لوگو سایت دادورزان صلح و سازش
Search

0919-2329787

تماس بگیرید

وکیل دادگستری در تایباد، باخزر و کوهسرخ

وکیل در تایباد، باخزر و کوهسرخ: گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با 5 سال سابقه وکالت و دفاع از صدها پرونده کیفری ،حقوقی، تجاری، خانوادگی و ثبتی و…آماده خدمت رسانی به عموم هموطنان عزیر در تایباد، باخزر و کوهسرخ می باشد.  هدف گروه وکلای دادورزان صلح و سازش ارائه خدمات حقوقی به سبکی جدید و نوین اعم از :

  • مشاوره حقوقی
  • تنظیم دادخواست و شکواییه
  • تنظیم لوایح حقوقی
  • قبول وکالت در انواع موارد حقوقی، ملکی، کیفری و خانواده و مواد مخدر

وکیل مواد مخدر در وکیل در تایباد، باخزر و کوهسرخ

همانطور که شما عزیزان مستحضرید حمل، فروش و تولید انواع مواد مخدر جرم می باشد. افزون بر حمل آن می توان گفت که مصرف آن هم جرم به حساب می آید. جرم های مربوط به مواد مخدر بر اساس قانون جمهوری اسلامی ایران مجازات های مختلفی مانند، رجیمه نقدی، حبس، شلاق و اعدام دارند. در بعضی از موارد افراد بدون داشتن اطلاعات کافی و بدون کمک گرفتن از وکیل مواد مخدر وارد این مسائل می شوند.

وکیل حقوقی در در تایباد، باخزر و کوهسرخ

دعاوی حقوقی به دعاوی و اموری می گوییم که در صلاحیت رسیدگی دادگاه حقوقی می باشد. در دادگاه حقوقی به ماهیت امر مورد ترافع بدون نظر از جرم بودن یا نبودن آن رسیدگی خواهد شد و هدف قاضی حل و فصل خصومت و رفع تنازع و صدور حکم به نفع خواهان یا رد دعوای وی می باشد. دادرسی حقوقی تشریفات و آیین مخصوص به خود را دارد که در قانون آیین دادرسی مدنی به ان پرداخته شده است. انواع مراجع و محاکم حقوقی عبارت هستند از : دادگاه عمومی (حقوقی)، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و….. .

وکیل در تایباد، باخزر و کوهسرخ

آیا شما هم تا به حال درگیر دعاوی حقوقی شده اید؟  آیا از حکم دادگاه می ترسید و اضطراب دارید؟ اصلا جای نگرانی ندارد، چون، وکیل پایه یک دادگستری می تواند در این زمینه کمک کند به شما و شما را از سردرگمی خارج کند. قطعا این امکان وجود دارد که برای هر شخصی به دلیل عدم آگاهی پرونده های قضایی بزرگ و کوچکی ایجاد شود. این پرونده ها باید جدی گرفت و نباید به سادگی از کنار آن ها گذر کرد.

وکیل ملکی در تایباد، باخزر و کوهسرخ

شما هموطنان عزیز که در تایباد، باخزر و کوهسرخ فعالیت دارید لازم است بدانید که هرگونه فعالیت ملکی را که بخواهید انجام دهید، شامل یک سری قوانین و مقررات می باشند که افراد عادی بر این قوانین و تبصره های آن ها تسلط کافی ندارند. در معاملات ملکی شما باید حتما در چارچوب قوانین ملکی اقدام کنید. و از این قوانین سرپیچی نکنید.  اگر فعالیت های ملکی را بر اساس قوانین آن انجام ندهید دچار مشکلات زیادی مانند پرونده های قضایی می شوید. همچنین در دعاوی حقوقی مرتبط با امور ملکی وکیل ملکی می‌تواند از حق وحقو شما دفاع کند.

وکیل کیفری در تایباد، باخزر و کوهسرخ

چالش های کیفری و پرونده های مربوط به آن بسیار حساس و پیچیده می باشند و اگر در این پرونده ها کوتاهی کنید زیان های غیر قابل جبرانی مانند حبس، مجازات، جریمه نقدی و دیگر موارد برای شما ایجاد می شود. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در زمینه دعاوی کیفری در تایباد، باخزر و کوهسرخ پنج سال سابقه فعالیت دارند.

وکیل در کرد کوی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
۱۴۰۱-۰۹-۱۴ ۱۱:۴۳

بهترین وکلا در منطقه تایباد هستند

پیمایش به بالا