در زمینه پیگیری پرونده‌های جرائم مرتبط با اطفال و نوجوانان است. چنین وکیلی همان‌طور که از نامش پیدا است، دارای تخصص ویژه‌ای در رابطه با پرونده‌های این‌چنینی است و می‌تواند به خوبی پرونده را در راستای کسب نتیجه مطلوب و دریافت رأی مناسب دادگاه مدیریت کند. شما می‌توانید برای کسب مشاوره حقوقی در رابطه با وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان با شماره تماس ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ در ارتباط باشید تا همکاران ما به صورت تخصصی شما را در این زمینه راهنمایی کنند و به شما برای کسب نتیجه بهتر مشورت بدهند.

تأثیر شرایط سنی در مجازات اطفال و نوجوانان

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره داشتیم، شرایط سنی در میزان مجازاتی که دادگاه برای مجرم طفل یا نوجوان صادر می‌کند، متفاوت است. در این بخش از نوشته به بررسی دقیق‌تر این عنوان می‌پردازیم و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بر اساس قانون مجازات اطفال و نوجوانان بین ۹ الی ۱۸ سال به سه بخش زیر تقسیم می‌شود.

اطفال الی ۹ سالگی

بر اساس قانون مجرمانی که از نظر سنی در این رده قرار بگیرند، فاقد مسئولیت کیفری هستند. قانون این رده را به دلیل اینکه هنوز به سن بلوغ نرسیده‌اند و به خوبی نمی‌توانند تصمیم بگیرند را فاقد مسئولیت کیفری می‌داند.

مجرمین ۹ الی ۱۵ساله

برای این دسته از مجرمین اطفال و نوجوانان قانون بر اساس مجازات بزرگسالان عمل‌نکرده و بلکه اشد مجازات را ۱ سال حبس در کانون اصلاح و تربیت قرار داده است.

مجرمین ۱۵ الی ۱۸ساله

برای این دسته قانون نیز مجدد بر اساس قانون بزرگسالان عمل‌نکرده و اشد مجازات را ۵ سال حبس در کانون اصلاح و تربیت قرار داده است.

وظایف وکیل جرایم کودکان و نوجوانان 

اگر شما بخواهید به خوبی یک وکیل را برای پرونده جرایم اطفال و نوجوانان انتخاب کنید باید درک خوبی نسبت به وظایف او داشته باشید. در ادامه این بخش برخی از اصلی‌ترین وظایف وکیل جرایم اطفال و نوجوانان را برای شما لیست کرده‌ایم. این موارد عبارت‌اند از:

  • بررسی دقیق پرونده
  • بررسی بهترین راه‌های قانونی برای دفاع از حق شما
  • ارائه مشاوره به شما به‌منظور افزایش اطلاعاتتان در رابطه با پرونده
  • راهنمایی دقیق شما برای درک بهتر پرونده
  • استفاده از روش‌های بهینه برای کسب نتیجه در سریع‌ترین زمان
  • استفاده از قانون برای کسب رأی مثبت دادگاه
  • دفاع قوی از شما در برابر دادگاه
  • و …

گرفتن تخفیف جرایم اطفال و نوجوانان

اگر شما از یک وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان استفاده کنید که در این زمینه کارکشته و باتجربه باشد، می‌توانید تا با کمک او از دادگاه برای رأی صادر شده تخفیف مجازات بگیرید. یکی از مزایای استفاده از وکیل متخصص اطفال و نوجوانان این است که چنین وکیلی با تکیه بر دانش و تخصص خود می‌تواند در صورت نهایی‌شدن رأی دادگاه از آن برای شما درخواست تخفیف کند و در نتیجه مجازات شما کوتاه‌تر شود.

برای مثال وکیل شما قادر است تا در صورت دارابودن یک‌سری از ویژگی‌ها از طرف مجرم از طرف دادگاه درخواست تخفیف داشته و زمان مجازات را به نصف کاهش دهد. یا برای مثال در صورتی که مجرم در طی مدت زمانی که در کانون اصلاح و تربیت قرار دارد، رفتارهای شایسته‌ای از خود نشان دهد دادگاه می‌تواند مدت زمان حبس را به میزان یک سوم کاهش دهد.

خلاصه مطلب

به پایان نوشته وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان رسیدیم و امیدواریم که مطالب بیان شده برای شما مفید بوده باشد و از آن‌ها به خوبی بهره‌مند شده باشید. در این نوشته به بررسی عنوان‌هایی نظیر: حساسیت جرایم اطفال و نوجوانان چیست؟ وکیل متخصص کودکان و نوجوانان، تأثیر شرایط سنی در مجازات جرایم اطفال و نوجوانان، وظایف وکیل جرایم اطفال و نوجوانان چیست؟

دریافت تخفیف جرایم اطفال و نوجوانان پرداختیم که شاید سؤالات شما را به واسطه آن‌ها پاسخ دهیم. اما در صورتی که هنوز سؤالی برای شما در رابطه با وکیل دادگاه اطفال و نوجوانان وجود دارد می‌توانید آن را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم. همچنین شما می‌توانید با شماره ۰۹۱۹۲۳۲۹۷۸۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را به صورت اختصاصی همراهی کرده و مشاوره‌های خوبی در رابطه با نیازتان به شما بدهند.

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احدی
1402-02-11 11:54

بهترین وکیل در دادگاه اطفال هستند
با کمک ایشون فرزندم نجات پیدا کردند

مشاوره

تلفن تماس :
شبکه های اجتماعی :

جدیدترین مقالات

مشاوره تخصصی حقوقی

در دعاوی حقوقی ، کیفری ، ملکی ، تجاری ، ایرانیان خارج کشور و خانواده